Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Eu auzisem numai lucruri bune despre suspensia originala la F800. Am fost dezinformat?:scratch:

 

Se joaca astia cu cifrele ca la gradinita. De ce 650, 700 si nu 800 cat este de fapt?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu auzisem numai lucruri bune despre suspensia originala la F800. Am fost dezinformat?:scratch:

Aparent.

 

 

 

Suspensia e ok daca vii de pe ceva stradal, folosesti 800le doar pe strada si mergi cuminte sau ai avut Africa Twin inainte.

 

Daca vrei ceva mai mult de la motocicleta sau daca vii de pe KTM, clar vei vrea mai mult!

 

 

 

Posesorii de F800: gresesc cumva?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te dai pe strada sunt bune suspensiile. Au un minus pt cei care franeaza violent cu fata intrucat se scufunda "dive efect" la frane bruste doar cu fata dar altfel pt drumuri sunt bune . Acum ca ma gandesc mai bine nu doar pe strada pe orice drum sunt bune. Problema apare in afara drumului unde ai vrea sa ai niste reglaje pe suspensiile alea. Hai nu 4 reglaje ca la KTM dar macar 3 sa fie.

 

Si acum ca sa nu ziceti ca sunt negativist sa va pun niste poze frumoase cu 800-le meu; ca de un RR nu am avut timp inca.

 

post-47250-0-41908300-1341639545_thumb.jpg post-47250-0-55221100-1341639571_thumb.jpg post-47250-0-69109400-1341639601_thumb.jpg post-47250-0-37913900-1341639647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te dai pe strada sunt bune suspensiile. Au un minus pt cei care franeaza violent cu fata intrucat se scufunda "dive efect" la frane bruste doar cu fata dar altfel pt drumuri sunt bune . Acum ca ma gandesc mai bine nu doar pe strada pe orice drum sunt bune. Problema apare in afara drumului unde ai vrea sa ai niste reglaje pe suspensiile alea. Hai nu 4 reglaje ca la KTM dar macar 3 sa fie.

 

Si acum ca sa nu ziceti ca sunt negativist sa va pun niste poze frumoase cu 800-le meu; ca de un RR nu am avut timp inca.

 

post-47250-0-41908300-1341639545_thumb.jpg post-47250-0-55221100-1341639571_thumb.jpg post-47250-0-69109400-1341639601_thumb.jpg post-47250-0-37913900-1341639647_thumb.jpg

 

doamne !!! este superba.:eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam piperate.Cutii de aluminiu nu erau o solutie?

 

Bogdane sincer nu mi se par scumpe. La 215 Euro lateralele si intre 100 si 120[in functie de volum] euro geanta pt spate nu mi se par scumpe.

Gentile de la tine cat costa ? Astea au iesit sub 350 euro cu totul.

Am in plan si niste cutii de aluminiu dar asteptam sa scoata baietii de la HD noul model.

 

Una peste alta nu se poate face o comparatie directa intre cele 2 sisteme. Au plusuri si minusuri. De principiu cutiile sunt pt touring astea soft sunt mai pt enduro.

 

Si ca sa vezi ce inseamna scump uite aici. Si alea nu au sistem de prindere sunt doar de aruncat peste mobra. Da sunt mai mari si sunt facute in colaborare si recomandate de Colebatch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te dai pe strada sunt bune suspensiile. Au un minus pt cei care franeaza violent cu fata.....

Nu are dual-brake(sau cum i-o zice),adica atunci cand franezi cu fata sa prinda si spatele? Asa cum e la 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te dai pe strada sunt bune suspensiile. Au un minus pt cei care franeaza violent cu fata intrucat se scufunda "dive efect" la frane bruste doar cu fata dar altfel pt drumuri sunt bune . Acum ca ma gandesc mai bine nu doar pe strada pe orice drum sunt bune. Problema apare in afara drumului unde ai vrea sa ai niste reglaje pe suspensiile alea. Hai nu 4 reglaje ca la KTM dar macar 3 sa fie.

 

Si acum ca sa nu ziceti ca sunt negativist sa va pun niste poze frumoase cu 800-le meu; ca de un RR nu am avut timp inca.

 

post-47250-0-41908300-1341639545_thumb.jpg post-47250-0-55221100-1341639571_thumb.jpg post-47250-0-69109400-1341639601_thumb.jpg post-47250-0-37913900-1341639647_thumb.jpg

 

 

Salut de la mare!

 

Intrebare: vad bine sau ai montat Heidenau K60 Scout? Cele noi, cu 150 pe spae probabil?

Am montat si eu un set, si sincer nu sunt foarte multumit. AM facut un drum de 1500 km( pe noua asfaltata Transalpina:))) , apoi Voineasa, Petrila, pasul Vulcani, si am fost surprins sa observ cum pe bucatile de peitris si coborari mai abrupte gumele nu faceau fata greutatii motocicletei. Pur si simplu aluneca in toate partile, dar probabil sunt obisnuit cu TKC80. Iar fata vibreaza tare de tot la viteze mai mici de 40kmh. Iarasi, peste 140 kph incepe din nou sa se simta vibratii, deranjante, dar care nu au existau pana acum nici macar pe TKC80. Acestea vibrau peste 120-130kph, dar niciodata pana la vitezele astea. Ciudat este ca, dupa aparente, Heidenau ar trebui sa fie mai stradale decat TKC80. Vreau sa stiu si parerea ta.

Si dodv al suspensiilor sunt de acord cu tine. Astept sa vad feedback-ul pentru noul model din acest punct de vedere. Poate chiar au schimbat ceva. Oricum BMW nu va recunoaste niciodata ca au o problema, chiar daca vor inlocui acea componenta.

Toate bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa vezi ce inseamna scump uite aici. Si alea nu au sistem de prindere sunt doar de aruncat peste mobra. Da sunt mai mari si sunt facute in colaborare si recomandate de Colebatch.

 

Nu sunt doar de aruncat pe mobra, ele trebuie prinse dar e lasat la ingeniozitatea fiecaruia sa vada cum e mai bine pe mobra lui :) ... si sper ca le vedem mai de aproape cat mai curand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are dual-brake(sau cum i-o zice),adica atunci cand franezi cu fata sa prinda si spatele? Asa cum e la 1200.

 

Cred ca se cheama CBS cel putin la BMW . Si nu din pacate nu are asa ceva.

 

Salut de la mare!

 

Intrebare: vad bine sau ai montat Heidenau K60 Scout? Cele noi, cu 150 pe spae probabil?

Am montat si eu un set, si sincer nu sunt foarte multumit. AM facut un drum de 1500 km( pe noua asfaltata Transalpina:))) , apoi Voineasa, Petrila, pasul Vulcani, si am fost surprins sa observ cum pe bucatile de peitris si coborari mai abrupte gumele nu faceau fata greutatii motocicletei. Pur si simplu aluneca in toate partile, dar probabil sunt obisnuit cu TKC80. Iar fata vibreaza tare de tot la viteze mai mici de 40kmh. Iarasi, peste 140 kph incepe din nou sa se simta vibratii, deranjante, dar care nu au existau pana acum nici macar pe TKC80. Acestea vibrau peste 120-130kph, dar niciodata pana la vitezele astea. Ciudat este ca, dupa aparente, Heidenau ar trebui sa fie mai stradale decat TKC80. Vreau sa stiu si parerea ta.

Si dodv al suspensiilor sunt de acord cu tine. Astept sa vad feedback-ul pentru noul model din acest punct de vedere. Poate chiar au schimbat ceva. Oricum BMW nu va recunoaste niciodata ca au o problema, chiar daca vor inlocui acea componenta.

Toate bune,

Mihai

 

Salut sunt intr-adevar Heidenau K60 Scout. Nu sunt 150 sunt 140 [un profil mai enduro decat 150] insa probabil ca te-a furat un pic din cauza uzurii care e destul de mare. Eu am optat pt 140 x 80 x 17 in loc de 150 x 70 x 17 tocmai pt ca 150 mi s-au parut prea stradale. Nu am avut TKC si nu pot sa compar dar eu nu am avut problemele de care te plangi tu cu aceste cauciucuri.

 

Daca pietrisul ala de care vorbesti era peste asfalt e normal sa alunece. In alta ordine de idei exista multe feluri de pietris daca e tasat nu are voie sa alunece daca este afanat tre sa fii dibac sa nu alunece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se cheama CBS cel putin la BMW . Si nu din pacate nu are asa ceva.

 

N-am auzit de CBS la BMW; se numeste Integral ABS. Mai concret, ABS partial-integral (adica este valabil doar la apasarea manetei de frana care actioneaza si spatele, dar la apasarea pedalei actioneaza doar spatele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

---------------------

 

Am vazut sambata la Garmisch noile F 700 si 800 GS; noi sunt si butoanele/comenzile, parca si paharele de lichide (frana/ambreiaj) au un design mai decent.

 

De asemenea ESA ce va fi oferit optional nu va fi in varianta full ca la R si K-uri, ci se va putea alege doar intre Sport/Normal/Comfort (deci probabil doar taria amortizorului) dar nu si intre cu/fara pasager/bagaj, asta se va face in continuare de la rotita. De asemenea, ASC nu va avea si treapta intermediara de sport, va fi doar on sau off.

 

Vestea buna este ca la toate motocicletele BMW, ABS va fi standard incepand cu modelele 2013.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

---------------------

 

Am vazut sambata la Garmisch noile F 700 si 800 GS; noi sunt si butoanele/comenzile, parca si paharele de lichide (frana/ambreiaj) au un design mai decent.

 

De asemenea ESA ce va fi oferit optional nu va fi in varianta full ca la R si K-uri, ci se va putea alege doar intre Sport/Normal/Comfort (deci probabil doar taria amortizorului) dar nu si intre cu/fara pasager/bagaj, asta se va face in continuare de la rotita. De asemenea, ASC nu va avea si treapta intermediara de sport, va fi doar on sau off.

 

Vestea buna este ca la toate motocicletele BMW, ABS va fi standard incepand cu modelele 2013.

 

Din cate stiu eu la toate vehiculele motorizate comercializate in UE [inclusiv motociclete] ABS-ul va fi standard. Daca imi aduc bine aminte e vb de o lege europeana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu la toate vehiculele motorizate comercializate in UE [inclusiv motociclete] ABS-ul va fi standard. Daca imi aduc bine aminte e vb de o lege europeana.

Doamne ajuta! Asta da veste buna.

 

Am remarcat ca au facut un 'facelift' si al F800.

 

2010-BMW-F800GS-White-Side-view.jpg

 

bmw-f800gs-2013_10.jpg

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am remarcat ca au facut un 'facelift' si al F800.

 

Cum adica ai "remarcat"? :scratch:

Am spus-o concret si cu ceva detalii cu cateva zile (doua pagini) in urma...

 

Ce am spus mai sus despre butoane, ESA, ASC este valabil si pt F800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica ai "remarcat"? :scratch:

Am spus-o concret si cu ceva detalii cu cateva zile (doua pagini) in urma...

 

Ce am spus mai sus despre butoane, ESA, ASC este valabil si pt F800.

Mda... mi-a scapat observatia referitoare la facelift. Scuze :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu la toate vehiculele motorizate comercializate in UE [inclusiv motociclete] ABS-ul va fi standard. Daca imi aduc bine aminte e vb de o lege europeana.

 

Va fi standard, obligatoriu si NEDECUPLABIL, dar din pacate incepand din 2017.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las ca o sa inceapa toti precum Yamaha - ABS dar nu si atunci cand franezi doar cu spatele. :)

 

Macar de ar face asa . Sincer mi-as lua o mobra cu ABS doar pe fata mai ales ca vizez de ceva vreme un model de la Yamaha.

Daca ar avea ABS pe fata ar fi exact ce imi trebuie dar din pacate nu are. :angry:

 

Bogdane intrucat vad ca urmaresti topicul asta vezi ca ti-am dat un pm.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...