Sari la conținut

Adevarata Lupta La 125 :)


ce motor ati alege?  

1.621 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

am o intrebare pentru cei cu motoare de 125cc: ale voastre cat consuma? nu ma refer la cat zice in manuale sau pliante publicitare, dar consumul calculat de voi. eventual sa spuneti daca e 4t sau 2t. a mea de 2t e pe undeva intre 4,8-5,2 la suta (numai in oras). e mult? e putin? e ok? cu scuteru in 4t de 125 aveam doar 3 %, dar cu scuteru de 50, 2t , 4-5 % :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 740
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am o intrebare pentru cei cu motoare de 125cc: ale voastre cat consuma? nu ma refer la cat zice in manuale sau pliante publicitare, dar consumul calculat de voi. eventual sa spuneti daca e 4t sau 2t. a mea de 2t e pe undeva intre 4,8-5,2 la suta (numai in oras). e mult? e putin? e ok? cu scuteru in 4t de 125 aveam doar 3 %, dar cu scuteru de 50, 2t , 4-5 % :cheers: .

la 2t de 125 cam asa consuma la mers destul de sportiv. A mea, la mers frumos(Honda nsr cu motorul nou, adik 1500 km consuma 3.5). Un 125 alergat papa pana la 6. Cel de 50cmc consuma f. mult(se poate ajunge shi la peste 5) pt. ca mere super turat. Am avut un Runner de 180cc care nu consuma mai mult de 4.5 alergat rau! Motorul mai mare la scutere consuma mult mai rezonabil! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 2t de 125 cam asa consuma la mers destul de sportiv. A mea, la mers frumos(Honda nsr cu motorul nou, adik 1500 km consuma 3.5). Un 125 alergat papa pana la 6. Cel de 50cmc consuma f. mult(se poate ajunge shi la peste 5) pt. ca mere super turat. Am avut un Runner de 180cc care nu consuma mai mult de 4.5 alergat rau! Motorul mai mare la scutere consuma mult mai rezonabil! :cheers:

 

 

cat am evaluat consumul am incercat sa merg cat se poate de normal, nici babeste dar nici sport, acum e destul de greu sa-mi dau seama cat de spoertiv merg pentru ca nu am turometru, dar acum imi fac iar consumul cu mers sportiv, sunt curios cat o sa consume, iar apoi vreau sa-l fac super babeste (dar trebuie sa fac asta in vacanta ca in cursul saptamanii ma grabesc la scoala :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat am evaluat consumul am incercat sa merg cat se poate de normal, nici babeste dar nici sport, acum e destul de greu sa-mi dau seama cat de spoertiv merg pentru ca nu am turometru, dar acum imi fac iar consumul cu mers sportiv, sunt curios cat o sa consume, iar apoi vreau sa-l fac super babeste (dar trebuie sa fac asta in vacanta ca in cursul saptamanii ma grabesc la scoala :D )

Daca iti consuma 5% la mers normal, inseamna ca ai o ceva uzura la motor sau ca nu e reglat cum trebuie. Chiar daca nu ai turometru, mers normal la 125cc inseamna sa schimbi pana in 5000-6000(il cam auzi cand incepe sa faca vartej in rezervor, adik la turatii mai mari de 8000). Sportiv inseamna sa schimbi cam la 10.000 si sa nu ii dai inferioara sub 6-7000rpm.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot suntem la capitolul benzina... voi de care bagati? 95, 98, 100(?!) sau motorina :cheers: ? cu 98 e mai sprintena, dar asta nu inseamna turatii mai mari => uzura mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot suntem la capitolul benzina... voi de care bagati? 95, 98, 100(?!) sau motorina :cheers: ? cu 98 e mai sprintena, dar asta nu inseamna turatii mai mari => uzura mai mare?

La mine este recomandata benzina de 98 sau 100 fara plumb...

Am bagat si de 100 si sincer nu am simtit nici o diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot suntem la capitolul benzina... voi de care bagati? 95, 98, 100(?!) sau motorina :D ? cu 98 e mai sprintena, dar asta nu inseamna turatii mai mari => uzura mai mare?

Daca vrei sa protejezi motorul, cel mai bine e sa bagi benzina cu plumb, pt. ca e mai uleioasa! La performante merge un pic mai bine decat cu benzina de 95(mie asa mi s-a parut). Shi in mod normal nu au catalizator, deci merge shi cu benzina cu pb foarte bine.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa protejezi motorul, cel mai bine e sa bagi benzina cu plumb, pt. ca e mai uleioasa! La performante merge un pic mai bine decat cu benzina de 95(mie asa mi s-a parut). Shi in mod normal nu au catalizator, deci merge shi cu benzina cu pb foarte bine.

:cheers:

 

 

eu stiam ca daca bagi cu plumb la modele care sunt facute pentru fara plumb atunci ai stricat motorul, oricum cu plumb nu se mai gasesc de 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea consuma in jur de 3 la drum lung, mers sportiv. In oras mers sportiv papa bine de tot. Dar la mers asa ca mosii, in jur de 2-3 %. Bag benzina de 98, nu e nici o diferenta fata de cea de 100. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea consuma in jur de 3 la drum lung, mers sportiv. In oras mers sportiv papa bine de tot. Dar la mers asa ca mosii, in jur de 2-3 %. Bag benzina de 98, nu e nici o diferenta fata de cea de 100. :crack:

 

ba da, de pret :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baiatule...

 

Vreau sa te intreb ceva inainte de toate...

 

Esti incepator pe 2 roti?

Daca DA Atunci:

 

Aprilia RS 125 iti va fi perfecta - este destul de compacta, foarte ingaduitoare cu incepatorii, te lasa sa faci o gramada de prostii si e foarte rezistenta.

Pretul ei este relativ mic. Intretinerea si ea acceptabila.

 

Ideea e ca daca vrei sa faci un lucru BUN... incepe cu inceputul.

 

 

GRIJA MARE PE ASFALT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baiatule...

 

Vreau sa te intreb ceva inainte de toate...

 

Esti incepator pe 2 roti?

Daca DA Atunci:

 

Aprilia RS 125 iti va fi perfecta - este destul de compacta, foarte ingaduitoare cu incepatorii, te lasa sa faci o gramada de prostii si e foarte rezistenta.

Pretul ei este relativ mic. Intretinerea si ea acceptabila.

 

Ideea e ca daca vrei sa faci un lucru BUN... incepe cu inceputul.

GRIJA MARE PE ASFALT

 

 

evident ca trebuie inceput cu inceputul mie si un 125 mie se pare prea mare pentru prima motocicleta :crack:

 

 

aveam 6 mii pe scuter de 50, 2 mii pe scuter de 125 si abea atunci am trecut pe asta care o am acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce iti ofera RS-ul in plus fata de alt moto de 125??? Faima ?! ca ai un rahatel de 125 :crack: . Iar RS-ul e orice in afara de fiabila.... cunosc pe pielea mea, am reparat eu de n ori ambreiaj de RS, iar aia de la United Motors de alte n+n ori. So....

 

Mi-e teama ca iar am deschis cutia pandorei.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule, ia-ti XT, te pregateste pt endureala....

e manevrabila si te scoate din multe in trafic

 

Daca ar fi aparut acest model minunat inainte sa imi iau Hondita.....ce bine era... :crack:

Dar acum, ce rost are sa dau 4000 si ceva de euro pe o motoreta de 125, cand cu banii astia imi iau enduro la mana a doua, sau nu numai enduro.... E de ajuns cam am dat o groaza de bani si pe asta. Mai am cateva luni si schimb catgoria la peste 600. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as alege o Cagiva mito. e mult mai frumoasa decat rs. Seamana cu marele Ducati 916, ceea ce e mai mult decat marfa.

Ca performante sunt cam la fel. DA cagiva e cam scumpa (5200 euro tti), daca mai pui 1000- 1500 euro itzi iei un suzuki sau o honda de 6000 si nu se compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca derbi-ul o sa piarda ceva clienti :cheers:

Da o sa piarda ca Aprilia ia copiat intru totul,uitativa si voi un pic...de la toba sub sha pana si la cadrane,daca asta nu este o imitatie atunci nu stiu ce e,singura chestie care au facut-o au rontunjit un pic partea din fata si au schimbat culorile,din cate am auzit si materialele sunt asemanatoare(ma refer la carene)dar inca nu am vazut una live sa confirm :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da o sa piarda ca Aprilia ia copiat intru totul,uitativa si voi un pic...de la toba sub sha pana si la cadrane,daca asta nu este o imitatie atunci nu stiu ce e,singura chestie care au facut-o au rontunjit un pic partea din fata si au schimbat culorile,din cate am auzit si materialele sunt asemanatoare(ma refer la carene)dar inca nu am vazut una live sa confirm :laugh:

ce toba sub sha visezi ma la Rs? wake up ba ,singuru rs cu toba sub sha e unu de 50..si ala ptr ca am intrat eu in el :laugh:

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...