Sari la conținut

Suzuki A Lansat Noul Gladius Pentru 2009


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

prea sinoasa in forme, destul de feminina, nu vad niciun pic de rautate in ea din orice unghi m-as uita :) .....oricum gusturile nu se discuta.

 

eu ma intreb cand sa renunte la bascula aia spate? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vedeti feminin la ea? toba seamana cu cea d gsx 600 k8, cadru cu cel dp monster.

 

unde e feminitate ei?? ca io no vad. sper ca nu va referiti la intretinere :)

 

imi place arata bine. un naked frumos. daca e mai ieftin decat SV-ul care e 6000E ar fi ceva cu adevarat atragator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal, gladius mi se pare foarte draguta pe de-a-ntregul si imi place si designul. http://www.gladiusstyle.com/

 

Are motor de SV insa este mult mai stilat ca SV-ul; SV-N oricum pare destul de nefinisat si "din topor", motiv pt care l-am si evitat un pic pana acum; SV-S mai merge, Gladius este super faina; cred ca o sa astept sa apara pe piata si va fi prima mea motocicleta.

 

stie cineva cand va fi disponibila si in romania?

Editat de GoogleBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal, gladius mi se pare foarte draguta pe de-a-ntregul si imi place si designul. http://www.gladiusstyle.com/

Are motor de SV insa este mult mai stilat ca SV-ul; SV-N oricum pare destul de nefinisat si "din topor", motiv pt care l-am si evitat un pic pana acum; SV-S mai merge, Gladius este super faina; cred ca o sa astept sa apara pe piata si va fi prima mea motocicleta.

stie cineva cand va fi disponibila si in romania?

 

 

Zic sa dai un telefon la B&S Motors, importatorul Suzuki.

Mi se pare oribil suportul de numar/stop. puteau sa incerce sa faca 2 piese distincte, acum daca vrei sa scapi de ciudatenia aia deja e complicat. sunt convins ca o sa apara piese aftermarket dar sigur vor fi scumpe.

 

1431.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic sa dai un telefon la B&S Motors, importatorul Suzuki.

Mi se pare oribil suportul de numar/stop. puteau sa incerce sa faca 2 piese distincte, acum daca vrei sa scapi de ciudatenia aia deja e complicat. sunt convins ca o sa apara piese aftermarket dar sigur vor fi scumpe.

 

Un gunoi asemanator se gaseste si pe B(urger)-King. Pt ala am vazut deja stop aftermarket de pus in codita astfel incat se poate elimina odiosenia aia de plasticaraie.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mamaaaa, ce blasfemie ai spus! Stil italian spui tu? Eu nu vad niciun fel de stil.

 

Ei hai! Ori n-ai tu simturi ori is eu dus cu pluta. Chiar nu e evident ca e inspirat de styling-ul italian? Uita-te la cadru ala tip grila sau la rezervorul ala organic. E drept ca a iesit un soi de monstru kitsch-os dar asta nu inseamna ca intentiile japonezilor nu-s destul de clare. Si nu sunt eu singurul care a remarcat asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mamaaaa, ce blasfemie ai spus! Stil italian spui tu? Eu nu vad niciun fel de stil.

 

Mai exista si alte puncte de vedere. Par examplu, poti sa iti cumperi 3 Gladius la fiecare Brutale. Si sunt sigur ca un Gladius, Suzuki fiind ingroapa cel putin 3 Mv Aguste. Deci ar veni avantaj 9 - 1.

Si orice ai zice, seamana destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei hai! Ori n-ai tu simturi ori is eu dus cu pluta. Chiar nu e evident ca e inspirat de styling-ul italian? Uita-te la cadru ala tip grila sau la rezervorul ala organic. E drept ca a iesit un soi de monstru kitsch-os dar asta nu inseamna ca intentiile japonezilor nu-s destul de clare. Si nu sunt eu singurul care a remarcat asta.

 

Mda, la o a doua privire mai atenta sunt nevoit sa iti dau dreptate mai ales in privinta rezervorului.

 

Mai exista si alte puncte de vedere. Par examplu, poti sa iti cumperi 3 Gladius la fiecare Brutale. Si sunt sigur ca un Gladius, Suzuki fiind ingroapa cel putin 3 Mv Aguste. Deci ar veni avantaj 9 - 1.

 

Pai daca asta e singurul lucru care coneaza la o motocicleta pentru tine, atunci...

Dar cred ca nu are rost sa vorbim despre italiene vs japoneze ca sunt topicuri intregi despre asta. Eu am avut o Brutale cu care am mers timp de un an si am facut cam 9.000 km, majoritatea in Bucuresti, si nu a avut absolut nicio problema. Daca stateau asa prost la fiabilitate cum insinuezi tu acolo macar un senzor sau ceva marunt trebuia sa pice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca asta e singurul lucru care coneaza la o motocicleta pentru tine, atunci...

Dar cred ca nu are rost sa vorbim despre italiene vs japoneze ca sunt topicuri intregi despre asta. Eu am avut o Brutale cu care am mers timp de un an si am facut cam 9.000 km, majoritatea in Bucuresti, si nu a avut absolut nicio problema. Daca stateau asa prost la fiabilitate cum insinuezi tu acolo macar un senzor sau ceva marunt trebuia sa pice.

 

Nu vad unde am scris ca asta e singurul lucru care conteaza la o motocicleta. Din contra; am zis exista mai multe puncte de vedere. Si punctele de vedere mai erau si doua, nu unul: pretul si fiabilitatea. Iar pretul conteaza foarte mult pentru foarte multi, fiindca nu toata lumea doarme pe bani si isi permite sa schimbe mobre in fiecare an.

 

Si nici nu "insinuez eu nimic acolo". Se stie ca italiencele, in speta Agusta, stau prost cu fiabilitatea. Azi maine o sa zici ca si Ducat-iurile sunt fiabile pentru ca te-a tinut pe tine 749-le 6000km. Aceeasi poveste si cu Husqvarna, numai ca in cazul asta am vazut cu ochii mei ce inseamna fiabilitate italiana.

 

Imi mentin parerea ca un Suzuki ingroapa 3 Mv Aguste, chiar daca un Brutale tine de 3 ori mai mult decat te-a tinut pe tine fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad unde am scris ca asta e singurul lucru care conteaza la o motocicleta.

 

Imi mentin parerea ca un Suzuki ingroapa 3 Mv Aguste, chiar daca un Brutale tine de 3 ori mai mult decat te-a tinut pe tine fara probleme.

 

Pai atunci cum se face ca scorul e 9-1 pt Suzuki? Daca ai fi luat toate criteriile in considerare si ai fi fost si obiectiv cu siguranta scorul era altul.

 

Nu ingroapa nicio MV Agusta pt ca MV Agusta e nemuritoare.

Editat de Daan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow... 9000 kilometrii si nu s-a stricat :unsure:. ce tare, sa mor eu. BA!!!

 

cand te tine 100000km si mai mult, vorbim. pana atunci, aia 9000 kilometrii ii parcurg in juma' de sezon! asa ca lasa tu fiabilitatea ta de 9000 kilometri. pana la 50000km nu ar trebui sa comenteze deloc. abia dupa aia incepi cu reparatii mici. auzi la el, 9000 kilometri... si eu m-am dus 200 metri cu o chinezarie si nu s-a stricat. fiabile domne, serios!!!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow... 9000 kilometrii si nu s-a stricat :unsure:. ce tare, sa mor eu. BA!!!

 

cand te tine 100000km si mai mult, vorbim. pana atunci, aia 9000 kilometrii ii parcurg in juma' de sezon! asa ca lasa tu fiabilitatea ta de 9000 kilometri. pana la 50000km nu ar trebui sa comenteze deloc. abia dupa aia incepi cu reparatii mici. auzi la el, 9000 kilometri... si eu m-am dus 200 metri cu o chinezarie si nu s-a stricat. fiabile domne, serios!!!

 

Mda... nu cunosti toate datele problemei. S-a intamplat sa fac doar 9000 de km cu ea pentru ca un dobitoc nu a acordat prioritate si acum e dauna totala. O sa zici tu acum ca e dauna totala tot datorita lipsei fiabilitatii ca daca era un Suzuki se zgaria un pic o carena si atat. Dar na, italienii astia nu stiu sa faca motociclete sau masini. Probabil ca tu daca ai avea un Ferarri te-ai mira ca s-a stricat pentru ca ai carat pepeni cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... nu cunosti toate datele problemei. S-a intamplat sa fac doar 9000 de km cu ea pentru ca un dobitoc nu a acordat prioritate si acum e dauna totala. O sa zici tu acum ca e dauna totala tot datorita lipsei fiabilitatii ca daca era un Suzuki se zgaria un pic o carena si atat. Dar na, italienii astia nu stiu sa faca motociclete sau masini. Probabil ca tu daca ai avea un Ferarri te-ai mira ca s-a stricat pentru ca ai carat pepeni cu el.

 

Incet mai baieti. Nu va inflamati inutil. 9000km intr-adevar is irelevanti pentru a emite judecati vis-a-vis de fiabilitatea ORICAREI motociclete. Dar sa revenim la GLADIUS nu la fight intre italience si japoneze :unsure: Chill out!

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la Gladius. Nu e prima oara cand Suzuki ofera ceva mai mult decat suficient pentru banii dati.

Si mobra arata cat de cat bine, cu sperante de si mai bine. De exemplu, eu i-as da jos scaritele de pasager (cu tot cu suport) si as inlocui finala cu ceva mai suplu. Am impresia ca i-ar prinde sa fie mai aerisita in zona basculei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la Gladius. Nu e prima oara cand Suzuki ofera ceva mai mult decat suficient pentru banii dati.

Si mobra arata cat de cat bine, cu sperante de si mai bine. De exemplu, eu i-as da jos scaritele de pasager (cu tot cu suport) si as inlocui finala cu ceva mai suplu. Am impresia ca i-ar prinde sa fie mai aerisita in zona basculei.

Ma consider fan Suzuki si mai ales fan Naked. Ar arata poate mai bine mai aerisita in spate, dar in niciun caz nu ar arata mai bine sa se vada bascula aia. Sa fim seriosi, e o bascula low cost depasita de mult. Zic asta avand in vedere ce bascule se pun mai nou pe motociclete.

Inca din poze nu ma incanta cu nimic motorul asta, prea seamana a monster, motor care estetic mie nu imi place deloc. Si nu ma asteptam la Suzuki sa faca o asa copie pe fata, sincer, nu are nimic original motorul asta. Daca mai pun si faptul ca mie imi plac 4 in linie , stiti concluzia. Dar poate sa il vad live mi-as schimba opinia, desi ma mir. Orice motor nou il consider frumos, insa nu pe toate le-as cumpara. Care e frumos am taria sa recunosc, insa asta nu se incadreaza acolo.

E parere personala, va rog sa nu sariti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Ma consider fan Suzuki si mai ales fan Naked. Ar arata poate mai bine mai aerisita in spate, dar in niciun caz nu ar arata mai bine sa se vada bascula aia. Sa fim seriosi, e o bascula low cost depasita de mult. Zic asta avand in vedere ce bascule se pun mai nou pe motociclete.

Inca din poze nu ma incanta cu nimic motorul asta, prea seamana a monster, motor care estetic mie nu imi place deloc. Si nu ma asteptam la Suzuki sa faca o asa copie pe fata, sincer, nu are nimic original motorul asta. Daca mai pun si faptul ca mie imi plac 4 in linie , stiti concluzia. Dar poate sa il vad live mi-as schimba opinia, desi ma mir. Orice motor nou il consider frumos, insa nu pe toate le-as cumpara. Care e frumos am taria sa recunosc, insa asta nu se incadreaza acolo.

E parere personala, va rog sa nu sariti

 

Depide ce apreciezi mai mult la un motor. Eu unul sunt indragostit de cuplul jos al unui motor in V. M-am dat si cu motoare in linie dar iti spun sincer ca nu as renunta pentru nimik in lume la un V.

Pacat ca nu se reediteata TL-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

As vrea sa il pot incerca undeva, macar sa vad cum este pozitia si cum se sta pe el. Ca design, este super, este artistic realizat atat ca linie constructiva cat si ca gama de culori; plus de asta, are motorul de pe SV.

 

Iubesc motocicletele care imbina armonios designul cu fiabilitatea. Este foarte trendy & fashionable, parerea mea.

 

http://www.gladiusstyle.com/

Editat de GoogleBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...