Sari la conținut

Ktm 990 Adv. Versus Bmw R 1200gs Adv.


danoprea
 Share

Postări Recomandate

Va rog sa ma credeti ca cca.jumatate din cei 38000 de km.,i-am facut in ture lungi si foarte lungi.Anul trecut am ajuns la Stokholm,si doar constrangerile materiale m-au facut sa renunt la Finlanda,dar m-am delectat la Oslo.Varadero e perfect pt. asa ceva :comfort ,bagaje,pasagera,fara nici o problema .Am facut si 1300 de km.intr-o zi,fara mari probleme(ma rog,nu prea puteam sa mai cobor de pe ea.... :) ,singur)

 

Salut!

 

Avand in vedere ceea ce spui, ture lugi si f lungi, pasager, bagaje etc nu vad legatura cu KTM!

Cand spui "touring" spui BMW... Cum s-a mai spus, BMW RT sau GT ar fi solutia ideala pt touring confortabil dar nu neaparat si cel mai indicat pt drumurile din Romania. Asadar mi se pare ideal BMW GS simplu sau ADV.

Scapi de porcaria cu unsul lantului, poti face revizia la 10000km etc.

 

Legat de pastrarea sau nu a Varadero, are ABS? Deasemenea lantul... sau faptul ca pur si simplu te-ai plictisit sau are deja cam multi km.

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Avand in vedere ceea ce spui, ture lugi si f lungi, pasager, bagaje etc nu vad legatura cu KTM!

 

Nu o vezi pentru ca nu vrei... sau poate tie frica sa o vezi :)

 

la LC8 se pot pune cu 200 eur parbriz de touring si sea cu gel... cine vrea culmea confortului mai da o suta si mai pune si o perna airhawk... autonomia cu rezervoare stock e de aprox. 240 km (scade pe autobanda daca nu lasi acu' sub 6000 de ture) ii faci pe totzi dintr-o bucata cu riscu' de' adormi pe motor.

revizia e la 7500 de km, da' alterneaza, una din doua e numai schimb de ulei si filtre, adica poti sa o faci si singur dupa o vreme daca nu esti genu' care-si da cu surublenitza'n ochi.

cat despre "porcaria" cu unsu' lantzului... ai dreptate e un pret prea mare, dureaza o zi pana rezolvi si mai trebuie sa te si apleci... e prea mult! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe un Varadero pe cand eram in cautari pt mobra noua.

LA ce concluzie am ajuns:

 

- comoda la drum, pozitie relaxanta in sa (la 1.80, 105 kg) - nu stiu la drum foarte lung, pentru ca a fost doar un drive test pe motorul unui prieten, doar cateva zeci de km.

- Protectie la vant medie

- destul de sensibila la vant lateral

- greutate cam mare coroborata cu un centru de greutate cam sus - mie mi s'a parut relativ incomoda in traficul de oras. Posibil dupa ce faci ceva km, sa nu o mai simti asa.

 

Despre BMW acum:

- cu sa aftermarket, practic nu resimti drumuri de + 1000 km. Ture scurte, de 650 - 800 km, realmente nu le simti, cu "echipament" corect ales - :) in speta boxeri - te dai jos de pe mobra ca dupa o tura pe Magheru. Nici saua originala nu e rea, comparativ cu cea de GS standard este mult mai comoda.

- Sistemul de genti laterale de aluminiu plus gentile interioare montate deasupra celor de tabla, plus geanta cilindrica la spate --> poti cara un sifonier dupa tine, fara ca mobra sa se resimta.

- consum mers singur: 5.2, consum cu bagaje si doua persoane - 6.2

- protectia la vant aproape perfecta. Cu parbrizul coborat la min, am vant pe varful castii - in priza de aer de pe casca, si pe antebrate. Atat. Pot merge cu casca deschisa la 190 km/h - nerecomandabil, evident, dar posibil. In plus, picioarele sunt si ele protejate la vant de supralargirea rezervorului de ADV fata de cel de GS standard

- suspensia electrica face toti banii, dupa ce incepi sa simti motorul si sa intelegi ce iti cere. Ex: In Turcia pe vant lateral foarte puternic, in rafale, trecut de la amortizare "normal" pe amortizare "sport", impreuna cu pretensionare soft enduro - "muntii mici" pe ecranul computerului de bord - si gata: fundul a incetat sa batzaie lateral de la vant. Nu cred ca a fost o simpla impresie.

- proiectoarele laterale asigura o iluminare de banda foarte eficienta - dispersie mare in laterala. Cu proiectoarele laterale si cu xenon pe faza scurta, faza lunga devine inutila.

- centrul de greutate foarte jos - specific boxerului, asigura o viteza de inclinare si de revenire foarte mare, si o agilitate deosebita in trafic.

- autonomie: cca 600 km. La mers "cuminte" - fara treceri peste 4000 RPM, consumul scade semnificativ.

 

Despre KTM... nu ma pronunt. Nu am avut si nu am mers. Las pe KTMisti sa se exprime liber :)

 

Insa intre Varadero si BMW... alegerea mie mi s'a parut foarte usoara.

Editat de classic_vld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, eu mi-am dat seama ce fel de calatorii agreezi tu ! Alea lungi si pe asfalt, deci ia-ti nene un BMW RT1200, ca este ideal pentru ce vrei tu !

Avem un confrate aici in Alexandria - nea' Radu, om trecut bine de 50 de ani care a ajuns sa isi implineasca visul de o viata ... si-a cumparat BMW nou, tzipla ...... 19500euro. BMW RT1200. M-am dat si eu cu el. Faina de tot motocicleta ! Are tot ce vrei, de la parbriz electric si pana la CD cu magazie de 5 discuri, 4 boxe, .... ce sa mai ! Insa senzatia a fost un pic ciudata ! Aveam impresia ca sunt in masina ! :) Nu te bate vantul, nu auzi motorul, sistemele electronice nu te lasa sa sa-ti fuga roata, ... poti chiar sa fumezi la 120km/h. ....... Eu pe asa ceva te vad in calatoriile tale. O sa faci peste 1000km/zi si nu o sa ai nici pe dracu.

Crede-ma LC8-ul poate acoperii si el distante din astea fara probleme, dar nu in aceleasi conditii de confort.

Acum mai vine vorba de bani. Un LC8, nou este undeva la 12500euro. Second-hand il iai din Romania la cel putin 8000 euro. Nici pe afara nu e prea ieftin. Un GS 1150 il iei tot asa 8000-9000 euro. Un GS1100 e mai putin . Cel de 1200, tot dai 12000 pe el second-hand cu 10000-20000km ........ deci cum ai lua-o tot trebuie sa te scuturi de o suma importanta de bani. Bashca, daca la-ai luat, incepi cu accesoriile (ca nu te lasa inima) de pus pe el: GPS, cutii, tobe, xenoane, proiectoare, stabilizator de directie, ... etc. Deci cu alte cuvinte te inhami la o cheltuiala importanta.

Acum nu vreau sa te jignesc, poate tu dispui de bani si nu este o problema asa mare, insa gandeste-te ce iti iei si mai adauga si accesoriile, care de multe ori ajung la jumatate din costul motocicletei.

 

Am vazut ca aici se dezbat trei motociclete: Honda Varadero, BMW GS 1200 si KTM-ul . Fii foarte atent ! Doua dintre ele sunt extrem de asemanatoare. Una dintre ele este un pic altceva. Vrei sa ajungi in Finlanda in conditii optime ? Ia-ti BMW sau pastreaza Varadero ! La KTM te poti gandii daor daca vrei sa ajungi sa ajungi ... pe camp, acolo ! :)

 

........... glumeam, bineanteles !

 

In concluzie sunt trei motoare de capacitati mari. Nu ai ce sa le faci ! Sunt tacuri ! Fiecare au valeitati mai bune in anumite conditii.

Domnul de mai sus ruleaza pe autostrada, cu GS-ul cu 160-180km/h. Asa si ??? Varadero nu poate ? LC8 nu poate ? Doar nu te duci ,,in Finlanda" si alergi ca nebunul pana acolo ! Cine detine un astfel de model de motocicleta pare a fi un om serios ce ruleaza la 130-140km/h in regim de croaziera, altfel ne laum R1 si intr-o plimbare de 500km ni se parea ca am ajuns la capatul lumii.

KTM este o motocicleta ,,mai spartana" decat celelalte doua, la capitolul confort. Eu nu pun accentul asa tare pe facorul asta, altfel imi luam ..... Gold-Wing, insa faptul ca pot merge ,,pe unde vad cu ochii" imi da un sentiment de libertate. Din punctul A si pana in punctul B, aleg traseul cel mai scurt, chiar daca trebuie sa traversez ... o miristie ! Este extraordinar sa depasesti o combina la treierat, cu 140km/h, iar combinierul sa nu stie ce a trecut pe langa el ......... poate un OZN, ca nu se vedea nimic de praf ! :duel:

 

Sa traim ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Petrica: Corect pe toata linia. Asta este si punctul meu de vedere.

 

Uite ce touring isi cumpara petrica in foarte scurt timp .................... hi,hi,hi ! :)

 

 

 

..... nu confundati ! :)

post-10224-1222670534_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alegerea e simpla. Pentru calatorii lungi, GS sau Varadero. Ktm-ul e scolar la touring. Mai are de invatat cum se parcurg sute de km. si de dovedit fiabilitate + confort.

Ktm-ul face mobre enduro si BMW-ul mobre touring. Vrei touring, clar, ia BMW.

 

 

Petrica, n-are nicio relevanta filmuletul tau. Ia uite tu la astapost-5780-1222687880_thumb.jpg :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica, n-are nicio relevanta filmuletul tau. Ia uite tu la astapost-5780-1222687880_thumb.jpg :D

 

De ridicat in aer te ridici cu orice, ...... mai greu este la aterizare ! :)

___________________________________________________________________________________________________

 

 

Apropo's de fiabilitatea LC8-urilor ....... ca posesor de 950 Adv., am initiat un topic pe AdvRider in care intreb si pe altii cati kilometrii au cu LC8-urile lor.

 

AICI ... sunt cateva posturi in care se poate observa ca si un motor asa nefiabil cum este LC8, poate trece fara probleme de cifra critica de 100 000 km !

Aaa ... ca se mai schimba o pompa de benzina, un releu, un slave-cylinder ... asta se intampla si la case mai mari ! Cate Africa Twin nu au prajite pompele de benzina ca au ramas in ,,pana prostului" ? ... si in alta ordine de idei, cand te afli ,,pe camp", departe de orice statie de combustibili, te folosesti de ultima picatura de gaz pentru a ajunge la destinatie ! Deci ... se intampla si de astea !

 

In concluzie ... 950/990 Adv. sunt motoare de conceptie noua, care cu o intretinere corecta nu au ce probleme sa-ti faca. Ca la orice motocicleta, autoturism, camion, avion, vapor ....... INTRETINEREA, este un capitol primordial. Auzim tot felul de povesti de la diversi posesori (sau neposesori), care caracterizeaza un intreg brand, pentru ca ..... i sa intamplat lui ceva groaznic la KTM. Dar, el nu stie nici sa schimbe o bujie ! ....... si nici la mecanic nu merge ! O astfel de persoana este in stare sa faca praf chiar si un BMW 1100 GS, care ... recunosc. Este un monument al fiabilitatii !

 

Sa fim sanatosi ! :)

 

P.S. Mai uitati-va AICI, inca o gioarsa nefiabila care a ajuns cu ,,chiu" si mult ,,vai" la ..... doar 83711 mile ! E mult ? E putin ? Nu stiu ! Mobra ... inca merge !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo's de fiabilitatea LC8-urilor ....... ca posesor de 950 Adv., am initiat un topic pe AdvRider in care intreb si pe altii cati kilometrii au cu LC8-urile lor.

 

AICI ... sunt cateva posturi in care se poate observa ca si un motor asa nefiabil cum este LC8, poate trece fara probleme de cifra critica de 100 000 km !

Aaa ... ca se mai schimba o pompa de benzina, un releu, un slave-cylinder ... asta se intampla si la case mai mari ! Cate Africa Twin nu au prajite pompele de benzina ca au ramas in ,,pana prostului" ? ... si in alta ordine de idei, cand te afli ,,pe camp", departe de orice statie de combustibili, te folosesti de ultima picatura de gaz pentru a ajunge la destinatie ! Deci ... se intampla si de astea !

 

In concluzie ... 950/990 Adv. sunt motoare de conceptie noua, care cu o intretinere corecta nu au ce probleme sa-ti faca. Ca la orice motocicleta, autoturism, camion, avion, vapor ....... INTRETINEREA, este un capitol primordial. Auzim tot felul de povesti de la diversi posesori (sau neposesori), care caracterizeaza un intreg brand, pentru ca ..... i sa intamplat lui ceva groaznic la KTM. Dar, el nu stie nici sa schimbe o bujie ! ....... si nici la mecanic nu merge ! O astfel de persoana este in stare sa faca praf chiar si un BMW 1100 GS, care ... recunosc. Este un monument al fiabilitatii !

 

Sa fim sanatosi ! :)

 

P.S. Mai uitati-va AICI, inca o gioarsa nefiabila care a ajuns cu ,,chiu" si mult ,,vai" la ..... doar 83711 mile ! E mult ? E putin ? Nu stiu ! Mobra ... inca merge !

 

 

Petrica, te incapatanezi degeaba.

Stim ca tu ai 950 si esti indragostit de el si de ktm in general. Dar, cu toate astea, in mod normal, ar trebui sa dai Cezarului ce-i al Cezarului. Pentru touring, gs-ul are confort, cardan, revizii la 10.000, abs, control al tractiunii, suspensie reglabila din buton, protectie buna la vant si altele care nu-mi vin mie acum in cap.

Da, daca vrei o vaca mare cu care sa mergi off road, 990-ul e clar mai bun. Dar pentru touring..............

Iar legat de talentul tau de mecanic, nu stiu cate drumuri lungi ai facut tu, dar, cat de priceput ai fi, e greu sa te apuci de revizii si intretinere la marginea drumului. Pentru touring este nevoie de o mobra care sa ceara revizii rare si intretinere cat mai putina, ca doar nu pleci in concediu mii de km ca sa stai sa mesteresti la mobra ta ktm.

Lasa patima pentru ktm si incearca sa privesti dintr-o pozitie neutra. Vei vedea si tu ca am dreptate.

A pus cineva mai devreme un test comparativ. Uite asta

. Mai asculta o data ce spun aia. Au dreptate.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica, te incapatanezi degeaba.

Stim ca tu ai 950 si esti indragostit de el si de ktm in general. Dar, cu toate astea, in mod normal, ar trebui sa dai Cezarului ce-i al Cezarului. Pentru touring, gs-ul are confort, cardan, revizii la 10.000, abs, control al tractiunii, suspensie reglabila din buton, protectie buna la vant si altele care nu-mi vin mie acum in cap.

Da, daca vrei o vaca mare cu care sa mergi off road, 990-ul e clar mai bun. Dar pentru touring..............

Iar legat de talentul tau de mecanic, nu stiu cate drumuri lungi ai facut tu, dar, cat de priceput ai fi, e greu sa te apuci de revizii si intretinere la marginea drumului. Pentru touring este nevoie de o mobra care sa ceara revizii rare si intretinere cat mai putina, ca doar nu pleci in concediu mii de km ca sa stai sa mesteresti la mobra ta ktm.

Lasa patima pentru ktm si incearca sa privesti dintr-o pozitie neutra. Vei vedea si tu ca am dreptate.

A pus cineva mai devreme un test comparativ. Uite asta

. Mai asculta o data ce spun aia. Au dreptate.

 

:duel:

 

Mai Angi, daca citesti posturile mele de mai sus o sa iti dai seama ca nu m-am incapatanat de loc ! Eu sustin sus si tare ca BMW-u este touring-soselist si tu ce faci ?

Omu' , adica @Dan Oprea, vrea o comparatie intre cele doua. Eu nu pot sa spun nimic de GS1200 pentru simplul fapt ca nu am avut asa ceva, insa caut sa dau orice informatie despre motocicleta ce o detin. Eu cred ca e un lucru bun !? Nu stiu unde vezi tu ca am contestat capacitatile de touring ale BMW-ului !

 

Nu ! Nu o sa ma apuc sa repar mobra pe marginea santzului, dar prin grija ce o port fierului, caut sa preantampin acest aspect. Caut sa nu ajung nici o data in situatia de a repara mobra in santz !

 

Da ! Nu fac ture lungi pentru ca nu imi permit ! Nu am bani (in primul rand) si nici timp ! Insa o tura pana in Grecia este destul pentru mine ! Daca se va ivi prilejul sa fac un raid prin Europa de 6000-7000km, nu este nici un bai ... plec cu mobra asta, ca nu imi este rusine ! Sper ca ,,datoriile catre viatza" sa ma lase ! Nu visez la ocolul pamantului in X zile, dar sper sa ajung (in viata asta) sa vad catedrala NotreDame - Chartres de langa Paris ... doar atat ! Daca o fi sa plec, nu de motor imi fac eu griji, ci de alte aspecte !

 

Acum ... despre patima mea fata de KTM ... ce sa zic ? Asa este ! Insa trebuie sa recunosti ,,ca nu vad ca, calul ... doar inainte" ! Nu sunt omul care arunca cu pietre in celelalte marci si o preazlaveste pe cea care o detine ! Pentru mine acest obiect - MOTOCICLETA - este ceva extraordinar fie ea Honda, Kawasaki, Aprilia, NSU, JAWA, BMW, INDIAN .......... KTM, ... cum sa mai spus ! Conteaza sa fii in sa, nu pe langa !

 

_______________________________________________________________________________________________________

 

Si asta in mod special pentru tine ! Eu stiu ca tu esti un instigator :) si atzatzi focul intre cele doua tabere (BMW vs. KTM), insa iti zic doua vorbe !

BMW este cea mai fiabila, mai frumoasa, mai economica, mai ergonomica, mai accesorizata, mai sigura, mai credincioasa, mai de vreme acasa ... motocicleta ! Este ,,Cezarul" acestei lumi in ceea ce priveste motociclismul ! Este ideea, intruchiparea a tot ceea ce inseamna motocicleta ! Cand spui ,,motocicleta" primul lucru la care te gandesti este ... BMW ! Este tot ceea ce poate sa-si doreasca un motociclist, este un ideal ..... ti-ai luat BMW si esti un om implinit ! Este apogeul in motociclism !

Acum ... in ciudatenia mintii mele ... chiar nu-mi doresc BMW ! :) Asta nu are nici o legatura cu strugurii aia acrii ! Am dat 8500 pe actuala, crezi ca nu-mi ajungeau pentru un GS1100, chiar si GS1150 ?

Si inca ceva ... asta este ca o pata pe creir ! O sa ajung sa urasc aceasta marca (BMW), nu din cauza motoretelor in sine ci din cauza proprietarilor lor !

 

..........atat !

 

Sper sa nu iei asta ca pe un afront ! Pur si simplu este plasmuirea mintii mele ! Asta gandesc eu ! Prost sau corect ! Fapte ce sper sa ma afecteze doar pe mine !

Daca viata ne va aduce fata in fata sper sa bem o bere ca fratii :D si sa fim ... MOTOCICLISTI si nu BMW-isti, KTM-isti, April-isti, MZ ETZ-ei ....... sau mai stiu ce specie rara din galaxie ! :(

 

Sanatate si noroc !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,pana una alta plec la Koln,la INTERMOT,cu vechiul si credinciosul meu Varadero.Mi-am luat cateva zile de concediu si abia astept sa imprastii frunzele toamnei.Ma bucur ca puneti atata pasiune in ce spuneti.Sunteti cu totii motociclisti adevarati,si va respect in egala masura.Petrica, ma indoiesc ca ai sa urasti marca BMW,sau vreo alta marca de motociclete(esti prea virusat!!!si indragostit iremediabil de tot ce inseamna 2 roti)Daca fac poze la INTERMOT,va prezint noutatile de acolo.Intre timp,ma gandesc si la ce voi face ,si eu sunt bolnav de motociclism si vreau sa urc Calimanul cu motorul....printre altele... :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Fiabilitate: nu am auzit de nici un KTM cit ar fi el de nefiabil sa moara la 1000 de km ca s-a stricat nu stiu ce bobina de la imobilizator.

Apropo de motoare este simplu:

Vrei sa ajungi pe transalpina primul iei KTM, vrei sa ajungi pe autostrada primul iei BMW (cind fac aceste afirmatii ma refer la noi oamenii normali si nu la profesionisti).

Bagaje cara amindoua la fel, adica cit pui pe ele (chiar si un sifonier).

Intretine: in cazul ambelor marci parerile sint impartite, service la fel, uni multumiti, alti nu.

Concluziile le tragi singur.

Iti urez succes la alegere, dar nu-l neglija nici pe Varadero - are si el un CUVINT de spus.

Mae

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. petrica bill se referea sigur ca te.ai aprins prea tare in discutie

2. mae sa te fuck ce 1200gs adv nu a fost pe transalpina....................... si dakarul lui voicu nu a fpst PRIMUL pe cand tu erai in praful lui...............

3. bill mama ai grija cum pui accentul pe cuvinte ca in bucuresti oamnei sunt mai iuti la minte nu asa de odihniti ca la voi in moldova

4.danoprea unde a mers si urcat ktm lui mae si adv meu a mers si o varadero a lui viorel fara probleme

daca vrei moto nou repet ia una la care sa.ti placa mai ales culorile si "abtipildurile"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. petrica bill se referea sigur ca te.ai aprins prea tare in discutie

2. mae sa te fuck ce 1200gs adv nu a fost pe transalpina....................... si dakarul lui voicu nu a fpst PRIMUL pe cand tu erai in praful lui...............

3. bill mama ai grija cum pui accentul pe cuvinte ca in bucuresti oamnei sunt mai iuti la minte nu asa de odihniti ca la voi in moldova

4.danoprea unde a mers si urcat ktm lui mae si adv meu a mers si o varadero a lui viorel fara probleme

daca vrei moto nou repet ia una la care sa.ti placa mai ales culorile si "abtipildurile"

 

 

 

Stii foarte bine parerea mea (cind o sa am 80 de ani daca mai apuc sigur iau BMW :) , nu de alta dar poate mai cresc in inaltime pina atunci), dar cine a deschis acest topic vroia sa stie pareri pertimente despre cele doua motoare (990 si 1200) si nu despre 650 Dakar (OK daca te linisteste este mai BUN BMW). Despre praf si cine cum statea cred ca a fost cam egalitate (chiar daca BMW -ul era primul mai mult timp la KTM praful este mai gros deci egalitate), dar chiar si asa Ianachim cu al lui cal nu se zarea nici de pe o culme pe alta. :)

Editat de mae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa ducem si mai in balarii discutia, mai degraba as compara 990-ul cu f800gs si nu cu 1200. Sunt mult mai apropiate ca tip de motocicleta.

 

Cu GS-ul de 1200, poti compara asta ..... :)

post-10224-1222849602_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI

 

desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua

 

ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester

 

platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete

 

in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc

 

dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut

e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta

 

la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat

dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU

 

i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand

intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat

 

am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala

dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta

 

eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester

mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania

...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI

 

IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM

 

PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI.............................

 

LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA

 

CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................

 

RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA

 

EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE

 

NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU

 

DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW

 

AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE

ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO

 

ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine, pana aici ! Inca un punct de vedere din ,,sfera - KTM 990 vs. BMW 1200 GSA" ....... service-ul si reviziile periodice.

 

Inteleg, de la posesorii de BMW, ca este jale la capitolul service in Romania si asta din cauza oamenilor ce lucreaza acolo. La KTM ai la dispozitie mai multe optiuni unde iti poti face reviziile, aici in Romania ! Nu trebuie sa mergi peste hotare.

 

Este o chestie de luat in seama la achizitionarea unei mobre ! Da ... clar ! Un BMW nu prea se farama, dar revizii tot trebuiesc facute ! Unde le faci sau mai bine CINE ti le face ? Pacat, ca o asa firma cum este BMW, este reprezentata atat de prost in Romania !

 

Din ce am inteles de la Stef (@atillas), reprezentanta BMW, de la Rm. Valcea nu este inca deschisa ! Sau ma insal eu ... ? Asa stiam !

 

Bafta ! :)

 

P.S. oarecum off-topic - si la Honda, aceeasi poveste ca la BMW ! De tot rahatul personalul si in special mecanicii ! Dupa nenumarate honde, ce am avut, am reusit sa-mi fac o idee despre cum este reprezentata, aici, aceasta marca ! Vai mama lor !

Stiam eu mai multe ca iei ! La un moment dat, m-am intrebat: ,,... ce dracu caut aici ? O rezolvam si acasa !"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
ADV-ul bate GS-ul standard la fund la urmatoarele capitole :

 

-protectie de vint/vreme/muste, tradusa prin viteza de croaziera comfortabila de 150-180 km/ora, in functie de statura, fata de 120-130 km/h la GS-ul normal (datorita rezervorului gigantic si a carenelor acestuia, si datorita parbrizului si a winglet-urilor net superioare + a protectiilor de miini care sint standard si nu optionale)

-seile mult mai comfortabile - lucru care se traduce prin zile de calarie mult mai lungi cu etape mai lungi de calarie, atit dpdv calaret cit si pasager

-rotile cu spite standard (performanta si mai ales fiabilitate net superioara pe drumuri proaste)

-iluminare (proiectoarele de ceata in standard)

-autonomie

-tinuta de drum stabilitate net superioara datorita greutatii suplimentare si a aerodinamicii imbunatatite (cit putem vorbi de asta la acest tip de moto)

-garda la sol se pune oriunde , de la gropi si borduri in oras , pina la orice nivel de enduro (si nu e un detaliu)

-protectii de impact net superioare in standard ( sistemul de crashguarduri si handguards)

-cutia de viteze enduro, optional disponibil doar pentru Adventure (excelenta la tirit prin trafic, in oras, in coloana, sau la enduro)

 

Ar mai fi sistemul de bagaje, cele dedicate GS standard fiind o porcarie, cele pentru Adventure fiind OK (dar sint adaptabile si pe GS-ul standard). Aici diferenta intre BMW si ceilalti fabricanti e mare.

Iar la optionale ca ASC, ESA, ABS (nu stiu daca Varadero are), frinele semi integrate, minere incalzite, BMW-ul kicks ass, si stabileste noi standarde de siguranta si comfort in industrie.

Iar de calarit eu am calarit toate 3 motocicletele, spre deosebire de tine care habar nu ai de diferenta intre un GS standard si un Adventure. Calareste-l intii, si dupa aia da-ti cu parerea, te rog.

Intr-un singur loc GS-ul normal ar putea fi mai ok, si anume in offroad (datorita greutatii, dar cu rotile si supsensiile adecvate). Desi cutia de viteze enduro, cu prima treapta mult coborata, disponibila pe Adventure din 2008, face si aici o diferenta serioasa. Dar nici una din motocicletele in discutie nu sint motociclete de offroad. Pentru aia KTM-urile mici, sint cele mai pertinente optiuni.

 

In continuare domnilor, haideti sa lasam fitele si retorica, si haideti sa vorbim din experienta, si la obiect.

 

 

 

 

-La ADV. proiectoarele de ceata sunt optionale, si nu standard! costa 235 euro plus tva, sau ies mai ieftin daca sunt incluse in pachetul de optionale! Touratech sau Wunderlich le ofera pentru preturi mult mai mici!

-Da, crash barul de pe ADV. este livrat in configuratia standard, dar este departe de a oferi o protectie (foarte) buna; tocmai de aceea, suplimentar, este adaugata protectia de pe capetele cilindrilor.

Solutia Hepco & Becker e fara doar si poate mult mai buna, si mult mai ieftina!

-la cutia enduro treaptele 1 si 2 sunt MAI LUNGI, NU MAI SCURTE - tocmai pentru oferi cuplu la viteza / turatii (mai) mici!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-la cutia enduro treaptele 1 si 2 sunt MAI LUNGI, NU MAI SCURTE - tocmai pentru oferi cuplu la viteza / turatii (mai) mici!

 

ce spui tu se cam bate cap in cap. "treapta scurta" presupune multiplicare mare a fortei, implicit viteza mica. "treapta lunga" iti permite sa atingi o viteza mai mare in detrimentul fortei. explicatia ta e buna, concluzia e gresita, sau invers ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-La ADV. proiectoarele de ceata sunt optionale, si nu standard! costa 235 euro plus tva, sau ies mai ieftin daca sunt incluse in pachetul de optionale! Touratech sau Wunderlich le ofera pentru preturi mult mai mici!

-Da, crash barul de pe ADV. este livrat in configuratia standard, dar este departe de a oferi o protectie (foarte) buna; tocmai de aceea, suplimentar, este adaugata protectia de pe capetele cilindrilor.

Solutia Hepco & Becker e fara doar si poate mult mai buna, si mult mai ieftina!

-la cutia enduro treaptele 1 si 2 sunt MAI LUNGI, NU MAI SCURTE - tocmai pentru oferi cuplu la viteza / turatii (mai) mici!

 

Nu stii ce vorbesti :

 

- la TT si Wunderlich proiectoarele sint mult mai scumpe (vezi preturile pentru 2 bucati, nu pentru una), iar la GSA 08, in martie, veneau in pachetul standard, nu de optionale (si cred ca vin asa de prin 2007, stiu ca la inceput erau optionale)

- macar ADV vine cu o forma de protectie, pe cind GS-ul nu vine in standard cu nici un crashbar ; oricum crashbarul H&B nu protejeaza si rezervorul, chiar daca protejeaza bine cilindrii, pe cind crashbarurile de GSA acopera si rezervorul ; iar pe capetele cilindrilor oricum GSA vine in standard cu protectiile OEM de magneziu, pe linga crashbarul inferior, protectii care sint chiar foarte bune. Oricum mi-am pus si add-onul de H&B, dar asta nu inseamna ca : 1. GSA nu e bine protejata din standard 2. si ca GSA nu e superb protejata din standard fata de GS care e complet neprotejata, iar costurile pentru toate crashbarurile (sau unele similare) GSA puse pe GS sint mult mai mari decit add-onul de H&B pe GSA.

-la cutia Enduro , treapta 1 (si doar treapta unu) este mai scurta ,fix pentru a oferi cuplu suplimentar la turatii mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stii ce vorbesti :

 

- la TT si Wunderlich proiectoarele sint mult mai scumpe (vezi preturile pentru 2 bucati, nu pentru una), iar la GSA 08, in martie, veneau in pachetul standard, nu de optionale (si cred ca vin asa de prin 2007, stiu ca la inceput erau optionale)

- macar ADV vine cu o forma de protectie, pe cind GS-ul nu vine in standard cu nici un crashbar ; oricum crashbarul H&B nu protejeaza si rezervorul, chiar daca protejeaza bine cilindrii, pe cind crashbarurile de GSA acopera si rezervorul ; iar pe capetele cilindrilor oricum GSA vine in standard cu protectiile OEM de magneziu, pe linga crashbarul inferior, protectii care sint chiar foarte bune. Oricum mi-am pus si add-onul de H&B, dar asta nu inseamna ca : 1. GSA nu e bine protejata din standard 2. si ca GSA nu e superb protejata din standard fata de GS care e complet neprotejata, iar costurile pentru toate crashbarurile (sau unele similare) GSA puse pe GS sint mult mai mari decit add-onul de H&B pe GSA.

-la cutia Enduro , treapta 1 (si doar treapta unu) este mai scurta ,fix pentru a oferi cuplu suplimentar la turatii mici.

 

 

 

 

1. eu mi-am cumparat motorul pe 29 aprilie anul acesta, si initial dadusem avansul pentru Adv. Imi pare rau ca nu am pastrat oferta care mi-a fost facuta atunci, ti-o puteam scana si trimite.

 

daca vrei sa te convingi de ce spun da un telefon la AB, sau mai vino pe la arc - o sa vezi un adv. rosu (a lui Marian) cumparat acum vreo luna de la AB, fara proiectoare, fara minere incalzite, fara abs si fara esa!

 

2. pretul proiectoarelor la Wunderlich:

rechts* Best.Nr.: 8600581 129,00 euro

links** Best.Nr.: 8600580 89,00 euro

 

daca le iei de la Touratech, preturile sunt astea:

http://www.touratech.com/shops/001/index.p...c5809d33b14cf6c

 

Iar la AB - dupa cum spuneam - pretul este de 235 euro plus tva!

Repet, suna-i si te vei convige!

 

3. despre cutia enduro am SCRIS GRESIT, SCUZE! da, treapta 1 - si doar ea - este mai scurta, nu mai lunga!

 

4. daca citesti cu atentie, eu nu am spus ca adv.-ul nu vine cu crash bar standard, ci ca nu-l protejeaza cum trebuie - dovada fiind protectiile suplimentare de pe capetele cilindrilor! daca cumva l-ai scapat, stii foarte bine lucrul acesta!

 

personal mi-am pus H&B, iar cind motorul e culcat se sprijina doar pe bara transversala a crash barului si in ghidon.

Daca vei avea curiozitatea sa te uiti la un astfel de crash bar, vei vedea ca la H&B iese mai inafara decit cel original - iar rezervorul nu depaseste in latime capetele cilindrilor, ca atare ... !!!

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. eu mi-am cumparat motorul pe 29 aprilie anul acesta, si initial dadusem avansul pentru Adv. Imi pare rau ca nu am pastrat oferta care mi-a fost facuta atunci, ti-o puteam scana si trimite.

 

daca vrei sa te convingi de ce spun da un telefon la AB, sau mai vino pe la arc - o sa vezi un adv. rosu (a lui Marian) cumparat acum vreo luna de la AB, fara proiectoare, fara minere incalzite, fara abs si fara esa!

 

2. pretul proiectoarelor la Wunderlich:

rechts* Best.Nr.: 8600581 129,00 euro

links** Best.Nr.: 8600580 89,00 euro

 

daca le iei de la Touratech, preturile sunt astea:

http://www.touratech.com/shops/001/index.p...c5809d33b14cf6c

 

Iar la AB - dupa cum spuneam - pretul este de 235 euro plus tva!

Repet, suna-i si te vei convige!

 

3. despre cutia enduro am sa-ti trimit link-ul de pe advrider.com - sau poti sa-l cauti singur, ca la cite pagini sunt acolo ...!

 

4. daca citesti cu atentie, eu nu am spus ca adv.-ul nu vine cu crash bar standard, ci ca nu-l protejeaza cum trebuie - dovada fiind protectiile suplimentare de pe capetele cilindrilor! daca cumva l-ai scapat, stii foarte bine lucrul acesta!

 

personal mi-am pus H&B, iar cind motorul e culcat se sprijina doar pe bara transversala a crash barului si in ghidon.

Daca vei avea curiozitatea sa te uiti la un astfel de crash bar, vei vedea ca la H&B iese mai inafara decit cel original - iar rezervorul nu depaseste in latime capetele cilindrilor, ca atare ... !!!

 

Mai uita-te pe www.advrider.com, o sa-ti fie de folos!

 

 

Vorbesti prostii, in continuare :

 

Pina la advrider, care e forumul meu moto preferat, si unde intru mult mai des decit pe motociclism.ro, uita-te pe specificatiile oficiale BMW, si dupa aia citeste ca lumea advrider. Si nu-mi povesti ce cutie am la motocicleta pe care o conduc zilnic ca mi se pare penibil. Cutia Enduro, disponibila ca optional pe GSA de 2008 are doar prima treapta, mai jos. Restul sint la fel ca la GS-ul sa GSA-ul standard (si am condus si vreo alte doua GSA-uri standard si doua GS-uri, ca sa pot face comparatii nu numai din specificatii pe internet).

La proiectoarele de ceata : la touratech dai 127 EUR x 2 + transport + montaj = 254 EUR + minim 50 EUR transport + montaj - deci mai scump ca la AB, oricum ar fi. La wunderlich optiunea comparabila mi s-a parut mai degraba "Zusatzscheinwerfer „MicroDE“ care inseamna 2 x 159 EUR + minim 50 EUR transport + montaj - deci in continuare mai scump ca la AB. Iar la GSA-ul meu comandat in decembrie 07 si adus in martie 08, proiectoarele de ceata au fost standard (ca si la modelul de 07, daca nu ma insel). Se poate insa ca la alte modele , alti clienti (:, sa nu fi venit standard.

Iar daca mi-ai fi citit postul ai fi vazut ca ti-am spus deja ca am add-onul de H&B. Insa si fara el, motocicleta mea s-ar fi sprijinit in protectia de magneziu de pe cilindru, in crashbarul inferior, si ghidon. No problem. Iar protectia de rezervor (crashbarul superior de GSA) este pentru offroad, sau pentru orice alta ocazie cind nu cazi pe un suport plat (impact cu o masina, bordura, cos de gunoi, bolovani etc). Pentru aceleasi ocazii protectia H&B nu va proteja nici macar cilindrii complet, si ar fi bine sa instalezi si protectiile OEM de magneziu, care acopera capul de cilindru cu totul.

Stii tu e vorba aia romaneasca veche cu prostu' si fudulia. ... Fa-ti, te rog, temele inainte sa te apuci sa debitezi, insistent, prostii.

Hai sa incercam sa ne aducem o contributie pertinenta, daca putem, daca nu, sa tacem din gura. Daca tot am frunzarit advrider, hai sa aratam ca si intelegem ceva de pe acolo (nu ca nu ar spune si ei prostii, din cind in cind (: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ha, ce-mi place asta: are omul un varadero si se gandeste la un upgrade (?) propunand ca alternative ktm si bmw. ma asteptam la un flame major pe tema asta. insa de aici si pana la un razbel fraticid intre bmw-isti e mare distanta.

 

ce naiba mai oameni, chiar nu putem accepta ca a altuia e mai mare si mai groasa? fiecare incearca sa justifice alegerea pe care deja a facut-o. asta nu inseamna ca-i nici cea mai buna insa nici cea mai proasta. pur si simplu e optiunea personala optima. si subliniez personala. s-a facut turul lumii pe r1. s-a facut turul lumii si pe r12gsa cu echipe de asistenta in coada. inseamna asta ca yzf r1 e cea mai potrivita motocicleta pentru dat ocolul globului pentru ca n-a avut nevoie de asistenta?

 

s-ar putea sa fiu usor ignorant insa pentru mine lucrurile stau cam asa:

- vrei doar asfalt - varadero

- vrei asfalt dar si iesiri "in decor" - r12gs

- vrei ture lungi in care autonomia e o problema - r12gsa

- vrei coclau dar n-ai cum sa eviti asfaltul intre reprizele de fun - ktm990

- vrei service pertinent - orice altceva decat bmw ;)

 

una peste alta: vrei mobra ideala pentru soselele din .ro - r12gs! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. eu mi-am cumparat motorul pe 29 aprilie anul acesta, si initial dadusem avansul pentru Adv. Imi pare rau ca nu am pastrat oferta care mi-a fost facuta atunci, ti-o puteam scana si trimite.

 

daca vrei sa te convingi de ce spun da un telefon la AB, sau mai vino pe la arc - o sa vezi un adv. rosu (a lui Marian) cumparat acum vreo luna de la AB, fara proiectoare, fara minere incalzite, fara abs si fara esa!

 

2. pretul proiectoarelor la Wunderlich:

rechts* Best.Nr.: 8600581 129,00 euro

links** Best.Nr.: 8600580 89,00 euro

 

daca le iei de la Touratech, preturile sunt astea:

http://www.touratech.com/shops/001/index.p...c5809d33b14cf6c

 

Iar la AB - dupa cum spuneam - pretul este de 235 euro plus tva!

Repet, suna-i si te vei convige!

 

3. despre cutia enduro am SCRIS GRESIT, SCUZE! da, treapta 1 - si doar ea - este mai scurta, nu mai lunga!

 

4. daca citesti cu atentie, eu nu am spus ca adv.-ul nu vine cu crash bar standard, ci ca nu-l protejeaza cum trebuie - dovada fiind protectiile suplimentare de pe capetele cilindrilor! daca cumva l-ai scapat, stii foarte bine lucrul acesta!

 

personal mi-am pus H&B, iar cind motorul e culcat se sprijina doar pe bara transversala a crash barului si in ghidon.

Daca vei avea curiozitatea sa te uiti la un astfel de crash bar, vei vedea ca la H&B iese mai inafara decit cel original - iar rezervorul nu depaseste in latime capetele cilindrilor, ca atare ... !!!

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

 

 

 

Tocmai ce mi-am sunat prietenul de care pomeneam mai sus, dar si pe cei de la AB.

Mi s-a (re)confirmat inca o data: proiectoarele de ceata sunt optionale - se pot comanda fie separat, fie facind parte din pachet!

 

Pretul de pornire al ADV-ului este tot 12.680 euro plus TVA.

 

Configuratii:

 

http://www.bmw-motorrad.co.uk/uk/en/index.html

si / sau

http://www.bmw-motorrad.co.uk/uk/en/index.html

 

 

Singurii care in mod (a)normal - si este de inteles de ce o fac - ofera un optional gratuit (si anume minerele incalzite), sunt canadienii:

 

http://www.bmw-motorrad.ca/En/flash_content/index.html

 

Da, este foarte posibil ca unii dealeri BMW - si nu e cazul AB - sa ofere din cind in cind, prin ofertele speciale, SI reduceri la pachetele optionale; dar in nici un caz nu (cred ca / am auzit ca) le dau gratuit!

 

Daca ai sa precizezi ce configuratie are motorul tau, sigur vom vedea ca pe linga proiectoare mai sunt si altele - parte din pachet!

 

AB este de departe cea care da gratuit ceva ....! Sunt la al doilea motor de la ei si stiu cum stau lucrurile p'acolo!

 

 

Off topic:

Poti te rog sa-mi trimiti niste poze cu motorul tau?

Daca tot ti-ai pus protectiile de la H&B - eu le am deja pe cele de motor - as vrea sa vad cum arata adv.-ul cu ele.

M-ar interesa - daca ai - imagini din fata si lateral, pentru ca vreau sa-mi pun rezervorul de adv. fara a-i monta insa si protectia.

 

Nu sunt inca hotarit cum e cel mai bine: sa pun rezervorul de adv, sau sa-l vind / buy back AB si sa-mi iau unul "pur"?!

 

 

Multumesc,

 

Aurelain

 

Buna seara,

 

Am o dilema ,poate ma ajutati voi.

 

Posed o motocicleta Honda Varadero XL1000 din 2004,cu care am parcurs cca.37700 km.Motocicleta este f. buna ,nu am avut nici o problema cu ea in toata perioada de cand am

 

cumparat-o(2005-2008).

 

In ultimul timp mi-am dorit o schimbare,doar de dragul schimbarii si am vorbit cu cei de la KTM,respectiv BMW,daca accepta sa-mi ofere o motocicleta noua in sistem buy-back.

 

Spre surpriza mea,cele 2 firme mi-au oferit un pret de schimb,nu extraordinar de avantajos,dar destul de corect,astfel incat pot efectua schimbul.

 

Astfel a aparut dilema:KTM 990 Adv.,sau BMW R1200GS Adv.Sau sa-mi pastrez motorul actual caruia nu am ce sa-i reprosez!?????

 

Voi ce parere aveti?Sunt tare curios sa vad ce ar decide alti motociclisti mai experimentati si mai priceputi ca mine.

 

Asta-i Honda mea ;)

 

post-2047-1222369709_thumb.jpg

post-2047-1222369822_thumb.jpg

 

 

 

 

Dan,

 

 

Trebuie sa ai in vedere un aspect foarte important: atit R 1200 GS / ADV cit si KTM-ul, sunt motociclete cu saua destul de inalta!

 

Parerea mea este ca pentru o foarte buna stabilitate - PE LOC, NU IN MERS - este foarte important sa calci cu ambele talpi pe pamint.

Mai ales daca mergi si cu pasager - situatie in care te poti dezechilibra foarte usor atunci cind acesta urca / coboara pe / de pe motor.

 

Am un prieten care dupa 21 de ani de mers pe motocicleta, a patit-o!

S-a oprit sa fumeze, si pentru ca nu a avut stabilitate cind s-a oprit - are cam 1,7m inaltime si mergea pe o Aprilia Pegaso - a calcat prost, s-a dezechilibrat si prin caderea motorlui peste el, si-a rupt si tibia si peroneul!

 

Din acest punct de vedere, Adv-ul conduce detasat la greutate, si daca nu-l "stapinesti" bine ... e foarte probabil sa-l culci.

Ai avantajul ca la BMW ... sunt cel putin cilindrii care te protejeaza, da' parca te doare sufletul sa-ti tavalesti motorul ...!

 

In cazul BMW-ului, problema se poate rezolva prin inlocuirea seii - dar ... cu costuri suplimentare!

 

Gindeste-te bine pentru ce anume vrei motocicleta, informeaza-te despre ce mai spune unul sau altul , dar decizia ia-o singur fara a tine seama de parerea nimanui!

 

Daca este posibil - e chiar recomandat - incearca sa faci o tura cu fiecare model in parte.

Este un element definitoriu in luarea deciziei finale!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...