Sari la conținut

Suzuki Drz 400 Sm/e/s


mmisulicaa
 Share

Postări Recomandate

salut, voi ce cauciucuri<de SM> folositi ?

si cam cum sunt,sau de care. moi tari

 

pe spate am diablo multistrada parca

e putin tare, dar sunt foarte multumit de el

la cat am tras de el, s`a dus cam 30%

a fost 180 euro parca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 230
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut, voi ce cauciucuri<de SM> folositi ?

si cam cum sunt,sau de care. moi tari

 

Am avut Pirelli MT60; erau cam 20% enduro, deci tari; puteam sa le bag pe macadam fara grija, tineau cat de cat si pe pamant. Pe ud nu era intelept sa le fortezi. In concluzie, cel mai bun compromis supermoto.

Acum am Dunlop Sportmax Mutant. Si astea au niste striatii care aduc putin a cauciuc mixt, dar sunt prea moi pentru offroad. Tin mai bine pe ud, se inclina mai mult in curbe, si mai ales franeaza mai bine.

MT60 sunt vreo 300Eu perechea parca, iar Mutant-urile vreo 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce jenti se portivesc ptr un drze ?

As adapta ceva mai degraba decat sa cumpar tot felul de kit-uri prefabricate.

Ma intereseaza ceva care se poate gasi aici nu in alte tari sau ebay-uri.

 

PLZ HELP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce jenti se portivesc ptr un drze ?

As adapta ceva mai degraba decat sa cumpar tot felul de kit-uri prefabricate.

Ma intereseaza ceva care se poate gasi aici nu in alte tari sau ebay-uri.

 

PLZ HELP

 

 

Din cate stiu cei de la Suzuki nu pot aduce decat piesele (jante, spite, butuc etc.) si trebuie sa ti le ansamblezi. In romania nu cred ca o sa gesesti in magazin gata facute, probabil tot cineva care poate aduce din afara, sau poate cineva care le are si vrea sa le dea.

Dimensiunile sunt:

120/70R17M/C

140/70R17M/C

 

Discul de SM e mai mare asa ca va trebui sa modifici prinderea de la etrierul de fata.

Si probail ca vei vrea o foaie mai mica, calcatura scurtandu-se din cauza dimensiunii rotiilor, plus ca oricum la SM iti trebuie un pic mai lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Singura modalitate sa iti iei o mobra din asta noua e sa o iei second hand, eventual cu putini km.

DRZ-urile nu mai respecta normele de poluare si singurul mod prin care se pot inmatricula este sa fie deja inmatriculate, chiar daca in alta tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Ma ajuta si pe mine cineva cu niste masuri pentru distantieri la rotile de SM? Motorul este un Suzuki DRZ-400E luate de cateva zile. Am cumparat roti SM si unul din distantieri lipseste, mai exact cel de pe fata.

 

As mai avea o problema cu finala (toba) care set de la un DRZ-400S insa fostul proprietar a dat gauri in jurul tevii de iesire a gazelor si are un sunet spart, neplacut. Ce finala aftermarket recomandati? M-ar interesa sa produca zgomot redus (gros) in ture mici pentru a nu deranja vecinii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai e viu topicul asta ? ne vedem si noi cativa prin bucuresti ? poate stabilim o intalnire,ca tot a venit primavara

 

Sincer nu stiu daca mai e vie sectiunea asta din forum, cat despre topic.... :cheers:

 

Nu vreau sa te dezamagesc, dar supermotarzi bucuresteni sunt destul de greu de urnit cand e vorba de organizat ceva, dar daca stabilesti ceva eu ma bag.

 

Bafta

 

Mr. Misu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu un drz s sau e inmatriculat, de preferinta in buc sau cit mai aproape.

cum pui roti de enduro pe un drz sm? adik, ce faci cu etrierul sa vina bine pe discul mai mic care e pe e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu un drz s sau e inmatriculat, de preferinta in buc sau cit mai aproape.

cum pui roti de enduro pe un drz sm? adik, ce faci cu etrierul sa vina bine pe discul mai mic care e pe e?

Iti trebuie un adaptor. Ceva piesa micuta dar greu de gasit pentru modele mai vechi. La DRZ-urile noi nu cred sa ai astfel de probleme totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am lamurit intre timp, imi trebuie roti de drz "e" sau "s" fara disc de frina si mut discul de la cele de sm pe astea de endureala. Faza e ca la modelul sm etrierul e prins in niste prinderi turnate din jamba si nu ai cum sa-l dai mai spre interior, dar se potriveste discul de sm pe orice roata standard ca rotorul e identic.

Acum caut roti originale de DRZ de enduro (sau macar o idee de pret)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aualeo tu vrei sa faci enduro cu SMu!? Vezi ca suspensiile alea sunt cam stradale... nu stiu cat de bine 'or tine pe coclauri... Disc mic nu-ti recomand -- stiu ce nasol e sa n-ai frane bune cand ai nevoie de ele :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cica furca asta upsd e mai "marfa" decit cea de pe e si s, dar e prea scumpa de pus la noroiala. (cel putin asa am cam citit pe ici-colo). Oricum, nivelul de enduro pe care-l vreau sigur nu duce furca aia la limita, probabil ca e un pic mai dura decit cea de pe modelul "e" si sugur are cursa un pic mai mica dar sigur nu am de gind safac sarituri sau alte d'astea "grele"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum crezi. Eu unul stiu ca nu m-as da cu suspensii de strada in teren -- comparatie intre mobra mea cu gume de strada uzate (si suspensii imbatranite, moi) si un supermoto mai suparat. Rezultat? Nu ma dau cu supermoto pe coclau decat in linie dreapta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

switch, care ar fi riscul daca merg cu sm pe coclau? pe bune, chiar nu stiu, experienta mea in enduro se duce catre 0 dar astia de le vind sustin ca nu e nici o problema, ca ei s-au dat si e f. bine. evident, poate fi si doar abur, ca deh, suntem in ro si teapa e la ea acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte rigide suspensiile, atata tot. Exagerand putin, gandeste-te ca bagi o vitezana pe teren cat de cat denivelat. Si din suspensiile alea rigide, ai o senzatie nasoala de instabilitate.

 

Experienta mea:

Husabers FS + roti enduro = motor usor (125~kg) si foarte rigid, instabil ca dracu pe coclau de la CET sud; mi-era frica sa intru cu el in viraj

Dominator (170kg, gume mixte) = ditai vaca, dar ii aruncam spatele in curbe fara probleme; destul de aiurea senzatia pe galme, dar stabil

Husaberg FE = lux a'ntaia; comparativ cu frasu supermotard, statea pe drum, nu 'tzopaia' aderenta buna -- o placere

 

Poate oi fi eu prea usor (65kg) sau prea putin experimentat cu suspensiile alea dure, dar mi s-a parut extrem de neplacuta experienta supermoto in teren. Una peste alta, din punctul meu (mai mult endurist decat supermotard) de vedere: cu suspensii enduro merge sa faci SM (adesea nu te dai destul de agresiv incat sa te ajute cu adevarat suspensiile rigide), dar cu suspensii stradale nu merge sa faci enduro (motocicleta se multeaza dupa galme in loc sa treaca peste ele, tzopaie etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. suna logic ce spui aici... cred ca incep eu sa ma precipit ca nu-mi gasesc motor, probabil asta e. oricum, bine ca mai sunt unii care ma aduc cu picioarele pe pamint. merci pt. asta :)

caut in continuare dr360 sau drz e inmatriculat sau s inmatriculat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Experianta mea este limitata si la SM si la enduro, dar ce iti pot spune sunt urmatoarele:

 

Suspensiile dupa DRZ400SM vin reglate rigid, dar le poti inmuia. Am impresia (cu toate ca nu sunt sigur) ca au cursa mai scurta, dar ma indoiesc ca o sa le duci la capat, (am sarit cu a mea la coclau si nu am resusit sa le duc la capat). Bine inteles depinde si cum ai de gand sa te dai, dar pentru o folosire de tip "hobby" eu zic ca isi face treaba.

 

Misu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...