ianachim Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania ...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI............................. LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................ RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania ...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI............................. LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................ RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA nu ii cunosc pe cei de la bavaria dar nu contest ceea ce spui......sincer, tin sa-ti dau dreptate....dar, pe de alta parte, pentru asemenea nemultumiri cred ca mai bine te adresezi aici: Oficiul Municipal pentru Protecția Consumatorilor BUCUREÂŞTI Inspector Âşef adjunct: Cerbulescu Constantin Inspector Âşef adjunct: Radu Constantin Cătălin Adresa: Str. Transilvaniei nr.2, sect.1, cod 010798 Tel.: 310.63.75 Fax: 310.63.80 Email: bucuresti@opc.ro Editat Octombrie 1, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) and the problem is....? ca nu ti-a scos la imprimanta ce zice tester-ul? fa revizia in alt oras, sau vorbeste cu conducerea service-ului. oricum se pleaca de la prezumtia de nevinovatie, deci ei teoretic isi fac treaba. Cand observi ca ai avut ceva stricat si ei nu au reparat, atunci se considera ca ei nu si-au facut treaba. din experienta stiu ca nu toate testerele au imprimanta. de ex la fiat nu au, sau ma rog , nu aveau cand lucram la ei. faptul ca nu te-au rechemat ptr imobilizator, asta este alta duda, si tine de proasta organizare a service-ului. la fel si despre filtru de ulei. au tratat cu superficialitate revizia. ptr problemele astea ai dreptul sa ii f_ti in gura, dar ptr faza cu tester-ul nu ai inca nici un drept. Editat Octombrie 1, 2008 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut Ai perfecta dreptate...platesti o gramada de bani si pt ce???? Mai bine apeleaza la service-ul din Budapesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 BMW Motorrad scrie-le despre problema ta... mai nasol e ca pe lista lor de dealeri nu apare Bavaria bla bla Romania.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 bine zis ''' la cate unitati vand ei''''' problema e urmatoarea; au un singur testar care saptamana trecuta a ''crapat''' si a trebuit trimis in germania pt o resoftare<ghestie de maxim 2 zile asa ca nu mai fiti carcotasi> daca o sa ganditi in coninuare asa ''''imi fac revizia in budapesta'''' sau '''imi iau moto din germanica ca e mai bun'''' nu o sa avetii niciodata ceva mai bun in tara; e adevarat ca au si niste preturi de te dau pe spate dar si garantia e garantie<nu cred ca a comentat cineva vrodata ceva> numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA Pana la urma, hartia aia ii o simpla forma de reprezentare a unor parametrii care pot sau nu fii in limite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 daca tot sa facut referire la serviceul din budapesta, poate sa dea cineva informatii despre cum e la ei, cum se face programarea (email sau tel)? in cat timp se face revizia (o zi sau o saptamana)? care este adresa? sau alte informatii utile multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 hartia aia de fapt arata ca ei CHIAR au pus moto pe tester asta este toata problema mea sa desfaci un buson sa verifici placutele poate face oricine fara suparare dar am platit o groaza de bani pe o motocicleta super electronizata cu mufa speciala pt verificare electronica pentru a beneficia de acea testare altfel imi luam MOBRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 dar tu de unde stii ca nu ti-au pus-o pe tester? oricum, in cazul ca ai vreo defectiune la ea, ti se aprinde in bord un martor, diferenta este ca la tine acel martor ti se aprinde pentru toate erorile si defectiunile posibile, pe cand la tester iti arata si de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Nu trebuie mers pana in Budapesta pt service. Dupa cum stiu eu sunt si in alte orase din ungaria service-uri bmw. Depinde de ruta pe care vreti sa veniti. Daca veniti spre Oradea cel mai aproape este Debretin(am fost acolo-service bine dotat ca in vest dar preturi cam mari) sau daca veniti spre Arad, Bekescsaba. Programarea se poate face si telefonic si pe e-mail. ex; la Debretin reglarea tachetilor si sincronizarea 26.000 ft= 390 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) Eu îi boicotez de cînd mă Âştiu ... mi-am luat Husaberg Editat Octombrie 2, 2008 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) omul are dreptate cerand acea hartie cu parametrii cititi de tester. analizand aceste date cu atentie si cu putina pricepere, se pot determina eventuale bube pe care lenesii, puturosii si nesimtii din service-uri, in general, le trec cu vederea. pe baza acestor hartii eliberate de diverse echipamente de testare am putut diagnostica si repara masini care iesisera din "faimoasele" service-uri de gen porsche romania sau avia motors. stiu ca am zis "masini", automobile, dar, esenta este aceeasi.... da, mi se pare normal ca, daca tu soliciti aceasta hartie, ea sa-ti fie eliberata. apropos, datele furnizate de acel tester pot fi preluate si in format electronic, nu neaparat "celulozic". Editat Octombrie 2, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 la Debretin reglarea tachetilor si sincronizarea 26.000 ft= 390 lei. Wtf! Astea le poti face singur la un boxer. Nu e rocket science. Singura treaba la care sunt inca in ceata este electrica. Dar invat. @ianachime,sunt foarte putine services unde poti sta sa vezi ce face ala. Trebuie sa le cauti si (mai important) sa ai timp sa stai sa vezi. Eu am gasit unul insa am stat o singura data, cand mi-au dat cardanul jos. M-am plictisit dar am invatat sa-mi dau jos rezervorul si sa-mi scot pompa. Apropos,parca anul asta la Kaprun, lui Scufu ori Calin i-au cercetat/updatat softul. Cred ca nu au platit nimic . BMW are garantie, insa nu in Ro apropos, datele furnizate de acel tester pot fi preluate si in format electronic, nu neaparat "celulozic". Corect, insa iti trebuie si programul care sa le citeasca in caz ca nu sunt human readable. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Wtf! Astea le poti face singur la un boxer. Nu e rocket science. Singura treaba la care sunt inca in ceata este electrica. Dar invat.@ianachime,sunt foarte putine services unde poti sta sa vezi ce face ala. Trebuie sa le cauti si (mai important) sa ai timp sa stai sa vezi. Eu am gasit unul insa am stat o singura data, cand mi-au dat cardanul jos. M-am plictisit dar am invatat sa-mi dau jos rezervorul si sa-mi scot pompa. Apropos,parca anul asta la Kaprun, lui Scufu ori Calin i-au cercetat/updatat softul. Cred ca nu au platit nimic . BMW are garantie, insa nu in Ro Corect, insa iti trebuie si programul care sa le citeasca in caz ca nu sunt human readable. le poti exporta ca text, din cate stiu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Wtf! Astea le poti face singur la un boxer. Nu e rocket science. Singura treaba la care sunt inca in ceata este electrica. Dar invat.@ianachime,sunt foarte putine services unde poti sta sa vezi ce face ala. Trebuie sa le cauti si (mai important) sa ai timp sa stai sa vezi. Eu am gasit unul insa am stat o singura data, cand mi-au dat cardanul jos. M-am plictisit dar am invatat sa-mi dau jos rezervorul si sa-mi scot pompa. Apropos,parca anul asta la Kaprun, lui Scufu ori Calin i-au cercetat/updatat softul. Cred ca nu au platit nimic . BMW are garantie, insa nu in Ro Corect, insa iti trebuie si programul care sa le citeasca in caz ca nu sunt human readable. Reglarea tachetilor chiar poti sa faci acasa dar sincronizarea injectiei ??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Reglarea tachetilor chiar poti sa faci acasa dar sincronizarea injectiei ??!! Da, si sincronizarea se poate face acasa cu rezultate excelente. Sunt 2 metode . 1.Metoda Budd Ai nevoie de : - un furtun transparent (de perfuzie sa zicem) de cca 3m - o placa de lemn (sa zicem 30 x 10 cm) fixata pe unsuport d-ala ca la sevalet - cam 100 ml lichid colorat (merge si apa colorata insa eu folosesc glicol) - atasezi furtunul pe placa in forma de U si lasi capetele libere (cam 1m de fiecare parte) in afara placii. - umpli cu lichid Scoti capacele de la putzele injectoarelor si infigi capetele furtunului. In momentul asta lichidul este perfect echilibrat in mijloc pe ambele coloane. Inchide ambele suruburi de la airbox ca sa ai un start uniform.Dai drumul la mobra (a mea are cam 850-1000 rpm la relanti) si te uiti care coloana se ridica. Iei un hex si desfaci surubul de pe partea aia pana cand coloanele de lichid sunt echilibrate. Voila! Sincronizare. Se poate face si in sarcina insa cum metoda asta nu este foarte exacta o sa te chinui pana sa ajungi la un rezultat aproape de perfectie. Eu o fac doar la relanti si sunt multumit. 2.Metoda normala Cumperi un TwinMax (DAN CATA are unul) si ajustezi in acelasi mod cu mentiunea ca poti verifica in sarcina foarte exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 sincer acum nu vreu sa ma apuc sa fur meserie sa faca o pana sa schimb placutele si cateva nimicuri imi sunt strict necesare vreau sa merg la un service unde oameni isi fac treaba si sa platesc acest lucru dar daca cer o dovada a muncii lor pe BANII mei vreau sa o primesc atat vreau nu ma vad in fata blocului facand experimente cu furtunul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 nu ma vad in fata blocului facand experimente cu furtunul Cumpara un TwinMax atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 sincer acum nu vreu sa ma apuc sa fur meserie sa faca o pana sa schimb placutele si cateva nimicuri imi sunt strict necesare vreau sa merg la un service unde oameni isi fac treaba si sa platesc acest lucru dar daca cer o dovada a muncii lor pe BANII mei vreau sa o primesc atat vreau nu ma vad in fata blocului facand experimente cu furtunul de unde stii ca nu si-au facut treaba? de unde stii ca testerul este dotat cu imprimanta... dupa ce o sa iti scoata la imprimanta o sa zici ca-i facatura, ca au modificat ei textul, samd... faptul ca nu au strans un filtru bine, asta nu inseamna ca de fiecare data ei dau buleala, si isi baga picioarele in banii tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Salutare! Chestia asta cu Automobile Bavaria este cam nasoala... am auzit pana acum o gramada de oameni care se plang. Si ii cred. Cred si eu ca singura solutie este concurenta... si eventual niste plangeri serioase in Germania. Eu cred ca o solutie ar fi si sa faceti un Club BMW Romania (sau macar zonal) serios. Am vazut ca au existat niste tentative de Club BMW si a fost luat in deradere pe forum, nu stiu exact de ce si nici nu stau sa caut sau sa analizez. Oricum, un club serios ar insemna si cu totul alta atentie din partea BMW Germania si poate chiar din partea romana. Sunt si probleme pt care merita apelat si la OPC (de exemplu la garantie, atat la moto cat si la echipament). Vara trecuta am criticat destul de tare site-ul BMW Romania care era invechit si cu informatii gresite, trimitand un e-mail la una din adresele lor oficiale (geva gen office@bmwgroup.ro, nu mai stiu exact). Mi s-a umplut paharul cand am vazut cum ca noul BMW Coupe are pe site 6 cilindri in V (ceea ce BMW nu a avut si probabil nu o sa aiba niciodata, fiind cunoscuta traditia 6 in linie) si daca tot am trimis e-mailu am criticat inclusiv partea de Motorrad. Fiind atunci la birou, am trimis e-mailul de pe adresa mea de la OMV (Viena) la care in semnatura era si nr meu de la birou. Surpriza!!! Cine credeti ca ma suna a doua zi la birou? Un neamt (nu conteaza numele), functie mare la AB, care m-a rugat cand mai vin in tara sa ma opresc la AB sa stam de vorba. Si prima data cand am fost in tara am fost si am stat de vorba. Si am inteles si optica lor... Automobile Bavria este in primul rand un business, logic. Cand de exemplu o fata de 24 de ani careia i-a placut mult un M6 de 507cp, il primeste a doua zi, platit cash de taica-su, iar in general masinile BMW (modele scumpe, full option) se vand ca painea calda (inlclusiv la autoritati), cat profit (comparativ) aduc niste "amarate" de motociclete, ca vanzari si ca service? Atunci mi-a promis ca va aparea un site www.bmw-motorrad.ro, la putin timp a aprut si vad ca au preturile la toate modelele la zi. Din pacate insa, in rest, cam nimic. Nimic despre echipament BMW, nimic despre evenimente BMW. Eu am apreciat totusi ca m-a invitat sa stam de vorba, ca a reactionat prompt la mailul trimis de mine si ca mi-a explicat frumos si logic unele aspecte, ca asta ne este societatea romaneasca acum. Pot sa-l contrazic? Sincer acum... cate moto BMW noi se vand? Eu cred ca foarte putine... pt ca oamenii cu bani si cu cap, eventual ceva mai in varsta (clientiii tinta ai BMW) sunt majoritatea prea infricosati sa-si ia moto in traficul din RO si pt ca nici nu prea exista traditie moto la noi, acum fiind inca inceputul. Motiv pt care cel mai bine se vand vitezanele si japonezele in general. Apropos si de motociclete de testare, aici este un cerc vicios: din punctul nostru de vedere, al motociclistului, ni se pare foarte normal sa mergem sa testam (ca in tarile civilizate) ca sa stim ce sa alegem dar vedem ca in multe cazuri suntem refuzati si ne ofticam. Puneti-va inlocul lor... vin n oameni sa vor sa testeze noul F800GS ca au citit despre el pe forum... tu ca vanzator AB ce ai face, cand stii ca majoritatea nici nu vor avea vreodata (sau prea curand) banii pt el, sau sigur nu l-ar lua decat SH din Germania peste cativa ani, sau ca au venit doar ca sa-si faca o parere pt ca de fapt nu l-ar cupara, sau ca nu aveau ceva mai bun de facut, dar vin sa-l testeze? Si sa iasa la test in traficul infernal? Aici o solutie ar fi sa organizeze evenimete speciale, in locuri special amenajate pt asa ceva. Legat de service, ca sa revin on-topic... presupunem ca ei se poarta foarte bine, aduc piesele la timp, tot s-ar plange multi ca e scump. Totusi, cand iti iei o marca premium, trebuie sa ai si asta in vedere! Nu stiu cat e ora de manopera la AB dar in Austria la BMW este 100euro. Am fost si la alt service, de duzina, unde se vand multe japoneze si acolo era 94 euro ora. Deci, de ce nu m-as duce tot la BMW? Si la piese, cred ca in Ro nu sunt (mult) mai scumpe dar am auzit ca in multe cazuri intarzie foarte mult... magari! In final, sa nu ma credti ca le iau apararea cu ceva celor de la Bavaria, nu au nici o scuza fata de clienti sa se poarte asa. Incerc doar sa le inteleg lipsa de interes. Spun iar ca este un cerc vicios: ei sunt neprofesionisti si dezinteresati si vi se face lehamite sa mergeti la ei; insa sunt inca multi care nu isi permit BMW (vad ca sunt destui pe forum care vor neaparat BMW dar cauta 1100GS sau F650 din '94, doar sa fie ieftin si BMW, chiar daca nu se recomanda sa iei motoare din primii ani de fabricatie)... multi posesori de BMW care critica vehement echipamentul BMW desi nu l-au probat niciodata... deci vanzarile sunt destul de slabe... atunci cum sa fie cei de la AB? Repet, cerc vicios dupa parerea mea si timpul cred ca va rezolva problema, odata cu cresterea vanzarilor dar si cu aparitia concurentei... si neaparat presati de voi cu reclamatii! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 eu am facut revizie la Bavaria acum 9 luni, am decis sa schimb singur discul de ambreiaj si niste simeringuri de la arbore. cand am dat jos filtrul de aer am constat. clapeta de la acceleratie din partea dreapta era cu deschisa 3mm si cea din stanga era inchisa asta nu poate fi normal, cum a reglat eu nu stiu. ce sa mai zic de un simering schimbat la bavaria a fost montat cu ciocanul mia strambatcarterul dupa 9 luni pierdea ulei l-au zdrobit la montaj o sa postez si ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 semering montat cu ciocanul?;?;? stau si ma gandesc cum o fi posibil<pune si tu niste poze ca suna prea ciudat si mi-e sa nu fie inflorita treaba> cat despre garantie a spus cineva ca aceasta nu e valabila in ro<la fel poti sa dai ex de un caz caruia nu i sa reparat moto in garantie?> stau si ma mai intreb chiar nimeni nu are si cuvinte de lauda pt acest service? toti care ati fost la revizii ati fost nemultumitii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevastuica Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 eu am facut revizie la Bavaria acum 9 luni, am decis sa schimb singur discul de ambreiaj si niste simeringuri de la arbore. cand am dat jos filtrul de aer am constat. clapeta de la acceleratie din partea dreapta era cu deschisa 3mm si cea din stanga era inchisaasta nu poate fi normal, cum a reglat eu nu stiu. ce sa mai zic de un simering schimbat la bavaria a fost montat cu ciocanul mia strambatcarterul dupa 9 luni pierdea ulei l-au zdrobit la montaj o sa postez si ceva poze am postat o poza cu simeringul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 On topic:Ianachim are dreptate cand cere fisa de tester pentru ca: 1.Este un serviciu pe care-l plateste 2.Asa poate face comparatie intre starea anterioara reviziei si cea de dupa 3.Poate afla daca mecanicii si-au facut treaba cum trebuie si nu la ochi 4.In caz ca se strica ceva ce apare in fisa ca ok este dovada lui in caz de nerespectare a garantiei 5.Poti afla in ce stare este motorul pentru eventuale reparatii din timp 6.Motoarele cu multa electronica sunt dependente de testere si cititoare hightech Off topic:Faptul ca AB detine si segmentul moto nu va duce in timp scurt si chiar mediu la dezvoltarea vanzarilor si a calitatii serviceului moto!De ce ? 1.Le merge prea bine cu auto 2.Toate comparatiile la vanzari si incasari sunt clar in defavoarea moto si de aici politica de marketing este unidirectionala si se multumesc sa ciuguleasca de motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.