Sari la conținut

Boicot Bavaria Automobile Bucuresti


ianachim
 Share

Postări Recomandate

daca nu iar obliga nemtii cred ca ar fi renuntat de mult la ele;

oricum nu am vazut pana acum cum arata o diagnoza de bmw, dar la suzuki nu iti spune prea multe, doar daca toti senzori si sondele functioneaza la parametri normali<la auto e mult mai complexa>

si din cate mai stiu orice eroare aprinde un martor in bord<la bmw e altfef?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Dom'le..din discutie trag concluzia ca se merge pe ideea..cine are BMW trebuie sa aiba si Politehnica terminata..in sensul ca trebuie sa citeasca si sa priceapa logul ala..un rahat de hartie scoasa la imprimanta,nu?

Conteaza mai mult parametrii aia tehnici de pe hirtia aia,pe care oricum 95% din posesori nu-i inteleg(pentru ca-s termeni pur tehnici..),decit faptul ca motorul iti merge ceas?

De astea va impiedicati voi?

Ca nu v-au dat aia hartie sa va stergeti la c.ur cu ea?de aici si pina a te impiedica de o hirtie..!

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

insa sunt inca multi care nu isi permit BMW (vad ca sunt destui pe forum care vor neaparat BMW dar cauta 1100GS sau F650 din '94, doar sa fie ieftin si BMW, chiar daca nu se recomanda sa iei motoare din primii ani de fabricatie)...

Vlad :)

 

 

Da sunt cei carevor neaparat BMW. Asa am fost si eu. Am avut BMW(R60) si dupa ce am vandut am vrut tot BMW. Dar nu mi-am permis doar unul din 96 care m-a costat pe vremea aceea cu taxe cu tot aproape 5000 de euro. O suma prea mare in 2006 pt nivelul de trai din Romania. Poate ca e mai usor in Austria dar de aia nu ar trebui critici pe cei care nu-si permit motocilete BMW noi sau mai noi. (acuma am sa cumpar masina care cred ca tot BMW va fi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi...

 

In 2005 cand am cumparat masina, Nissan Pathfinder am descoperit o mica problema/clampanit/ la directie. Dupa nenumarate vizite si reglaje la service am concluzionat ca oricata bunavointa si pricepere au mecanicii de la service, daca nu au suport de la producator nu se rezolva. Asa ca am sapat pe net pana am gasit o adresa de mail de la fabrica. Am primit-o de la un dealer din USA pe care l-am abordat.

Dupa ce le-am scris, la vreo doua saptamani m-am trezit chemat la service de doi olandezi de la fabrica din Barcelona. Au venit, au testat masina , au tras concluzia ca am dreptate si dupa alte doua luni toate masinile cu acest defect reclamat au fost chemate si inlocuit piesa defecta.

Asa ca daca nu ai asistenta la un anumit nivel, din varii motive, mergi mai sus si mai sus pana cand cineva te va asculta. In tot acest lant se va gasi cineva care sa te asculte.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cinevaceva despre service bmw din sofia? sunt doar 300 km pana acolo = o plimbare rapida.

 

Sincer sa fiu daca e o marca premium ar trebui sa aiba grija de imaginea ei in orice loc. Mi se pare aberant sa nu aiba pe stoc macar consumabile (ulei, piesele de cauciuc, macar cate una din fiecare)

iarasi, ce brand premium e ala care isi permite sa ceara avanssi pt o comanda de 50 lei - care se poate plati doar daca mergi la sediu sau cu op - nu merge sa platsti sau sa faci comanda online. Nici daca ai mai cumparat de la ei si esti in calculator nu scapi de 2 drumuri

 

 

Sincer sa fiu o sa evit bmw la urmatoarea achizitie, sper sa am alternative. nu imi convine ideea sa am o singura sursa de accesorii si piese si un singur service autorizat.

 

alta duma: constatarea de accident - se plateste ca procent din valoarea pieselor necesare - daca nu mai repari la ei. si asta nu e afisat nicaieri, afli cand vrei sa ridici mobra ca tocmai ai constatat ca nu se merita sa o faci acolo.

DAca era tarif pe ora sau operatiune era ok, da asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

In final, sa nu ma credti ca le iau apararea cu ceva celor de la Bavaria, nu au nici o scuza fata de clienti sa se poarte asa. Incerc doar sa le inteleg lipsa de interes. Spun iar ca este un cerc vicios: ei sunt neprofesionisti si dezinteresati si vi se face lehamite sa mergeti la ei; insa sunt inca multi care nu isi permit BMW (vad ca sunt destui pe forum care vor neaparat BMW dar cauta 1100GS sau F650 din '94, doar sa fie ieftin si BMW, chiar daca nu se recomanda sa iei motoare din primii ani de fabricatie)... multi posesori de BMW care critica vehement echipamentul BMW desi nu l-au probat niciodata... deci vanzarile sunt destul de slabe... atunci cum sa fie cei de la AB? Repet, cerc vicios dupa parerea mea si timpul cred ca va rezolva problema, odata cu cresterea vanzarilor dar si cu aparitia concurentei... si neaparat presati de voi cu reclamatii!

 

Vlad :)

 

 

cu tot respectul care ti-l port, aici nu sunt de acord cu tine - ar insemna ca indata ce apare ceva model nou, sa nu is cumpere nimeni, si atunci peste 5 ani, cu ce sa compari? daca tot nu are nimeni? si multa lume zice ca 1100 ii mai ok ca si 1150 sau 1200 :) mai robust, aceeasi constitutie cu mai putina electronica. Am vazut zilele trecute pe advrider poza la un 1100GS ce avea pe bord 400.000 mile, adica 640.000 KM! astept aceeasi poza cu un 1150 sau 1200.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iete si io cu birfa pe aci...acu vreo doua luni ma duc sa fac revizia la 10.000 km...R1200GS...si sa montez alarma...programare etc...sau apucat baietii de treaba si eu mam apucat de stat...si stai...si stai...si stai...mentionez ca am ajuns dimineatza la prima ora...pe la ora 14 ma anunta ca avem o problema...ca au bagat moto pe tester si ca nu mai pot face aplicatia pe soft ptr ca nu au soft ptr mtocicleta mea... :) ...am iesit pe usa si am plecat sa ma plimb...nu stiam cum sa reactionez...mentionez ca is certaret si irascibil deseori...am plecat si mam intors dupa vreo ora moment in care ma anunta Tibi ca "a cam" gasit o rezolvare...a copiat soft-ul dupa o moto din service...dar aia nu avea acelasi program ca la mine nu avea CB....pola mea...pina la urma a copiat dupa o moto noua...dar nici aia nu e exact ca la mine...imi palpaie km,consumul de benzina sta la 5.2 indiferent de stare\regim\bagaj\pasager(asta kiar e imposibil)...totusi pina la urma a reusit Tibi sa imi faca moto sa...baiatul asta kiar se pricepe...acu citeva zile la revizia de 20.000 totul a decurs bine...baietii draguti si cind nu se mai fac aplicatii de soft la moto toata lumea fericita... :D

 

P.s...cind vine vb de revizie la BMW am un stres total...si nu numai...ca am mai ramas si in pana prin Austria... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cinevaceva despre service bmw din sofia? sunt doar 300 km pana acolo = o plimbare rapida.

 

Sincer sa fiu daca e o marca premium ar trebui sa aiba grija de imaginea ei in orice loc. Mi se pare aberant sa nu aiba pe stoc macar consumabile (ulei, piesele de cauciuc, macar cate una din fiecare)

iarasi, ce brand premium e ala care isi permite sa ceara avanssi pt o comanda de 50 lei - care se poate plati doar daca mergi la sediu sau cu op - nu merge sa platsti sau sa faci comanda online. Nici daca ai mai cumparat de la ei si esti in calculator nu scapi de 2 drumuri

 

Sincer sa fiu o sa evit bmw la urmatoarea achizitie, sper sa am alternative. nu imi convine ideea sa am o singura sursa de accesorii si piese si un singur service autorizat.

 

alta duma: constatarea de accident - se plateste ca procent din valoarea pieselor necesare - daca nu mai repari la ei. si asta nu e afisat nicaieri, afli cand vrei sa ridici mobra ca tocmai ai constatat ca nu se merita sa o faci acolo.

DAca era tarif pe ora sau operatiune era ok, da asa :)

 

 

dragul meu, poti linistit sa iti comanzi piese de pe net, sa platesti cu cardul; tot atat stai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sunt cei carevor neaparat BMW. Asa am fost si eu. Am avut BMW(R60) si dupa ce am vandut am vrut tot BMW. Dar nu mi-am permis doar unul din 96 care m-a costat pe vremea aceea cu taxe cu tot aproape 5000 de euro. O suma prea mare in 2006 pt nivelul de trai din Romania. Poate ca e mai usor in Austria dar de aia nu ar trebui critici pe cei care nu-si permit motocilete BMW noi sau mai noi. (acuma am sa cumpar masina care cred ca tot BMW va fi).

 

Unde este critica in ceea ce am scris eu? :)

Ideea este ca sunt clienti putini pt moto noi... si foarte multi cu moto vechi (sau foarte vechi) si implicit mai ieftine care, oricat de impecabil s-ar purta cei de la service, tot vor gasi scumpe manopera, piesele noi si accesoriile de la service-ul BMW. Deci, era in contextul potentialei piete pe care o are o reprezentanta BMW in Romania.

In afara de exemplu, un om se gandeste bine inainte de a achizitiona o masina sau moto de marca premium second hand pt ca service-ul si piesele tot la "pret premium" vor fi.

 

Deci, nu am vrut sa atac pe nimeni :) asa ca va rog sa nu mai interpretati.

 

Vlad

 

p.s. @ BMWRider... culmea e ca pe tine te-am apreciat de exemplu ca ti-ai cautat coburi originali si nu ai pus alte ciudatenii de la cine stie ce firma mai ieftina care aratau ca naiba pe moto a ta.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu am avut probleme cu ei asa ca as comenta doar de principiu.

 

De vreo cativa ani am inceput si noi sa avem pretentii justificate fata de serviciile prestate de marile firme in Romania. Si mi se pare absolut normal. Problema e atunci cand aceste firme profita de bunavointa noastra si incearca tot felul de smecherii ca poate-poate tine. Aici imi sare tandara. Atata timp cat apelez la serviciile lor fiindca sunt obligat de contract sau garantie, ei trebuie sa ma trateze ca pe un client indiferent ca esti aici sau in Germania. Nu exista scuze pentru lipsa de bun-simt sau de profesionalism. Cine nu face fata se mearga sa invete sau sa-si schimbe meseria.

 

Nu sunt de acord cu ideea de a incerca alte solutii paralele atata timp cat acesta este drumul normal. Inseamna ca accept aceasta stare de fapt si incerc sa o ocolesc fiindca e mai simplu decat sa schimbi ceva.

 

Asa ca totul depinde de noi fiecare, cum stim sa ne cunoastem si sustine drepturile. Daca acceptam sa inchidem ochii atunci si pretentiile ar trebui sa fie limitate. Daca nu, respectam regula jocului si corectam sistemul.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc sa o iau metodic.

@ianachim: cred ca topicul ar trebui sa se numeasca "Boicot Service Moto Bavaria Automobile Bucuresti".

 

Si la piese, cred ca in Ro nu sunt (mult) mai scumpe dar am auzit ca in multe cazuri intarzie foarte mult... magari!

 

Sunt la a doua motocicleta bavareza si la un snop de hartoage cu facturi la Auto Bavaria, dar NICIODATA comanda nu mi-a sosit mai tarziu de o saptamana. Mai mult, daca fac comanda luni, joi sau cel tarziu vineri sunt anuntat telefonic ca pot sa merg sa-mi ridic produsele. Prin urmare, eu unul sunt foarte multumit ca pentru motociclete uneori trecute de doua decenii, ai unde sa comanzi si sa receprionezi in timp util orice reper care are un cod.

 

Mi se pare aberant sa nu aiba pe stoc macar consumabile (ulei, piesele de cauciuc, macar cate una din fiecare)

iarasi, ce brand premium e ala care isi permite sa ceara avanssi pt o comanda de 50 lei - care se poate plati doar daca mergi la sediu sau cu op - nu merge sa platsti sau sa faci comanda online. Nici daca ai mai cumparat de la ei si esti in calculator nu scapi de 2 drumuri

 

Mie unul nu mi se pare aberant, pentru ca traim totusi in Romania. Ii inteleg si din punct de vedere al afacerii (imobilizare de bani si spatiu) pana binevoieste Maria Sa Clientul sa vina si eventual sa cumpere, dar si pentru ca trebuie sa recunoastem sunt destui printre noi care numai parolisti nu sunt si in felul asta isi pun si ei o masura de siguranta ca produsul chiar va fi "revendicat".

 

p.s. @magg: La multi ani!

Editat de Jawa Script
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. @ BMWRider... culmea e ca pe tine te-am apreciat de exemplu ca ti-ai cautat coburi originali si nu ai pus alte ciudatenii de la cine stie ce firma mai ieftina care aratau ca naiba pe moto a ta.

 

Hai mah, asta e culmea. Adeca sa platesc pentru ce? Ia exemplul meu : R1200C nu are top case. Pentru asta a trebuit sa-mi screm mintea cateva luni cum sa-i pun unul. Din fericire exista sidecase BMW pentru modelul meu dar daca nu ar fi existat (ori daca asta ce l-am cumparat nu venea cu coburi) tot mi-as fi fabricat o pereche. Service-ul il fac singur (ulei,transmisie, filtre, supape, sincronizare, lichid frana/ambreiaj, placute, pompa benzina you name it!) si in curand o sa am un Motronic control pentru a verifica parametrii din ECU. Singurele chestii ce nu le fac singur (pentru ca inca nu am o scula inteligenta) sunt schimbatul cauciucurilor, si dat jos motor ori electrica. La ultima, studiez si poate in iarna asta o sa o stiu pe de rost ca tot va sta motorul la iernat.

BMW o fi exclusivist prin nume sa zicem, insa R1200C este chiar rar , de aici si nevoia de a face singur o gramada de chestii. Plus ca nu mi-am luat mobra doar ca sa ma dau cu ea. Daca vroiam sa ma plimb, imi cumparam un van si ma opream in toate campingurile.

Bottom line : daca eu pot sa-mi fac accesorii pentru mobra, am sa le fac, chiar daca ma costa mai mult si ca bani (ceea ce , sa fim seriosi, este imposibil) sau timp. Imi face mobra unica. Iar asta conteaza pentru unul care vrea sa-si tina mobra pana la adanci batraneti (cel putin asta-i planul acum).

BTW, chiar acum lucrez la un tool/roll case. Daca-ti spun din ce l-am facut ...

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma bag si eu in seama cu problemele mele fata de AB

- am un R1100S si dupa ce l-am cumparat m-am dus la ei sa schimb ulei, filtre sa reglez tachetii...

baietii au descoperit ca imi curge un semering....ok....am dat comanda de semeringuri si mansoane, mi-au spus ca nu sunt alte probleme

- mi-au venit piesele, le schimba....cand m-am dus sa o iau..surpriza...era si jugul stramb.....(asta era vineri)...luni m-am intors la ei..deoarece directia era razna tare, semighidoanele stateau stramb, in linie dreapta eu eram in viraj ca pozitie plus ca imi mergea infranat....

- vine si jugul cu tot cu pivot...sunt si ele schimbate....iar surpriza....sunt si jambele si bascula strambe

- moto a ramas la ei...de 1 luna de cand au fost schimbate semeringurile

 

intrebarea mea e: Cum se lucreaza acolo? De ce nu mi-au spus de la inceput ce este defect? De ce nu si-au dat seama ca sunt strambe?

eu am patit pentru acea constatare....

eu am platit si pentru toate schimbarile pe care le-au facut si totus eu nu pot merge pe ea

 

din pacate eu nu ma pricep la mecanica, ca altfel nu as calca pe acolo asa cum fac si unii dintre voi....dar probabil voi invata cat se poate de repede

 

daca dai banu macar sa fie ok, dar se pare ca nu e asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie unul nu mi se pare aberant, pentru ca traim totusi in Romania. Ii inteleg si din punct de vedere al afacerii (imobilizare de bani si spatiu) pana binevoieste Maria Sa Clientul sa vina si eventual sa cumpere, dar si pentru ca trebuie sa recunoastem sunt destui printre noi care numai parolisti nu sunt si in felul asta isi pun si ei o masura de siguranta ca produsul chiar va fi "revendicat".

 

p.s. @magg: La multi ani!

fii serios

daca gandesti asa asta osa ai 30 ani de acum incolo

daca un brand premium mu e in stare sa aiba un stoc de consumabile intr-o tara care are o densitate crescuta de exemplare ce ii apartim atunci ma pis pe el.

vina nu e a mecanicilor de acolo - cel putin nu la moto - ci politica firmei.

 

sa dea dracu in 120 ron car fac 2 bidoane de ulei de furca la ei, 60 ron semeringuri si inca 60 ron garnituri de praf - ca sunt scumpe si ocupa muuuuult loc.

am avut noroc doar de semeringuri.

ulei de ffurca a trebuit sa iau motul (e mai ieftin, dar eu eram dispus sa iaude la ei - 10 ron/l nu conteaza - m-au deranjat mai mult 2 ore pe drum sa cumpar din alta parte)

Garnituri de praf - trebuia sa astept pe comanda - ca parca nu ar fi sute de F-uri in tara care tre sa le schimbe. dupa ei trebuia sa merg 1 - 2 saptamani (aprox 1000+ km ) cu o jamba care arunca ulei la greu

Placute de frana acelasi lucru

 

galerie de admisie (un tub de cauciuc ordinar care face aproape 100e) - la fel - o saptamana pana intru la diagnoza si inca una pana vine piesa - in timpul asta moto nu functiona sub 3000 rpm si noroccul meu ca m-am prins ce are. Am scurtat cu o saptamana procedura. in loc sa ma programez la montaj(cine stie cand) cu30 E ora - mi-a luat mie numa o ora sa o montez. doroc ca am mobra nr1 pe care ma pot baza - ijul meu :rock:

 

urati-mi succes - tre sa merg la reglat injectia si pana ma programeaza ma doare freza

 

Asta ca sa nu mai vb de muia de la sediu de pe dn1 - unde daca nu veneai cu moto bmw nu puteai parca in curte (da- am 2 mobre)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

automobile bavaria "este" hoti si incompetenti, un amic s-a dus cu masina la ei sa o puna pe tester, prima oara i-a zis ca-s injectoarele, le-a schimbat si nimic, domne stai ca mai are ceva, o baga dinou pe tester si-i zice ca-i senzoru de turatie, il schimba si nimic, pai stai ca sa vezi ca era si debitmetrul dar nu a iesit din prima la tester...schimbat si asta si nimic.

 

Cert e ca a bagat vreo 80 de milioane si masina are aceeasi problema

 

Alta patanie, se duce seful meu sa faca revizia la Range Rover (astia apartin tot de Bavaria) iar masina fusese cumparata de la ei cu garantie de 1 an pentru piese si plateai doar manopera.

Domne ca trebuie schimbata o planetara pe fata, caseta de directie, cardanul fata care de fapt e un ax cu nuturi ca nu are nici o cruce deci nu avea cum sa fie defect, doua bucsi si diferentialul fata. Prezinta ei foaia cu raportul de inspectie la care seful meu le spune ca masina e in garantie (mai avea vreo 3 saptamani) si ca sa se apuce sa o repare.

Aia au innebunit pe loc, domne ca de fapt trebuie sa ne mai uitam odata ca poate nu ne-am uitat bine...etc. Sefu' a sarit in sus si a inceput sa tipe la ei ca sunt niste hoti, a zis ca cheama televiziunea ce sa mai, show. au fost nevoiti sa schimbe toate piesele care au fost si controlate de seful meu impreuna cu un mecanic sa se asigure ca au fost intr-adevar schimbate.

 

Asta e Bavaria, oglinda societatii romanesti, lacomie, japca, incompetenta, parvenitism, etc.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI

 

desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua

 

ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester

 

platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete

 

in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc

 

dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut

e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta

 

la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat

dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU

 

i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand

intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat

 

am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala

dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta

 

eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester

mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania

...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI

 

IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM

 

PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI.............................

 

LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA

 

CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................

 

RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA

 

EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE

 

NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU

 

DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW

 

AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE

ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO

 

ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA

 

nu le merge testerul, de asta nu scot listing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI

 

desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua

 

ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester

 

platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete

 

in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc

 

dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut

e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta

 

la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat

dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU

 

i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand

intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat

 

am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala

dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta

 

eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester

mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania

...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI

 

IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM

 

PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI.............................

 

LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA

 

CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................

 

RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA

 

EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE

 

NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU

 

DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW

 

AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE

ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO

 

ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA

 

nu le merge testerul, de asta nu scot listing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI

 

desi sunt la a 2a motocicleta cumparata de la ei si am facut deja 4 revizii intr.un an pe asta noua

 

ei nu au fost in stare sa.mi prezinte fisa de la tester

 

platesc o groaza de bani pe "manopera" si nu sunt in stare sa aiba o imprimanta pt testerul de la motociclete

 

in mod normal la inceputul fiecarei revizii trebuie sa puna moto pe tester si sa vada ce coduri de erori primesc

 

dupa efectuarea remedierilor trebuie sa repuna din nou moto si sa vada ce au facut

e acest lucru este controlabil prin aceasta hartie scoasa la imprimanta

 

la intrebarea daca exista vreo rechemare au inceput prima data sa o dea cotita ca daca era cazul m.ar fi chemat

dupa ce u bajbait prin calulator cu talonul in mana a rezultat ca trebuiau sa.mi inlocuiasca sitemul de la imobilizator care a dat de furca la moto lui TAU

 

i.am intrebat si de ce nu m.au sunt si au raspuns ca urau sa ma caute ca o iau pe rand

intradevar la zecile de unitati de motociclete vandute trebuie sa fie f aglomerat

 

am fost sa.mi fac programarea de revizie la 40000km si cand mi.au spus primadata ca nu au testarul acolo ca are o prob ca etc labareala

dupa ca nu imi pot da hartia de la tester ca nu merge imprimanta dupa ca de fapt testerul nu are imprimanta

 

eu le.am spus doar atat fac revizia cand imi dau hartia de la tester

mi.au raspuns ca nu au cum dar imi fac o poza la ecran pt ca le.am explicat ca vreu sa trimit hartia la fabrica in germania

...........................nivel de service ......iti fac poze la ecranul testerului .......... BAVARIA AUTOMOBILE BUCURESTI

 

IN MOMENTUL IN CARE LE.AM SPUS CA NU ADUC MOTO DACA NU IMI DAU HARTIE DE TEST M.AU ANUNTAT CA IMI PIERD GARANTIA DACA DEPASESC KM

 

PAI CE SA PLATESC ATUNCI IN SERVICE LOR SCHIMBUL DE ULEI CARE POT SA.L FAC IN FATA BLOCULUI, VERIFICAREA PLACUTELOR CARE O POT FACE TOT IN FATA BLOCULUI.............................

 

LA REVIZIA DE 30000 KM ACUM 2- 3 LUNI MI.AU SPUS CAND AM CERUT HARTIA DE TEST CA NU MERGE IMPRIMANTA

 

CUM POT STII EU CA Ei CHIAR PUN MOTO PE TEST SI ATENTIE............REMEDIEAZA DEFECTIUNILE APARUTE................

 

RASPUN PAI TAI AICI CU NOI SI TE UITI LA TESTER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, PAI CE FRATE SUNT ANGAJAT LA BAVARIA

 

EU ACHIT FACTURILE SI TU ITI FACI TREABA ASA CUM TREBUIE

 

NU MAI SPUN CA INTRE REV DE LA 20000 LA 30000 KM MI.A CURS O GROAZA DE ULEI PE LANGA FILTRU SI A TREBUIT SA IAU FILRU NOU PE CHELTUIALA MEA TOT DE EI CARE IL MONTASERA PE CEL NOU

 

DECI IN ATENTIA POSESORILOR DE BMW

 

AM NR DE TEL DE LA BUDAPESTA SI SUNT INTERESAT SA.MI FAC ACOLO REVIZIILE

ORI PUNEM 2 -3 MOTO PE RAMPA SI MERGEM ACOLO CU O MASINA SI IESIM MAI IEFTIN MAI ALES CA TIMPUL INCEPE SA SE STRICE ORI O DAM CU MOTO PANA ACOLO

 

ATAT TIMP CAT EU NU POT SA VERIFIC CEEA CE EI FAC PE BANII MEI NU MAI APELEZ LA SERVICIILE BAVARIA

 

nu le merge testerul, de asta nu scot listing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa observatie.. :rock:

Oricum,subiectul mi se pare a fi doar discutie de gura sobei,mai ales pe vremea asta..

Prea cautam nod in papura unde nu-i cazul.

Luigi Vicol

 

man

destainuieste.ne si noua

cate revizii ai facut la BAVARIA la motocicleta

merci

 

SI SA NU UIT

 

 

ASA AR TREBUI SA AVEM O FISA LA IESIREA DIN SERVICE

IN FUNCTIE DE KM PARCURSI

SI ETAPA DE SERVISARE

 

http://www.r1200gs.info/R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASA AR TREBUI SA AVEM O FISA LA IESIREA DIN SERVICE

 

 

Nu sunt fan BMW insa gasesc cel putin interesant faptul ca fiecare etapa a service'ului cuprinde si "Test ride as final inspection and function check"! Mi se pare extraordinar ca senzatiile (chiar si subiective) ale "riderului" sa fie incluse obligatoriu in fisa de service ca dublare a indicatiilor instrumentelor si masuratorilor efectuate de mecanici. Treaba nemteasca, ce mai!...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
man

destainuieste.ne si noua

cate revizii ai facut la BAVARIA la motocicleta

merci

 

SI SA NU UIT

 

 

ASA AR TREBUI SA AVEM O FISA LA IESIREA DIN SERVICE

IN FUNCTIE DE KM PARCURSI

SI ETAPA DE SERVISARE

 

http://www.r1200gs.info/R1200GS-Maintenance-Schedules.pdf

 

Cum sa nu man :rock: ,nu-i niciun secret:cred ca trei,daca prin revizii se-ntelege balansul injectiei si reglajul tachetilor..

Avind un model mai vechi,deci nefiind legat de garantie,celelalte schimburi(ulei/filtre/placute frina,etc)mi le-am facut singur in garaj.

Nu m-a interesat in schimb sa cer nicio hartie de la ei,cum nu m-a interesat nici daca reglajele respective au fost facute pe tester sau dupa ureche sau daca s-a lucrat pe banc sau pe genunchi.

Este drept,eu sunt un tip mai "simplut"..in sensul ca apreciez mciile bucurii pe care mi le ofera mersul pe motor,fara sa-mi complic existenta cu probleme colaterale(ale AB in speta..)atita timp cit motorul merge ceas.

Am apreciat in schimb faptul ca motorul mi-a mers bine,suna cum trebuie iar la 103.000(cit are acuma)merge la fel ca al tau,care are pe sfert kilometrii astia..pe care ti-i doresc din suflet sa-i faci calare pe mobra ta..

Sanatate..

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...