Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate ca Rossi nu e cel mai bun ca talent...da cu siguranta a fost CEL MAI spectaculos!

BARBAT in plm!

si eu vreau sa beau ce ai baut tu :)

 

E batran rossi...anul asta si gata cu gipiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste CrazyWolf!

:P

Cred si eu ca e ultimul an!

Pacat ca din urma vin NUMAI domnisoare!

Marquez pare exceptia de la regula!

Sa vedem!

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedem anul asta daca va fi bataios sau da disparea in zare.

in 2-3 saptamani e testul la Sepang.

anul trecut el a fost intre primii 4.anul acesta nu cred ca va fi diferit.

Sper doar sa nu apara o prapastie intre el si restu.

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dezvolta el mobra si e asa cum zice ta-su adica in forma fizica perfecta atunci nu vad de ce nu s-ar bate la primele 3 locuri in mod CONSTANT!

Il vad mai bun decat Pedrosa in orice caz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca Hayden inca mai are de dovedit.

 

si eu, dar trebuie sa recunoastem ca sansele sa fie iar campion national sunt foarte foarte mici.

Sunt total de acord cu tine.

Am impresia ca sezonul asta va fi mai frumos decat cel precedent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă spun Kouichi Tsuji, probabil că puțini vor fi cei care știu despre cine e vorba. Dacă spun Masao Furusawa, lucrurile se schimbă. Ei bine, Tsuji e noul Furusawa.

Acum să vă spun ce zice Kouichi Tsuji legat de Yamaha, Lorenzo și Rossi.

 

”Motocicletele de 1000 au debutat în 2012, iar timpii lor aproape se confundau cu cei ai mobrelor de 990 din anul precedent. Nu același lucru se poate spune în comparație cu timpii scoși în 2013. Ceea ce vreau să spun este că îmbunătățirea timpilor implică mereu o încărcare mai mare a pneurilor. Stabilitatea motocicletei noastre în faza de frânare efectivă nu a fost aceeași cu cea din stagiunea precedentă, ritmul a fost mult superior. Se poate dezvolta motocicleta în frânare, dar dacă am fi făcut-o am fi pierdut în alte sectoare, de exemplu în faza de accelerare. În plus, în 2013 am obținut o dezvoltare a motocicletei ceea ce a permis piloților noștri obținerea unor timpi buni pe tur și în cadrul acestei modificări probabil a trebuit să sacrificăm efectul frânării. În momentul în care se face un timp, eficiența frânării e importantă, dar cu stilul de pilotaj al lui Jorge Lorenzo, cu multă viteză în curbă, chiar și accelerația e importantă.Timpii buni obținuți de Jorge provin, fără dubiu, de la combinarea acestor factori, dar timpii buni se fac în faza de accelerație, nu în cea de frânare”.

 

Cam asta e ceea ce i s-a întâmplat lui Rossi : oamenii de la Yamaha au decis să meargă pe strategia câștigului pe zona de accelerare (vă amintiți plecările ca din tun ale lui Jorge din grila de start), în detrimentul strategiei câștigului pe zona de frânare, unde excela Vale. Rossi s-a chinuit tot anul să-și îmbunătățească mobra pe frânare (furca față, frâna), fără a se gândi că totul a fost gândit să funcționeze altfel.

Cred că pentru anul acesta trebuie să încerce și el să dea totul pe accelerație, să fie exploziv, ca Jorge, altfel nu prea cred că va avea șanse să-și depășească adversarii și, în primul rând, coechipierul. Pentru că, așa cum se știe, cel mai important adversar pe care trebuie să-l bați este coechipierul tău!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar incepeti cu tot felul de prostii. Rossi stia foarte bine directia de dezvoltare aleasa de Yamaha. Nu e un personaj din minibikes, sa se trezeasca dupa un an de zile cand aude un interviu tradus cu google translate, sa afle care a fost "problema lui".

Inca de la debutul lui Furusawa, filosofia Yamaha a devenit maximizarea vitezei pe viraj, in detrimentul acceleratiei. Asta este punctul forte al unui motor scurtat la maxim (4 in linie, transversal), cu bascula lungita la maxim si cross-plane (sacrifica acceleratia in favoarea unui motor mai docil ca dezvoltare a puterii).

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il vedem anul asta cand o ia de la zero cu dezvoltarea!

Daca nici anul asta nu se bate constant la podium atunci WSBK scrie pe el!

Si recunosc ca mi-as dori ENORM sa il vad pe un ZX10R!

That would be soooooooooooo cool!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jorge Lorenzo is predicting a 'big season' for his Yamaha Factory Racing team-mate Valentino Rossi in the 2014 MotoGP World Championship.

Nine-time world champion Rossi has appointed Silvano Galbusera as his new crew chief in place of Jeremy Burgess as he bids to edge closer to the top three of Marc Marquez, Lorenzo and Dani Pedrosa this season.

The Italian superstar has set himself a target of challenging for the rostrum places at every race on the YZR-M1 and Lorenzo – last year's championship runner-up behind Repsol Honda sensation Marquez – says he is 'convinced' Rossi will be more competitive in 2014.

“I expect a big season from Vale. To me he has all the credentials to get on the podium. During this season he will have a great desire to rebuild – I am convinced he will make a lot of progress over last year,” Lorenzo told GPOne.com.

“I think that, in addition to the podium, he could easily win some races. Last year at Assen has proven he is a great champion.”

Lorenzo has undergone two operations during the off-season in preparation for the opening pre-season test at Sepang in early February and is eagerly awaiting the chance to return to the track in Malaysia.

“I cannot wait for February to be getting on the bike. We hope to find a Yamaha with better electronics. Last year we made significant progress, but this is not enough. We need to work even harder to be competitive right away. There is still time and so I am confident.”

Lorenzo singles out world champion Marquez as the rider to beat this season but is also wary of the threat posed by Dani Pedrosa, whose title hopes last year suffered a major blow following a shoulder injury at the Sachsenring.

“Marquez is the opponent to beat, having won the championship, but do not forget Pedrosa. If he had not fallen in Germany he would have challenged until the last race,” he said.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

MGP_Wallpaper_1920x1080_Rossi_tcm78-5438

 

 

Un wallpaper frumos

 

Screenshot facut in cursa de la assen cand rossi a trecut pe locul 1 depasindul pe marquez

 

ojr4y.jpg

 

Expresia mosului e priceless....

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios sa vad o poza cu tine cand il vezi pe Rossi depasind pe careva!

Cred ca ar fi la fel de PRICELESS!

Mai ales ca stim cu totii ca tu esti seful Galeriei!

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios sa vad o poza cu tine cand il vezi pe Rossi depasind pe careva!

Cred ca ar fi la fel de PRICELESS!

Mai ales ca stim cu totii ca tu esti seful Galeriei!

:P

asta e fata mea dupa ce a castigat cursa in 2009 la Brno.

hai sa iti vad eu fata dupa ce a castigat rossi :)

acum trebuie sa faci "fata" provocarii :P

 

 

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Refuz challenge-ul!

Oricum nu as mai putea sa ma bucur pt o victorie a lui...fiindca nu il vad sa mai castige vreodata!

Din pacate! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HA...ce cursa...am stat in sectorul A, stiu ca am stat chiar in virajul de stanga in care Lorenzo l-a depasit pe Rossi si in acelasi viraj in turul urmator a cazut Lorenzo...iar in 2008 tot acolo in virajul imediat urmator de dreapta a cazut Stoner....o sa caut fotografiile.

asta e fata mea dupa ce a castigat cursa in 2009 la Brno.

hai sa iti vad eu fata dupa ce a castigat rossi :)

acum trebuie sa faci "fata" provocarii :P


attachicon.gifDSC03106.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Refuz challenge-ul!

Oricum nu as mai putea sa ma bucur pt o victorie a lui...fiindca nu il vad sa mai castige vreodata!

Din pacate! :(

Eu zic ca si doar o victorie de conjunctura ca cea de anul trecut si tot o sa-l mai vedem pe prima treapta o data si in 2014 :) Si cine stie..poate Galbusera, vorbind pe limba lui (la propriu), poate il lamureste pe Rossi ca nu doar mobra trebuie preparata pe gustul lui, ci trebuie sa isi adapteze si el stilul de pilotaj si mai ales strategia: incepand cu calificari mai consistente, apoi starturi mai puternice si fara balbe in primele tururi. Pot intelege ca in urma tibiei rupte pe gume reci in 2010 are ceva retineri la debutul curselor, dar o diferenta de aproape 2s/tur pe primele 2-3 tururi, nu se mai recupereaza ca acum 10 ani ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...