Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46

P   T   R

Postări Recomandate

Uite o traducere mai curata:

Se refera la diferenta de concurenta dintre generatia lui si cea a lui Rossi. Daca ar fi avut parte de aceeasi concurenta, statisticile la care fac apel toti suporterii lui, ar fi aratat cu totul altfel.

Si nu e doar parerea lui Stoner.

Multumesc, am inteles acum, erau ceva greseli la traducerea in engleza mai sus. Cu toate ca si eu sunt deacord cu nivelul concurentei mai redus din trecut (chiar acum ma uitam la Jerez 2005, cand principali competitori ai lui Rossi pe grila erau Gibernau, Hayden, Melandri) - nu am auzit pe nici unul din cei mentionati de Stoner ( Dani, Jorje, Dovi, Simoncelli) sa se planga de acest lucru... Stoner a ramas acelasi moaner ranchiunos si culmea! chiar si dupa atatia ani...fapt ce il facea atat de antipatic, cu tot geniul lui pe pista...

He_was_pushing_02_zps6488e857.jpg

He_was_pushing_zpse0829d3d.jpg

» Post actualizat in 30 Oct 2014 08:02

JLo - raspunsul la ambele intrebari.

Idem. Rossi s-a miscat mai bine anul asta, dar parte din "revenirea" sa se datoreaza lui JLO si Ped care au avut un 2014 execrabil. Si parte din recordurile lui MM pe 2014 se bazeaza pe acelasi lucru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc, am inteles acum, erau ceva greseli la traducerea in engleza mai sus. Cu toate ca si eu sunt deacord cu nivelul concurentei mai redus din trecut (chiar acum ma uitam la Jerez 2005, cand principali competitori ai lui Rossi pe grila erau Gibernau, Hayden, Melandri) - nu am auzit pe nici unul din cei mentionati de Stoner ( Dani, Jorje, Dovi, Simoncelli) sa se planga de acest lucru... Stoner a ramas acelasi moaner ranchiunos si culmea! chiar si dupa atatia ani...fapt ce il facea atat de antipatic, cu tot geniul lui pe pista...

Nici pe Stoner nu l-am auzit sa se fi plans de acest lucru. E doar ranchiuna (fostilor) suporteri ai lui Rossi la mijloc care se plang de orice explicatii incomode. Chiar si explicatiile legate de comportamentul prototipului D16 tot ca plansete erau interpretate, inclusiv boala de care sufera.

Lui Lorenzo i-au inventat un caracter infect pt ca l-a batut de la egal la egal, iar lui Stoner probleme psihice pt ca a castigat mai des cu o galeata de suruburi. Unii oameni suporta foarte greu decaderea idolului lor...

Si in loc sa-i vada lipsurile si defectele, le proiecteaza celor cu care a intrat in conflict.

Link spre comentariu

Cu material egal, cine crezi că va fi în față în ultima cursă din anul acesta, Vale sau Jorge? Dar la sfârșitul anului viitor?

Anul asta, as zice ca Rossi va fi in fata la Valencia. Dar pentru anul viitor nu pot sa ma pronunt... depinde foarte mult de evolutia motocicletei si a pneurilor. Si sezonul trecut au avut material de concurs egal cei doi, dar Lorenzo a fost cu mult superior lui Rossi. Anul asta a fost invers... Rossi s-a simtit mult mai bine cu aceasta configuratie (motocicleta+pneuri specificatie 2014) in timp ce Lorenzo cu greu a reusit sa ajunga pe pozitia 3 la general.

Eu sunt mult mai curios de ce o sa fie in 2016... atunci vor avea loc schimbari majore (electronica standard si pneuri Michelin).

Link spre comentariu

Nici pe Stoner nu l-am auzit sa se fi plans de acest lucru.

Tocmai la acel lucru facea referire in citatul respectiv..

» Post actualizat in 30 Oct 2014 12:43

Anul asta, as zice ca Rossi va fi in fata la Valencia.

Nu. Lorenzo va termina pe 1, Rossi pe 4, si vor termina impreuna pe 2 la general cu 288p :crack: Bine probabil vor face departajare la nr de podium-uri...

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu

• 2 weeks later...

The brilliant Italian finished his 15th premier class season as the runner-up in the MotoGP™ World Championship and this year also saw him extend his contract with Movistar Yamaha MotoGP for two more years – meaning he will ride with the factory team until at least the end of 2016.

In addition to his nine World titles Rossi has now amassed 196 podiums and 108 victories and he unsurprisingly reflects positively on another successful year in 2014…

Q: The season is over. Can you evaluate your performance?

VR: “I am very happy about my performance this season. The balance was very positive. For me this was the key season to decide my future. Last year I wasn’t very happy and I had to decide whether to continue or not. My target was to get to the front, fight with the top three riders and aim to get onto the podium every race. Last year this wasn’t always possible. I am happy that I was able to make it happen this year. I’ve made some big changes at the beginning of the season, but these have worked and I'm happy for that. Throughout this season I’ve always been strong in the race. I had good races and good battles.”

Q: What do you think about this year’s M1? At the beginning of the championship you suffered some lack of performances, but in the second part of the season the M1 won races with both you and Jorge (Lorenzo).

VR: "Our M1 has improved a lot during the season, especially thanks to the good job done by both crews. Silvano, Ramon and all the engineers and technicians have worked very well. All together we were able to improve the bike to make it competitive and winning. It's a shame we weren’t able to improve the performance earlier on because most of the gap with Marc (Marquez) was created at the beginning of the season and then it became difficult to recover. If only we could start the season again now, things would go differently, but that's okay. What’s more important is that the bike has improved a lot and that it’s competitive now.”

Q: The results have been fantastic this season, the numbers speak for themselves. As a rider but also as a man, what does it mean to be back at such a high level?

VR: “It is a great satisfaction as both a rider and a man, because in recent years things had not gone well. The two years with Ducati were very difficult. Last year was a lot better but not enough for me to give everything I could, so I made some tough choices. They were bold, even risky, but now it’s a huge satisfaction to be here after many podiums and a couple of victories. It makes me feel even more motivated and I’ve had a lot of fun, knowing that I’ve been competitive enough to win two races and have fought for the victory at almost every race with Lorenzo or Marquez, which was my target.”

Q: Which was the happiest moment throughout the season?

VR: “The best moment was the victory at Misano in front of all my fans. I managed to get back to first place in the Italian Grand Prix after five years and it was great. I loved that race. I really enjoyed myself and I felt really good emotions. However, I actually enjoyed the second victory more because at Misano I was a little too excited. In Phillip Island I was able to appreciate the win even more. I really enjoyed it!”

Q: We know that you have prepared well physically and mentally after suffering the last three years. How were you able to make such a strong comeback?

VR: “I think the secret is to understand that you still want to be part of the game. To do so, you have to forget all the victories you've managed to get in the previous years and have a great humility. You also need to realise that, if you want to go on, you have to work hard. If you dwell too much on your past successes and say “well, I have won nine world titles and more than 100 races”, you’d rather stay home. The sport, your rivals, the tyres, your motorcycle, everything changes so instead you need to work more to be stronger. If you don’t, you’re finished.”

Q: In the second half of the season you have sent a clear message to your main rivals. How can you put more pressure on them and how can Yamaha help you to try to reach the tenth world title?

VR: “I still believe in it, as I always said. After this year even more because we are there at the front. We are really close to our rivals, but it will be difficult. Lorenzo will be stronger next year and Marquez won the world title by winning 13 races against my two. This means he won 11 more than me. The difference is huge. To fill this gap we have to work even better with the team, with Silvano, and also work hard with Yamaha to give us a hand. I think this year, especially at the beginning, Honda was much more competitive than our bike and the first half of the season was too easy for Marc. If we want to make life difficult for him, it’s necessary to be closer to him.”

Link spre comentariu

Pai omul inca spera sa il poate bate pe marqez.eu cred ca nu are sanse ,decat in unele curse in functie de anumite circumstante.

Dar a zis-o si el ca marc are multe castigate fata de el ,si diferenta aia cred ca spune tot.

Cica la sepang yamaha va avea noul seamless care va functiona si pe retrogradarea in trepte.

Vom vedea atunci cat de mult vor reusi sa se apropie de honda,dar sa nu uitam ca nici honda nu sta degeaba.

Eu sper sa reuseasca si la anul sa se mentina la bataie cu lorenzo.

Lorenzo sezonul asta a avut un reality check,si sunt sigur ca in vacanta de iarna se va pregati mult mai intens decat in trecut.la anul cred ca vom vedea un alt lorenzo.

Link spre comentariu

• 2 weeks later...

A fortat putin mai mult pentru ca a intrat pe trasa adversarului dupa viraj,blocand-ul

Intrarea a fost f frumoasa,iesirea nu a fost f sportiva si se putea lasa cu un accident.

Trebuia sa ramana pe exteriorul ultimului viraj si nu risca un incident.

» Post actualizat in 02 Dec 2014 10:19

[/media]

[media] Editat de P T R
Link spre comentariu

Orice s-ar spune, manevra a fost spectaculoasa. Cat despre cat de sportiva sau nu, a fost, este de discutat. A profitat de o eroare de pilotaj a adeversarului si a valorificat-o. In plus, nu cred ca l-a blocat intentionat.. sunt manevre care, oricat de controlate ar fi, nu pot fi executate la milimetru. In alta ordine de idei, nu stiu dupa ce regulament s-a desfasurat competitia, dar daca s-a desfasurat dupa cel din WTCC, atunci depasirea a fost perfect valabila, ca si contactul intre masini. Incearca sa nu gandesti in termenii regulamentului de MotoGp. De altfel, pana acum nu am gasit reactii, care sa puna sub semnul indoielii corectitudinea depasirii.

Editat de xt600
Link spre comentariu

• 3 weeks later...

O experienta deosebita, un "civil" parcurgand cateva tururi pe motocicleta de Moto3 a lui Miller :) Cred ca a fost ceva restrans organizat de KTM (bine, faceau si teste). Prima testata este "production racer", a doua e specificatie "Rookies Cup", iar ultima e modelul de uzina KTM Moto3 a lui Jack Miller. Motociclistul este un vlogger englez de pe youtube.

» Post actualizat in 19 Dec 2014 20:21

Scuze, n-am postat unde trebuia clipul de mai sus :tomato:

Link spre comentariu

1st - Valentino Rossi

Average score out of ten: 9.3

Team: Movistar Yamaha

Bike: YZR-M1 (Factory)

Wins: 2

Podiums: 13

Poles: 1

Fastest Laps: 1

Championship points: 295

Championship position: 2nd out of 27

During his Ducati years, Valentino Rossi was voted just 10th and 11th in the Crash.net MotoGP Star of the Year polls. Despite a race-winning return to Yamaha, the Italian again failed to impress you last year - being voted sixth, behind even CRT rider Aleix Espargaro.

But the Italian's 2014 resurgence produced his best on-track results since a seventh MotoGP title in 2009 - and Rossi has made a similar revival in your Star of the Year vote, topping the list for the first time since that same season.

Undoubtedly the most popular rider on the MotoGP grid, that hadn't helped Rossi during the last three years of the poll vote.

Rossi's previous poll victories (2008 and 2009) both came after winning the world championship, which The Doctor didn't even come close to doing in 2014, instead finishing a distant runner-up to Marc Marquez.

So what did you see in Rossi this year that was missing in the recent past?

One factor was surely the magnitude of his improvement relative to last season. While Marquez was only expected to get better this year, Rossi - 14 years his senior - began the year unsure if he would even sign another MotoGP contract, after being comprehensively beaten for much of 2013.

Spurred on by a shock change of crew chief, the oldest rider on the grid (after Colin Edwards's mid-season retirement) more than doubled his podium tally relative to last year and racked up 58 more points.

To put that into perspective, Marquez scored 28 points more than last year on the way to his title defence. Jorge Lorenzo lost 67 points relative to last year and Dani Pedrosa minus 54 points. Although Rossi only scored two wins, he was runner-up on six further occasions.

Rossi's main weakness this season was in qualifying, with just three front row starts (including a first pole since 2010), but the Saturday struggles often made his race results more praiseworthy.

In pure riding terms, the record-breaking Marquez was the undisputed best. But this poll was about more than results and it seems that for many fans Rossi's performance was the surprise of the season.

Indeed, the level of surprise (good or bad) seems to have been a major factor throughout your Star of the Year voting.

While Marquez was expected to improve further after his brilliant rookie MotoGP title and Rossi surprised after three subdued seasons, much better was expected from the likes of Lorenzo and Pedrosa - leaving them much lower in the poll than their championship positions. By contrast, the likes of Andrea Dovizioso, Aleix Espargaro and Andrea Iannone surpassed predictions and were duly voted higher.

Rossi's poll win marks only the second time that the reigning world champion has been beaten in the MotoGP Star of the Year vote, the other occasion being Pedrosa over Lorenzo in 2012.

“It is incredible," Marquez said of Rossi's 2014 'comeback'. "35 years old is one thing, but for me the most important is that after two not so good years at Ducati, then come back in Yamaha and struggle a little bit last season, this year he has come back [to the front].

"It shows how strong he is as a rider, because after three years without good results it's difficult to come back. He came back really strong and for example in Malaysia, with 35 degree heat, he was pushing me until the last three laps. I respect him a lot. I always say I would like to be like him in the future but it will be really difficult!"

“I think the season from Valentino has a lot of unbelievable merits,” added Rossi's team-mate Jorge Lorenzo. “After, as Marc said, three years not so good. Especially the two years at Ducati. Coming back so strong, improving his riding, working even more physically and also staying in the pit box and working a lot of hours to try to improve the setting on the bike".

http://m.crash.net/motogp/news/212739/1/motogp-star-of-the-year-vote-1st.html

Editat de P T R
Link spre comentariu

Se pare că Vale va participa, anul acesta, la o etapă de SBK la ghidonul noului R1. Se spune că Rossi a lucrat destul de mult la dezvoltarea acestui model cu care Yamaha vrea să revină în WSBK începând din 2016. Atât Rossi, cât și Marquez, vor participa la o etapă de SBK și, din câte se pare, cel mai probabil acest lucru se va întâmpla la etapa de debut de la Phillip Island (22 februarie). Lin Jarvis și-a dat acordul în ceea ce-l privește pe Rossi, iar Nakamoto (care s-a opus proiectului de participare a lui Marquez atât la secțiunea MotoGP, cât și la Moto2) este și el de acord să-și lase giuvaerul să participe la o etapă SBK cu o motocicletă a echipei Ten Kate, deși niponului i-ar fi plăcut ca Marc să încalece noul model RCV 1000RR (acest model, însă, nu poate fi omologat pentru WSBK întrucât nu s-a vândut minimul de 200 exemplare, așa cum stipulează regulamentul).

Link spre comentariu

R1 si R1M sunt aproape identice. Difera suspensia, franele si carenele. Adica fix acele lucruri care oricum sunt schimbate in Wsbk.

Deci indiferent sub ce nume va fi motocicleta de sbk, nu prea conteaza. Bine, probabil ii vor spune R1M, din motive de marketing.

Link spre comentariu

Oare sa isi pregateasca Vale, retragerea de pe acum si ea sa fie in sbk ??, interesant............. oricum, daca se retrage in sbk competitia are de cistigat enorm, ma refer financiar binenteles.

Link spre comentariu

Oare sa isi pregateasca Vale, retragerea de pe acum si ea sa fie in sbk ??, interesant............. oricum, daca se retrage in sbk competitia are de cistigat enorm, ma refer financiar binenteles.

La asta ma gandeam si eu. Cateva sezoane in WSBK ar fi o urmare logica pentru cariera lui Rossi, insa cu el nu stii niciodata. Este polivalent si dorit in multe competitii, inca. So.. sa asteptam sa i se termine contractul si vom vedea in ce directie o va lua, desi ceva imi spune ca ar mai vrea sa ramana o bucata de vreme in MotoGp...

Link spre comentariu

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...