P   T   R

Postări Recomandate

• Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai vezi ca este o optiune de traducere a paginii...

"His Twitter profile reads "Former MotoGP champion, avid fisherman, father proud." The identikit it can be understood without much difficulty. Casey Stoner left the circuit two years ago, riding high after a fantastic 2007 on the Ducati imprinted in the history of the premier class and a 2011 graduate who was world champion for the second time.

On May 17, two years ago after a fight shoulder to shoulder with Valentino Rossi at Le Mans, the announcement of farewell at the races. In September, released his autobiography, Inside Out , published by Mondadori, over 200 pages designed to cause controversy: to fifty times is mentioned Valentino Rossi and not to sing its praises. Indeed, the advances made ​​by Republic are vitriolic; Stoner goes through he stages of his career early in Wongawallan, Australia, success with Ducati and Honda. A handful of episodes, then, to listen to the end .

As the story of the Australian Southportfa the historic battle at Laguna Seca in 2008 . On the starting grid: he first, according to Rossi. After the traffic lights, passing and counter-overtaking losing the account, the wheel on the ground at the Red Corkscrew, the clumsy fall of Stoner to win Italian circuit in California. The memory still stings: "The famous brawl between me and Valentino in the next stage at Laguna Seca, a race that will probably always be remembered for the overtaking Rossi on me in the Corkscrew. Of course I was not happy with that particular maneuver, but worse things happened that were not taken by the cameras. "

The story does not wait any longer to get to the heart: "My bike was very agile and had only one path to follow on that track, and he was so cute to see it. Today he understood all too well, but when you are facing a curve on a Ducati does not have a lot of possibilities. Valentino knew that putting in front of me whenever he had the chance he could make me very difficult to reverse the positions. When I was taking the lead, his only option was to strike back immediately to prevent me from taking off. " But there are things that can not be forgotten, things that go beyond the tacit agreement among drivers who want what happens on the track stays on the track: "It was mostly a clean race: I went through the brakes and acted within better than I do on most of the track. If it were limited to that, I would have taken it well, but a couple of maneuvers escaped the cameras were not at all correct. Valentino tried to throw me off the track by putting my safety in jeopardy, and that disappointed me a lot. "

Events that inexorably undermine a relationship that until then lived in respect and esteem, little else. Stoner says disappointment at learning of the sides of which Valentino had not noticed before, behaviors that defines improper paraphrasing , "I was not aware of This sneaky side of Valentino in 2006, both in and during the tests, tried some overtaking maneuver which I felt was at least reckless. In my opinion, it was a guy who wanted to win at all costs. Over the years, Valentino and I, we measured several epic battles, but there have been occasions when, probably out of envy or despair, he tried different tactics just correct. Laguna Seca was one of the occasions when he was desperate. After winning three games in a row, I rode the wave of success and I arrived in America in great shape. Dominai the time sheets with a lead of more than half a second for all practice sessions and I won comfortably on pole ahead of Valentino, with a step-by-race better than a second faster than his. Race with a strategy that I consider openly aggressive was the only way that Valentino had to win that day, and he did. "As you scroll through the rows and pass the chapters, the acrimonious tone does not change, it rekindled to explode: "I want people to realize that I have always had great respect for all of my opponents, but not for Valentine's Day, as he showed it to me at all. Everyone had created an image of Valentino as genius of motorcycling. They considered him better than anyone had confronted him in the past ... It is only my opinion, but I honestly think that if he had passed the hardest moments, such as those we faced me, Dani, Jorge, Dovi and Simoncelli, would not have enjoyed the the same happened so quickly and as a result would not have become the same Valentino Rossi we know. " We wait impatiently replica of Valentino Rossi (and his fans)."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de traducere.

Nu inteleg de ce se plange.rossi a zis-o si atunci."This is racing"

Altfel ar fi doar lupta pe timpii pe tur.

Stoner ar fi trebuit sa treaca peste.

Eu astept autobiografia lui Bautista :)

Editat de P T R
Link spre comentariu

Sa vezi la final cum scandau toti Vale, cand defapt cursa era castigata de MM :crack:

@xt600: apai nici in engleza, eu tot nu inteleg ce spumega cangurul aici :) Pt mine cel putin nu prea e coerent...

It is only my opinion, but I honestly think that if he had passed the hardest moments, such as those we faced me, Dani, Jorge, Dovi and Simoncelli, would not have enjoyed the the same happened so quickly and as a result would not have become the same Valentino Rossi we know.

Link spre comentariu

@xt600: apai nici in engleza, eu tot nu inteleg ce spumega cangurul aici :) Pt mine cel putin nu prea e coerent...

Uite o traducere mai curata:

I wish that people realize that I have always had great respect for all of my opponents, but not for Valentino, because he did not showed any for me. Everyone had created an image of Valentino as the genius of motorcycling. They considered him better than anyone he had confronted in the past ... It is only my opinion, but I honestly think that if he had passed the hardest moments, such as those faced by me, Dani, Jorge, Dovi and Simoncelli, would not have enjoyed the same success so quickly and as a result would not have become the same Valentino Rossi that we know

Se refera la diferenta de concurenta dintre generatia lui si cea a lui Rossi. Daca ar fi avut parte de aceeasi concurenta, statisticile la care fac apel toti suporterii lui, ar fi aratat cu totul altfel.

Si nu e doar parerea lui Stoner.

Link spre comentariu

E partial valabil ,si e pur ipotetic.

Asa putem sa vorbim despre marq peste 2 ani,ca nu avut concurenta pe masura.

Eu cred ca stoner nu il simpatiza pe rossi sub nici o forma,e exact genul de om pe care stoner uraste.rossi era in centrul atentiei,un showman.

Din ce descria stoner ca urala curse, cam asta reiese.

Link spre comentariu

Rossi, despre motivația mutării lui la Ducati :

The rivalry would play its part in Rossi's motivation to join Ducati at the end of the 2010 season, an ill-fated two year tenure that would see him return to Yamaha in 2013. With the benefit of hindsight, Rossi now accepts he was wrong to leave Yamaha for this reason.

“Maybe I did a mistake in 2010 to move from Yamaha because I wanted to be the number one rider and when Jorge arrived he was treated equally to me,” he said. So I didn't like this [and left for Ducati]. But it was a mistake.

» Post actualizat in 29 Oct 2014 12:08

E un indicator bun și pentru motivul mutării de la Honda la Yamaha

Link spre comentariu

Sa vezi la final cum scandau toti Vale, cand defapt cursa era castigata de MM :crack:

It is only my opinion, but I honestly think that if he had passed the hardest moments, such as those we faced me, Dani, Jorge, Dovi and Simoncelli, would not have enjoyed the the same happened so quickly and as a result would not have become the same Valentino Rossi we know.

Cine sa-l mai inteleaga??? Cum ar putea explica rational, ceea ce este total irational: antipatia lui, scapata de sub control, fata de Rossi.

Editat de xt600
Link spre comentariu

Se refera la diferenta de concurenta dintre generatia lui si cea a lui Rossi. Daca ar fi avut parte de aceeasi concurenta, statisticile la care fac apel toti suporterii lui, ar fi aratat cu totul altfel.

Si nu e doar parerea lui Stoner.

Asta despre concurenta am mai auzit-o la tine, si vad ca si Stoner spune la fel. Ce nu intelegeti voi doi, e ca asta e un argument in favoarea lui Rossi, nu impotriva lui. Ca sa nu zic ca e o aberatie... e ca si cum ai zice ca daca Agostini ar fi avut concurenta din prezent, nu ar mai fi devenit acelasi Agostini pe care il stim cu totii. Exact asta spune Stoner, despre Rossi. E o aberatie cat talentul sau de mare. Faptul ca nu avea concurenta il face atat de genial... ca un pilot acum 15 ani, era la un nivel de performanta atat de ridicat, fiind mult mai bun decat pilotii de la acea vreme. Ca au venit dupa ani de zile alti piloti mult mai tineri si la fel de talentati (chiar mai buni), e cu totul altceva. Da, s-a ridicat nivelul competitiei... dar Rossi a facut fata chiar si la un asemenea nivel. A luat 2 campionate, iar anul asta mi se pare ca a atins cel mai inalt nivel de performanta din cariera sa.

Acum, concurenta e la un nivel si mai ridicat decat in 2011-2012. Acum Marc Marquez e deja peste cei 4 piloti foarte talentati (Lorenzo, Rossi, Pedrosa, Stoner) si e la inceput de cariera in motogp. Iar asta, ca si in cazul lui Rossi acum 10-15 ani, e o dovada ca e un pilot extraordinar.

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu

Si daca Rossi ar fi avut parte de un nivel similar cu cel actual (si nu de barrosi si gibernaci) al concurentei, nu ar mai fi scos medii de 10 victorii pe sezon ci ar fi strans 2-3-4 victorii la cativa ani, si nu ar mai fi insirat cate 4-5 titluri unul dupa altul, ci unul la 10 ani...

Si Doohan a beneficiat de o perioada cu o concurenta mult sub nivelul lui, dupa ce nu realizare mare branza cand inca mai erau prezenti piloti de calibrul lui Lawson, Rainy sau Schwantz. Se intamapla in toate sporturile sa ai niste perioade de acalmie alternate cu intervale in care se concentraza niste valori relativ egale.

Nu e doar parerea mea sau a lui Stoner, ci a majoritatii cunoscatorilor. Inclusiv a lui Rossi care admitea recent ca a bebeficiat mult timp de un nivel mai scazut al concurentiei...

Tine de domeniul evidentiei, nu e vreo revelatie accesibila doar unor initiati. Trebuie doar sa renunti la clisee.

Link spre comentariu

Cum îl văd de croit pe Vale, ce ați spune dacă, bătrân așa cum este, la anul ar câștiga campionatul mondial? Ar dovedi că Yamaha a greșit când nu l-a susținut la greu, accidentat, mizând pe tinerețea și talentul lui Lorenzo și ar dovedi ce înseamnă cu adevărat talentul dom'le!

Chit că trebuie sa dau un camion, pun pariu pe o bere ca ia campionatul Vale, la anul!

Link spre comentariu

Cum îl văd de croit pe Vale, ce ați spune dacă, bătrân așa cum este, la anul ar câștiga campionatul mondial? Ar dovedi că Yamaha a greșit când nu l-a susținut la greu, accidentat, mizând pe tinerețea și talentul lui Lorenzo și ar dovedi ce înseamnă cu adevărat talentul dom'le!

Chit că trebuie sa dau un camion, pun pariu pe o bere ca ia campionatul Vale, la anul!

Yamaha n-a gresit cu nimic. L-a sustinut pe Rossi tot timpul, dar au ales sa il sustina in egala masura si pe Lorenzo. Asta nu i-a convenit lui Rossi, de aici si zidul din boxa Yamaha cat si plecarea lui la Ducati. Dar Yamaha a ramas la fel de deschisa pt el, primindu-l inapoi desi aveau si alte solutii.

Nu m-as risca la un pariu de genul asta :) Nu cu Marquez pe circuit.

Link spre comentariu