Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Subiectul era declaratia lui Lorenzo, care nu are aboslut nimic impertinent. Isi dorea/prefera doar sa il infrunte pe Rossi in 2011, de la egal la egal, din punct the vedere tehnic.

 

pai acum asta e... a reusit sa o faca anul asta.deci mission accomplished

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E o declaratie in care Lorenzo spune ce ar fi preferat. Mi se pare foarte amuzant cum unul o interpreteaza ca pe o :moto: impertinenta iar altul ca pe :kiss: o scuza. Dincolo de orice bazaconii pot sa inventeze niste fani, Lorenzo vrea sa il infrunte pe Rossi din postura de coechipier. Pe cand Rossi a tot incercat sa scape de el...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S. Un filmulet in care M1 e actorul principal si Rossi prezentator:

http://www.asphaltandrubber.com/racing/vid...ntino-rossi-m1/

 

Daca aceasta declaratie ar fi venit in plin campionat si nu acum cand are titlul in buzunar, ar fi fost binevenita si de bun simt. Asa, avand in vedere felul in care s-a transat titlul anul asta, declaratia suna, intr-adevar, ca latratul de dupa gard si este impertinenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aceasta declaratie ar fi venit in plin campionat si nu acum cand are titlul in buzunar, ar fi fost binevenita si de bun simt. Asa, avand in vedere felul in care s-a transat titlul anul asta, declaratia suna, intr-adevar, ca latratul de dupa gard si este impertinenta.

Cam asa s-a transat titlul in fiecare sezon. De exemplu, anul trecut, cand a luat Rossi titlul, daca nu se accidenta Pedrosa...

...nu se stie cine iesea campion.

 

 

 

Oricum, Lorenzo vorbea despre sezonul 2011, nu despre cel actual. Ar fi preferat ca Rossi sa ramana la Yamaha, e o declaratie total opusa celor pe care le-a facut Rossi (care cerea celor de le Yamaha sa aleaga intre ei) si foarte sportiva.

Micul impertinent esti chiar tu, xt600.

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa s-a transat titlul in fiecare sezon. De exemplu, anul trecut, cand a luat Rossi titlul, daca nu se accidenta Pedrosa...

...nu se stie cine iesea campion.

 

 

 

Oricum, Lorenzo vorbea despre sezonul 2011, nu despre cel actual. Ar fi preferat ca Rossi sa ramana la Yamaha, e o declaratie total opusa celor pe care le-a facut Rossi (care cerea celor de le Yamaha sa aleaga intre ei) si foarte sportiva.

Micul impertinent esti chiar tu, xt600.

 

 

Prietene, hai sa nu trecem la injurii. Sa pastram disputa in cadrul subiectului discutat. Eu nu am facut nici o remarca la adresa ta, ci am dat un raspuns. Am dreptul la o opinie pe forumul asta, sau nu? Rossi a avut o reactie fireasca, anul trecut, cand a cerut ca Yamaha sa aleaga intre el si Lorenzo. Nu i se parea normal sa fie concurat chiar in sanul echipei, cu o motocicleta dezvoltata de el. Spun ca nu i se parea normal lui. Din punctul nostru de vedere am avut curse frumoase, Rossi a luat titlul si toata lumea a fost multumita.

Cat priveste sezonul asta, nu cred ca este nimeni atat de naiv pe acest forum, ca sa creada ca Yamaha le-a pus celor doi la dipsozitie motociclete perfect identice, mai ales dupa ce zvonurile plecarii lui Rossi spre Ducati incepeau sa capete consistenta. In ceea ce il priveste pe Lorenzo, chiar admitand ca tu ai dreptate, referitor la declaratia lui, este usor sa fie "generos" dupa ce are titlul in buzunar. Presupunand ca declaratia asta este sporiva, asa cum spui tu (eu nu sunt atat de convins, avand in vedere contextul in care a fost facuta), ea nu ar fi decat o incercare de lovitura de imagine din partea lui. Trebuie sa judecam cuvintele si in contextul in care au fost spuse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chill out people!

 

O fi adevarat?

 

Inceputul anului scolar, intr-un liceu din America, diriginta le prezinta

clasei un nou coleg: Sakiro Suzuki din Japonia.

Incepe ora:

- Sa vedem, cine stie cel mai mult despre istoria Americii.

 

Cine a zis: 'Libertate sau moarte!'?

Tacere de mormant in clasa, numai Suzuki ridica mana:

- Patrick Henry 1775 Philadelphia.

 

- Bravo Suzuki, si cine a zis: 'Tara este poporul, de aceea poporul nu

poate sa moara."?

Suzuki:- Abraham Lincoln 1863 Washington.

Diriginta se uita peste clasa si zice:

 

- Mi-e rusine pentru voi, Suzuki vine din Japonia si stie mai multe despre America decat voi!

 

Din spate se aude o voce: - Pupa-ma-n poponeata Japo imputit!

 

- Cine a zis? intreaba diriginta.

 

Suzuki se ridica si zice:

 

- Generalul McArthur 1942 la Guadalcanal, si Lee Iacocca 1982 la sedinta actionarilor Chrysler.

 

In clasa iarasi liniste, numai din spate se aude iara:

- Imi vine sa vomit!

Diriginta striga:

- Cine a fost nemernicul?

Suzuki:

- George Bush senior catre Tanaka ministru japonez in timpul unei mese

de serviciu, Tokio 1991.

 

Un elev se ridica si zice:

- Suge-o!

Diriginta crizata:

- De ajuns! Cine a fost impertinentul?

Suzuki:

- Bill Clinton catre Monica Lewinsky, 1997 Washington, Casa Alba, Biroul

Oval.

 

Inca un elev se ridica si zicet:

- Suzuki asta e un rahat mare!

Suzuki:

- Valentino Rossi 2002 Brazilia Superbike GP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, hai sa nu trecem la injurii. Sa pastram disputa in cadrul subiectului discutat. Eu nu am facut nici o remarca la adresa ta, ci am dat un raspuns. Am dreptul la o opinie pe forumul asta, sau nu? ...

:kiss: Am inteles, cand o spui tu, la adresa cuiva care nu poate sa raspunda, e o opinie.

Cand folosesc eu exact aceleasi cucvinte, dar la adresa ta, se cheama injurii.

:moto:

Mesaj completat

...Cat priveste sezonul asta, nu cred ca este nimeni atat de naiv pe acest forum, ca sa creada ca Yamaha le-a pus celor doi la dipsozitie motociclete perfect identice, mai ales dupa ce zvonurile plecarii lui Rossi spre Ducati incepeau sa capete consistenta...

Daca nu erau "perfect" identice, pana la DECIZIA lui Rossi de a pleca la Ducati, Rossi ar fi fost privilegiat. Dar, bine'nteless ca au avut acelasi material tehnic, pe care l-au folosit cum au stiut mai bine. Iar datorita absentei destul de lungi a lui Rossi, acesta a avut un avantaj in ceea ce priveste motoarele, care s-a si vazut la Motegi si Sepang.

Nu conteaza ce cred cei mai multi pe un forum sau altul, Yamaha nu l-ar fi dezavantajat niciodata pe Rossi...

... In situatia inversa, Ducati poate ca ar fi facut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:kiss: Am inteles, cand o spui tu, la adresa cuiva care nu poate sa raspunda, e o opinie.

Cand folosesc eu exact aceleasi cucvinte, dar la adresa ta, se cheama injurii.

:moto:

Mesaj completat

 

Daca nu erau "perfect" identice, pana la DECIZIA lui Rossi de a pleca la Ducati, Rossi ar fi fost privilegiat. Dar, bine'nteless ca au avut acelasi material tehnic, pe care l-au folosit cum au stiut mai bine. Iar datorita absentei destul de lungi a lui Rossi, acesta a avut un avantaj in ceea ce priveste motoarele, care s-a si vazut la Motegi si Sepang.

Nu conteaza ce cred cei mai multi pe un forum sau altul, Yamaha nu l-ar fi dezavantajat niciodata pe Rossi...

... In situatia inversa, Ducati poate ca ar fi facut-o.

 

Uite aici cam cum au avut acces la ultimele dezvoltari ale modelului M1, Rossi si echipa lui. Si asta se intampla in vara.. inainte de marele premiu de la Brno. Mai sunt niste articole si declaratii pe aceasta tema, din pacate nu gasesc acum linkurile si am destul de multa treaba , ca sa pierd vremea cautandu-le, dar cand spun ca baietii astia nu au mers pe material identic, nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba.

 

"Current MotoGP World Champion Valentino Rossi will be banned from riding Yamaha’s 2011 model YZR-M1 in the post-race test following the Czech Republic Grand Prix in Brno on Monday, with American Ben Spies expected to share development duties with Jorge Lorenzo.

 

Ducati-bound Rossi has reportedly been advised by Yamaha boss Lin Jarvis that he won’t be required in developing next year’s contender for Yamaha, leaving the job up to world champion-elect Lorenzo and Spies – the rookie expected to replace Rossi at Fiat Yamaha next season.

 

Rossi’s Australian crew chief Jeremy Burgess has also been advised that he won’t have access to the revised model that Lorenzo and Spies will ride at the test, coming as the first indication that he’ll be wearing Ducati red with Rossi in ’11.

 

The Brno test usually comes as the first public test of the new models for the following season, with teams usually enforcing confirmed contract extensions if riders are to take their first taste of the new models."

Si continuarea..

 

Lorenzo’s expected to sign for Yamaha this weekend so he has access to the latest equipment from Yamaha, while the Rossi to Ducati announcement is almost certain according to some European reporters.

 

 

 

Si aici poti citi "between the lines", cum spune titlul articolului, de ce pleaca Rossi de la Yamaha si cam cum a castigat Lorenzo titlul.

 

"Handwritten and then reproduced by Fiat-Yamaha, Valentino Rossi included an open letter with the announcement of his departure from Fiat-Yamaha to Marlboro Ducati. In his own words Rossi documents his “relationship” with the Yamaha YZR-M1, and is quick to point-out that it was Rossi’s direction and input that turned the bike into the weapon of choice in MotoGP. Reading the letter, it might be a bit strange as to why the message was included with the official press release from Yamaha, but peering between the lines some parting words can be inferred from Rossi, and perhaps greater insight into what makes a nine-time World Champion.

 

It’s of note that Rossi starts the letter with the premise that things have changed considerably in Yamaha since he joined the team in 2004, and then centers his letter around the development of the M1 race bike. Rossi is of course right: things certainly have changed in the Yamaha camp, with the team favoring fresher talent over the Italian.

 

As he points out, when Rossi joined Yamaha in 2004 he was moving off the motorcycle in the MotoGP paddock, while Yamaha was mired with a race package that could not be described at competitive. Rossi’s letter is a very tactfully written reminder to Yamaha that much of the company’s success in MotoGP is tied to the Italian, and what he’s brought to the table with his talent.

 

Talking about “my M1,” Rossi speaks about the years of development it took for him and his team to hone the M1 into the motorcycle that it is today, and for as much as this serves as a reminder to Yamaha of Rossi’s value beyond just racing on Sunday, it also serves as a prod at Jorge Lorenzo. For as long as Lorenzo remains at Yamaha, and rides the YZR-M1, he will always be riding “the bike Rossi built.”

 

In many ways Lorenzo is the reason for Rossi’s departure to Ducati, as the Spaniard has not only shown himself capable of challenging Rossi on the track, but also now Lorenzo is receiving greater status and position in the MotoGP paddock. Rossi’s letter is shot across Lorenzo’s bow, saying to the young Spanish rider that even if he wins this year and the next, it will be on Rossi’s coat tails.

 

If the Lorenzo really wants to be a Champion, and compare himself to Rossi, he will have do what Rossi has done before, and now sets out to do again. Noted during his move from Honda, it’s not enough for Rossi to win, the Italian wants to win when the odds are stacked against him. Rossi’s move to Ducati isn’t about more victories, more euros, or more championships. It’s about a legacy. It’s about living the legend that involves winning with no excuses.

 

Rossi’s parting words to Jorge Lorenzo is that as long as soon-to-be World Champion rides the Yamaha YZR-M1, there will always be an asterisk next his name."

 

Din informatiile pe care le am (si rog pe cineva care are mai multe informatii decat mine sa confirme sau sa infirme), Spies a fost adus la echipa de uzina si cu scopul declarat de a dezvolta modelul de 1000 pentru 2012. Nici un cuvant in acest sens despre actualul campion... oare de ce? Sa inteleg ca daca pana in 2011, inclusiv, Iorghe va merge pe o motocicleta "Rossi built", din 2012 va merge pe una "Spies built"??? Cum ar zice romanul.. "(cuvant jignitor) ara si caii mananca", nu? Nu pot decat sa sper ca din 2012, Spies va deveni primul pilot la Yamaha...

 

Aaaa.. si pt ca disputa a pornit de la declaratia "sportiva" a lui Lorenzo, uite aici o declaratie fair play:

"Even if the end of the season isn’t going to be exactly how I imagined it, because of the problems with the shoulder, I still want to do the best I can for Yamaha until I leave. Jorge has done an amazing job this season, he’s been so strong and consistent and he really deserves this title, so if there is anything I can do to help of course I will be happy."

 

Raman la parerea ca baiatul asta este lipsit de caracter si ca pana la proba contrara este doar un campion de conjunctura. Cred ca si el stie asta si va trebui sa demonstreze contrariul in sezoanele viitoare...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt600: "Uite aici cam cum au avut acces la ultimele dezvoltari ale modelului M1, Rossi si echipa lui. Si asta se intampla in vara.. inainte de marele premiu de la Brno. Mai sunt niste articole si declaratii pe aceasta tema, din pacate nu gasesc acum linkurile si am destul de multa treaba , ca sa pierd vremea cautandu-le, dar cand spun ca baietii astia nu au mers pe material identic, nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba.

 

"Current MotoGP World Champion Valentino Rossi will be banned from riding Yamaha’s 2011 model YZR-M1 in the post-race test following the Czech Republic Grand Prix in Brno on Monday, with American Ben Spies expected to share development duties with Jorge Lorenzo.

 

Ducati-bound Rossi has reportedly been advised by Yamaha boss Lin Jarvis that he won’t be required in developing next year’s contender for Yamaha, leaving the job up to world champion-elect Lorenzo and Spies – the rookie expected to replace Rossi at Fiat Yamaha next season.

 

Rossi’s Australian crew chief Jeremy Burgess has also been advised that he won’t have access to the revised model that Lorenzo and Spies will ride at the test, coming as the first indication that he’ll be wearing Ducati red with Rossi in ’11.

 

The Brno test usually comes as the first public test of the new models for the following season, with teams usually enforcing confirmed contract extensions if riders are to take their first taste of the new models."

 

E vorba despre modelul M1 pt 2011! nu despre dezvoltare pt 2010. EVIDENT ca Rossi nu poate avea acces la aceste teste, Rossi reprezentand concurenta in 2011.

Mesaj completat

xt600: "Si aici poti citi "between the lines", cum spune titlul articolului, de ce pleaca Rossi de la Yamaha si cam cum a castigat Lorenzo titlul.

 

"Handwritten and then reproduced by Fiat-Yamaha, Valentino Rossi included an open letter with the announcement of his departure from Fiat-Yamaha to Marlboro Ducati. In his own words Rossi documents his “relationship” with the Yamaha YZR-M1, and is quick to point-out that it was Rossi’s direction and input that turned the bike into the weapon of choice in MotoGP. Reading the letter, it might be a bit strange as to why the message was included with the official press release from Yamaha, but peering between the lines some parting words can be inferred from Rossi, and perhaps greater insight into what makes a nine-time World Champion.

 

It’s of note that Rossi starts the letter with the premise that things have changed considerably in Yamaha since he joined the team in 2004, and then centers his letter around the development of the M1 race bike. Rossi is of course right: things certainly have changed in the Yamaha camp, with the team favoring fresher talent over the Italian.

 

As he points out, when Rossi joined Yamaha in 2004 he was moving off the motorcycle in the MotoGP paddock, while Yamaha was mired with a race package that could not be described at competitive. Rossi’s letter is a very tactfully written reminder to Yamaha that much of the company’s success in MotoGP is tied to the Italian, and what he’s brought to the table with his talent.

 

Talking about “my M1,” Rossi speaks about the years of development it took for him and his team to hone the M1 into the motorcycle that it is today, and for as much as this serves as a reminder to Yamaha of Rossi’s value beyond just racing on Sunday, it also serves as a prod at Jorge Lorenzo. For as long as Lorenzo remains at Yamaha, and rides the YZR-M1, he will always be riding “the bike Rossi built.”

 

In many ways Lorenzo is the reason for Rossi’s departure to Ducati, as the Spaniard has not only shown himself capable of challenging Rossi on the track, but also now Lorenzo is receiving greater status and position in the MotoGP paddock. Rossi’s letter is shot across Lorenzo’s bow, saying to the young Spanish rider that even if he wins this year and the next, it will be on Rossi’s coat tails.

 

If the Lorenzo really wants to be a Champion, and compare himself to Rossi, he will have do what Rossi has done before, and now sets out to do again. Noted during his move from Honda, it’s not enough for Rossi to win, the Italian wants to win when the odds are stacked against him. Rossi’s move to Ducati isn’t about more victories, more euros, or more championships. It’s about a legacy. It’s about living the legend that involves winning with no excuses.

 

Rossi’s parting words to Jorge Lorenzo is that as long as soon-to-be World Champion rides the Yamaha YZR-M1, there will always be an asterisk next his name."

 

Nici macar un autor al articolului sau un link pt sursa?

Oricum, nu am de ce sa citesc printre randurile unui text pe care putea sa il scrie si gixxxer. Stie toata lumea de ce a plecat Rossi, a spus o chiar el, clar si raspicat: "trebuie sa alegeti intre mine si Lorenzo". Yamaha a ales sa il pastreze pe Lorenzo, Rossi nu putea decat sa isi duca pana la capat "santajul".

 

 

Mesaj completat

 

 

xt600: "Din informatiile pe care le am (si rog pe cineva care are mai multe informatii decat mine sa confirme sau sa infirme), Spies a fost adus la echipa de uzina si cu scopul declarat de a dezvolta modelul de 1000 pentru 2012. Nici un cuvant in acest sens despre actualul campion... oare de ce? Sa inteleg ca daca pana in 2011, inclusiv, Iorghe va merge pe o motocicleta "Rossi built", din 2012 va merge pe una "Spies built"??? Cum ar zice romanul.. "(cuvant jignitor) ara si caii mananca", nu? Nu pot decat sa sper ca din 2012, Spies va deveni primul pilot la Yamaha..."

De ce?

Probabil pt ca ai un simt de observatie profund viciat si o memorie foarte scurta.

Chiar tu ai citat, cu doar un post mai sus, un articol in care se vobeste de rolul lui Lorenzo in dezvoltarea modelului 2011:

"...American Ben Spies expected to share development duties with Jorge Lorenzo..."

"...he won’t be required in developing next year’s contender for Yamaha, leaving the job up to world champion-elect Lorenzo and Spies... "

Daca nu ai observat nici macar in articolul citat de tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt600: "Uite aici cam cum au avut acces la ultimele dezvoltari ale modelului M1, Rossi si echipa lui. Si asta se intampla in vara.. inainte de marele premiu de la Brno. Mai sunt niste articole si declaratii pe aceasta tema, din pacate nu gasesc acum linkurile si am destul de multa treaba , ca sa pierd vremea cautandu-le, dar cand spun ca baietii astia nu au mers pe material identic, nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba.

 

"Current MotoGP World Champion Valentino Rossi will be banned from riding Yamaha’s 2011 model YZR-M1 in the post-race test following the Czech Republic Grand Prix in Brno on Monday, with American Ben Spies expected to share development duties with Jorge Lorenzo.

 

Ducati-bound Rossi has reportedly been advised by Yamaha boss Lin Jarvis that he won’t be required in developing next year’s contender for Yamaha, leaving the job up to world champion-elect Lorenzo and Spies – the rookie expected to replace Rossi at Fiat Yamaha next season.

 

Rossi’s Australian crew chief Jeremy Burgess has also been advised that he won’t have access to the revised model that Lorenzo and Spies will ride at the test, coming as the first indication that he’ll be wearing Ducati red with Rossi in ’11.

 

The Brno test usually comes as the first public test of the new models for the following season, with teams usually enforcing confirmed contract extensions if riders are to take their first taste of the new models."

E vorba despre modelul M1 pt 2011! nu despre dezvoltare pt 2010. EVIDENT ca Rossi nu poate avea acces la aceste teste, Rossi reprezentand concurenta in 2011.

Mesaj completat

xt600: "Si aici poti citi "between the lines", cum spune titlul articolului, de ce pleaca Rossi de la Yamaha si cam cum a castigat Lorenzo titlul.

 

"Handwritten and then reproduced by Fiat-Yamaha, Valentino Rossi included an open letter with the announcement of his departure from Fiat-Yamaha to Marlboro Ducati. In his own words Rossi documents his “relationship” with the Yamaha YZR-M1, and is quick to point-out that it was Rossi’s direction and input that turned the bike into the weapon of choice in MotoGP. Reading the letter, it might be a bit strange as to why the message was included with the official press release from Yamaha, but peering between the lines some parting words can be inferred from Rossi, and perhaps greater insight into what makes a nine-time World Champion.

 

It’s of note that Rossi starts the letter with the premise that things have changed considerably in Yamaha since he joined the team in 2004, and then centers his letter around the development of the M1 race bike. Rossi is of course right: things certainly have changed in the Yamaha camp, with the team favoring fresher talent over the Italian.

 

As he points out, when Rossi joined Yamaha in 2004 he was moving off the motorcycle in the MotoGP paddock, while Yamaha was mired with a race package that could not be described at competitive. Rossi’s letter is a very tactfully written reminder to Yamaha that much of the company’s success in MotoGP is tied to the Italian, and what he’s brought to the table with his talent.

 

Talking about “my M1,” Rossi speaks about the years of development it took for him and his team to hone the M1 into the motorcycle that it is today, and for as much as this serves as a reminder to Yamaha of Rossi’s value beyond just racing on Sunday, it also serves as a prod at Jorge Lorenzo. For as long as Lorenzo remains at Yamaha, and rides the YZR-M1, he will always be riding “the bike Rossi built.”

 

In many ways Lorenzo is the reason for Rossi’s departure to Ducati, as the Spaniard has not only shown himself capable of challenging Rossi on the track, but also now Lorenzo is receiving greater status and position in the MotoGP paddock. Rossi’s letter is shot across Lorenzo’s bow, saying to the young Spanish rider that even if he wins this year and the next, it will be on Rossi’s coat tails.

 

If the Lorenzo really wants to be a Champion, and compare himself to Rossi, he will have do what Rossi has done before, and now sets out to do again. Noted during his move from Honda, it’s not enough for Rossi to win, the Italian wants to win when the odds are stacked against him. Rossi’s move to Ducati isn’t about more victories, more euros, or more championships. It’s about a legacy. It’s about living the legend that involves winning with no excuses.

 

Rossi’s parting words to Jorge Lorenzo is that as long as soon-to-be World Champion rides the Yamaha YZR-M1, there will always be an asterisk next his name."

 

Nici macar un autor al articolului sau un link pt sursa?

Oricum, nu am de ce sa citesc printre randurile unui text pe care putea sa il scrie si gixxxer. Stie toata lumea de ce a plecat Rossi, a spus o chiar el, clar si raspicat: "trebuie sa alegeti intre mine si Lorenzo". Yamaha a ales sa il pastreze pe Lorenzo, Rossi nu putea decat sa isi duca pana la capat "santajul".

 

 

Mesaj completat

 

 

xt600: "Din informatiile pe care le am (si rog pe cineva care are mai multe informatii decat mine sa confirme sau sa infirme), Spies a fost adus la echipa de uzina si cu scopul declarat de a dezvolta modelul de 1000 pentru 2012. Nici un cuvant in acest sens despre actualul campion... oare de ce? Sa inteleg ca daca pana in 2011, inclusiv, Iorghe va merge pe o motocicleta "Rossi built", din 2012 va merge pe una "Spies built"??? Cum ar zice romanul.. "(cuvant jignitor) ara si caii mananca", nu? Nu pot decat sa sper ca din 2012, Spies va deveni primul pilot la Yamaha..."

De ce?

Probabil pt ca ai un simt de observatie profund viciat si o memorie foarte scurta.

Chiar tu ai citat, cu doar un post mai sus, un articol in care se vobeste de rolul lui Lorenzo in dezvoltarea modelului 2011:

"...American Ben Spies expected to share development duties with Jorge Lorenzo..."

"...he won’t be required in developing next year’s contender for Yamaha, leaving the job up to world champion-elect Lorenzo and Spies... "

Daca nu ai observat nici macar in articolul citat de tine...

 

DA. Pentru modelul 2011 e corect, dar eu ma refeream acolo la modelul de 1000 pentru 2012 (cine are simtul de observatie profund viciat?). In caz ca nu stii, inca se mai alearga cu motoare de 800, pana la sfarsitul sezonului 2011.

In alta ordine de idei, ai uitat sa citesti si sa subliniezi si urmatoarea fraza:

"Lorenzo’s expected to sign for Yamaha this weekend so he has access to the latest equipment from Yamaha, while the Rossi to Ducati announcement is almost certain according to some European reporters." Desigur, fiecare dintre noi, "cu simtul de observatie profund viciat" poate interpreta cum doreste aceasta formulare, dar dezvaluirile ulterioare au confirmat ca Rossi nu a mai avut acces la cele mai noi dezvoltari ale motocicletei pentru restul etapelor.

Si uite si linkurile:

http://motorcyclephilippines.com/forums/sh...ad.php?t=226558

 

http://www.asphaltandrubber.com/racing/val...parture-letter/

 

http://www.motoonline.com.au/2010/08/11/racing-insider-32-2/

 

http://www.yamaha-racing.com/Racing/motogp...eptember%202010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt600: "Aaaa.. si pt ca disputa a pornit de la declaratia "sportiva" a lui Lorenzo, uite aici o declaratie fair play:

"Even if the end of the season isn’t going to be exactly how I imagined it, because of the problems with the shoulder, I still want to do the best I can for Yamaha until I leave. Jorge has done an amazing job this season, he’s been so strong and consistent and he really deserves this title, so if there is anything I can do to help of course I will be happy."

 

Raman la parerea ca baiatul asta este lipsit de caracter si ca pana la proba contrara este doar un campion de conjunctura. Cred ca si el stie asta si va trebui sa demonstreze contrariul in sezoanele viitoare..."

 

Pacat ca imediat dupa ce a facut aceasta declaratie, Rossi l-a zguduit si imbrancit bine pe Lorenzo, la Motegi. Asa ca intelgi cat de mult valoreaza o declaratie de presa a lui Rossi.

 

Si sa iti ajuti colegul sa ia titlul, dupa ce pierizi sansa ta, nu ar fi cel mai insirat exemplu de fairplay.

E doar un alt fel de non-combat ...

 

 

Eu raman la parerea mea, si nu observ nicio urma de caracter in posturile tale.

Mesaj completat

 

 

xt600: "DA. Pentru modelul 2011 e corect..."

Atunci ce ai citat tu e irelevant legat de accesul lui Rossi la dezvoltarea modelului 2010.

 

"...dar eu ma refeream acolo la modelul de 1000 pentru 2012 (cine are simtul de observatie profund viciat?). In caz ca nu stii, inca se mai alearga cu motoare de 800, pana la sfarsitul sezonului 2011."

:moto: Lorenzo dezvolta modelul 2011 umar la umar cu Spies, dar tu te miri ca nu i-ai auzit numele mentionat in legatura cu modelul de 1000cc pt 2012?

Poate pt ca inca mai suntem in 2010?

Spies vine din SBK, si e firesc ca se gaseasca cineva care sa spere ca se va descurca mai bine cu un motor de 1000cc, dar nu sunt decat barfe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt600: "Aaaa.. si pt ca disputa a pornit de la declaratia "sportiva" a lui Lorenzo, uite aici o declaratie fair play:

"Even if the end of the season isn’t going to be exactly how I imagined it, because of the problems with the shoulder, I still want to do the best I can for Yamaha until I leave. Jorge has done an amazing job this season, he’s been so strong and consistent and he really deserves this title, so if there is anything I can do to help of course I will be happy."

 

Raman la parerea ca baiatul asta este lipsit de caracter si ca pana la proba contrara este doar un campion de conjunctura. Cred ca si el stie asta si va trebui sa demonstreze contrariul in sezoanele viitoare..."

 

Pacat ca imediat dupa ce a facut aceasta declaratie, Rossi l-a zguduit si imbrancit bine pe Lorenzo, la Motegi. Asa ca intelgi cat de mult valoreaza o declaratie de presa a lui Rossi.

 

Si sa iti ajuti colegul sa ia titlul, dupa ce pierizi sansa ta, nu ar fi cel mai insirat exemplu de fairplay.

E doar un alt fel de non-combat ...

 

 

Eu raman la parerea mea, si nu observ nicio urma de caracter in posturile tale.

Mesaj completat

 

xt600: "DA. Pentru modelul 2011 e corect..."

Atunci ce ai citat tu e irelevant legat de accesul lui Rossi la dezvoltarea modelului 2010.

 

"...dar eu ma refeream acolo la modelul de 1000 pentru 2012 (cine are simtul de observatie profund viciat?). In caz ca nu stii, inca se mai alearga cu motoare de 800, pana la sfarsitul sezonului 2011."

:moto: Lorenzo dezvolta modelul 2011 umar la umar cu Spies, dar tu te miri ca nu i-ai auzit numele mentionat in legatura cu modelul de 1000cc pt 2012?

Poate pt ca inca mai suntem in 2010?

Spies vine din SBK, si e firesc ca se gaseasca cineva care sa spere ca se va descurca mai bine cu un motor de 1000cc, dar nu sunt decat barfe...

,

 

Si eu raman la a mea. Desi eu nu am facut nici un atac la persoana, in ceea ce te priveste (doar daca nu cumva te identifici cu Lorenzo), vad ca tu nu te dai in laturi sa o faci. Asta da caracter!!!!

Si daca tot aduci vorba de Motegi, priveste cu atentie sporita imaginile astea:

http://www.youtube.com/watch?v=glEak4ZSTKQ...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=QHbRjLFtUhs...feature=related

Da, sub pod Rossi l-a acrosat pe Lorenzo, dar daca te uiti atent, pe virajul de dreapta, Rossi avea interiorul iar Lorenzo s-a culcat pe el. In inregistrarea din al doilea link, desi de mai slaba calitate, se vede clar asta.

Oricum, imaginile astea arata foarte clar cine are nervii mai tari...Si asta face de cele mai multe ori diferenta intre un supercampion si un pilot de pluton. Nu ca Lorenzo ar fi pilot de pluton, dar nu va fi niciodata un supercampion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt600: "Si eu raman la a mea. Desi eu nu am facut nici un atac la persoana, in ceea ce te priveste (doar daca nu cumva te identifici cu Lorenzo), vad ca tu nu te dai in laturi sa o faci. Asta da caracter!!!!"

 

Daca esti asa sensibil la cuvintele pe care eu doar le-am impumutat de la tine, ar fi bine daca ai avea mai mare grija cand caracterizezi un pilot sau vreo declaratie...

Altfel, te plangi fara niciun motiv.

 

 

Mesaj completat

 

 

xt600: "Si daca tot aduci vorba de Motegi, priveste cu atentie sporita imaginile astea:"

 

 

Mi mi-a placut duelul de la Motegi, Rossi a fost ceva mai dur si a castigat, nu i-as reprosa absolut nimic.

Spuneam doar ca declaratia de care vorbeai tu, in care isi oferea sprijinul pt Lorenzo, venea chiar inainte de cursa de la Motegi.

Asa ca, s-au dovedit doar vorbe goale, fara nicio credibilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt600: "Si eu raman la a mea. Desi eu nu am facut nici un atac la persoana, in ceea ce te priveste (doar daca nu cumva te identifici cu Lorenzo), vad ca tu nu te dai in laturi sa o faci. Asta da caracter!!!!"

 

Daca esti asa sensibil la cuvintele pe care eu doar le-am impumutat de la tine, ar fi bine daca ai avea mai mare grija cand caracterizezi un pilot sau vreo declaratie...

Altfel, te plangi fara niciun motiv.

 

 

Mesaj completat

 

 

xt600: "Si daca tot aduci vorba de Motegi, priveste cu atentie sporita imaginile astea:"

 

 

Mi mi-a placut duelul de la Motegi, Rossi a fost ceva mai dur si a castigat, nu i-as reprosa absolut nimic.

Spuneam doar ca declaratia de care vorbeai tu, in care isi oferea sprijinul pt Lorenzo, venea chiar inainte de cursa de la Motegi.

Asa ca, s-au dovedit doar vorbe goale, fara nicio credibilitate.

 

Vale chiar a spus intr-un interviu ca avand in vedere accidentarea lui Pedrosa, oricum titlul era decis si nu mai avea de ce sa-l ajute de Gheorghe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneam doar ca declaratia de care vorbeai tu, in care isi oferea sprijinul pt Lorenzo, venea chiar inainte de cursa de la Motegi.

Asa ca, s-au dovedit doar vorbe goale, fara nicio credibilitate.

 

Asta e argumentul tau favorit de cateva posturi incoace cand vine vorba despre cat de credibile sunt spusele lui Rossi sau nu :kiss:

Am vazut mai demult ca esti totusi documentat si destul de exact in ceea ce priveste datele asa ca am doar 2 intrebari sa-ti pun:

1. in ce data a facut Rossi declaratia cu pricina?

2. La ce data si-a rupt Pedrosa clavicula risipind si ultimele temeri ale lui lorenzo in ceea ce priveste titlul mondial?

 

Discutiile despre cine e mai bun intre cei 2 mi se par absolut inutile. E incontestabil faptul ca Lorenzo e un pilot al naibii de bun, cu un material de concurs pe masura, la fel cum e incontestabil faptul ca e cel mai infumurat si nesuferit pilot din MotoGP de la Biaggi incoace. Macar "batranul" Biaggi de cativa ani incoace pare mai placut, probabil maturizarea n-a actionat doar la nivel fizic :moto:.

E|u cred ca Lorenzo a constientizat ca banii nu se fac doar pilotand bine, ci si prin cat de bine ti se vinde numele, deci avea nevoie de un brand. Cum brandul cu baiatul nostim, vesel si optimist era deja luat si "interpretat" foarte natural de catre altcineva, a decis ca brand-ul lui trebuie sa fie altfel si mai in concordanta cu firea lui, ca sa poata fi interpretat la fel de natural :D

Eu unul ma mir ca a avut decenta si nu si-a manifetat bucria catigarii titlului decat atunci cand matematic nu mai avea cum sa-l piarda, desi practic a devenit campion mondial in momentul in care Pedrosa si-a rupt clavicula. Si daca, Doamne Fereste, lorenzo isi rupea gatul la montegi si n-ar mai fi participat la nici o cursa pana la sfarsitul acestui campionat tot ar fi iesit campion mondial.

Si mai am o intrebare pe care o adresez tuturor:

De ce vorbim atata de Lorenzo pe un topic dedicat lui Rossi?! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e argumentul tau favorit de cateva posturi incoace cand vine vorba despre cat de credibile sunt spusele lui Rossi sau nu :kiss:

Am vazut mai demult ca esti totusi documentat si destul de exact in ceea ce priveste datele asa ca am doar 2 intrebari sa-ti pun:

1. in ce data a facut Rossi declaratia cu pricina?

2. La ce data si-a rupt Pedrosa clavicula risipind si ultimele temeri ale lui lorenzo in ceea ce priveste titlul mondial?

 

Discutiile despre cine e mai bun intre cei 2 mi se par absolut inutile. E incontestabil faptul ca Lorenzo e un pilot al naibii de bun, cu un material de concurs pe masura, la fel cum e incontestabil faptul ca e cel mai infumurat si nesuferit pilot din MotoGP de la Biaggi incoace. Macar "batranul" Biaggi de cativa ani incoace pare mai placut, probabil maturizarea n-a actionat doar la nivel fizic :moto:.

E|u cred ca Lorenzo a constientizat ca banii nu se fac doar pilotand bine, ci si prin cat de bine ti se vinde numele, deci avea nevoie de un brand. Cum brandul cu baiatul nostim, vesel si optimist era deja luat si "interpretat" foarte natural de catre altcineva, a decis ca brand-ul lui trebuie sa fie altfel si mai in concordanta cu firea lui, ca sa poata fi interpretat la fel de natural :D

Eu unul ma mir ca a avut decenta si nu si-a manifetat bucria catigarii titlului decat atunci cand matematic nu mai avea cum sa-l piarda, desi practic a devenit campion mondial in momentul in care Pedrosa si-a rupt clavicula. Si daca, Doamne Fereste, lorenzo isi rupea gatul la montegi si n-ar mai fi participat la nici o cursa pana la sfarsitul acestui campionat tot ar fi iesit campion mondial.

Si mai am o intrebare pe care o adresez tuturor:

De ce vorbim atata de Lorenzo pe un topic dedicat lui Rossi?! :lol:

 

Ma bucur ca ai ajuns la aceasta concluzie. Poate se linistesc si fanii Gheorghe si isi fac un topic separt, cred ca ar fi cel mai indicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e argumentul tau favorit de cateva posturi incoace cand vine vorba despre cat de credibile sunt spusele lui Rossi sau nu :moto:

Am vazut mai demult ca esti totusi documentat si destul de exact in ceea ce priveste datele asa ca am doar 2 intrebari sa-ti pun:

1. in ce data a facut Rossi declaratia cu pricina?

2. La ce data si-a rupt Pedrosa clavicula risipind si ultimele temeri ale lui lorenzo in ceea ce priveste titlul mondial?

1. Nu stiu data, a fost inainte sa isi rupa Pedrosa clavicula, evident.

 

Intre momentul in care s-a accidentat Pedrosa, si duelul Rossi-Lorenzo, a fost o singura zi. Asa ca iau spusele lui ca pe niste vorbe goale :-??, din moment ce nu a avut nicio grija ca l-ar putea scoate din cursa, sau chiar accidenta.

Dar e ciudat ca va agatati atat de ceva complet irlevant. Am spus doar ca acesta declaratie e un exemplu de fair-play foarte neinspirat.

 

Mesaj completat

 

 

Ma bucur ca ai ajuns la aceasta concluzie. Poate se linistesc si fanii Gheorghe si isi fac un topic separt, cred ca ar fi cel mai indicat.

Nu am vazut fani ai lui Lorenzo pe aici, doar fani ai lui Vali. Care scormonesc in cele mai banale declaratii, dupa orice "vina".

Daca o lasati mai usor cu interpretarile abusurde, de genul "ce impertinent e asta mic, zice ca ar fi vrut sa se mai bata o data cu Rossi, de la egal la egal", o sa puteti sa discutati linistiti despre ce culoare o sa aiba motocicleta lui Vali, sau pe ce articole de imbracaminte si-a mai scris numele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce vorbim atata de Lorenzo pe un topic dedicat lui Rossi?! :moto:

Pentru ca in anul acesta la cam batut pe Rossi , acum ca Lorenzo a fost mai in bulan sau ca Rossi sa accidentat sau ca nu sunt motocicletele la fel , asta nu mai conteaza , pe hartie conteaza cine este in fata . Cum s-a mai zis , si altii au reusit sa ajunga in varf insa le-a fost greu sa se mentina .

 

Si ca o tot dati cu batalia de la Motegi , a fost una cat se poate de normala , ce te-ai astepta de la un adeversar care este cu o roata mai in spate decat tine si urmeaza un viraj pe interiorul acestuia ? Sa puna frana mult mai devreme ca sa treci tu sau tu constient ca nu ai nici o sansa sa negociezi virajul normal sa il abordezi putin mai larg pt. a incapea amandoi ? Nici un pilot nu ar fi cedat acolo . Dupa mine unul , e clar ca lui Lorenzo ii este frica de Rossi daca sunt in acelasi ritm , ce se mai linisteste si el cand ii da cateva zecimi pe tur ca in lupta roata la roata nu are sanse .

Si despre intrarea lui Rossi sub pod , este o intrare la intimidare , toti o fac , nu este un sport pentru fetite , ai sange in instalatie rezisti , nu ai stai acasa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca in anul acesta la cam batut pe Rossi , acum ca Lorenzo a fost mai in bulan sau ca Rossi sa accidentat sau ca nu sunt motocicletele la fel , asta nu mai conteaza , pe hartie conteaza cine este in fata . Cum s-a mai zis , si altii au reusit sa ajunga in varf insa le-a fost greu sa se mentina .

 

Si ca o tot dati cu batalia de la Motegi , a fost una cat se poate de normala , ce te-ai astepta de la un adeversar care este cu o roata mai in spate decat tine si urmeaza un viraj pe interiorul acestuia ? Sa puna frana mult mai devreme ca sa treci tu sau tu constient ca nu ai nici o sansa sa negociezi virajul normal sa il abordezi putin mai larg pt. a incapea amandoi ? Nici un pilot nu ar fi cedat acolo . Dupa mine unul , e clar ca lui Lorenzo ii este frica de Rossi daca sunt in acelasi ritm , ce se mai linisteste si el cand ii da cateva zecimi pe tur ca in lupta roata la roata nu are sanse .

Si despre intrarea lui Rossi sub pod , este o intrare la intimidare , toti o fac , nu este un sport pentru fetite , ai sange in instalatie rezisti , nu ai stai acasa .

 

Bine punctat!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu stiu data, a fost inainte sa isi rupa Pedrosa clavicula, evident.

 

Intre momentul in care s-a accidentat Pedrosa, si duelul Rossi-Lorenzo, a fost o singura zi. Asa ca iau spusele lui ca pe niste vorbe goale :-??, din moment ce nu a avut nicio grija ca l-ar putea scoate din cursa, sau chiar accidenta.

Dar e ciudat ca va agatati atat de ceva complet irlevant. Am spus doar ca acesta declaratie e un exemplu de fair-play foarte neinspirat.

 

Mesaj completat

 

 

 

Nu am vazut fani ai lui Lorenzo pe aici, doar fani ai lui Vali. Care scormonesc in cele mai banale declaratii, dupa orice "vina".

Daca o lasati mai usor cu interpretarile abusurde, de genul "ce impertinent e asta mic, zice ca ar fi vrut sa se mai bata o data cu Rossi, de la egal la egal", o sa puteti sa discutati linistiti despre ce culoare o sa aiba motocicleta lui Vali, sau pe ce articole de imbracaminte si-a mai scris numele...

 

Cred ca tu ar fi bine sa-ti faci topic separat si sa postezi singur, putini de aici sunt interesati de comentariile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tu ar fi bine sa-ti faci topic separat si sa postezi singur, putini de aici sunt interesati de comentariile tale.

Cred ca nu esti in stare sa faci legatura intre o intebare si un raspuns :moto: si propui un nou topic.

Citezi un mesaj in care am dat un raspuns care mi se cerea cu un post mai sus, ca sa spui ca putini sunt interesati de comentariile mele.

Cum am mai zis, mai usor cu interpretarile ridicole si puteti sa discutati despre moda, vreme sau orice altceva cred fanii ca mai influenteaza Rossi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa s-a transat titlul in fiecare sezon. De exemplu, anul trecut, cand a luat Rossi titlul, daca nu se accidenta Pedrosa...

...nu se stie cine iesea campion.

 

 

 

Oricum, Lorenzo vorbea despre sezonul 2011, nu despre cel actual. Ar fi preferat ca Rossi sa ramana la Yamaha, e o declaratie total opusa celor pe care le-a facut Rossi (care cerea celor de le Yamaha sa aleaga intre ei) si foarte sportiva.

Micul impertinent esti chiar tu, xt600.

Pana n-o dai tu de toti peretii nu te simti bine...

Vezi ca daca nu-ti place topicul, pe care scrie, dealtfel Rossi's Fan Club, poti sa faci tu unu' nou pentru Lorenzo. Chiar, de ce n-o fi facut nimeni pana acum unu'?! Aaa, am io o banuiala.

 

LE: Acum am vazut ca s-a mai pus problema... Deci nu sunt singurul... Si revenim la vorba aia cu betivul care nu vrea sa se duca sa se culce nici in ruptul capului...

Mesaj completat

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca 2011 va fi tare, insa nu prea pot fi prea optimist in privinta lui Rossi&Ducati.

Stoner, singurul care a reusit pana acum sa stapaneasca fiara si sa obtina si rezultate la Ducati zicea ca nu-i vine sa creada ce usor e de manevrat Honda,

in comparatie cu Ducati. Ca urmare, in a2a zi de teste la Valencia, a avut cel mai bun timp de pe circuit. Rossi in schimb a reusit al10lea timp in prima zi te teste,

si al 15-lea in a2a zi...la vreo 2 secunde de primii clasati. In stilul asta nu mai prinde nici macar podiumul in 2011, sper sa ma insel ;)

 

http://www.motogp.com/en/news/2010/stoner+...s+valencia+test

 

Stoner despre Honda:

“How smooth the engine is. Whatever we do with the throttle transfers to the rear and I’m able to exit the corners so smoothly. Also the chassis is very smooth and we’re able to get on the gas really hard out of corners. Even when it slides it’s very minimal and this is a nice change for me.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a operat Rossi la umar.

 

Valentino Rossi today underwent surgery at the Cervesi di Cattolica hospital with a procedure performed by Doctor Alex Castagna from the Milan Humanitas Institute and shoulder specialist Dr Giuseppe Porcellini.

 

The focus of the arthroscopic procedure on Rossi, who suffered cartilage and joint damage to his shoulder in a motocross training accident back in April, was on the supraspinatus tendon and glenoid ligament.

 

"The condition of the shoulder was really critical: Valentino really had to be tough to keep racing with that kind of injury,” said the surgeons. “The intervention went well, without any complications. For rehabilitation, you'd usually need 90 days for that kind of injury but we'll do our best in order to meet the requirements of the rider."

 

The surgery lasted for two hours from 11.30am to 1.30pm and the surgeons were assisted by Doctors Fabrizio Campi and Paolo Paladini. Rossi will now remain in hospital overnight before beginning his rehabilitation in the coming days.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlad pyn, te rog sa-i dai ignore lui 9 degete. daca pentru atata lucru te-ai deranjat sa scrii pe topicul asta... e trist

 

9 degete, te rog mult, nu continua cearta asta fara sens. nu vad ce bun ar iesi din asta.

 

tinem pumnii lu' rossi sa se faca bine si la anu' sa-i faca praf pe toti.

scumpa cazarea in doha, peste 40 de euro pe noapte la hostel, plus ca ai nevoie de viza, avionul e peste 2000 de lei (nu am cautat prea mult)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...