B.B. Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Eu de fiecare data cand am venit in tara cu masina am alimentat random, fara sa ma uit, adica acolo unde am avut nevoie. Si sigur am pus si de la Lukoil. Si de fiecare data plinul. N-am simtit niciodata nici o diferenta. Masina e matiz, deci pe injectie si n-a sughitat niciodata. Ca zicea cineva de Shell, in Cehia exista o gramada de benzinarii Shell si au benzina mai scumpa decat restul lumii, Agip sau Esso, cam la fel ca OMV-ul. Eu caut sa pun mereu cea mai ieftina, bine aici exista si de 91, dar nu bag asa ceva, de 95, cea mai ieftina. Momentan Agip-ul are cele mai mici preturi si cateva companii locale. Azi am alimentat si am fost incantat, a scazut de la 30 la 27,5. Cat despre apa in benzina, este o mare prostie, nimeni nu indoaie benzina cu apa, oricat de idiot ar fi. Apa gasita prin rezervoare si filtre provine din condens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 28, 2008 Autor Share Postat Octombrie 28, 2008 Lasand la o parte polologhia cu benzina, sa inteleg ca mai bine as schimba filtrul de benzina inainte de a-l da pe alte maini. Asta n-ar fi o mare problema. Am mai citit o chestie interesanta pe micapeak. Se pare ca se intampla sa se mai opreasca din mers din cauza cablurilor de acceleratie. Daca se da jos rezervorul exista posibilitatea ca unul dintre cabluri sa fie prins pe undeva si sa deregleze sincronizarea, iar Motronicul o ia razna. Iar rezervorul a fost jos de cateva ori pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) Lasand la o parte polologhia cu benzina, sa inteleg ca mai bine as schimba filtrul de benzina inainte de a-l da pe alte maini. Asta n-ar fi o mare problema. Am mai citit o chestie interesanta pe micapeak. Se pare ca se intampla sa se mai opreasca din mers din cauza cablurilor de acceleratie. Daca se da jos rezervorul exista posibilitatea ca unul dintre cabluri sa fie prins pe undeva si sa deregleze sincronizarea, iar Motronicul o ia razna. Iar rezervorul a fost jos de cateva ori pana acum. motronicul nu o ia razna, stai linistit. ce ai tu in partea stanga ii senzorul de acceleratie, care daca nu stii si vrei sa aflii cum se regleaza, iti trimit pm. ai un singur cablu de acceleratie, care pleaca de la maneta, merge el frumos pe sub rezervor, la clapeta din stanga unde tii si senzorul, apoi acelasi cablu trece in partea dreapta; daca ar fii sa ti se blocheze cum zici tu, ar trbui sa mearga aiurea, adica un cilindru sa il traga supa el si pe celalalt. schimba-i filtru ala de benzina ca ii vechi, dai un ban da ai pace. si nu o sa mai tiuie pompa, adica o sa o salvezi, si cree-ma, costa ceva... mai bine un filtru schimbat la timp cu 80 de lei deact o pompa de benzina stricata, care cand iti iei alta schimbi si filtru odata cu ea Editat Octombrie 28, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 28, 2008 Admin Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) La munca asta,cu schimbatul filtrului m-am bagat si eu,dar cu cineva. Trebuie musai sa fiti doi acolo,unul ridica rezervorul,altul decupleaza mufele si furtunele de benzina. Mare grije deasemenea cind scoti tot ansamblul pompa/plutitor/filtru din rezervor,sa nu indoi sau sa agati plutitorul ala,are niste picioare foarte subtiri,ca niste andrele,basca toata firaraia de acolo. Cu atentie iti ia cam un ceas jumate,poate doua toata treaba,dar dupa ce-l schimbi ai sa vezi diferenta in bine,chiar daca defectul tau nu vine de acolo,motorul trage mai bine si nu obosesti pompa de benzina Spor la lucru. Luigi Vicol Editat Octombrie 28, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 30, 2008 Autor Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) M-am mai gandit la o posibilitate, poate spun prostii si-mi asum riscul. Si nu, inca n-am apucat sa-mi bag nasul in ea. Am bujii comandate, iar maine o sa pun bani si pentru filtrul de benzina. Atunci cand m-a lasat in drum, am ajuns la concluzia ca-i problema de alimentare. Una din posibilitati era Motronicul (programul injectiei) dat peste cap. Exista posibilitatea ca tot ce mi s-a intamplat sa fie din cauza sincronizarii injectoarelor? Sistemul la 1100 si 1150 este foarte similar carburatoarelor (surub de mix la relanti, soc). Nu stiu cum se manifesta la motoarele cu carburi desincronizarea in afara de consumul crescut, insa cred ca-i posibil ca, in cazul meu, managementul injectiei sa se fi panicat. Acum oricum nu mai conteaza, e 100% dereglat de mine (inclusiv pozitionarea senzorului de acceleratie care mi s-a spus ca-i critica), dar as vrea sa intreb daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva. Editat Octombrie 30, 2008 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 M-am mai gandit la o posibilitate, poate spun prostii si-mi asum riscul. Si nu, inca n-am apucat sa-mi bag nasul in ea. Am bujii comandate, iar maine o sa pun bani si pentru filtrul de benzina. Atunci cand m-a lasat in drum, am ajuns la concluzia ca-i problema de alimentare. Una din posibilitati era Motronicul (programul injectiei) dat peste cap. Exista posibilitatea ca tot ce mi s-a intamplat sa fie din cauza sincronizarii injectoarelor? Sistemul la 1100 si 1150 este foarte similar carburatoarelor (surub de mix la relanti, soc). Nu stiu cum se manifesta la motoarele cu carburi desincronizarea in afara de consumul crescut, insa cred ca-i posibil ca, in cazul meu, managementul injectiei sa se fi panicat. Acum oricum nu mai conteaza, e 100% dereglat de mine (inclusiv pozitionarea senzorului de acceleratie care mi s-a spus ca-i critica), dar as vrea sa intreb daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva. sper ca nu o sa pui ngk, ci bosch... desincronizarea o simti cel mai mult prin faptul ca motorul nu raspunde asa prompt la accelerare ca in cazul clapetelor sincronizate. sunt mai multe lucruri in motor care pot duce la o proata functionare; unul din ele poate fii si pozitia senzorilor Hall cu tot cu placa, lucru la care poate nici nu te gandesti inainte sa o dai jos... clapeta de acceleratie trebuie sa stea la liber putin deschisa (10 grade) ca sa poata sa intre aer si cand esti la relanti. sincronizeaza-l, pune-i bujii bosch de care scrie in manual, filtru de benzina, clapetele la 10 grade si ar trebui sa mearga. cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 salut ! precizez ca si eu alimentez de foarte multe ori de la luk oil si nu am avut probleme niciodata (cbr600) dimpotriva daca alimentam benzina de 98 mergea foarte ok, cauzele pot fi altele nu neaparat din benzina , parerea mea e ca e posibil sa fie de vina aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Acum 1 an sau 2 pe langa Brasov am gasit opriti pe dreapta un grup de 3 nemti cu 3 BMW-uri dintre care si unul ca al tau ( nu mai stiu daca era 1100 sau 1150) cu probleme. Am oprit si eu, i-am intrebat ce problema au, nu ne-am inteles ca ei nu vorbeau engleza si eu nu stiu germana, am stat pe langa ei, le-am aratat borseta mea de scule, sa-si ia daca au nevoie ( aveau si ei scule destule) au luat aparatul de masura (deasta n-aveau, doar un creion de tensiune ) , au masurat bateria si era ok, au masurat contactul de la cric si era si ala ok. Bujiile le probasera mai inainte si ziceau ca au scanteia ok. Desfacusera si un injector care scuipa benzina dar din cate am inteles eu cica nu ar fi scuipat suficienta . Ajunsesera la concluzia ca pompa de injectie e defecta, si m-au sfatuit sa nu-mi iau niciodata BMW ca-i mult mai bun ntv-ul cu care eram atunci . Recunosc, am ramas cam dezamagit deoarece sunt mare fan BMWR1200GS..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Acum 1 an sau 2 pe langa Brasov am gasit opriti pe dreapta un grup de 3 nemti cu 3 BMW-uri dintre care si unul ca al tau ( nu mai stiu daca era 1100 sau 1150) cu probleme. Am oprit si eu, i-am intrebat ce problema au, nu ne-am inteles ca ei nu vorbeau engleza si eu nu stiu germana, am stat pe langa ei, le-am aratat borseta mea de scule, sa-si ia daca au nevoie ( aveau si ei scule destule) au luat aparatul de masura (deasta n-aveau, doar un creion de tensiune ) , au masurat bateria si era ok, au masurat contactul de la cric si era si ala ok. Bujiile le probasera mai inainte si ziceau ca au scanteia ok. Desfacusera si un injector care scuipa benzina dar din cate am inteles eu cica nu ar fi scuipat suficienta . Ajunsesera la concluzia ca pompa de injectie e defecta, si m-au sfatuit sa nu-mi iau niciodata BMW ca-i mult mai bun ntv-ul cu care eram atunci .Recunosc, am ramas cam dezamagit deoarece sunt mare fan BMWR1200GS..... cum te-au sfatuit sa nu iti iei bmw daca nu stiati nici o limba comuna? isi loveau mobrele cu picioarele si apoi sareau pe ele in semn de nemultumire? sau cum? Editat Octombrie 31, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Ma din semne si cateva cuvinte ne-am inteles cat de cat....Acum eu ii inteleg, plecasera oamenii in concediu si nu e chiar placut sa ramai asa cu motoru in drum din senin, iti dai seama ce era in mintea lor in momentul respectiv, si poate nu era prima data cand li se intampla ceva de genu asta tinand cont de arsenalul de scule pe care-l aveau la ei. Asta nu inseamana ca daca ai Honda nu te poate lasa in drum sau ca BMW sunt motociclete proaste, eu tot sper ca intr-o zi sa-mi pot permite un 1200 adventure (pe care sa-l si cumpar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 @uzunu : verifica inainte sa desfaci ansamblul de la rezervor si inleturile alea de pe cilindrii. Vezi sa nu ai vreun colier slabit sau sa-ti fi iesit tubul din locas. Strange-le daca-s slabite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 daca sunt asa de proaste de ce alege aceasta marca( si mai ales model-GS) majoritatea bikerilor care fac ture lungi???!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ukAhlxl4hmM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 daca sunt asa de proaste de ce alege aceasta marca( si mai ales model-GS) majoritatea bikerilor care fac ture lungi???!! din prostie dac a crapa nu mai faci nimic. am vazut un neamt in curte la bavaria si avea alternatorul crapat la un r 1000 gs - trebuia sa stea o saptamana sa ii vina unul mari sanse sa fie senzorul hall deplasat de la punct si sa nu mai ai avansul corect la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 31, 2008 Admin Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Spunea cineva mai sus sa nu pui NGK,ci Bosch. Pai neamtul ce-ti poate recomanda,decit pe frasu'!! Asa cum nemtii recomanda ulei german,francezii ulei Elf,etc Eu unul am avut la RT Bosch si la sugestia cuiva am pus NGK. Surpriza,motorul torcea si mergea vizibil mai bine decit cu cele recomandate. NGK sunt printre cele mai bune,daca nu chiar cele..lasati ceea ce recomanda cartea,aici nu se aplica. Luigi Vicol Editat Octombrie 31, 2008 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 mari sanse sa fie senzorul hall deplasat de la punct si sa nu mai ai avansul corect la ea chiar acolo nu a umblat, numai la senzorul de acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Spunea cineva mai sus sa nu pui NGK,ci Bosch.Pai neamtul ce-ti poate recomanda,decit pe frasu'!! Asa cum nemtii recomanda ulei german,francezii ulei Elf,etc Eu unul am avut la RT Bosch si la sugestia cuiva am pus NGK. Surpriza,motorul torcea si mergea vizibil mai bine decit cu cele recomandate. NGK sunt printre cele mai bune,daca nu chiar cele..lasati ceea ce recomanda cartea,aici nu se aplica. Luigi Vicol Sunt cateva Bosch chiar bune (cele cu 4 electrozi de pilda,nu mai stiu codul produs). Eu am avut doual modele de Bosch si de cateva luni mi-am pus Brisk,tot asa,cu 4 electrozi si ceva mai lungi (intra mai mult in cilindru). Blana nene! Super bujii,nu tu surging,nu tu stop cand mergi printre masini. Bune,dom'le! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Spunea cineva mai sus sa nu pui NGK,ci Bosch.Pai neamtul ce-ti poate recomanda,decit pe frasu'!! Asa cum nemtii recomanda ulei german,francezii ulei Elf,etc Eu unul am avut la RT Bosch si la sugestia cuiva am pus NGK. Surpriza,motorul torcea si mergea vizibil mai bine decit cu cele recomandate. NGK sunt printre cele mai bune,daca nu chiar cele..lasati ceea ce recomanda cartea,aici nu se aplica. Luigi Vicol mi se pare normal sa simti o diferenta in mai bine cu bujii noi, fie ele ngk sau bosch; un test adevarat era daca puneai ngk noi, o tura scurta, apoi bosch noi si sa tragi concluzii. stiu ca costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 12, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2008 Update: Am schimbat bujiile, pus Denso in loc de Bosch (luate de pe wunderlich). Electrodul patrunde ceva mai adanc, dar nu atinge capul pistonului. Alta chestie m-a mirat, in schimb. A pornit din prima, fara soc, "la sfert". Mai mult, socul (de fapt este un fast idle manual, cum spuneam mai devreme, e injectata) acum avea un efect pronuntat, urca la 1600 de ture, desi inainte era doar de ajutor la pornire. A se tine cont ca sincronizarea si pozitia senzorului de acceleratie sunt total aiurea. Doua lucruri am observat: - pe semnal si placuta de inmatriculare toba improsca un lichid incolor. La miros, aduce a benzina, dar nu e pura benzina. La fel si la gust. Si nu-i deloc vascos sa zic ca-i ulei. Presupun ca-i vorba de apa, insa in Bucuresti n-a mai plouat de ceva timp, iar filtrul de aer era uscat si in toba nu poate intra apa. N-am incercat sa-i dau totusi foc sa fiu sigur ca nu-i benzina. - cand temperatura uleiului a ajuns la doua bare (cam 70 de grade), a murit de la relanti si n-a mai vrut sa porneasca. La fel ca in primul post. Pana atunci, am incercat diverse regimuri, toate pe cricul central, si ajungea in limitare fara probleme. Ultimul lucru pe care-l voi mai verifica inainte s-o duc la AB este sa vad starea senzorului de oxigen din toba. Am vazut problema pusa pe ADV si acel cineva se plangea de lipsa de putere la anumita turatie si "surging" (desi eu n-am simtit surging-ul clasic al motorului 259 pe mobra mea). Cu ocazia asta, sa vad daca nu exista ceva lichid suspect in toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Lichidul din toba e apa. E de la condens, mai ales in perioada asta. Condensul apare dimineata si seara, si se aduna apa, mai ales daca motocicleta sta mai mult. Eu cand pornesc motocicleta dupa 2 sapt de stat stropeste calumea cu apa din toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 in tobe se face condens la greu ai o lipitura rece/fir intrerupt undeva - de aia moare la cald. Verifica naiba senzorul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 12, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2008 Am incercat sa ajung la el (senzorul hall), dar nu cred ca am sculele necesare pentru toata operatiunea. Si nici cunostintele de electrica. Iar linkul urmator prezinta 3 simptome corecte: difficult starting, sudden engine shutdown si engine will restart when cold http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/oilhe...all_sensors.pdf ...Da, pe de alta parte, nici pamant nu sunt daca mi se intampla la dracu-n praznic, dar, for once, vreau sa am incredere in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Am incercat sa ajung la el (senzorul hall), dar nu cred ca am sculele necesare pentru toata operatiunea. Si nici cunostintele de electrica. Iar linkul urmator prezinta 3 simptome corecte: difficult starting, sudden engine shutdown si engine will restart when cold http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/oilhe...all_sensors.pdf ...Da, pe de alta parte, nici pamant nu sunt daca mi se intampla la dracu-n praznic, dar, for once, vreau sa am incredere in ea. stai frate ce are senzorul de oxigen cu senzorul hall? senzorii hall is 2, pusi diametral opus, in fata, dai capacu ala negru ce protejaza cureaua de la alternator si in partea de jos, daca scoti fulia, o sa vezi o placa de metal oarecum trapezoidala pe care is pusi senzorii respectivi; foarte bun articolul, l-am studiat cu interes; daca vrei sa tii schimbi, au la www.comet.srl.ro Codul de comanda este: 1470597 si costa ~ 17 eur bucata. Sa citesti f atent articolul respectiv, sa faci semne pe placa aia sa o poti monta la fel. cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 13, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2008 Deci mi-am bagat piciorul si am comandat senzorii direct la Farnell. Nu cred ca ma bag singur, dar n-o mai duc la Bavaria, ci la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Deci mi-am bagat piciorul si am comandat senzorii direct la Farnell. Nu cred ca ma bag singur, dar n-o mai duc la Bavaria, ci la mecanic. sunt curios de la ce a fost...am citit tot cu gura cascata nu am auzit de asa ceva pana acum .dar a draq electronica asta!! astept deznodamantul!! si succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.