Pandy Postat Februarie 28, 2022 Share Postat Februarie 28, 2022 De multe ori se intample sa arunce ulei acolo daca este prea mult in baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 14, 2022 Share Postat Aprilie 14, 2022 Draga grupule , (cam inactiv in ultima perioada dupa ce in 2008 cu Burgmanul meu a fost deschis acest topic) dupa aproape 14 ani de Suzuki Burgman AN400 , ma despart de acest model , incantat si foarte multumit , ocazie cu care recomand oricui pentru fiabilitate si confort ! Scuterul pleaca la Adi Piticu , din Chitila , la 94.500 km inca merge bine ! Mi-a furat inima un Sym Joymax 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Mai 13, 2022 Share Postat Mai 13, 2022 (editat) Convietuitori de suferinta (in ceea ce priveste consumul de ulei) de la ce nivel al consumului ar trebui sa incep sa ma gandesc daca merita investit in motor sau nu? E vorba de varianta de 250. Editat Mai 13, 2022 de Pandy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ArmandV Postat Mai 18, 2022 Share Postat Mai 18, 2022 Salutare! Am nevoie pentru un Burgman 400 / 1997 de kit-ul de pornire (cu cheie) SAU de un mecanic care sa adapteze un alt kit de pornire. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Mai 19, 2022 Share Postat Mai 19, 2022 Acum 18 ore, ArmandV a spus: Salutare! Am nevoie pentru un Burgman 400 / 1997 de kit-ul de pornire (cu cheie) SAU de un mecanic care sa adapteze un alt kit de pornire. Multumesc. Esti din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ArmandV Postat Mai 19, 2022 Share Postat Mai 19, 2022 Acum 12 ore, Leon a spus: Esti din Bucuresti? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu tm Postat Iunie 4, 2022 Share Postat Iunie 4, 2022 Se pricepe cineva la partea electrică din timișoara mar interesa Am un burman an400 se tot opreste acum.e desfăcut fata complet dar ma uit la fire si habar nu am Va rog un ajutor ca nu stiu ce sai mai fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Iunie 6, 2022 Share Postat Iunie 6, 2022 La 04.06.2022 la 11:50, Silviu tm a spus: Se pricepe cineva la partea electrică din timișoara mar interesa Am un burman an400 se tot opreste acum.e desfăcut fata complet dar ma uit la fire si habar nu am Va rog un ajutor ca nu stiu ce sai mai fac Pe strada Babolna e un service auto cu electrician f bun sau Vasi pe strada Lidia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gaina Postat Iunie 13, 2022 Share Postat Iunie 13, 2022 Salutare, ma interesează sa cumpar un maxi-scuter astfel: An : minim 2005....... cu cât mai nou cu atât mai bine. Capacitate cilindrica : Min 400cc, dar nu ma deranjează nici 500, 600, 650 Marca, in ordinea preferintei: - Honda Silver Wing - Suzuki Burgman - Yamaha Majesty Nr de km este important, dar mai important este cum arata, cum a fost întreținut, sa nu fie tăvălit etc Buget: in jur de 2.000 eur Daca pe aici se găsește cineva dornic, aștept mesaje cu detalii despre preț și locul unde poate fi văzut. Mulțumesc anticipat pentru răspuns și asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu tm Postat Iunie 14, 2022 Share Postat Iunie 14, 2022 La 06.06.2022 la 16:29, popicadi a spus: Pe strada Babolna e un service auto cu electrician f bun sau Vasi pe strada Lidia Multu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlecZr Postat Iunie 26, 2022 Share Postat Iunie 26, 2022 Salutare. De câteva zile am achiziționat un Burgman 650 cu doar 13.000 km rulați. Sunt destul de novice în ale motociclismului și as avea nevoie de puțin ajutor. Va rog sa îmi spuneți și mie ce ulei/filtre se folosește la acest model? Uleiul din cutia de viteze se schimba separat fata de uleiul din motor? As vrea sa îmi recomandați un service moto sau pe cineva care se pricepe în Teleorman, București sau Ilfov. Ce ar trebui sa mai stiu legat ce acest model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yneedlove1983 Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Salutare si bine v-am gasit . are cumva ,cineva un burgman de 650 la dezmembrat sau o curea la un pret mai acceptabil? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Apoi dacă și cureaua o cauți la sh, îmi închipui cât de maniacal întreții scuterul. Fără supărare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stetco Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Salut, sunt posesor de un Burgman 400 din 2007 și am pierdut cheia dacă știe cineva cum as putea face alta cheie ? Sau sa schimb contactul cu tot cu CDI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cris29 Postat Septembrie 11, 2022 Share Postat Septembrie 11, 2022 Salut. Știe careva unde găsesc bucșele amortizatoare de la toba,sunt trei buc,burgman 400 am 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MATEISEBASTIAN Postat August 6, 2023 Share Postat August 6, 2023 Salutare tuturor, Tocmai ce am cumpărat un Burgman 400 K2 stat de ceva timp cu numai 10300km.Se dau următoarele probleme: pornește f greu după șprițuri și nu își ține relantiul...cred că carburatorul trebuie desfăcut și înlocuit acele membrane și curățat,daca pun mana la gura filtrului de aer pornește mai ușor și se accelerează bine.Stie cineva de unde pot lua acele membrane?A doua problema este că nu are baterie și nici schimb ulei facut.La ce sa mai fiu atent?poze cu scuterul mai jos.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat August 7, 2023 Share Postat August 7, 2023 10300km conform odo.parbruzul touring și top case mare sunt semne că a fost folosit pentru distante mari. Numai in Ro apar fiare la vanzare cu rulaj de 1000km pe an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DoruI Postat Octombrie 18, 2023 Share Postat Octombrie 18, 2023 Salutare, sunt nou aici si nu stiu daca intreb unde trebuie. Caut un cod sau corespondent pentru amortizor sa Burgman 400 an 2001, caroserie L3E scrie in talon. Am citit undeva de Stabilus 2334BC, 366cm, l-am cumparat insa este pentru model mai nou de burgman 400, an 2008 cred. Cel pentru An 2001 ca al meu trebuie sa aiba cca 48cm. Daca stie cineva ce cod Stabilus, sau altceva, s-ar potrivi, ar fi de mare ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 E cineva pe aici care are nevoie de niste piese de Burgman editia 1999? Ma gandesc sa mai fac loc prin subsol si sa lichidez la preturi de beri. Am un cadru, fara acte, carene interne, carene laterale (zona spate), un far, radiator si inca cateva elemente din zona fetei, pompa frana, cric si ce mi-oi mai aminti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 Salut, @Pandy! Vezi ca e unul aici care are nevoie de ceva lamuriri legate de AN400. Banuiala mea este ca sunt suruburile care sustin galeria, nu toba, dar nu a dat explicatii si nu a pus poze. Am postat o schema explodata si un link catre manual, dar e posibil sa nu fie suficient de istet sa caute pe net. Daca ai dimensiunile suruburilor ii faci o pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Jack Postat Mai 3 Share Postat Mai 3 Salut! Unde gasesc si eu in Bucuresti un baiat priceput in a avea grija (mecanica, electrica) de un burgman AN400 2011? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefantm Postat Mai 26 Share Postat Mai 26 Urmaresc si eu discutiile de pe acest forum de ceva timp( nu imi luasem inca maxiscuter-ul), dar pana astazi nu am postat nimic deoarece nu am putut sa ajut pe nimeni si nici eu nu am avut nevoie de ajutor. Am zis pana astazi pentru ca weekend-ul asta lucrurile s-au schimbat. Ajuns acasa duninica trecuta dupa o plimbare de aproximativ 150 km am oprit motorul fara sa am vreo problema cu el. Ieri, cand am vrut sa-l scot din nou, am observat cand am pus contactul ca pe afisajul speedometrului nu mai apare nimic: nici ora, nici km , nici cele 5 trepte de viteza pe care le afiseaza atunci cand invarti cheia, ....nimic! Am apasat butonul rosu pentru aprindere(scanteie) dar nici pe ala nu il mai arata clipind pe bord. Releul se aude cupland ca si inainte dar pe bord nu apare nimic. Am incercat totusi sa pornesc dar degeaba. Electromotorul isi face partea lui de treaba dar atat. Bateria a fost pusa pe redresor, are curent dar nu inteleg de ce acum, cand pun contactul, pe bord nu mai scrie absolut nimic. Se aprind doar martorii ABS si pompa de ulei. Ce D-zeu poate sa apara asa din senin? Sa fie vreun releu e posibil dar de ce stinge bordul complet? Am verificat toate sigurantele pe care le-am gasit dupa ce i-am dat jos bordul + dat cu contact clean la toate mufele pe care le-am intalnit. Singura varianta pe care o mai banuiesc si de care ma si tem ar fi CPI defect. Asta ar explica in mare parte simptomele. Motorul este Suzuki Burgman AN650 Executive din 2007 cu 60k km rulati. Daca vreun coleg de forum are vreo idee sau stiti pe cineva priceput in partea de vest a tarii m-ar ajuta mult. Multuemsc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Mai 28 Share Postat Mai 28 Verifica si siguranta de la releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefantm Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Buna dimineata, revin cu cateva informatii care ar putea ajuta si pe alti posesori de moto cu aceleasi simptome ca si la mine. Dupa ce am dat jos complet carena fata si bordul am gasit o siguranta arsa de 10 in panoul de sigurante de langa filtrul de aer pe care cred ca am sarit-o la verificarea peliminara( partea stanga sus sub spatiul de depozitare). Schimband acea siguranta am avut din nou afisaj pe bord( speedometru) dar motorul tot nu a vrut sa porneasca din cauza celebrei erori FI care mi-a aparut atunci cand am pus pe "on" butonul rosu de kill-switch. Mai departe am scos acea mufa alba cu 4 pini din partea stanga fata a scaunului( cea pe care o folosesc si cei de la reprezentanta Suzuki ca sa afle codul de eroare) si am facut punte cu o agrafa metalica intre doi din cei 4 pini ai mufei respective. Am pus contactul si am apsat butonul de kill-switch iar eroarea care a aparut in bord a fost "C23". Conform manualului, acea eroare semnifica probleme cu senzorul antirasturnare, senzor pe care il gasiti chiar deasupra de CPI(sau ECU) cum stati pe scaunului motocicletei in pozitia de condus. Are o forma lunguiata si atunci cand il agiti se aude in el ca si cum s-ar rostogoli niste bilute metalice( poate ca asa si sunt). Scos si curatat mufele de la senzor cu contact clean, montat la loc, dar tot nu a pornit. Plin de nervi ca nu reusesc sa-i dau de capat am tras putin mai tare de manunchiul de mufe si fire care sunt in acea zona in speranta ca poate misc ceva pe acolo si atunci am observat o alta mufa pe care nu o verificasem din simplul motiv ca, fiind pitita atat de bine pe sub celelalte, nu o vazusem. Am desfacut si acea mufa si am inecat-o in contact clean iar dupa cateva minute am cuplat-o la loc si motorul a pornit fara sa mai arate si acea FI de care ma cam saturasem, sincer. Am "vorbit" cam mult in cele doua postari ale mele dar am incercat sa fiu cat mai usor de inteles si cand am expus problema si cand am explicat solutia. Iti multumesc pentru interventie Dl. Pandy. Indiferent de moment si de imprejurare orice sfat este binevenit. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefantm Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 Stie cineva de ce se aude un scartait din dreptul CVT atunci cand dau drumul la accelaratie brusc? Cand accelarez la plecarea de pe loc nu se aude absolut nimic dar cand las accelaratia ca sa incetinesc/opresc se aude un scartait din CVT atunci cand turatia se apropie de relanti, ca si cum ar patina cureaua. Astazi am scos senzorul de pozitionare din CVT si am constatat ca fara el nu se mai aude acel scartait. Cand il montez la loc face la fel. Stie cineva ce rol are acel senzor? Cu motorul pornit l-am apasat cu degetul mare dar am observat ca nu influenteaza cu nimic mersul acestuia. Motorul merge la fel dar imi apare in bord F I. Am verificat si boltul de la CVT dar arata bine si nici nu era slabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.