Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Am mers pana alaltaieri cand a dat zapada. Cand am ajuns acasa ma dureau incheieturile si nu mi-a trecut genunchiul nici pana azi. Fara niste haine calumea si o pereche de boase de otel eu nu o mai scot din garaj.

Astea fiind zise, azi am vazut trecand pe langa Pipera un baiat cu un bandit mov (albastru?). Mad props to him.

 

@alnke: Povestea cu saritul dintr-a doua se aplica la toate motoarele chinuite. Daca unul din posesori i-a dat pe rosu intr-a-ntaia si a doua ca sa faca liniute, atunci cutia de viteze s-o dus pe pulua.

ZZR-ul meu de 400 e din 98. A avut cateva probleme la partea de electrica pana acum, dar piesele se gasesc si nu-s foarte scumpe. Cand am trantit-o ultima data de bolovan ce sunt in parcare, m-a costat 200 de lei un suport de scarita nou si 120 reparat suportul vechi. Eu zic ca nu-i asa de scump.

A mea consuma cam 6.5% dar carburatia trebuie refacuta. Motorul in sine e bun, trebuie sa tragi un pic de el intr-a-ntaia daca vrei sa pleci cu zvac, dar pentru incepatori eu zic ca e motorul perfect. E un pic cam grea si o sa faci ceva muschi urcand-o si dand-o jos de pe cric, dar greutatea asta ii confera stabilitate cand depasesti tiruri pe autostrada. Eu am mers cu a mea la 150 km/h maxim pe autostrada, viteza de croaziera pe la 110-120. Se incalzeste vara in oras, dar cand da un pic de frig e foarte misto ca arunca tot aerul cald de la radiator pe picioare. Mie mi se pare ca e o motocicleta care isi merita banii si nu m-am plictisit dupa doi ani de mers pe ea.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pana alaltaieri cand a dat zapada. Cand am ajuns acasa ma dureau incheieturile si nu mi-a trecut genunchiul nici pana azi. Fara niste haine calumea si o pereche de boase de otel eu nu o mai scot din garaj.

Astea fiind zise, azi am vazut trecand pe langa Pipera un baiat cu un bandit mov (albastru?). Mad props to him.

 

 

si eu mai ies cand am ceva timp liber dar numai daca mai apuc sa ies pe ziua afara,adica pana pe la 4-5 dupamasa.doar la maini mi-e rece,in rest noroc cu radiatorul mare :bounce: ca se simte caldura :wink:

cum de iti consuma 6.5??in oras? mie imi ia 6.5 la drum cam pana in 160km/h.in oras maxim 7 imi ia, ceea ce mi se pare destul de ok pt 1100,dar cel de 400 trebuie sa consume mult mai putin.poate dupa ce ii faci carburatie revine la normal.

Hai cu primavara!!! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum de iti consuma 6.5??in oras? mie imi ia 6.5 la drum cam pana in 160km/h.in oras maxim 7 imi ia, ceea ce mi se pare destul de ok pt 1100,dar cel de 400 trebuie sa consume mult mai putin.poate dupa ce ii faci carburatie revine la normal.

Hai cu primavara!!! :rock:

 

Ethe nah....ca parca nu ai stii care este explicatia : ala mic de 400 merge mai turat, motorul mai mic raportat la o greutate pe masura si de aici consumul putin mai ridicat.

Mergeti linistiti baieti, inca se mai poate, atat cat nu este mazga pe jos si tempratura nu scade sub 0 grade !!!

 

Eu nu mai am ZZR, imi pare rau dar imi pare si bine, am o "mobra" care merge cam pe orice vreme ;).......din pacate are doar un piston .......restul e can-can !!!

 

Ride Safe !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

As avea nevoie pt un prieten de un stator pt zzr 600 `93. ce ziceti baieti, unde gasim? :cheers:

bobina se potriveste si de la 89-92 si inclusiv de la cele de 400/500 cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai am ceva piese ramase din dezmembrarea unui zzr :

 

- MOTOR 400cmc fara anexe la 70e

- ACTE carte+talon+nr inmatriculare 70e

- REZERVOR neindoit, fara buson 50 euro

- ROATA SPATE, janta + guma 30euro.

 

Poze reale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb pt un prieten:

 

E compatibila vre-o janta de kawasaki, la zzr 600 din 2001? de la zx6r sau stiu io..sa fie mai lata?de 180?

 

Ms!

 

 

Eu mi-am pus pe janta originala cauciuc de 180,si parca se comporta mai bine.Parere personala!

 

As avea nevoie pt un prieten de un stator pt zzr 600 `93. ce ziceti baieti, unde gasim? :cheers:

 

Si eu sunt interesat de niste piese pt zzr modelul E daca dezmembreaza careva.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

as vrea sa schimb uleiul la zzr 600 91 "

 

avand in vede anii si km care sunt destui un MOTOREX FORMULA 15W50 semi-sintetic ar fi bun

 

sau trebuie sa folosesc varianta din manual 10w40

 

astept sugestii

 

multumesc

Editat de el_nynios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi pe ce zice manualu? sau pe ce zice un necunoscut pe forum?

 

ma gandesc ca motorul are ceva uzura ma gandeam la un ulei mai vascos(cum mai citise-m prin posturi) deci in conluzie o sa merg pe 10w40

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din motive financiare, imi vand motorul.

 

Vorbesc de un Kawasaki ZZR, ZX 600 D, fabricat in 1991.

 

Nu are absolut nicio problema in legatura cu functionalitatea lui, motorul merge ceas, ca aspect exterior se prezinta bine, este 100% functional, toate componentele sunt originale.

 

Pretul este de 850 euro.

 

Relatii la nr de telefon : 0784.711.210 sau 0756.102.979

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dezmembreaza un coleg un zzr 600 din 91.Are toate piesele,motorul este functionabil.

Daca sunt cereri va rog,contactati-ma.

Multumesc.

 

Poza:

 

Are cineva ideie daca se potriveste sistemul complet de evacuare de pe zzr 600 D pe model zzr 600 E?

 

Deci,inculsiv prinderea galeriilor pe motor si pana in spate.

Multumesc!

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din motive financiare, imi vand motorul.

 

Vorbesc de un Kawasaki ZZR, ZX 600 D, fabricat in 1991.

 

Nu are absolut nicio problema in legatura cu functionalitatea lui, motorul merge ceas, ca aspect exterior se prezinta bine, este 100% functional, toate componentele sunt originale.

 

Pretul este de 850 euro.

 

Relatii la nr de telefon : 0784.711.210 sau 0756.102.979

 

 

 

Nu mai imi vand motorul, mi-am gasit un job ok in cele din urma... :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galeriile 4-1 sunt diferite intre modelul D si modelul E pentru ca spoilerul este diferit. Se pot face unele modificari(decupaje) pe la spoiler ca sa intre, doar ca nu merg pur si simplu plug & play.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galeriile 4-1 sunt diferite intre modelul D si modelul E pentru ca spoilerul este diferit. Se pot face unele modificari(decupaje) pe la spoiler ca sa intre, doar ca nu merg pur si simplu plug & play.

 

 

Ok.Dar tot nu am aflat ce ma intetreseaza.Prinderea galeriilor pe motor,e identica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...