emanueln79 Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 (editat) [emanueln79 ...cu bestiuta mea neagra..adik asta..] ala e ZZR1400 daca nu ma insel, e un motor genial si probabil asa ceva o sa imi iau peste cativa ani cand o sa imi permit sa il schimb. Sa vii pe la arc cu el sa-l privesc fara buca de bebelusa in drum. bravo...eu nici macar nu am apucat sa il privesc decit pe net...da ma tot stresa nuKa...cu iesirile ei prin mall plaza si asa mai departe...asa ca tot vroiam eu sa il iau...a reusit ea sa ma intarite indeajuns.. ce sunt eu uimit ...cum draq se incadreaza bestia asta la categoria sport/touring???...cu atitia caluti intre picioare... ...si mi-e cam frica sa ma urc pe el...cred ca o sa il limitez....la 300km/h Editat August 24, 2006 de emanueln79 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Power is nothing without control. sport touring pt ca mai iute balena, decat bestia ta face cat 10 Miare (motorete sport de 1000) pe cantar cu care te joci pe circuit si pe drumuri virjate. Daca are multi cai nu inseamna ca i automat supersport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasaki_axx Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Nu stiu daca e destul de greu ZZR 1100 ca sa "ia" 300+... din avion. No offence, da' 275 e blana. Asta real. Apoi ca, kmtraju minte... e partea a doua. no offence...e adevarat kilometrajul minte ...da-te cu al meu si vei ramane surprins ......300+ ! . da de la 275 -280 trage mai greu ,dar trage ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rainman Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 gata? nu mai posteaza nimeni aici? in fine...a mai venit cineva cu problema aceasta: achizitionarea unui zzr 250. toata lumea a vorbit aici despre zzr-uri de 500 si 600, uneori si de 400. insa niciodata de 250. de ce oare? ideea e ca as fi interesat sa imi iau pentru inceput un zzr de 250, din '99, cu 2000 de euro. ce parere aveti? m-am gandit la una de 250, si pentru ca de mai multi bani nu dispun momentan, si este si prima oara pe o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 si eu am ZZR 600 din '92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexc Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Salut Stie cineva de unde pot cumpara un capac pentru motor pentru zzr400 de pe partea stanga ? Nu stiu cum se cheama partea aia; pare a fi un capac. Si cam cat costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 gata? nu mai posteaza nimeni aici? in fine...a mai venit cineva cu problema aceasta: achizitionarea unui zzr 250. toata lumea a vorbit aici despre zzr-uri de 500 si 600, uneori si de 400. insa niciodata de 250. de ce oare? o sa ne spui tu parerea dupa ce o sa-l achizitionezi si o sa vrei sa-l vinzi la scurt timp e un motor anemic in 2 cilindri. GPZ-ul 500S e mult mai atractiv chiar daca e un pic mai vechi la 2000 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Salut Stie cineva de unde pot cumpara un capac pentru motor pentru zzr400 de pe partea stanga ? Nu stiu cum se cheama partea aia; pare a fi un capac. Si cam cat costa ? ` Ala e capacul generatorului. daca il vrei de nou te costa o gramada (~80E). sh il gasesti intre 25-30E. totusi, daca nu este chiar zdrente, se poate suda cu ~ 30-40 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rainman Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 o sa ne spui tu parerea dupa ce o sa-l achizitionezi si o sa vrei sa-l vinzi la scurt timp e un motor anemic in 2 cilindri. GPZ-ul 500S e mult mai atractiv chiar daca e un pic mai vechi la 2000 de euro bine ca acum raspunzi si tu, cand deja l-am luat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexc Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 (editat) ` Ala e capacul generatorului. daca il vrei de nou te costa o gramada (~80E). sh il gasesti intre 25-30E. totusi, daca nu este chiar zdrente, se poate suda cu ~ 30-40 RON Multumesc pentru informatii. Nu e zdrente e doar fisurat. Am aflat si eu ca se poate suda dar pe undeva pe la 60-70 RON. Editat Octombrie 25, 2006 de alexc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Diesel Service Str. Trompetului nr. 60A, sector 5 , Tel. 0722.835.858; Tel/Fax 031.402.30.75 E o firma vai mama ei, da nenea sudeaza ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexc Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 E deja la reparat la Tomina. Am mai sudat la ei si a fost bine. Oricum merci; e bine sa ai si alte alternative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Next Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 salutare zzristi iubiti! zzr600 an 99,sunt f multumit de el..mai putin de cloncanitul care dupa cum am inteles de la voi e specific . poate stie cineva un capac ambreaj sa se si potriveasca,deoarece am comandat doua deja si nu se potrivesc va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 poti pune o poza cu ZZR-ul din '99? Chiar nu stiu cum arata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 (editat) poti pune o poza cu ZZR-ul din '99? Chiar nu stiu cum arata... La fel ca cel din 93 incoace. Nu s-a schimbat nmic din 93 pana in 2004. E deja la reparat la Tomina. Am mai sudat la ei si a fost bine. Oricum merci; e bine sa ai si alte alternative. Cu 2 ani in urma cand mi-am sudat la Tomina, a fost sudat cu electrod, nu aveau sudura in argon. => sudura poroasa, se umezea capacul alternatorului(generatorulul), in fiecare dimineata gaseam o picatura-doua de ulei sub el. Poate ai noroc si intre timp s-au mai specializat. Editat Octombrie 30, 2006 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rainman Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 salutare Sunt in cautare urgenta de niste piese pt un kawasaki zzr de 250: aripa fata, suport scarita/frana, si bucata carena fata (care incadreaza farul) + parbriz. Am sanse sa gasesc asa ceva second-hand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Da...banuiesc ca e ok sa spun asta pe aici...doar e pentru ZZR-isti. Nu stiti careva de unde sa-mi cumpar cateva piese SH? Tot intreb si...nimeni nimik.Imi trebuie chestii minore (mai degraba de estetica decat de functionalitate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 /index.php?...c=44734&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Mdah...doar ca motorul omului este din 2000 si al meu din 92...plus ca pe oglinzi mi-a cerut 3 mil (chituite...mai trebuie finisate si apoi vposite....unde noi ma costa 30 de euro.. ) No offence...omul cere cat vrea...doar sunt ale lui...plus ca inteleg ca trebuie sa recupereze ceva de acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bombitza Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Salutare! Stie cineva de unde pot cumpara setul de garnituri pentru etrieri? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Salut tuturor ZZR-istilor. Tocmai am platit avansul pt un ZZ-R-400 de la tomina.Pana acum am mers doar pe un scuter de 49cc si m-am gandit ca ar fi timpul pt o schimbare.Motorul e din 94, ce parere aveti?pt inceput e buna? M-a incantat ca ofera garantie integrala timp de un an s de aceea nu am cautat un mecanic.ce parere aveti am facut o alegere buna cu motorul de 400? Multumesc Anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 problema nu e motorul sau trecerea ta pe el...ci tomina...dar sper sa n-ai necazuri..Parerea mea personala e ca nu strica sa arunce un ochi un mecanic...nu au un renume tocmai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conquistador Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 mercie mult de tot.am sa ma duc sa il vada un mecanic sa imi spuna cum se prezinta.iar daca nu merge multumitor(deocamdata nu stiu ce inseamna)ma duc cu el inapoi fara sa discut,asa mi s pare normal,nu? In rest ce parere ai?am facut o alegere buna cu motorul de 400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 mercie mult de tot.am sa ma duc sa il vada un mecanic sa imi spuna cum se prezinta.iar daca nu merge multumitor(deocamdata nu stiu ce inseamna)ma duc cu el inapoi fara sa discut,asa mi s pare normal,nu? In rest ce parere ai?am facut o alegere buna cu motorul de 400? Alegerea e buna cata vreme tu simti motorul ca fiind ceea ce ti se potriveste. O intrebare pt ZZR-istii cu experienta...e normal ca acceleratia sa reactioneze cu o usoara intarziere daca motorul e ceva mai rece? Si...aveti careva probleme cu trecerea din treapta a II-a in a III-a?...simt ca schimbatorul trebuie impins cu mai mult curaj comparativ cu celelalte trepte (in sus)...din nou...motorul relativ rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 sincer alegerea nu prea e buna.400-le e fabricat numai pt. japonia, deci piese yok la reprezentanzta.mai bine un 600 O intrebare pt ZZR-istii cu experienta...e normal ca acceleratia sa reactioneze cu o usoara intarziere daca motorul e ceva mai rece? da, asa face si al meu. i...aveti careva probleme cu trecerea din treapta a II-a in a III-a?...simt ca schimbatorul trebuie impins cu mai mult curaj comparativ cu celelalte trepte (in sus)...din nou...motorul relativ rece? nu sunt probleme cu trecerile dintr-o viteza in cealalta daca e rece sau cald motorul, cel putin la a mea. eu am alta problema, cu 1-a, scapa cand tragi brusc de gaz, dar aici e vorba de pinioane de 1-a tocite de vreun disperat care a facut liniutze cu ea asta e, iarna e lunga si avem de lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.