Sari la conținut

Sunt Nervos


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

Cand un cruiser devine chopper?

hai ba Georgele.....ce drq...pai iti mai explic de multe ori ce e ala un chopper????atunci cand faci modificari la frumusetea aia de fabrica si umbli pe la furca, pe la cadru, completat de cauciucuri si alte ghidonashe si comenzi devine trotineta ceea ce tu nu vei avea niciodata :cheers: :lol: pe scurt modificari semnificative

 

corect!

 

eu recunosc sportiv ca nu vreau sa-mi trimit furca mai in fata, nu vreau sa-mi scot frana fata :) , nici la cadru nu umblu ca nu ma pricep.

 

roata de 240 pe spate e ok, nu mai umblu la ea.

 

Suicide shift mi-ar trebui ;) :lol:

 

Ce sa mai zic, nu ma pricep la nimic :) :D :10:

 

concluzie, nu sunt frate cioparist, dar ma dau :moto:

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 281
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) :moto: :lol: pai la dihania pe care o ai tu trebuie sa dai tot jos si sa tii doar (dacat-sa inteleaga si georgel) motorul si cadrul (eventual roata spate). Eu cred ca ar iesi un chopper pe cinste din monstrul ala de 1800. :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au contraire moncher, doar ca targovisteanul tine prea mult la motorul ala si a slabit cureaua crezand ca va proteja mai bine tot ansamblul. cand colo a cazut din lac in putz. dar nu-i bai, din greseli invatam si iar invatam! :cheers:

C.Z. nu faceti ca nenea AWD! A facut deja el pe cobaiul!;)

 

:lol: :lol: :lol:

 

oricum cureaua sucks,

 

george, uelcam bec :) :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand un cruiser devine chopper?

hai ba Georgele.....ce drq...pai iti mai explic de multe ori ce e ala un chopper????atunci cand faci modificari la frumusetea aia de fabrica si umbli pe la furca, pe la cadru, completat de cauciucuri si alte ghidonashe si comenzi devine trotineta ceea ce tu nu vei avea niciodata :cheers: :) pe scurt modificari semnificative

 

 

* Deci daca mi-am pus alte oglinzi, nu-i chopper?.. :lol:

Si daca am pus guma spate o tzara mai lata...? cum sa-i zic atunci? ...mi imi place Lucky :moto:

 

P.S. ti-au mers semnalele alea de le-a adus Geo? ...vezi ca sunt de cruiser :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Deci daca mi-am pus alte oglinzi, nu-i chopper?.. :D

Si daca am pus guma spate o tzara mai lata...? cum sa-i zic atunci? ...mi imi place Lucky ;)

 

P.S. ti-au mers semnalele alea de le-a adus Geo? ...vezi ca sunt de cruiser :)

 

aha deci nici tu nu ai cyopar... :)

 

intai sa te vad cu cadrul sudat si pe urma ne mai bagam in seama :lol: :lol: :lol:

:cheers: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. ti-au mers semnalele alea de le-a adus Geo? ...vezi ca sunt de cruiser :moto:

multumesc inca o data pe aceasta cale.Nu le-am montat inca dar sigur or sa mearga.Nu imi fac probleme. :)

 

* daca ma mai pupi o data, o sa zica lumea ca ne pupam in public, ...de nervosi ce suntem :lol: :cheers:

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Interesant topic si foarte de comentat.

Cum sta treaba la mine?

Pai, baiet fiind paduri cutreieram... :) . De cand eram pustan mi-au placut motocicletele, in special chopperele.

Am condus prima oara o mobra (la propriu Mobra) cand aveam 11 ani intr-o padure si-am stiut ca "vreau si eu cand ma fac mare"

Pana sa fac 18 ani m-am tot plimbat cu comuniste pe camp. Si pe strada foloseam o bicicleta cursiera mai tot timpul. Mereu intorceam capul dupa motociclete...orice tip ar fi fost, cel mai mult vedeam comuniste(choperite sau nu) si cand ajungeam in Fire <clubul din buc> stateam cate-o juma de ora si priveam niprele cioparite de la intrare.

Cand am facut 18 ani am avut de ales: A sau B, ca nu erau bani de ambele...am ales B fiindca aveau ai mei masina, si-am lasat A-ul pe mai tarziu. La fel, ma dadeam cu cate-o mobra cateva ture de fiecare data cand apucam. Fierbeam cand vedeam mobre pe strada..asa ca 2 ani mai tarziu, a venit si A-ul. Am facut scoala la Ilioara, unde aveai de ales intre un cruiseras de 250 (Suzuki GN250) si un MZ ETZ 351. Odata cand am ajuns la ora era ocupat GN-ul si m-am suit pe ETZ... n-am mai coborat de pe el, imi placea la nebunie cum se manevra fata de suzuki ala(trebuia sa-mi pun inca de atunci niste intrebari)

Imi placeau chopperele pt ca, ascultand rock, pletos si in piele... ma asociam cu bikerii de genu' asta... rock frate! ciopăr! Oameni integrii, cu coloana, rebeli, liberi etc... choperistii rules!... inafara de asta imi si placea sa surubaresc la Dacia mea in draci. Visam cu ochii deschisi la un VN 800A

Bani de motocicleta erau decat vreo 10 milioane atunci si am vrut sa-mi iau un IJ chopperit, dar vanzatorul se tot coia asa ca am lasat-o balta si-n iarna mi-am luat un virago 535 printr-un imprumut.

Ce sa zic, am iubit viroaga mai mult ca orice lucru pe care l-am avut... imi placea ca se manevra bine, imi placea sunetu' si chiar si cum arata. Dupa ce am intrat in randul motociclistilor cu acte, am avut ocazia sa ma dau cu mai multe mobre, naked, enduro chiar si vitezane. Dupa vreo 18.000 de km pe viroaga vroiam deja ceva mai puternic.

Tot in perioda asta am observat ca-mi plac foarte mult motocicletele clasice...indiferent din ce gama fac parte... vezi prima generatie de gixxer, facut negru mat.

In iarna ce-a urmat aveam de gand sa bag flexu' in viroaga...dar m-am potolit gandindu-ma ca daca e s-o vand n-o mai ia nimeni chopperita... asa ca am reconditionat-o(incepusa s-o ia rugina, sa cocleasca blocu', sa se cojeasca cromu') de-ti faceai mustata in ea...am frecat la smirghel pe mobra aia 2 luni de zila...iesise brici mobra! Asta primavara am iesit cu ea si impreuna cu prietena care atunci avea un virago 250... am inceput sa n-o mai luam pe drumuri cu asfalt bun, si ne placea...cu grija mergeau viroagele si pe drumuri mai naspa, mai neumblate.

De 1 mai am probat in vama veche un V-Strom si un KLE...si alea mi-au placut.

Am reusit sa vand viroaga cu 100 euro mai putin decat dadusem pe ea, desi ii adunasem mai mult 20.000 km intr-un an si-un pic.

Cand ma uitam la ce mobra sa-mi iau next, inclusiv la naked-uri si enduro...tot aveam un nod in gat cand ma gandeam la iubirea mea neimplinita: Kawasaki VN800A, la care visam cand inca dinainte sa adaug A-ul pe permis. Asa ca la banii de pe viroaga am adaugat un imprumut la banca si mi-am luat un VN800A in stare perfecta.

La inceput am fost foarte incantat de el, nu mai coboram din sa, pana am iesit la prima tura pe curbe si-am observat ca ma limiteaza rau, dar rau de tot... drumul pe cheia devenise putin dezamagitor si nu din cauza mobrei in sine, ci din cauza asteptarilor mele.

Am zis..eh, cer prea mult, asta pana si-a schimbat prietena motocicleta cu un Honda CB500 (naked). Imi place sa ma dau cu ea la greu.

Cand am ajuns pe insula Thasos cu Vulcanu, la cum erau soesele alea visam la un supermoto sau naked mai mic.

Acum 1 luna si ceva mi s-a rupt cablu de frana la VN si 2 saptamani am mers zilnic cu CB-ul pretinei... fratilor, ma indragostisem de ea. Mi-a luat ceva sa ma reobisnuiesc cu Vulcanu cand m-am intors pe el... si din cauza asta, ma gandesc sa vand VN-ul si sa-mi cumpar o d-asta sau ceva asemanator

http://www.bike-maniac.de/uploaded_images/...0026-750956.JPG

 

Cat despre chopperisti, din ce-am experimentat eu nu sunt deloc cum credeam eu in pustime, nu toti!

Gasesti si oameni integrii si cu coloana si tepari si tigani si manelisti si poseri si de bani gata si de impresie si RUBS si hauseri si cu nasu' pe sus si basinosi si de treaba si roacheri si tarani si pe ploaie si pe soare etc... ca tot restul motociclistilor sau mai degraba, al oamenilor.

Crescand "mare" mi-am dat seama ca nu prea ma identific cu 1%-erul de peste ocean, nu am aceleasi valori, aceleasi principii... si cand vine vorba de cultura moto sunt mai atras de motociclismul european decat de cel american, de cafe-racere si stilul rockerilor din Ace Cafe, decat de stilul outlaw din Berdoo. Cunoscand oameni din diferite ramuri ale motociclismului am gasit roacheri rebeli, oameni integrii si de onoare si motociclisti pasionati de fierul lor si de a-l MODIFICA de 5 ori mai SUS decat 60% dintre choperisti.

Am realizat ca nu sunt "chopper forever" ci "motorcycles forever", sau si mai bine "modified motorcycles forever"... imi plac la nebunie chopperele (mai ales alea modificate de japonezi, vezi Zero, BasaraMC etc), dar imi plac la nebunie si Cafe Racerele, Street-Figheterele...Rat-Survival, motocicletele clasice sau cu traditie (Vezi Ducati, Triumph, Guzzi)

Ce ma irita la culme e aerul de superioritate emanat de unii cioparisti si tendinta asta de elitism... dar daca ii iei la puricat, ies doar un week-end, pun maxim 3.000 km/an pe mobrele lor, asculta glam-rock de gagici si habar n-au cum functioneaza motorul sau ambreiajul.

Ma irita choperistii care ciocneau beri virtuale cu alti choperisti si cand au trecut la alta categorie, i-au apostrofat (vezi AWD-ul)

Vad ca multi care au raspuns "da frate, io, chopper forever!" la intrebarea lu Mihai de la inceputul topicului, acum conduc enduroaice sau vitezani. bravo! :P

 

si ca sa raspund la intrebare, NU...nu ma consider chopperist adevarat(desi stiu ce inseamna chopper adevarat, mult mai bine ca alti cioparisti), ma consider motociclist deschis la toate categoriile de motociclete!

In momentul asta din viata nu mai vreau chopper/cruiser... poate candva, peste multi ani o sa fiu pe-un HD, sau un R1 stealth post-apocaliptic :lol:

nu stiu.

Clar: Chopper nu neaparat egal rock, chopper nu egal neaparat rebel, chopper nu egal neaparat true. Orice si oricine poate fi orice

Singurl lucru pe care-l stiu e ca nu motocicleta ma face, ci prin ea ma EXPRIM.

Orice voi calari, tot geaca de piele neagra simpla voi avea pe mine, tot bocanci de roacher...si motocicleta mea va fi si va arata a.i. sa-mi exprime pesonalitatea, si va fi si calarita in acest sens!

 

Bafta la toti si asfalt uscat.

 

1. a condus o luna un chopper/cruiser -> EXPERIENTA 0

2. rocker -> REZULTA IDEE PRECONCEPUTA DE CHOPPER

CORECT!

 

Ok, eu m-am referit la cei care conduc de 2 zile si afirma "chopper forever". Mi se pare aberant.

Dupa un nr de ani si de experienta PE MAI MULTE TIPURI DE MOTOARE mi se pare normal sa afirmi ca te simti mult mai bine pe un anume tip de moto.

Multi dintre Chopper forever sunt rockarasi care nu au condus niciodata si afirma ca ala e cel mai bun motor. Asta e o prostie.

Deci ca sa nu se inteleaga ceva gresit: nu am absolut nimic cu chopperele sau cu posesorii lor. Textul de mai sus se aplica foarte bine si la enduro si la speed.

touche :P

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant topic si foarte de comentat.

Cum sta treaba la mine?

Pai, baiet fiind paduri cutreieram... :) . De cand eram pustan mi-au placut motocicletele, in special chopperele.

Am condus prima oara o mobra (la propriu Mobra) cand aveam 11 ani intr-o padure si-am stiut ca "vreau si eu cand ma fac mare"

Pana sa fac 18 ani m-am tot plimbat cu comuniste pe camp. Si pe strada foloseam o bicicleta cursiera mai tot timpul. Mereu intorceam capul dupa motociclete...orice tip ar fi fost, cel mai mult vedeam comuniste(choperite sau nu) si cand ajungeam in Fire <clubul din buc> stateam cate-o juma de ora si priveam niprele cioparite de la intrare.

Cand am facut 18 ani am avut de ales: A sau B, ca nu erau bani de ambele...am ales B fiindca aveau ai mei masina, si-am lasat A-ul pe mai tarziu. La fel, ma dadeam cu cate-o mobra cateva ture de fiecare data cand apucam. Fierbeam cand vedeam mobre pe strada..asa ca 2 ani mai tarziu, a venit si A-ul. Am facut scoala la Ilioara, unde aveai de ales intre un cruiseras de 250 (Suzuki GN250) si un MZ ETZ 351. Odata cand am ajuns la ora era ocupat GN-ul si m-am suit pe ETZ... n-am mai coborat de pe el, imi placea la nebunie cum se manevra fata de suzuki ala(trebuia sa-mi pun inca de atunci niste intrebari)

Imi placeau chopperele pt ca, ascultand rock, pletos si in piele... ma asociam cu bikerii de genu' asta... rock frate! ciopăr! Oameni integrii, cu coloana, rebeli, liberi etc... choperistii rules!... inafara de asta imi si placea sa surubaresc la Dacia mea in draci. Visam cu ochii deschisi la un VN 800A

Bani de motocicleta erau decat vreo 10 milioane atunci si am vrut sa-mi iau un IJ chopperit, dar vanzatorul se tot coia asa ca am lasat-o balta si-n iarna mi-am luat un virago 535 printr-un imprumut.

Ce sa zic, am iubit viroaga mai mult ca orice lucru pe care l-am avut... imi placea ca se manevra bine, imi placea sunetu' si chiar si cum arata. Dupa ce am intrat in randul motociclistilor cu acte, am avut ocazia sa ma dau cu mai multe mobre, naked, enduro chiar si vitezane. Dupa vreo 18.000 de km pe viroaga vroiam deja ceva mai puternic.

Tot in perioda asta am observat ca-mi plac foarte mult motocicletele clasice...indiferent din ce gama fac parte... vezi prima generatie de gixxer, facut negru mat.

In iarna ce-a urmat aveam de gand sa bag flexu' in viroaga...dar m-am potolit gandindu-ma ca daca e s-o vand n-o mai ia nimeni chopperita... asa ca am reconditionat-o(incepusa s-o ia rugina, sa cocleasca blocu', sa se cojeasca cromu') de-ti faceai mustata in ea...am frecat la smirghel pe mobra aia 2 luni de zila...iesise brici mobra! Asta primavara am iesit cu ea si impreuna cu prietena care atunci avea un virago 250... am inceput sa n-o mai luam pe drumuri cu asfalt bun, si ne placea...cu grija mergeau viroagele si pe drumuri mai naspa, mai neumblate.

De 1 mai am probat in vama veche un V-Strom si un KLE...si alea mi-au placut.

Am reusit sa vand viroaga cu 100 euro mai putin decat dadusem pe ea, desi ii adunasem mai mult 20.000 km intr-un an si-un pic.

Cand ma uitam la ce mobra sa-mi iau next, inclusiv la naked-uri si enduro...tot aveam un nod in gat cand ma gandeam la iubirea mea neimplinita: Kawasaki VN800A, la care visam cand inca dinainte sa adaug A-ul pe permis. Asa ca la banii de pe viroaga am adaugat un imprumut la banca si mi-am luat un VN800A in stare perfecta.

La inceput am fost foarte incantat de el, nu mai coboram din sa, pana am iesit la prima tura pe curbe si-am observat ca ma limiteaza rau, dar rau de tot... drumul pe cheia devenise putin dezamagitor si nu din cauza mobrei in sine, ci din cauza asteptarilor mele.

Am zis..eh, cer prea mult, asta pana si-a schimbat prietena motocicleta cu un Honda CB500 (naked). Imi place sa ma dau cu ea la greu.

Cand am ajuns pe insula Thasos cu Vulcanu, la cum erau soesele alea visam la un supermoto sau naked mai mic.

Acum 1 luna si ceva mi s-a rupt cablu de frana la VN si 2 saptamani am mers zilnic cu CB-ul pretinei... fratilor, ma indragostisem de ea. Mi-a luat ceva sa ma reobisnuiesc cu Vulcanu cand m-am intors pe el... si din cauza asta, ma gandesc sa vand VN-ul si sa-mi cumpar o d-asta sau ceva asemanator

http://www.bike-maniac.de/uploaded_images/...0026-750956.JPG

 

Cat despre chopperisti, din ce-am experimentat eu nu sunt deloc cum credeam eu in pustime, nu toti!

Gasesti si oameni integrii si cu coloana si tepari si tigani si manelisti si poseri si de bani gata si de impresie si RUBS si hauseri si cu nasu' pe sus si basinosi si de treaba si roacheri si tarani si pe ploaie si pe soare etc... ca tot restul motociclistilor sau mai degraba, al oamenilor.

Crescand "mare" mi-am dat seama ca nu prea ma identific cu 1%-erul de peste ocean, nu am aceleasi valori, aceleasi principii... si cand vine vorba de cultura moto sunt mai atras de motociclismul european decat de cel american, de cafe-racere si stilul rockerilor din Ace Cafe, decat de stilul outlaw din Berdoo. Cunoscand oameni din diferite ramuri ale motociclismului am gasit roacheri rebeli, oameni integrii si de onoare si motociclisti pasionati de fierul lor si de a-l MODIFICA de 5 ori mai SUS decat 60% dintre choperisti.

Am realizat ca nu sunt "chopper forever" ci "motorcycles forever", sau si mai bine "modified motorcycles forever"... imi plac la nebunie chopperele (mai ales alea modificate de japonezi, vezi Zero, BasaraMC etc), dar imi plac la nebunie si Cafe Racerele, Street-Figheterele...Rat-Survival, motocicletele clasice sau cu traditie (Vezi Ducati, Triumph, Guzzi)

Ce ma irita la culme e aerul de superioritate emanat de unii cioparisti si tendinta asta de elitism... dar daca ii iei la puricat, ies doar un week-end, pun maxim 3.000 km/an pe mobrele lor, asculta glam-rock de gagici si habar n-au cum functioneaza motorul sau ambreiajul.

Ma irita choperistii care ciocneau beri virtuale cu alti choperisti si cand au trecut la alta categorie, i-au apostrofat (vezi AWD-ul)

Vad ca multi care au raspuns "da frate, io, chopper forever!" la intrebarea lu Mihai de la inceputul topicului, acum conduc enduroaice sau vitezani. bravo! :P

 

si ca sa raspund la intrebare, NU...nu ma consider chopperist adevarat(desi stiu ce inseamna chopper adevarat, mult mai bine ca alti cioparisti), ma consider motociclist deschis la toate categoriile de motociclete!

In momentul asta din viata nu mai vreau chopper/cruiser... poate candva, peste multi ani o sa fiu pe-un HD, sau un R1 stealth post-apocaliptic :lol:

nu stiu.

Clar: Chopper nu neaparat egal rock, chopper nu egal neaparat rebel, chopper nu egal neaparat true. Orice si oricine poate fi orice

Singurl lucru pe care-l stiu e ca nu motocicleta ma face, ci prin ea ma EXPRIM.

Orice voi calari, tot geaca de piele neagra simpla voi avea pe mine, tot bocanci de roacher...si motocicleta mea va fi si va arata a.i. sa-mi exprime pesonalitatea, si va fi si calarita in acest sens!

 

Bafta la toti si asfalt uscat.

 

 

CORECT!

 

 

touche :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asa am inceput si eu.Ma dadeam pe dealuri cu Simsonul, apoi permis si CZ multi ani(desigur cu franjuri,coburi pe el),rocker pletos si visam din cam din liceu la un shadow de 600.Si a venit si momentul sa mi-l pot lua,recunosc ca am fost in aL 9 lea cer si acuma le ador dar locuind intr-un oras mai mic am mers si eu cu ceilalti motociclisti care tot rockeri si prieteni de ani buni.Si asa mergeam la intruniri,ture pana si un club a fost 2-3 choppere(cruisere),4-5 vitezane,bandituri,cate un enduro si vreo 2 scutere cateodata(de-an poola).Si desigur ca ma deranjau unele lucruri si ma tot gandeam ca totusi ce fain ar fi sa fie toate choppere,dar la mistocareala unora din grup(ca shadowul ii bicicleta cu motor si de alea) l-am pus la vanzare(mi l-a pus tot ala care a ras cand a vazut cati caluti are) si am zis ca CBR DE 929 ceva de genul,in fine,mi-a lipsit coloana.Vreau sa spun ca si muream daca-mi cumparam asa ceva si cu banii in mana,plus am mai pus de la mine ceva,stateam in toiul verii si asteptam sa apara ceva frumos(shadow 1100,dragstar 1100 etc).Am zis ca acuma nu ma grabesc ca oricum isi luase un prieten vn 800 classic si nu si-a luat permisul,deci aveam cu ce sa ma plimb.Si asa mi-am luat vulcan 1500 classic,de care sunt f.multumit si am fost si pe Cheia cu el,cand m-am dus la Manowar si din Brasov m-am dus cu niste baieti din Gheorgheni,care si cunosteau fiecare curba si aveau virago 535,dragstar 250,un v-max,(aveau ritmul lor)dar eu cu pasager nu am ramas in urma.Acum lucrurile s-au limpezit si ne-am facut si gasca de chopperisti(din care nu fac parte toti chopperistii din oras) is niste treburi acolo,la sfarsit de an tragem linie,numaram kilometri,intrunirile,prezenta la rockoteca etc.

Din pacate am observat si eu ca mai e mult pana departe,si au aparut intruderele alea de 1800 de se fac si pe alb,dar prietenii ti-i alegi.Motorul poate sa fie un nipru cu o teava lunga si sa faca zgomot,riderul sa fie pe idee,noi asa am facut,a fost greu si cu discutii dar acuma ne-au lasat in pace si fiecare cu ai lui.

Daca ar fi dupa mine nici la intruniri nu le-as da voie celor cu vitezane sau alte genuri,nu is impotriva nici unui gen de motor dar de cand a murit un prieten si coleg cu r1,pur si simplu nu suport.Dar la noi ca la nimeni,vitezane cu cortul ci izolirul in spate la intruniri,turate,nici o treaba cu rockul si nu stiu,eu daca as fi pasionat,m-as duce in fiecare an pe pista undeva in afara sau daca as fi cu enduro tot prin padure m-as duce.

Vreau sa mai spun ca si urmatorul meu motor tot chopper o sa fie,nici nu-mi pot inchipui altceva si anume un street bob.

De cand lumea,oamenii asa stiu motociclistii si motoarele lor cromate,frumoase si cei mai tineri care ma mai intreaba odata cu cat merge sau cat i-am dat o sa le dau cate un pumn in fatza,ca nu-i mai suport.

O sa pun cateva poze cu noi si una cum as vrea eu sa arate intrunirile.

post-36985-1255953269_thumb.jpg

post-36985-1255953363_thumb.jpg

post-36985-1255953419_thumb.jpg

post-36985-1255953495_thumb.jpg

post-36985-1255953547_thumb.jpg

post-36985-1255953789_thumb.jpg

post-36985-1255953829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca la banii de pe viroaga am adaugat un imprumut la banca si mi-am luat un VN800A in stare perfecta.

La inceput am fost foarte incantat de el, nu mai coboram din sa, pana am iesit la prima tura pe curbe si-am observat ca ma limiteaza rau, dar rau de tot... drumul pe cheia devenise putin dezamagitor si nu din cauza mobrei in sine, ci din cauza asteptarilor mele.

Am zis..eh, cer prea mult, asta pana si-a schimbat prietena motocicleta cu un Honda CB500 (naked). Imi place sa ma dau cu ea la greu.

Cand am ajuns pe insula Thasos cu Vulcanu, la cum erau soesele alea visam la un supermoto sau naked mai mic.

Acum 1 luna si ceva mi s-a rupt cablu de frana la VN si 2 saptamani am mers zilnic cu CB-ul pretinei... fratilor, ma indragostisem de ea. Mi-a luat ceva sa ma reobisnuiesc cu Vulcanu cand m-am intors pe el... si din cauza asta, ma gandesc sa vand VN-ul si sa-mi cumpar o d-asta sau ceva asemanator

http://www.bike-maniac.de/uploaded_images/...0026-750956.JPG

 

 

Daca Vulcanu' e nasol pentru tine pe curbe, ai tu o problema, nu el :) Prefer oricand un semi-dulap cu centrul de greutate jos (iar ciclistica la VN800 mi se pare bestiala) decat o panarama din plastic 'manevrabila'. Oricum, am prins ideea, esti roacker satanist motociclist, nu cioperistocruiseristic.

 

BTW: Bine lucrat, ai scos la iveala un topic vechi de 2 ani, bun ca vinu' :lol:

 

Edit: @Csaky, Drifteru' ala rosu a ajuns cumva in Piatra Neamt?

Editat de Puc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne, ne, ciopăristu ăsta de mă enervează pe mine când blamează pe toate topicurile vulcanasul meu drag, recte Iceman, nu are probleme. Roata la vn800a este pe 21, este supraviratoare, in curbe, daca nu-l strunesti bine, te cam scoate in afara. Asta e ideea.

Bah Iceman, sa de-a Domnu sa nu dai niciodată veneu. Asta e blestem, sa stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, posibil, eu am avut B, roata de 16, lata, frumoasa, devreme acasa, statea foarte bine pe curbe. Singurele probleme pe care le-am avut au fost cu 'subvirarea', cand intram prea tare in curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand lumea,oamenii asa stiu motociclistii si motoarele lor cromate,frumoase

in SUA DA, in rest, nu!

 

PS: nici eu nu ma omor dupa vitezane, sunt si alte mobre, nu numai ciopăr si viteza.

 

Daca Vulcanu' e nasol pentru tine pe curbe, ai tu o problema, nu el :) Prefer oricand un semi-dulap cu centrul de greutate jos (iar ciclistica la VN800 mi se pare bestiala) decat o panarama din plastic 'manevrabila'. Oricum, am prins ideea, esti roacker satanist motociclist, nu cioperistocruiseristic.

 

BTW: Bine lucrat, ai scos la iveala un topic vechi de 2 ani, bun ca vinu' :lol:

 

Edit: @Csaky, Drifteru' ala rosu a ajuns cumva in Piatra Neamt?

 

 

Ne, ne, ciopăristu ăsta de mă enervează pe mine când blamează pe toate topicurile vulcanasul meu drag, recte Iceman, nu are probleme. Roata la vn800a este pe 21, este supraviratoare, in curbe, daca nu-l strunesti bine, te cam scoate in afara. Asta e ideea.

Bah Iceman, sa de-a Domnu sa nu dai niciodată veneu. Asta e blestem, sa stii.

Puc: nu-mi iau carenata, imi iau naked, care are mai putin plastic decat multe "ciopere"

 

Puc Si Mihai: Nu de la roata vine problema....ci din parti (toba pe dreapta, cricul pe stanga)... vreau sa spun ca ating foarte rapid cu ea, si venind de pe viroaga... aia chiar se apleca. Ce vrei frate, nu suport sa am masini in fata cand ma dau in curbe, si cu viroaga le depaseam imediat... cu VN-ul stateau in curu' meu mereu... ca daca ma lasam mai tare pe stanga...ma zgaltaia din suportul la cric.

 

Mihai:

Sunt necredincios, blestemele nu are efect asupra mea!!!!

Si acum serios: VN-ul e prea bun ca sa nu fie vandut. Nu mobra e de vina, e perfecta, eu vreau altceva, ceva ce ea nu e.

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Vulcanu' e nasol pentru tine pe curbe, ai tu o problema, nu el :lol: Prefer oricand un semi-dulap cu centrul de greutate jos (iar ciclistica la VN800 mi se pare bestiala) decat o panarama din plastic 'manevrabila'. Oricum, am prins ideea, esti roacker satanist motociclist, nu cioperistocruiseristic.

 

BTW: Bine lucrat, ai scos la iveala un topic vechi de 2 ani, bun ca vinu' :P

 

Edit: @Csaky, Drifteru' ala rosu a ajuns cumva in Piatra Neamt?

 

 

 

Nu a ajuns ,e aici in Zalau la primul proprietar,un italian a venit cu el de acolo si a fost cu el peste tot,turul Italiei de mai multe ori,Franta,Irlanda.S-i l-a luat de nou in 2000 sau 2002,nu mai stiu.Am vazut ca omu ii pe idee si l=am racolat si pe el.Nu prea eram eu atras de aripile mari,clasice,mai ales de driftere nu,pana m-am pus pe el si am dat o tura.

Omul nu a avut probleme niciodata cu el,doar ulei a schimbat de atunci si am observat ca are pruiza la femei(drifteru). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, posibil, eu am avut B, roata de 16, lata, frumoasa, devreme acasa, statea foarte bine pe curbe. Singurele probleme pe care le-am avut au fost cu 'subvirarea', cand intram prea tare in curbe.

Eu cred ca omul s-a referit , atunci cand spunea ca VN il limiteaza-n curbe , la faptul ca se intampla sa dai cu scaritele de pamant daca intri prea tare-n viraje,lucru adevarat,dealtfel.Nefiind prea vechi in "Vulcanologie" ,probabil ca inca nu s-a obisnuit cu senzatia si de-aia a fost un pic dezamagit...Si mie mi-ar placea sa merg cu 300 intr-o pozitie foarte confortabila,sa stau ca-n fotoliu si sa ma dau prin paduri si hartoape,sa intru-n curbe cu genunchiul jos,conducand c-o mana,cealalta fiind pe cracul femeii...Dar neputandu-le avea pe toate,am ales ceea ce credeam si cred in continuare ca mi se potriveste cel mai bine , adica VN 800 Classic.Asa ca eu cred ca Iceman nu e decat in cautarea stilului care sa-l "coafeze' ,asa ca hai sa nu-l :) ,cel putin,nu inca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă tot uit pe siterile româneÂşti de profil Âşi văd cum mulți care au chopper Âşi la cumpărarea acestuia decretau sus Âşi tare că chopperul e viața lor Âşi nu ar schimba nimic chopperul, vor să-l vândă sau au de gând să facă acest lucru în viitorul apropiat că vor să-Âşi cumpere in majoritate enduro.

So, care te crezi chopperist până la capăt?

Ahoi!

Eu a-si achizitiona si al doilea motor chopper,cruiser sau custom daca m-ar tine bugetul, dar pe moment nu dispun de puterea financiara!

Sunt foarte multumit de virago-ul meu desi am avut 2 tentative de al vinde si am lua un dragstar sau un drifter, dar acuma pot sa spun ca la prima ocazie din puncte de vedere financiar am sa cumpar al doilea motor si acela o sa fie ori un dragstar classic de 1100cc ori un drifter de 800cc sau 1500cc, dar in nici un caz nu a-si schimba categoria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IcemaN nu stiu dece te mai obosesti cu explicatii?! Cine crezi o sa itzi reproseze ca te-ai lasat de cioapar? Ma faci sa rad cand consideri ca esti chiar motociclist adevarat, fara sa vorbim de customuri si chopper sau cafe racere ... Prima regula e sa iti iubesti motorul (oricare ar fi el) si aici ai cazut scurt! De transformat motoare nu mai povestim pentru ca nu cred nici uleiul ca tzi-l schimbi singur!

In schimb ai gura cea mai mare. Toata lumea e idioata si de (cuvant urat), toate motoarele pe care le-ai avut vreodata au fost prea de (cuvant urat) pt tine... Ghici care e concluzia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

momente scrashnitoare: 4:04, 5:54<inainte sa injure fata :D >... au fost muuuulte, dar nu-s pe film

 

 

mai e si asta, dar are muzica

 

 

mi-ar fi fost rusine sa pun fillmu ala in locul tau.....nu comentez cat de priceput esti sau nu,nici nu ma dau mai priceput ca tine da' in momentul in care ai depasit masina aia IN CURBA...si in urmatoarea curba erai total pe contrasens(mare noroc ca nu a venit alt priceput din fata) mi-a ajuns cat am vazut....

 

oricum,

BAFTA MAXIMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IcemaN nu stiu dece te mai obosesti cu explicatii?! Cine crezi o sa itzi reproseze ca te-ai lasat de cioapar? Ma faci sa rad cand consideri ca esti chiar motociclist adevarat, fara sa vorbim de customuri si chopper sau cafe racere ... Prima regula e sa iti iubesti motorul (oricare ar fi el) si aici ai cazut scurt! De transformat motoare nu mai povestim pentru ca nu cred nici uleiul ca tzi-l schimbi singur!

In schimb ai gura cea mai mare. Toata lumea e idioata si de (cuvant urat), toate motoarele pe care le-ai avut vreodata au fost prea de (cuvant urat) pt tine... Ghici care e concluzia?

 

omule, nu stau acum sa caut sa uploadez poze cu mine lucrand la viroaga facuta puzzle in veranda, doar atat iti zic:

1. nu am nimic de explicat nimanui, am dat reply la un topic.

2. ma doare in plua daca exista ideea de a-mi reporsa cineva ca "m-am lasat de ciopăr" (ce expresie...pff)

3. ce e aia motociclist adevarat? :)

3. in primul rand am iubit toate mobrele care mi-au trecut prin mana, cand zic asta ma refer si la ale prietenei, de care aveam grija...si le-am bibilit pe toate. in alta ordine de idei mi se rupe de regulile "motocistului adevarat" :)

4. facand presupuneri despre un om pe care nu-l cunosti, risti sa cazi in penibil.

5. n-am jignit pe nimeni, n-am nominalizat pe nimeni etc...de unde gura mare? am expus situatii intalnite de mine, mobrele mele nu sunt (n-au fost) de (cuvant urat), sunt mobre f bune, dar nu (mai) sunt ceea ce vreau sa calaresc eu in viitor, poate candva...voi reveni la ele, sau nu.. nu stiu acum.

 

Naspa ipocrizia asta, am citit mai demult un post de-al tau "Cand merg cu Gixxeru' visez la un HD care sa duduie sub mine. Am sa pun Gixxeru' la vanzare si ma intorc printre chopperisti (nu ca as fi plecat vreodata)" sau ceva de genu'... hmm

 

 

mi-ar fi fost rusine sa pun fillmu ala in locul tau.....nu comentez cat de priceput esti sau nu,nici nu ma dau mai priceput ca tine da' in momentul in care ai depasit masina aia IN CURBA...si in urmatoarea curba erai total pe contrasens(mare noroc ca nu a venit alt priceput din fata) mi-a ajuns cat am vazut....

oricum,

BAFTA MAXIMA

Aproape toate masinile le-am depasit in curbe, sunt rare bucatile drepte pe acolo, e safe sa depasesti in curba daca vezi bine ce vine si ce nu. Cred ca te referi la primul clip, minutul 4:19. Depasirea in sine e facuta intr-o singura curba, aia la dreapta, am mers paralel cu masina pana am vazut ca in dreapta ca nu vine nimic, dup-aia am dat gaz si pe contrasens am iesit intentionat, ca am vazut ca masina aia care venea era f departe recte am putut sa ma apropii mai mult de apex. Daca era sa vina ceva cand am inceput depasirea...aveam unde ma replia, ca eram || cu masina dar pe aceeasi banda :) . Stii ca in multe curbe de pe cheia drumul e f lat...daca masina se da pe dreapta putin, poti depasi chiar intr-un ac de par si sa ramai pe sensul tau.

 

ps: mie nu mi-e rusine ca am pus filmul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma bucur cind lumea se lasa de choppere pt alte tipuri de moto.

asa poate se mai selecteaza oamenii,iar cei care ramin la chopper sau revin la chopper au sanse sa fie chiar chopperisti,asta ma mai linisteste...

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...