csman Postat Octombrie 30, 2005 Share Postat Octombrie 30, 2005 tocmai mi-am luat un minsk de vreo 1 saptamana , dar am urmatoarea problema : ma streseaza claxonu original ... rad si curcile de mine cand claxonez ... asa ca va intreb pe voi ce claxon as putea sa pun sa se auda mai de doamne ajuta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Octombrie 30, 2005 Share Postat Octombrie 30, 2005 Pai nu prea ai ce sa-i faci.Asa-s toate, am avut si eu si tot asa facea.Magnetoul de minsk nu genereaza suficient curent pt a "pune in miscare" un claxon mai de doamne-ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 30, 2005 Autor Share Postat Octombrie 30, 2005 Pai nu prea ai ce sa-i faci.Asa-s toate, am avut si eu si tot asa facea.Magnetoul de minsk nu genereaza suficient curent pt a "pune in miscare" un claxon mai de doamne-ajuta! naspa da tre sa existe ceva ... nu pot sa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 30, 2005 Share Postat Octombrie 30, 2005 Poate rezolvi din surubul de reglaj... este pe spatele claxonului, reglezi cu motorul pornit desigur: misti un pic la stanga, claxonezi, daca nu iti place dai mai la dreapta (sau mai la stanga) in functie de cum se aude (mai intrerupt, mai subtire, etc), iar claxonezi, si tot asa! Daca nu, incearca un claxon de auto. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 30, 2005 Autor Share Postat Octombrie 30, 2005 (editat) Poate rezolvi din surubul de reglaj... este pe spatele claxonului, reglezi cu motorul pornit desigur: misti un pic la stanga, claxonezi, daca nu iti place dai mai la dreapta (sau mai la stanga) in functie de cum se aude (mai intrerupt, mai subtire, etc), iar claxonezi, si tot asa! Daca nu, incearca un claxon de auto. Spor la treaba! pai si la ce claxon auto te referi ... de dacie cica nu merge ... zi-mi exact ce claxon tre sa caut daca stii Editat Octombrie 30, 2005 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 tu n-ai ma nici surub de reglare! claxon de masina nu merge ca ala e pt.curent alternativ si tu ai continuu acolo! daca tot vrei claxon (nush la ce dreq iti trebuie) ia-ti unu' de masina si o baterie cu gel pe care o ascunzi intr-o cutie si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taximetristu' Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 tu n-ai ma nici surub de reglare! claxon de masina nu merge ca ala e pt.curent alternativ si tu ai continuu acolo! daca tot vrei claxon (nush la ce dreq iti trebuie) ia-ti unu' de masina si o baterie cu gel pe care o ascunzi intr-o cutie si gata! bai nu te lua dupa asta ma! cumparati un tub de oxigen, o goarna de locomotiva si una de TIR instaleazale pe motor si dupa aia cand claxonexi o sa fie foarte misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 ba tu n-ai de vandut fiare de calcat si masini de spalat? iar stai pe net la munca... bravo ma! vino dreq mai repede acasa ca mi-e foame! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankenstein Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 (editat) ba tu n-ai de vandut fiare de calcat si masini de spalat? iar stai pe net la munca... bravo ma! vino dreq mai repede acasa ca mi-e foame! :banana: :D :D tocmai mi-am luat un minsk de vreo 1 saptamana , dar am urmatoarea problema : ma streseaza claxonu original ... rad si curcile de mine cand claxonez ... asa ca va intreb pe voi ce claxon as putea sa pun sa se auda mai de doamne ajuta .... lt.navarro are aceeasi problema. intreaba-l si pe el, poate a revolvat ceva. Editat Octombrie 31, 2005 de frankenstein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Nup, n-am rezolvat-o! :blady: dar EXACT la varianta baterie mica pe care sa o ascund in cutia laterala stanga - care -e goala- si un claxon normal , m-am gandit si io. Si sa mai pun bateria pe redresor asa... din gand in gand. Si varianta cu goarna si tubu de aer comprimat e buna... da unde dreq gasesc?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 pai aia din galerii la fotbal unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Nu stiu cum o fi la Minsk, dar la toate motocicletele care mi-au trecut prin curte (unele au mai si murit pe-acolo ) aveam surub de reglaj pe spatele claxonului! Si la Nipru aveam claxon de Dacie, numai ca Niprul are alternator k lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 pai aia din galerii la fotbal unde gasesc? pe la carrefour sau cora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Trebe modoficata si goarna.. sau o goarna de camion, cu o adaptare pt canistra de aer comprimat, daca e nevoie. Alfel, claxonatul, nu va crede decat ca e prin zona un tuiciuriu de campie pitic si microbist. Prefer claxonul de "tir" -zis popular, AUTOTREN - mai corect, pentru cazul in care vreau sa "sperii" pe unu. Claxonul de masina e cel mai bun pentru cazul in care mai sunt intreg daca mi-a luat unu fatza ca sa-i zic pe "tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit" ceva dulce de "biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" ma-sii. Ca turam motoru sa se auda claxonu dupa un caz ca asta si a sarit vita ca arsa, gata gata sa iasa din masina, ca "de ce-l claxonez", dar de cele mai multe ori ii apuca rasu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Noiembrie 1, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2005 e prea puternic ptr o motocicleta ... un claxon de dacie ... e excelet si arhisuficent ... dar cat tine o baterie cu gel si cam cat ajunge ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Mai bine e sa pui in locul bateriei o punte redresoare ( transforma curentul alternativ in curent continuu ) si apoi orice tip de claxon. Ar trebui o punte cam de 50V si 5A, costa pina in 50.000 La carpatiul meu daca aprind farul si claxonez nu mai tine motorul la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Am si eu aceeasi problema cu Mobra. La magnetoul meu, bobina pentru far si claxon este modificata pentru 12V si claxonul de mobra este de 6V. Saracul abia guita si el ceva, am incercat sa-l reglez, dar numai cu motorul la relanti suna si el normal, daca e turat, gata, moare. Era sa-l ard de tot. Asa ca m-am gandit sa pun un claxon de Dacie. Dar nu stiu sigur ceva. Claxonul de DACIA este alimentat la curent alternativ sau la curent continuu ???? Mie imi trebuie pe curent alternativ. (Dupa mintea mea ar trebui sa fie pe curent alternativ ca sa poata functiona) (are o bobina care face o lamela sa vibreze nu??) (in CC ce draku vibreaza???) Peste tot unde am intrebat de asta (magazine cu vanzatori retardati) nu stiau sa-mi raspunda!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Hombre, peste tot se foloseste curent continuu. De aia ai + si - (care de obicei se pune la sasiu). Din acelasi motiv, la instalatiile electrice auto/moto, adica mai toate, care au generator se foloseste puntea redresoare, care transforma c.a. in c.c. AC/DC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Noiembrie 2, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2005 tot cel mai bine o baterie cu gel si un claxon ... dc sa ne complicam cu punti redresoare si alte lucruri ... si la mine daca pun un claxon mai puternic cu punte de redresare ... nu cred ca imi mai merge nimic ... dar tot nu am aflat CAT TINE O BATERIE CU GEL SI CAM CAT AJUNGE !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Hombre, peste tot se foloseste curent continuu. De aia ai + si - (care de obicei se pune la sasiu). Din acelasi motiv, la instalatiile electrice auto/moto, adica mai toate, care au generator se foloseste puntea redresoare, care transforma c.a. in c.c. AC/DC Vai, nu ma-nnebuni !!! Ce descoperire !!!! Nici nu stiam asta! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Afla ca la Mobra nu exista absolut nimic care sa functioneze in CC. Totul este in CA. Nu are punte redresoare. Si daca Dacia (ca exemplu) are punte redresoare asta duce automat la concluzia ca toate echipamentele de pe ea functioneaza in CC ????. Intr-un circuit in care exista si CC si CA masa (-) este comuna, dar pentru circuitul de CA acest minus nu are nici o semnificatie. (e ca si cum ai spune ca priza de acasa 220V/50Hz CA are plus sau minus !!!) ) In curent alternativ (sau tensiune alternativa) nu exista notiunea de + sau - !!!! De exemplu la Mobra una din borne este legata la sasiu, dar asta nu inseamna ca este - (minus) in nici un caz. Putea foarte bine sa fie si cealalta. (da' n-are rost sa tin un curs de electrotehnica aici) Eu am intrebat cum se alimenteaza claxonul de Dacia, in CC sau in CA. Ce-i asa de complicat? Si nu stiu pentru ca nu am avut niciodata dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Fie cum spui tu atunci. Gindeste-te insa ca sunt auto/moto mai vechi care folosesc ca generator de curent dinamul, care scoate direct c.c. De aia nu au punte redresoare... Ma rog, n-ai decit sa pui claxonul la c.a. Poate o sa faca ca o sirena de pompieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 No offense man. Am sa mai citesc si eu. Am acasa niste carti vechi de auto lasate mostenire si am sa ma uit in scheme pe-acolo. Daca se alimenteaza in CC ii pun un redresor inainte si rezolv problema. Da cred ca o sa moara faru' cand am sa claxonez. Chestia e ca nu vreau sa dau bani aiurea pe un claxon auto si sa nu-l folosesc la nimic. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 claxonu la dacie are masa si +.Cel mai indicat la minsk in situatia data e sa-i pui punte si claxon din targ/dezmembrari si nu te costa mult.O baterie cu gel e peste 500 mii plus ca o sa tragi fire aiurea pe acolo,iar bateria trebe invelita bine in carpe,spuma,ceva ca sa nu sa rupa elementii in ea,si nu cred ca ai loc unde s-o bagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 deci cum s'a rezolvat dilema claxonului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 @Belbody claxonul de dacie dupa parerea mea e pe CC atata timp cat il iei si il legi cu doua fire la baterie si merge.... la fel si unu de scuter... cu unu de comunista nu am incercat dar va spun ca la scuter daca nu ai baterie tot ca ratza face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.