Borkonnen Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 (editat) Motoarele europene au inceput de ceva timp sa ma atraga, dar parca se rezuma la Monsteruri si Breve pe soselele noastre (vorbesc despre gama naked). Normal, prin reviste si internet straluceste cate un Speed Triple, TNT sau Brutale, dar imi par toate naked-uri pur-sange, si parca spiritul european ar fi mai inclinat sa experimenteze. Sa nu-mi sariti in cap, modelele enumerate mai sus sunt creatii foarte originale, nu au mai nimic in comn, in afara de usurinta cu care le poti incadra intr-o clasa. Odata si odata, oamenii astia trebuia sa inceapa sa se joace. Moto Guzzi Griso 2005 Editat Octombrie 31, 2005 de Borkonnen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Noiembrie 1, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2005 Nu-mi vine sa cred, nici un admirator? V-au acaparat japonezele estetica in totalitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Moto Guzzi Griso 2005 Superba !!! Mi se pare mie sau are: 1. Transmisie pe cardan sau pur si simplu e acoperit lantul? 2. Motor V2 la 90 grade? Am cautat date tehnice si nu prea am gasit (cei drept mai am si treaba). Pret ?, nu ca mi-as putea permite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Foarte frumos.. Motorul tipic Guzzi, in V la 90, da, e pe cardan, are linii frumoase.. dragut motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 (editat) Cardan in bascula, frumos, silentios si teapan. Altfel are un aspect care-l face atragator si respingator totodata. Nu se lasa incadrat in nici-o categorie. Nu e naked ca nu e destul de scurt si inalt, nu e power cruiser ca nu e destul de lung si pozitia pe sa e alta, cica e Techno Custom. Mishto oricum, doar nasol ca stai cu genunchii pe capetele de piston. Altfel linia sculpturala de mai sus de mijloc contrasteaza puternic cu industria de mai jos de sa. De remarcat Brembo Oro, Metzeler Sportec, samd din fabrica. Asta imi place la italieni, ti le da gata facute, nu numai un suport de tuning ca la japoneze. E adevarat ca si posibilitatile aftermarket sufera din aceasta cauza. Editat Noiembrie 1, 2005 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Uau, un nou obiect de admiratie pe langa Ducati Monster ... chiar imi place mult acest Guzzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Noiembrie 1, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2005 Am gasit pe un site un pret final de 7490 lire sterline pentru Griso, iar google-ul imi zice ca "7490 British pounds = 11051.8917 Euro" Daca-i asa, atunci as zice ca e un pret corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 (editat) EUR 11990 pret lista in Italia si Germania Sunt multe tentatii out there la banii astia. Editat Noiembrie 1, 2005 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 E foarte frumos! L-am vazut in realitate si am stat pe el la lansare la Intermot Munchen 2004... E singurul guzzi care imi place in afara de V11 Sport see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 e...criminal... numai japan pe stradutele noastre... asta e altceva...are stil si...ce mai ...imi place mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Griso vine in doua arome: 850 si 1100. Modelele pentru Europa au ABS ca optional. Din nefericire, Moto Guzzi a renuntat la binecunoscutul sistem de franare combinat, in favoarea unuia conventional (sau cel putin asa am inteles), iar nenea de la stand nu stia daca poate fi retrofitted (inclusiv cu valva autoadaptiva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 Stiam doar de o singura motorizare - cea de 1100. Ce caracteristici are modelul de 850? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Tip 4 timpi, 2 cilindri in V la 90 de grade transversal Racire cu aer Cilindree 877 cc Alezaj si cursa 92 x 66 mm Raport de compresie 9,8:1 Distributie 2 supape / cilindru Putere maxima 56kw la 7800 rotatii/minut Cuplu maxim 70 Nm la 6800 rotatii/minut Alimentare injectie electronica indirecta, secventiala fazata, Magnetti Marelli IAW Sistem de esapament catalizator cu sonda Lambda, Euro 3 De pe pagina Imsat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 nu stiti baieti...astia de la imsat fac drive-test? ca eu am renuntat la japan si vreu sa vad cum e la guzzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Erm... nu-ti recomand Guzzi nou. De fapt, nu-ti recomand nici o motocicleta noua (cel putin nu in Romania). E mai bine (dpdv financiar cel putin) sa cauti pe mobile.de sau moto.it sau eBay-urile celor doua tari un model ce te-ar 'coafa' la un pret mai... suptsire. De preferat unul pe injectie, doarece la cele pe carburi aprinderea e in unele cazuri cam suspecta, mai ales pe vreme rece si/sau uda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
17 rosso Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Din cate am vazut pe MOTORS TV in prezentarea modelului, aia nu erau prea incantati de el (asta e oricum o treaba variabila). In orice caz, nici un Guzzi nu are veleitati de Streetfighter, nu zic ca asta ar fi un minus pentru ei. Guzzi sint ca BMW-urile: comode, fiabile, bine finisate si sigure. Au clasa, design si, evident, tintesc spre un target greu de gasit in Romania. P.S. : Deja ma enerveaza comparatiile intre Italiene, Japoneze, bla, bla, bla... Stiam ca motoarele au in general 2 roti si ajuta la creshterea FUN-ului, asa cum il intzelege fiecare. PACE VOUA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 Da snap...ai dreptete(financiar)din aceasta pricina acu sunt fara moto...acu am dat-o pe a mea cu gindul ca voi gasi alceva mai usor dar la ce vreu eu nu prea sunt sau au niste preturi...oribile... si drept dintre toate motoarele de la salon doar griso sau ROKETU 3 mi-a atras atentia si cum de roket nu ma pot apropia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 frumoasa......in stil moto guzzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 ...personal mi-se pare mai interesanta brewa de 1100 ,chiar si la finisaje sta mai bine , singura diferenta la griso ,e ca are radiator de ulei si prinderea motorului altfel in cadru { ma refer la motorul de 1100} ,brewa bate spre touring,pe cand griso ....inca nu prea se stie in ce categorie sa fie inclusa, ....dar cum spunea si snap este'' irelevant ''moto noua in romania, si sa stii ca service-ul la guzzi nu e chiar asa de ieftin+ plus ca la un doamne fereste ,daca nu ai pe cineva afara sa-ti aduca piese astia la reprezentanta iti aduc in vreo doua luni,daca nu le au pe stoc... extrem de nasol.....in schimb ,la o exploatare ''''corecta ca in manual'',no-sa ai probleme cu guzzi,singura ta grija este: uleiul la timp, la 6000 , filtru ulei la 6000 il speli si la 12000 il schimbi, bujiile la 6000 le schimbi, reglaj supape din 3 in 3000 ,si filtru aer la 15000 , ulei grup si cardan la 9000 '''respecti aceste reguli si te-va respecta cuviincios''guzza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 14, 2006 Share Postat Mai 14, 2006 Reglajul supapelor la Guzzurile astea noi nu mai e asa des ca la alea vechi (mai ales in 4 supape, mai ales in 4 supape si carburi ). Edit: inca o avertizare pentru cei care vor sa-si ia Guzzuri mai vechi: cilindrii sunt tratati cu Nikasil (sau Nigusil, care-i versiunea 'domestica' de Nikasil), deci honuit sau alezare ciuciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 La salonul moto am incalecat pe un Griso! M-am indragostit de el. Daca ash avea bani mi-ash lua ! PS: si pretzul ar trebui sa fie de bun simtz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 iubesc motocicleta asta.griso 1100.europenii fac cele mai bune necarenate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 Dupa ceva (mai mult) cautat, am gasit un mic clip video cu un Griso: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 Ghidon/oglinzi/manete futate nu-s caracteristici unice pentru busiturile unui model anume. Asta se intampla cu toate. Iar de zgarieturile pe ceaune se ocupa chestiile alea negre. E drept ca la prima troznitura s-au facut prav, dar oricum sunt considerate consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 Daca v-a placut clipul precedent, probabil o sa va placa si asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.