Sari la conținut

Moto Guzzi Griso


Borkonnen
 Share

Postări Recomandate

Motoarele europene au inceput de ceva timp sa ma atraga, dar parca se rezuma la Monsteruri si Breve pe soselele noastre (vorbesc despre gama naked).

 

Normal, prin reviste si internet straluceste cate un Speed Triple, TNT sau Brutale, dar imi par toate naked-uri pur-sange, si parca spiritul european ar fi mai inclinat sa experimenteze. Sa nu-mi sariti in cap, modelele enumerate mai sus sunt creatii foarte originale, nu au mai nimic in comn, in afara de usurinta cu care le poti incadra intr-o clasa. Odata si odata, oamenii astia trebuia sa inceapa sa se joace.

 

Moto Guzzi Griso 2005

post-5785-1130780891_thumb.jpg

post-5785-1130780912_thumb.jpg

post-5785-1130781325_thumb.jpg

Editat de Borkonnen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Moto Guzzi Griso 2005 :banana:

 

Superba !!!

 

Mi se pare mie sau are:

1. Transmisie pe cardan sau pur si simplu e acoperit lantul?

2. Motor V2 la 90 grade?

 

Am cautat date tehnice si nu prea am gasit (cei drept mai am si treaba).

Pret ?, nu ca mi-as putea permite... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cardan in bascula, frumos, silentios si teapan. Altfel are un aspect care-l face atragator si respingator totodata. Nu se lasa incadrat in nici-o categorie. Nu e naked ca nu e destul de scurt si inalt, nu e power cruiser ca nu e destul de lung si pozitia pe sa e alta, cica e Techno Custom.

 

Mishto oricum, doar nasol ca stai cu genunchii pe capetele de piston.

 

Altfel linia sculpturala de mai sus de mijloc contrasteaza puternic cu industria de mai jos de sa. De remarcat Brembo Oro, Metzeler Sportec, samd din fabrica.

 

Asta imi place la italieni, ti le da gata facute, nu numai un suport de tuning ca la japoneze. E adevarat ca si posibilitatile aftermarket sufera din aceasta cauza.

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uau, un nou obiect de admiratie pe langa Ducati Monster ... chiar imi place mult acest Guzzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

E foarte frumos!

L-am vazut in realitate si am stat pe el la lansare la Intermot Munchen 2004...

E singurul guzzi care imi place in afara de V11 Sport

 

 

see YA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Griso vine in doua arome: 850 si 1100. Modelele pentru Europa au ABS ca optional. Din nefericire, Moto Guzzi a renuntat la binecunoscutul sistem de franare combinat, in favoarea unuia conventional (sau cel putin asa am inteles), iar nenea de la stand nu stia daca poate fi retrofitted (inclusiv cu valva autoadaptiva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tip 4 timpi, 2 cilindri in V la 90 de grade transversal

Racire cu aer

Cilindree 877 cc

Alezaj si cursa 92 x 66 mm

Raport de compresie 9,8:1

Distributie 2 supape / cilindru

Putere maxima 56kw la 7800 rotatii/minut

Cuplu maxim 70 Nm la 6800 rotatii/minut

Alimentare injectie electronica indirecta, secventiala fazata, Magnetti Marelli IAW

Sistem de esapament catalizator cu sonda Lambda, Euro 3

 

De pe pagina Imsat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erm... nu-ti recomand Guzzi nou. De fapt, nu-ti recomand nici o motocicleta noua (cel putin nu in Romania). E mai bine (dpdv financiar cel putin) sa cauti pe mobile.de sau moto.it sau eBay-urile celor doua tari un model ce te-ar 'coafa' la un pret mai... suptsire. De preferat unul pe injectie, doarece la cele pe carburi aprinderea e in unele cazuri cam suspecta, mai ales pe vreme rece si/sau uda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am vazut pe MOTORS TV in prezentarea modelului, aia nu erau prea incantati de el (asta e oricum o treaba variabila). In orice caz, nici un Guzzi nu are veleitati de Streetfighter, nu zic ca asta ar fi un minus pentru ei. Guzzi sint ca BMW-urile: comode, fiabile, bine finisate si sigure.

Au clasa, design si, evident, tintesc spre un target greu de gasit in Romania.

 

P.S. : Deja ma enerveaza comparatiile intre Italiene, Japoneze, bla, bla, bla... Stiam ca motoarele au in general 2 roti si ajuta la creshterea FUN-ului, asa cum il intzelege fiecare. PACE VOUA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da snap...ai dreptete(financiar)din aceasta pricina acu sunt fara moto...acu

am dat-o pe a mea cu gindul ca voi gasi alceva mai usor

dar la ce vreu eu nu prea sunt sau au niste preturi...oribile...

si drept dintre toate motoarele de la salon doar griso sau ROKETU 3

mi-a atras atentia si cum de roket nu ma pot apropia...

B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...personal mi-se pare mai interesanta brewa de 1100 ,chiar si la finisaje sta mai bine , singura diferenta la griso ,e ca are radiator de ulei si prinderea motorului altfel in cadru { ma refer la motorul de 1100} ,brewa bate spre touring,pe cand griso ....inca nu prea se stie in ce categorie sa fie inclusa, ....dar cum spunea si snap este'' irelevant ''moto noua in romania, si sa stii ca service-ul la guzzi nu e chiar asa de ieftin+ plus ca la un doamne fereste ,daca nu ai pe cineva afara sa-ti aduca piese astia la reprezentanta iti aduc in vreo doua luni,daca nu le au pe stoc... extrem de nasol.....in schimb ,la o exploatare ''''corecta ca in manual'',no-sa ai probleme cu guzzi,singura ta grija este: uleiul la timp, la 6000 , filtru ulei la 6000 il speli si la 12000 il schimbi, bujiile la 6000 le schimbi, reglaj supape din 3 in 3000 ,si filtru aer la 15000 , ulei grup si cardan la 9000 '''respecti aceste reguli si te-va respecta cuviincios''guzza! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul supapelor la Guzzurile astea noi nu mai e asa des ca la alea vechi (mai ales in 4 supape, mai ales in 4 supape si carburi B) ).

 

Edit: inca o avertizare pentru cei care vor sa-si ia Guzzuri mai vechi: cilindrii sunt tratati cu Nikasil (sau Nigusil, care-i versiunea 'domestica' de Nikasil), deci honuit sau alezare ciuciu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La salonul moto am incalecat pe un Griso! M-am indragostit de el. Daca ash avea bani mi-ash lua B) !

 

 

PS: si pretzul ar trebui sa fie de bun simtz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Ghidon/oglinzi/manete futate nu-s caracteristici unice pentru busiturile unui model anume. Asta se intampla cu toate. Iar de zgarieturile pe ceaune se ocupa chestiile alea negre. E drept ca la prima troznitura s-au facut prav, dar oricum sunt considerate consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...