Ramirez707 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Supapa are dreptate si eu vad aproape in fiecare zi la mine prin cartier, motociclisti infipti ba in taxiurile din statie, ba in buticul din colt (peste vanzatoare, calare) ba in tramvai, dar nu credeam ca din cauza franelor, banuiam doar ca trasesera ceva nou. Dupa cum il cunosc omul este destul de meticulos si nu le-a cumparat de capul lui, probabil tot la indicatiile voastre, dar oricum nu mai ma bag, daca are cont si doreste, sa va explice el mai bine. Poate este chiar un moralist ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu as fi curios sa vad o poza cu discurile inainte de folosirea placutelor "incriminate"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirez707 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Eu as fi curios sa vad o poza cu discurile inainte de folosirea placutelor "incriminate"... E o idee buna - sa facem poze si inainte de montaj - ca poate ajungem in situatia asta Erau normale de aici si stupefactia ca dupa 1500 km aratau asa Discurile astea sunt ... cum sa zic... in stare buna Nu e gluma, nu e vrajeala, nu e mistificare. Record anul asta si premiul intai cu coronita - un ER6 la care am servisat frane - discurile erau mai rau ca pila, erau aproximativ egale cu tabla ondulata Singura explicatie - goana dupa consumabilele cele mai ieftine. Atat a clientilor cat si a service-urilor (unele). Chiar daca sunt sinterizate placutele pot sa fie si, surpriza, moi. Adica nu strica discurile. Si pun si frana cel mai bine. Sunt multi insa care se calicesc la 50 de lei si strica o pereche de discuri de 400 de euro. LIKE !!! Editat Iunie 26, 2012 de Ramirez707 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) am avut si eu o experienta extrema cu delta braking disc in stare ok,montat delta si in vreo 2000 km discul dus pe p..a. asta e,te zgarcesti pe moment si cheltui mult dupa (luasem delta urile cu vreo 50-60 de lei,brembo erau vreo 110 lei,iar discul a fost peste 100 de euro ) ca idee,evitati aceste naspeturi ordinare. eu m am invatat minte si iau doar brembo Editat Iunie 26, 2012 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Pe ce motocicleta au fost montate? In tabelele cu cross-references de la delta nu apare materialul RD-N3 cum scrie pe placutele alea. Explanation of the several compounds Main compound-groups are: N(2), D, CPRO and M. These main compounds are adapted for use in the different brakepad-categories as on-road, off-road, etc. N-compound. DELTA braking standard compound. High friction. No fading. Long lasting. Not aggressive towards the disc. A classical compound in sintered metal friction technology. The N(2) compound has obtained a TĂV Approval. D-compound. DELTA braking heavy duty compound. Where others give up: D goes on! Special in use under extreme circumstances: mud, sand, water. Therefore in use in off-road and quads. High friction, No fading. Extreme long lasting. But more aggressive towards discs! CPRO-compound. A new development by DELTA braking R&D A soft compound containing a high percentage of, specially developed, friction carbon. Extreme high friction. Very high temperature resistant. In use for (semi) road-racing, supermotard, and motocross, but … pay attention: CPRO, being a soft compound, doesn’t like the combination of mud, sand, and water! M–Compound. To complete the DELTA braking production program, we also produce a classical compound of mineral (organic) origin. A complete different technology. No sintering process. Available for older type motorcycles, and for customers, who want more economical brakepads. Also the M-1 compound has a TĂV Approval. De unde a luat N3 si pe ce motor le-a pus? Eu vad doar N2 si CPRO la cele sinterizate prin configuratoare. Editat Iunie 26, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 D-compound. DELTA braking heavy duty compound. Where others give up: D goes on! Special in use under extreme circumstances: mud, sand, water. Therefore in use in off-road and quads. High friction, No fading. Extreme long lasting. But more aggressive towards discs! Asa scrie la Delta? Hmm... ce chestie! Fading pe apa! Foarte tare aceasta reclama (pt prosti, ma scuzati)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 domnilor, am avut placerea sa fiu pilot de teste DELTA BRACKING, in combinatia discuri si placute de la acelas producator singurul lucru pe care l-am avut de comentat in privinta unui singur model de placute(am testat 4 tipuri) a fost ca erau putin mai zgomotoase la rece. s-au comportat excelent ca franare si durata de viata atat discurile cat si placutele. le-am folosit tot sezonul 2011 la enduro, supermoto si rally-raid si am fost multumit de ele. poate pentru ca m-au franat prea tare nu am iesit decat vicecampion european tare curios sunt de discurile prezentate, cum aratau inainte de utilizarea placutelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Copfucker Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ceva e in neregula, in 1500 Km cred ca nici fier pe fier nu stricau discurile asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 in 1500 Km cred ca nici fier pe fier nu stricau discurile asa.... Ba da, am probat asta pe masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirez707 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 domnilor, am avut placerea sa fiu pilot de teste DELTA BRACKING, in combinatia discuri si placute de la acelas producator singurul lucru pe care l-am avut de comentat in privinta unui singur model de placute(am testat 4 tipuri) a fost ca erau putin mai zgomotoase la rece. s-au comportat excelent ca franare si durata de viata atat discurile cat si placutele. le-am folosit tot sezonul 2011 la enduro, supermoto si rally-raid si am fost multumit de ele. poate pentru ca m-au franat prea tare nu am iesit decat vicecampion european tare curios sunt de discurile prezentate, cum aratau inainte de utilizarea placutelor? Presupun ca domnul vicecampion european nu platea placutele si nici discurile, probabil era si retribuit pt. asta. Asa ca il inteleg si eu as fi procedat la fel. Referitor la zgarceala, atunci cand esti bugetar si ai un salariu de cacao nu cred ca iti poti permite sa cumperi cele mai bune (scumpe) piese, consumabile etc. Incerci sa faci un compromis ... ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Cine a auzit de delta braking? Lorraine Carbone rulles. Oricum, mie din poze discurile nu-mi par ca arata foarte rau. Pun pariu ca asa aratau si inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirez707 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Cine a auzit de delta braking? Lorraine Carbone rulles. Oricum, mie din poze discurile nu-mi par ca arata foarte rau. Pun pariu ca asa aratau si inainte. Cel care pricepe greu lucruri evidente; cel care sustine idei tampite si/sau ineptii; Cum era ? "TRUCAJ ORDINAR" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 m-a durut putin cand am dat 350 de lei pe toate placutele dar acum ma simt mai bine.. oricat de bugetar ai fi, economia aia de 50 de lei se transforma intr-un accident de toata frumusetea.. falsa economie as zice. clona lu cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Cel care pricepe greu lucruri evidente; cel care sustine idei tampite si/sau ineptii; Cum era ? "TRUCAJ ORDINAR" urmeaza sa puneti "jing liang bracheing" si apoi sa veniti sa plangeti (mie imi plac cei care zic "un prieten"; zi ca erai tu de fapt, ca daca era prietenu nu ai fi stat geana pe topic, ai luat teapa, asta e ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirez707 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) urmeaza sa puneti "jing liang bracheing" si apoi sa veniti sa plangeti (mie imi plac cei care zic "un prieten"; zi ca erai tu de fapt, ca daca era prietenu nu ai fi stat geana pe topic, ai luat teapa, asta e ) M-ai prins ! Cred ca esti un fel de detectiv Degeba locuiesti in Spania ca mentalitatea ...... Si un biciclist poate obseva diferenta intre placutele de Suzuki si cele de Yamaha Stau geana pt. ca vara nu dorm Editat Iunie 27, 2012 de Ramirez707 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Daca vedeam o poza cu micrometrul pe ele "before and after" mai ziceam. Pozele alea nu-mi zic chiar nimic. :| Uite niste poze RANDOM de pe net, am gugalit "motorcycle brake discs/rotors" Mai vrei poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Presupun ca domnul vicecampion european nu platea placutele si nici discurile, probabil era si retribuit pt. asta. Asa ca il inteleg si eu as fi procedat la fel. Referitor la zgarceala, atunci cand esti bugetar si ai un salariu de cacao nu cred ca iti poti permite sa cumperi cele mai bune (scumpe) piese, consumabile etc. Incerci sa faci un compromis ... ex. domnule motociclist presupui prost, sportul asta se plateste si inca foarte scump. cat despre retributie exista posibilitatea de a reduce cheltuielile prin testare/sponsorizare. placutele "de promotie" le-am terminat demult dar discurile se prezinta inca bine, mult mai bine decat cele prezentate in poze dvs! de obiei sunt mai chibitz, asa... acum insa nu e cazul, placutele astea pentru mine au fost ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Eu nu am folosit frana spate niciodata ... si nici fostul proprietar al mobrei mele ... De cand a aparut topicul ... am facut 300 km ... si am folosit numai frana spate ... Discul incepe sa semene cu pozele puse de BB ... sa schimb placutele ? Tin sa precizez ca pe fata nu am acele urme, pe discuri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Si discurile mele aveau niste zgarieturi fine cand am luat motocicleta, de unde am tras eu concluzia pripita ca placutele nissin sunt de cacao. Dupa ce am curatat bine cu spray de frane si am mai mers cateva mii de km s-au dus zgarieturile. E posibil sa se zgarie si de la mizerie prinsa in gaurile discului si in santurile placutelor. Prima poza e facuta cand am luat motocicleta, a doua dupa 10 000km. Placutele sunt aceleasi, urmeaza sa le schimb in 2000-3000km, cel mai probabil cu vesrah. Editat Iunie 28, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 O sa pozez si eu discurile mele, de curiozitate. Tot ceva genul ala arata. Frana tine f bine, am placutele schimbate de vreo 2000km.. CL sinter de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Cu parere de rau trebuie sa zic ca, aproape toate discurile/placutele din imagini nu functioneaza in parametri optimi. Pentru asta, ar trebui ca dungile (nu vb despre santuri, este deja nasol daca se ajunge acolo) concentrice sa se observe doar daca se priveste discul de foarte aproape sau cu lupa. Placuta trebuie sa atinga discul pe toata suprafata sa, distributia de presiuni pe suprafata placutei, la aplicarea franei, sa fie uniforma. Este clar ca acolo unde materialul de frictiune nu este omogen, distributia de presiune va varia foarte mult. Asta inseamna ca se produce uzura inegala, apoi santuri. Pt. puristi, exista solutia de rectificare a discurilor si de netezire a placutelor. Rezultatul - frana mai puternica, mai usor dozabila, discuri netede. Nu recomand urmatoarele placute - Goldfren (toate tipurile ), Ferodo Platinum (probabil cele mai proaste placute din lume), TRW (cam toate tipurile). Despre alti producatori nu pot sa ma pronunt decat partial pentru ca n-am testat decat "forta" franelor si fadingul, nu si cat de repede strica discurile. Editat Iunie 28, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necajitu Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Salutare dragi colegi motociclisti, Cel de care spune amicul meu Ramirez si care a patit-o cu placutele de frana Delta Braking System , subsemnatul. Ma simt nevoit sa fac cateva completari la acest topic in eventualitatea ca nu vor pati si alti ca mine . Fz6 2006 , discuri fata stoc ( 5-6 mm ) , "tocite uniform" de niste placute japoneze , care nu necesitau neaparat inlocuire. Insa anul trecut am dorit daca tot fac aerisirea,schimband si uleiul de frana am zis sa imi achizitionez si un set de placute. Din cauza faptului ca am fost fost cam stramtorat la buzunar ( mi se intarzie salariu cate 2 luni ) , am ales placutele Delta Braking System din pozele puse de Ramirez, de la anvelopemoto.eu la recomandarea vanzatorului cum ca le foloseste nu stiu ce campion la moto. Binenteles ca m-a incantat si pretul la jumatate fata de un set Ebc,SBs,Nissin sau alte branduri cunoscute. Amicul si mecanicul care mi-a facut schimbul de lichid de frana, care a curatat cilindri si a montat placutele DELTA m-a atentionat ca e un brand necunoscut si ca inca nu e necesar sa le schimb pe cele vechi. Insa prost fiind, am mers pe premiza : "lasa domne, totul nou". Zis si facut... Din pacate , dupa 1000-1500 km parcuri placutele respective au "distrus" discul : adica la atingere se simteau cele 2 denivelari lasate de placute...Am avut noroc cu mecanicul , multi dintre voi il cunosc, sta in drumul taberii, care nu imi aruncase placutele vechi si le-am montat inapoi, scutindu-ma de achizitia altui set pt moment de la o firma buna...Binenteles ca am facut demersurile necesare , reclamatie la vanzator, restituirea si trimiterea placutelor la producator in Cehia sau dracu sa ii ia de unde or fi .. Tine-ti va rog cont ca asta se intampla anul trecut in august.. De abia azi ( dupa aproape 1 an) , cand scriu acest reply , stimatul domn de la anvelopemoto.eu mi-a restituit contravaloarea placutelor deoarece nu a avut ce sa imi ofere la schimb. Binenteles ca producatorul i-a dat raspuns negativ, cum ca utilizatorul adica eu am fost de vina pt ca am avut discurile defecte si nu au fost curatati cilindri..complet gresit.. Nu caut sa fac reclama negativa distribuitorului placutelor , are preturi super ok pt multe produse si de calitate, mai ales pe partea de anvelope... Dar fratilor, feriti-va de Delta Braking System..si da-ti un ban cand e vorba de calitate si mai ales siguranta.. Multumesc Ramirez . Imi asum si criticile userilor , nu am fost inspirat la momentul respectiv. Asfalt uscat ! P.s Discurile isi revin in timp dar e necesar sa schimbi 2-3 seturi de placute pana la uniformizare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Mda stiu de patania lui cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) fostele discuri de pe Banditul meu, sublerul arata 3.5 mm pe toata suprafata, pe ele scrie "Service limit 4 mm". poza mai buna n-am reusit sa fac, aparatul celalalt care stie macro nu vrea sa mearga. partea neatinsa de placute (se observa inca urmele aschierii din fabrica) are 4.3 mm, deci 0,8 mm uzura. adica mult. totusi partea de rulaj, atinsa de placute, e aproape perfect plata. ca referinta, in mod normal uzura care sa se simta la mina nu prea vezi sub 50 de mii km. Editat Iunie 28, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Pe ce motocicleta au fost montate? In tabelele cu cross-references de la delta nu apare materialul RD-N3 cum scrie pe placutele alea. Explanation of the several compounds Main compound-groups are: N(2), D, CPRO and M. These main compounds are adapted for use in the different brakepad-categories as on-road, off-road, etc. N-compound. DELTA braking standard compound. High friction. No fading. Long lasting. Not aggressive towards the disc. A classical compound in sintered metal friction technology. The N(2) compound has obtained a TĂV Approval. D-compound. DELTA braking heavy duty compound. Where others give up: D goes on! Special in use under extreme circumstances: mud, sand, water. Therefore in use in off-road and quads. High friction, No fading. Extreme long lasting. But more aggressive towards discs! CPRO-compound. A new development by DELTA braking R&D A soft compound containing a high percentage of, specially developed, friction carbon. Extreme high friction. Very high temperature resistant. In use for (semi) road-racing, supermotard, and motocross, but … pay attention: CPRO, being a soft compound, doesn’t like the combination of mud, sand, and water! M–Compound. To complete the DELTA braking production program, we also produce a classical compound of mineral (organic) origin. A complete different technology. No sintering process. Available for older type motorcycles, and for customers, who want more economical brakepads. Also the M-1 compound has a TĂV Approval. De unde a luat N3 si pe ce motor le-a pus? Eu vad doar N2 si CPRO la cele sinterizate prin configuratoare. Da, am vazut si eu pe saitul lor acelasi lucru.. RD-N3 nu apare ca material, cel scris pe placute. O varianta ar fi ca nu mai fabrica modelul, cel care le-a vandut in Ro le-a cumparat si a ramas cu ele cine stie de cand. DB vad ca e pe piata din 2002. http://www.delta-braking.com/htm/about-us.php E foarte ciudat. http://www.delta-braking.com/htm/common.php Da, firma e din Cehia. Editat Iunie 28, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.