Vizitator trotinet Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 lasat 2 luni ne -pornit. tinut la temp. peste 10 grade. acoperit inchis. pornit destul de greu. verificat nivel ulei motor cald dupa ce a ajuns la 1600 ture. nici o picatura pe joja!!!! motor care nu scoate fum, nu papa ulei, nu a curs pe nicaieri. unde e uleiul? de ce nu vine in cadru ca alta data? ati mai auzit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Vezi? L-ai rasfatat prea mult. Un motor ca sa creasca bine trebuie sa fie invatat si cu frigul, si cu ploaia. Altfel face pe el cand vrei sa va plimbati de mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 lasat 2 luni ne -pornit. tinut la temp. peste 10 grade. acoperit inchis. pornit destul de greu. verificat nivel ulei motor cald dupa ce a ajuns la 1600 ture. nici o picatura pe joja!!!! motor care nu scoate fum, nu papa ulei, nu a curs pe nicaieri. unde e uleiul? de ce nu vine in cadru ca alta data? ati mai auzit asa ceva? adica tu turezi motorul la 1600 de ture si apoi verifici nivelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 lasat 2 luni ne -pornit. tinut la temp. peste 10 grade. acoperit inchis. pornit destul de greu. verificat nivel ulei motor cald dupa ce a ajuns la 1600 ture. nici o picatura pe joja!!!! motor care nu scoate fum, nu papa ulei, nu a curs pe nicaieri. unde e uleiul? de ce nu vine in cadru ca alta data? ati mai auzit asa ceva? Pe ce te bazezi cand zici ca nu papa ulei????Tocmai ai avut dovada ca papa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 (editat) adica tu turezi motorul la 1600 de ture si apoi verifici nivelul? Adica lasa motorul sa se incalzeasca pana sta singur, fara soc, la 1600 de ture. Atat are el relantiul. Pe ce te bazezi cand zici ca nu papa ulei????Tocmai ai avut dovada ca papa ... Pai daca nu scoate fum alb/albastru si a functionat maxim cateva ore/zeci de km de la ultimu' schimb? Chiar sa bea mai mult ulei decat benzina, fara sa scoata fum? Greu de imaginat sincer. Iar de scurs am inteles ca e totul curat. Eu unul suspectez pompa de ulei... a avut cineva probleme cu ea la domi? Cum s-ar verifica functionarea ei? Editat Decembrie 22, 2008 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Depinde si cat ulei a primit la ultimul schimb.Eu stiam ca uleiul se masura la rece, asa ca e clar ca nu a avut deajuns daca nu apare nicio urma pe joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Uleiul nu se masoara la rece, se masoara la cald, dar nu imediat dupa oprirea motorului, ci dupa cateva minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Eu unul suspectez pompa de ulei... a avut cineva probleme cu ea la domi? Cum s-ar verifica functionarea ei? Pompa de ulei creaza depresiune in baie in general, ceea ce inseamna ca in motor intra aer. Cel mai probabil vei observa asta pe la joja: scoate joja, pune degetul in locul el si vezi daca ai variatii de presiune... poti sa incerci cu un balon daca ti-e frica sa te murdaresti pe maini . ps: habar nu am cum fct pompa de la dominator, dar ce am scris mai sus se aplica la majoriotatea motoarelor... Cealata varianta de verificare ar fi sa scoti fitrul si sa pornesti demarorul (fara sa dai gaz!) ca sa rotesti de cateva ori motorul. vezi daca ai ulei la filtru. Ai grija, poate fi foarte murdar... pune un "dop" in locul filtrului ca sa eviti imprastierea uleiului peste tot... (sa nu-i dai gaz!!!). Personal cred ca filtrul de ulei e infundat...poate o conducta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 (editat) Eu stiam ca uleiul se masura la rece. Asa te-a invatzat pe tine Gabi? Ca tot de la el am invatzat si eu ca trebuie verificat la cald, dupa ce se mai linisteste nitel (lasat 1minut sa se aseze si sa nu masori "spuma"), cu joja neinfileatata, cu motorul tinut drept. Editat Decembrie 22, 2008 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Tare faza... unii nu citesc manualul pe principiul "stiu eu mai bine". Depinde si cat ulei a primit la ultimul schimb.Eu stiam ca uleiul se masura la rece, asa ca e clar ca nu a avut deajuns daca nu apare nicio urma pe joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Depinde si cat ulei a primit la ultimul schimb.Eu stiam ca uleiul se masura la rece, asa ca e clar ca nu a avut deajuns daca nu apare nicio urma pe joja. Uleiul nu se masoara la rece, se masoara la cald, dar nu imediat dupa oprirea motorului, ci dupa cateva minute. La Dominator, daca masori la rece, nu vezi ulei. Si deoarce uleiul e tinut in cadru, daca il lasi un minut dupa ce l-ai oprit, ti se scurge tot uleiul si masori un nivel mult sub cel real. Personal cred ca filtrul de ulei e infundat...poate o conducta... Buna idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Pe ce te bazezi cand zici ca nu papa ulei????Tocmai ai avut dovada ca papa ... acum 3 luni nivel normal ulei. a mai fost pornit de 2 ori de atunci cate 5 min. fum deloc nu scoate. nu a scos niciodata. nici acum nu scoate. cum sa pape daca nu scoate fum? mai ales daca nu a fost miscat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 acum 3 luni nivel normal ulei. a mai fost pornit de 2 ori de atunci cate 5 min. fum deloc nu scoate. nu a scos niciodata. nici acum nu scoate. cum sa pape daca nu scoate fum? mai ales daca nu a fost miscat? Prietene de cat timp ai tu mobra aia? Si la ce intervale masori tu uleiul? Stii tu sigur ca nu papa? Iar daca masori din trei in trei luni inseamana ca nu prea mergi cu mobra si atunci nu mi se pare ceva anormal. Oricum ar fi sa ne dai de stire ce ai constatat ca suntem curiosi. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) DCSAN20, ai citit cu atentie sau te-ai uitat la primele 3 cuvinte? Omu a schimbat uleiu acu 2-3 luni si de atunci a mai pornit-o de doua ori si a tinut-o cate putin, doar sa mai mearga motorul. Vrei sa-mi zici tu ca ai vazut motor (2T, 4T, nu conteaza) care papa cate 200ml de ulei pe minut, cu motoru la relanti? Editat Decembrie 23, 2008 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 prietene trotinet, jur ca eu am inteles ca tu verifici nivelul cu motorul pornit, la 1600 rpm; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonu' Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 Daca sigur nu mai este ulei exista posibilitatea sa-l fi pierdut in mers printr-o zona superioara a motorului.Cand pompa de ulei face presiune poti sa pierzi astfel fara sa vezi multa mizerie in jurul zonei pe unde pierde.Baga alt ulei ,tine-o pornita si vezi ce se intampla cu mare atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.