cristi-mic Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Exact Airoh S4 mi-am luat si eu acum o saptamina, o folosesc in configuratia dual-sport (cu cozoroc si viziera), dar parbrizul nu ma afecteaza deloc. Daca ma las mai jos ma protejeaza complet, in schimb daca ma ridic putin se simte imediat curentul. Pentru comparatie, am 1,69m. Cred ca inainte sa iei un parbriz nou ar trebui incercat cu o folie rigida si facute niste experiente (mai inalt, mai jos etc). Nici prea inalt sa nu fie, ca nu cred ca ar vrea cineva sa se uite prin el ca la masini. Mie imi ajunge cam pina in dreptul barbiei (ca inaltime). Editat Octombrie 5, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Un tabel in excell cu viteza REALA la diferite turatii. Schimbati acolo valoarea turatiei si rezulta automat viteza in diferitele trepte de viteza. Se mai pot schimba deasemenea dimensiunile anvelopei si al jantei. XTZ_750_rapoarte.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 io am renuntat la viziera de la S4 ca le cam fluiera dupa 90 la ora si ca se abureste ca nesimtita in oras (deh, io folosesc vaca la facut naveta). cat despre chestia cu folie rigida... cre ca aici vb fix de "nu conteaza inaltimea ci conteaza istetimea". adik pana la urma nu ar fi mare bai sa ma auc sa decupez vre-o bucata de plexic / plastic si sa fac experimente. totusi tind sa cred ca parbrizele astea sunt si ele facute dupa oarece teste aerodinamice pe care eu nu prea am cum sa le reproduc. din punctul meu de vedere cel mai ok ar fi un parbiz inaltat, gen givi, pls o mantzocarie d-aia de banda suplimentara de plexic care sa pivoteze in partea superioara. cum onor se gasesc la mai toate turing-urile, numa la juncile noastre nu s-o gandit nimeni. sa nu uit... ca solutie f ok de protejare a picioarelor de curent merg genunchere cu protectii lungi pe tibie. dak le mai combini si cu nijte cizme de cross... trai neneaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Air deflector gasesti, d-ala universal si-l pui pe parbrizul inalt de la GIVI. Iar un test aerodinamic poti face, daca vrei cu adevarat. Prinzi o coada de matura in fata motocicletei si de ea un jet de aburi ori o fumigena si pe alta coada de matura prinsa in lateral, o camera video. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Prinzi o coada de matura in fata motocicletei si de ea un jet de aburi ori o fumigena si pe alta coada de matura prinsa in lateral, o camera video ... si ma trezesc ca sare baba-cloantza cu gura pe mine. cat despre deflectoru ala universal, zi-mi si mie unde mucu haiducu il gasesc, ca am inrosit gugalu si nik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 adik... Vario-Touringscreen-MRA-Yamaha-XTZ-750-Super-Tenere suna interesant la 107 epuroi... devine neinteresant cand mai pui 25 de epuroi livrarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 M-am hotarat pentru SuperTenere. Nu imi cumpar maine, vorba aia, dar am sa incep sa ma uit in stanga si in dreapta. Chestii dupa care ar trebui sa ma uit / pe care ar trebui sa le evit? Exista ani de fabricatie mai "speciali" (buni sau rai) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 M-am hotarat pentru SuperTenere. Nu imi cumpar maine, vorba aia, dar am sa incep sa ma uit in stanga si in dreapta.Chestii dupa care ar trebui sa ma uit / pe care ar trebui sa le evit? Exista ani de fabricatie mai "speciali" (buni sau rai) ? Pai ar fi bine ca motocicleta pe care doresti sa o cumperi sa fie fabricata dupa 1992. In acel an s-au facut modificari la ambreiaj si la releul de incarcare(cel vechi era cam subdimensionat si a fost si mutat sub sa). Ca parte estetica difera foarte putin: au fost schimbate scaritele spate si comenzile electrice de pe ghidon(cele vechi fiind patratoase si urate, chiar hidoase). Sa nu-ti fie "frica" sa iei o motocicleta cu mai multi km (60-70.000) nu este nici o problema. La cele care au doar 30-40.000 exista posibilitatea sa aiba de fapt 140.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 M-am hotarat pentru SuperTenere. Nu imi cumpar maine, vorba aia, dar am sa incep sa ma uit in stanga si in dreapta.Chestii dupa care ar trebui sa ma uit / pe care ar trebui sa le evit? Exista ani de fabricatie mai "speciali" (buni sau rai) ? vino pe la mine, ia-l si pe Cristi de mana sa te aduca. mai stam la povesti si-ti dau si vaka sa vezi cum e si ce am mai facut si mai e de facut pe la ea. (nu ca n-ai stii, doar aveai langa scara) Pai ar fi bine ca motocicleta pe care doresti sa o cumperi sa fie fabricata dupa 1992. In acel an s-au facut modificari la ambreiaj si la releul de incarcare(cel vechi era cam subdimensionat si a fost si mutat sub sa). Ca parte estetica difera foarte putin: au fost schimbate scaritele spate si comenzile electrice de pe ghidon(cele vechi fiind patratoase si urate, chiar hidoase). Sa nu-ti fie "frica" sa iei o motocicleta cu mai multi km (60-70.000) nu este nici o problema. La cele care au doar 30-40.000 exista posibilitatea sa aiba de fapt 140.000. asa e. eu am luat-o din Italia cu "numai" 14.000 km fabricatie '96, dar o privire pe la motor si la discurile de frana imi spune ca are minim 40.000-50.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 vino pe la mine, ia-l si pe Cristi de mana sa te aduca. mai stam la povesti si-ti dau si vaka sa vezi cum e si ce am mai facut si mai e de facut pe la ea. (nu ca n-ai stii, doar aveai langa scara) asa e. eu am luat-o din Italia cu "numai" 14.000 km fabricatie '96, dar o privire pe la motor si la discurile de frana imi spune ca are minim 40.000-50.000 km cred ca pretul corect il gasesti pe www.mobile.de sau pe orice alta piata dintr-o tara in care masluirea kilometrajului constituie infractiune. Adica un samsar din Germania, cand zice ca are o mobra '96 de cu "numai" 14 mii in anunt va scrie si ca este "pentru export" ... adica pentru export nu risca inchisoarea daca a umblat la km. Cel mai probabil legea aia a lor se foloseste de baza de date creata cu ocazia efectuarii ITP unde, printre altele se inregistreaza nr km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 M-am hotarat pentru SuperTenere. Nu imi cumpar maine, vorba aia, dar am sa incep sa ma uit in stanga si in dreapta.Chestii dupa care ar trebui sa ma uit / pe care ar trebui sa le evit? Exista ani de fabricatie mai "speciali" (buni sau rai) ? Sunt multe de vanzare pe BikeShop si la preturi decente...Anuntul cu motorul meu Mesaj completat Sunt multe de vanzare pe BikeShop si la preturi decente...Anuntul cu motorul meu Azi a implinit 50000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 cred ca pretul corect il gasesti pe www.mobile.de sau pe orice alta piata dintr-o tara in care masluirea kilometrajului constituie infractiune. Adica un samsar din Germania, cand zice ca are o mobra '96 de cu "numai" 14 mii in anunt va scrie si ca este "pentru export" ... adica pentru export nu risca inchisoarea daca a umblat la km. Cel mai probabil legea aia a lor se foloseste de baza de date creata cu ocazia efectuarii ITP unde, printre altele se inregistreaza nr km Tin sa te anunt ca si la noi se inregistreaza numarul de km la ITP. Cel putin la Tulcea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Tin sa te anunt ca si la noi se inregistreaza numarul de km la ITP. Cel putin la Tulcea. stiu, insa inregistrarea nu are nici un sens ... macar daca ai putea solcita o informare(contracost la RAR) atunci cand cumperi ceha SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/ Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 In sfarsit vesti bune de la yamaha , sa speram ca la anu pe vremea asta il gasim in magazine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 (editat) E foarte interesanta prinderea spitelor pe janta... jante care la prima vedere permit montarea de anvelope tubeless, plus ca nu se mareste latimea lor, ca la BMW R120GS sau Aprilia Caponord Editat Octombrie 21, 2009 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 foarte intereant, hai sa o vedem mai rpd in magazine. ca poate in cativa ani mi-o permit si eu interesanta trecerea la cardan. se pare ca ramane la bicilindru sa mai pastreze si conceptul cu 2 faruri rotunde si gata we got a winner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 bre, stiu ca e concept si alea, da io tot is cu balutza in brau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 sper sa nu lase radiatoarele pe lateral ca la varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 alea-s ptr V-uri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 1, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2009 2 grafice de putere si cuplu la Super Tenere. Fara a comenta cifrele absolute (care sint mai mult decit onorabile), e de remarcat curba cu panta foarte constanta a puterii (ceea ce se simte de fapt si la condus) dar mai ales cea a cuplului: constanta de la 2500rpm, unde se obtine deja cam 85% din cuplul maxim. Aproape ca la un diesel modern...ceea ce iar se simte la condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 alea-s ptr V-uri ! sunt sau nu pt V-uri uite ca sunt pe lateral in poze. 1200 cmc va avea, cam mare animalu 900 cat are TDM-ul nou se pare ca nu era destul clar sa la gatul nu 1200 gs, si o sa ia sigur a bucata buna din portia lui. daca o scot sub 12000 euro e best seler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Salutari de la un proaspat posesor de super-vacuta. E din 90, si aici vin intrebarile mele. Din ce-am citit, diferentele fata de modelele de dupa '92 sunt releul de incarcare si ambreajul. Atat? Sunt aceste piese niste factori care mi-ar pune bete in spite pe drum? Pot sa pun releul unui ST de dupa '92 pe ea? Ce alte probleme mai apar la acest model (89-91) ? Multumesc si la cati mai multi km frumosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Cateva imaginii cu solutiile tehnice ale noului prototip. http://www.autoblog.com/2009/10/22/tokyo-2...ays-knows-wher/. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.