Sari la conținut

Postări Recomandate

il gasesti oricand pe www.tenereclub.ro

 

 

 

pai cred ca acea protectie este mai mult pentru piciorul stang al pasagerului, pentru a nu il baga intamplator pe acolo.

o dau si eu jos cand spal motocicleta, mai ales dupa noroaie serioase.

Nu cred ca ar ajunge vreun pasager cu picioarele aproape de lantz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu cred ca ar ajunge vreun pasager cu picioarele aproape de lantz

 

Mare dreptate ai! Nu m-am gandit ca ar putea ajunge pasagerul pe acolo cu amandoua picioarele, eventual in acelasi timp... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatoarea de lant e conceputa in primul rand, parerea mea, pentru a nu murdari motocicleta cu ulei aruncat de pe lant. Este totusi o motoreta enduro-touring si exista proprietari care o folosesc mai mult pe asfalt si vor ca utilajul sa fie curat. Doar dirt(y)-bikes nu au aceasta aparatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar dirt(y)-bikes nu au aceasta aparatoare.

 

vinovat :)

 

2 sezoane am mers fara protectia de lant. intr-adevar, face servisatrea lantlui ceva mai facila. da pe de alta parte, arunca multicel smomoz pe carena laterala. si vorbim de genu ala de smomoz plin de ulei si alte bunatati :P

oricum, sezonu asta cre ca o repun in drepturi. asa... sa avem termen de comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am gasit un ST de ocazie la un pret destul de bun, in jur de 1000e, trebuie sa merg zilele urmatoare sa il vad impreuna cu un prieten. Motorul e adus de afara, e neimatriculat si e in stare de functionare, cam atat stiu de el, singura problema a fost la el electromotorul care a fost schimbat. 

 

Nu stiu din ce an este.

 

Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret... Ce probleme se intalnesc cel mai des la ST?

 

Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati?

 

Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti? 

 

Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult) ?

 

consuma ulei dupa un anumit nr de km?

 

Nu am cautat pe forum, poate erau pe aici unele raspunsuri la intrebarile mele....imi cer scuze pt. comoditate.

 

  MULTUMESC.

 

 

 

 

 

 

 

 

Editat de tiger tank
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am gasit un ST de ocazie la un pret destul de bun, in jur de 1000e, trebuie sa merg zilele urmatoare sa il vad impreuna cu un prieten. Motorul e adus de afara, e neimatriculat si e in stare de functionare, cam atat stiu de el, singura problema a fost la el electromotorul care a fost schimbat. 

 

Nu stiu din ce an este.

 

Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret... Ce probleme se intalnesc cel mai des la ST?

 

Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati?

 

Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti? 

 

Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult) ?

 

consuma ulei dupa un anumit nr de km?

 

Nu am cautat pe forum, poate erau pe aici unele raspunsuri la intrebarile mele....imi cer scuze pt. comoditate.

 

  MULTUMESC.

 

Cred ca mai multe informatii vei obtine pe www.tenereclub.ro, nu fac reclama ascunsa, dar acolo este un pic mai mare traficul la tipul acesta de motocicleta, pe aici trece saptamana pana scrie careva ceva...

 

Hai sa incerc sa te orientez un pic, dar ai cam putine date in acest moment...

 

Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret..

Si eu am dat 1050 euro pe a mea, neinscrisa, este din '90, nu a fost o bijuterie, dar nici rau nu arata, insa am avut noroc sa mearga motorul bine, pe unde o bag eu doar asta conteaza. Oricum pana acum nu am schimbat decat rulmentii la roata spate, dar recunosc ca mai trebuie umblat pe ici pe colo...

 

Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati?

Anii de productie mai buni sunt cei mai recenti :D , oricum bine ar fi sa fie dupa '91, pentru ca sunt ceva schimbari, regulatorul de tensiune, comenzile de pe ghidon...

 

Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti?

Diferenta de putere nu cred sa fie intre modele, in pricipiu motorul este acelasi.

 

Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult)?

Benzina consuma in functie de cat de bine este reglata/uzata si cat ai incheietura de flexibila, mie mi-a luat si 5,5 cu 100 km/h constant, dar si 9% prin noroaie, pe dealuri. Oricum daca mergi mult prin oras si consumul de benzina este important pentru tine, poate ar fi bine sa te reorientezi...

 

Consuma ulei dupa un anumit nr de km?

Asta cu consumul de ulei m-a amuzat un pic, sunt convins ca ai auzit frecvent replica "ii dau ture la rosu, merg cu 250 dar nu consuma gram de ulei!" :bigstar:

Consumul de ulei nu este influentat de, sau numai de, numarul de km ci mai ales de intretinerea si modul de utilizare pe care a avut-o motorul respectiv, poti gasi motoare cu peste 150.000 care inca sa se tina bine, dar si motoare la 50.000 care si-au dat duhul... La consumul de ulei mai conteaza si caracteristicile uleiului folosit, oricum motor care sa nu consume GRAM de ulei inca nu am intalnit. Cel mai bine ar fi sa ii poti lua o compresie. Mie in ultimul an si vreo 4500 km mi-a luat cam 450 grame de ulei Motul 10W40 5100.

 

Ar trebui insa sa cauti si pareri mai avizate ca a mea, eu nu detin modelul de prea mult timp.

Bafta la cumparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. 

 

Intrebarea despre consumul de ulei a fost pt. ca am avut un xt600 care ma terorizat cu, consumul de ulei, cu toate ca am incercat mai multe firme si diferite vascozotati.. 

 

In bugetul de care dispun doar un ST mi e pe plac. Cel mai tare ma ingrijora consumul, astazi am mai citit pe forumuri si m am lamurit, undeva la 6-7% la ce o sa fac eu cu el. 

 

   DAR...a aprut o problema mare! ...motocicleta a fost adusa din Elvetia de un nene care a mai adus motociclete din afara singurul defect fiind electromotorul.. intre timp nenea a suferit un atac de cord si a murit. Acum sotia a scos fiarele de vanzare ca sa scape de ele, printre care si un ST. Problema ce mai mare e ca motocicleta nu are acte si cere pe ia 800e negociabil. Astea din cate am aflat de la un prieten care se cunoaste cu o ruda de a proprietarei. 

 

   Acum, sa excludem probabilitatea de a fi un motor furat, exista sanse sa se poata imatricula motoru? Se pot cumpara acte si facut recarosare a mobrei ..? ce ar fi de facut..? aici chiar nu ma mai pricep deloc. :bigstar:  

 

  Daca motoru mi e pe plac, si ar fi posibila imatricularea lui , avand in vedere si obtinerea unui pret bun... o sa iau serile de pe motor si de pe cadru si o sa merg la politie sa ma interesez daca nu e dat furat sau mai nou se poate cauta si pe net.

 

 

 

 

MULTUMESC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare destul de complicat ceea ce vrei tu sa faci .

eu as mai aduna ceva banuti si as lua una de care sa fiu sigur cu hartiile altfel nu te vei putea folosi de ea si poate doar o vei revinde piese .

primul lucru pe care il intreb la cumparare este daca mobra are acte si daca sunt pe numele vanzatorului.

nu am timp de complicatii .

tu faci cum vrei .

 

 

mobre care nu consuma gram de ulei ?

heheh , cbr 600 f3 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bestbike.ro/yamaha/xtz-750/endu...amp;pictureid=1

 

si mai bagi 100 euro pe consumabile si e totul ok, daca nu iati cu 1000 si mai baga 1000

Am vazut motorul, arata super ingrijit. Merita, recomand :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. 

 

Intrebarea despre consumul de ulei a fost pt. ca am avut un xt600 care ma terorizat cu, consumul de ulei, cu toate ca am incercat mai multe firme si diferite vascozotati.. 

 

In bugetul de care dispun doar un ST mi e pe plac. Cel mai tare ma ingrijora consumul, astazi am mai citit pe forumuri si m am lamurit, undeva la 6-7% la ce o sa fac eu cu el. 

 

   DAR...a aprut o problema mare! ...motocicleta a fost adusa din Elvetia de un nene care a mai adus motociclete din afara singurul defect fiind electromotorul.. intre timp nenea a suferit un atac de cord si a murit. Acum sotia a scos fiarele de vanzare ca sa scape de ele, printre care si un ST. Problema ce mai mare e ca motocicleta nu are acte si cere pe ia 800e negociabil. Astea din cate am aflat de la un prieten care se cunoaste cu o ruda de a proprietarei. 

 

   Acum, sa excludem probabilitatea de a fi un motor furat, exista sanse sa se poata imatricula motoru? Se pot cumpara acte si facut recarosare a mobrei ..? ce ar fi de facut..? aici chiar nu ma mai pricep deloc. :crack:  

 

  Daca motoru mi e pe plac, si ar fi posibila imatricularea lui , avand in vedere si obtinerea unui pret bun... o sa iau serile de pe motor si de pe cadru si o sa merg la politie sa ma interesez daca nu e dat furat sau mai nou se poate cauta si pe net.

 

 

 

 

MULTUMESC.

 

ATENTIE !!!

 

Elvetia nu este in UE , si trebuie sa platesti taxe vamale daca vrei sa inmatriculezi !!!

 

Daca motorul a fost inmatriculat vreoadata , si sti in ce tara , te pot ajuta eu sa il inmatriculezi , ideea e sa iti convina la bani , si sa iti convina sa astepti

 

Cu RESPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Weekendul asta merg sa vad motorul cu ochiul meu ...sa vad in ce stare este si care e traba cu actele, daca are totusi habar de provenienta mobrei, asa din auzite am auzit ca nu are acte deloc la ea. 

 

  Daca nu o sa se poata face nimic pentru a circula legal, poate ii interesat cineva sa o cumpere pt piese..

 

 

 

 

multumesc anticipat pt raspunsur si pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa-i fac carte RAR unei remorci (tot de la un mort) aduse din olanda, am factura (cu seria), chitanta de vama si tablita de inmatriculare... m-au tot mintit spagarii aia de la RAR, chiar am intrat pe banda platit taxa pt identificare ... am renuntat :crack: ... cred ca e mai usor cu un Mercedes furat :)

Eu zic sa o cumperi cu maxim 300 euro si sa o dezmembrezi :bigstar: eventual cumperi si una defecta si cu acte ... pentru motor nu cred sa ai nevoie de acte ... mie mi-au omologat un motor la masina pt care nu aveam nici un act , motorul era identic ca si putere

 

 

eventual citeste-i seria de pe cadru si du-te cu ea la rar , poate o cauta aia si daca nu e furata iti fac carte... apoi bati pama cu baba

Mesaj completat

ATENTIE !!!

 

Elvetia nu este in UE , si trebuie sa platesti taxe vamale daca vrei sa inmatriculezi !!!

 

Daca motorul a fost inmatriculat vreoadata , si sti in ce tara , te pot ajuta eu sa il inmatriculezi , ideea e sa iti convina la bani , si sa iti convina sa astepti

 

Cu RESPECT

ia zi-mi mie ce sa fac?! am factura de la rar si acum , cum ca am platit identificarea lu peste, le-am lasat copie dupas acte, au facut aia poze remorcii... treaba sa m-am incurcat cu un tehnician de acolo si m-a tot vrajit de mi s-a facut sila si nuam mai mers pe acolo

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare. de pe xtz 660 CDI-ul s-e potriveste pe xtz 750? :laugh:

NU!! deoarece una este mono si cealalta bicilindru!!asta fiind ce mai mare diferenta intre modele si fara a intra in amanunte!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU!! deoarece una este mono si cealalta bicilindru!!asta fiind ce mai mare diferenta intre modele si fara a intra in amanunte!! :)

 

bine,bine. dar ambele au o singura bobina. de aceea intreb. eu am pornit azi 750-le cu cdi de 660. :laugh: dar problema e ca nu l-am putut incerca in sarcina. [nu are lant] m-am gandit ca cineva a mai testat asa ceva inainte, de aceea am intrebat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine,bine. dar ambele au o singura bobina. de aceea intreb. eu am pornit azi 750-le cu cdi de 660. :laugh: dar problema e ca nu l-am putut incerca in sarcina. [nu are lant] m-am gandit ca cineva a mai testat asa ceva inainte, de aceea am intrebat. :)

SUPER!! atunci singura diferenta ar fii "gradele de avans"( sper sa fi spus corec),,daca ai manualele celor doua ai putea compara si daca sunt la fel totul este ok!!Spor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicilindrul porneste si te poate duce multi km cu o singura bujie functionala(am testat pe a mea).

Esti sigur ca merg ambele bujii?

ST750 are distribuitor ca sa nu aiba 2 bobine de inductie? Ar fi destul de aiurea ,pare mult mai simplu si compact sa aiba 2 bobine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicilindrul porneste si te poate duce multi km cu o singura bujie functionala(am testat pe a mea).

Esti sigur ca merg ambele bujii?

ST750 are distribuitor ca sa nu aiba 2 bobine de inductie? Ar fi destul de aiurea ,pare mult mai simplu si compact sa aiba 2 bobine.

 

Poate are doi senzori pt CDI la magnetou. Sau un singur senzor si pistoanele sunt decalate la perfect 180 grade. In ambele cazuri merge cu o singura bobina de inductie si fara delco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...