cristi-mic Postat Decembrie 9, 2008 Autor Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) S U P E R B A !!!! Nici nu mai zic spor la vinzare, ca e pomana curata ! Editat Decembrie 9, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 aveti idee unde gasesc suporti laterali de cutii monokey (ca cele din pozele de mai sus sau chiar alt model ) si bull bars ? as prefera SH dar va multumesc si ptr ceva linkuri cu ele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 9, 2008 Autor Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) Filmat cu Oregon Scientific ATC 3K. Originalul e mult mai bun (oricum nepixelat). Editat Decembrie 9, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Multam de info, am uitat sa spun ca are kit dyno jet la carburator...de fapt cred ca stiti motorul-vezi poza, a fost a lui Dragonu (service de pe Calusei) apoi a lui Broki...ei mi-au spus ca e un consum normal cu kitul asta si daca sunt in domeniu tind sa-i cred. Totusi o sa incerc cate ceva, e prea mult fata de ale voastre... Multam de info, am uitat sa spun ca are kit dyno jet la carburator...de fapt cred ca stiti motorul-vezi poza, a fost a lui Dragonu (service de pe Calusei) apoi a lui Broki...ei mi-au spus ca e un consum normal cu kitul asta si daca sunt in domeniu tind sa-i cred. Totusi o sa incerc cate ceva, e prea mult fata de ale voastre... ..am vazut pe Tenere club ca ar trebui pus iridium si lasat cuiul mai jos. Prima as putea s-o fac, ca si curatarea carburatorului . Lasatul cuiului nu afecteaza insa puterea ? mi-amintesc de la mobra si cz, ca incercam toate variantele, daca n-ai amestec bogat, se cam ineaca, mai ales cu dyno jetul asta, cu care daca nu dai gaz, se ineaca. Ce ziceti? .... dl. doctor Cristi ? evident ca prefefer puterea in detrimentul consumului, totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 9, 2008 Autor Share Postat Decembrie 9, 2008 Logic vorbind, ridicatul cuiului are ca efect DOAR cresterea consumului, pentru ca oricum se ridica atunci cind accelerezi, iar forma lui nu e chiar conica pe toata lungimea, ci numai la virf. In realitate nu se simte absolut nici o scadere de putere. E important si ca diafragmele sa fie intregi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 Simplu de tot cu bluzele...iei legatura cu Lebadake (tenereclub.ro) ca el le face. Apropo de adus produse de la Louis, parerea mea e ca Romi (ROMI3 pe forum) e cel mai bun. Lanturile X-Ring sint cele mai bune la ora actuala, indiferent ca vorbim de strada sau enduro. Daca auzi de unii care folosesc la enduro lanturi simple, este pentru ca se urmaresc performante maxime (frecare minima) si nu se are in vedere longevitatea lantului. Sper ca am fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Filmat cu Oregon Scientific ATC 3K. Originalul e mult mai bun (oricum nepixelat). pe ce sosea e filmata treaba ? foarte tare oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 Tulcea-Galati, bucata de dupa Revarsarea, sint 5 curbe care apar ca o mina pe harta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 (editat) poate intereseaza pe cineva : Vand sa Yamaha Super Tenere original in stare foarte buna nu are nici o ruptura de material 0721/522.633 Editat Decembrie 12, 2008 de forro_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Ieri am pornit ST-ul dupa o perioada in care nu a mers din cauza tci-ului ars,astazi am incercat din nou dar electromotorul invarte in gol.L-am dat jos si l-am verificat,functioneaza si nu are nici un dinte lipsa sau rupt,are cineva idee care este sistemul prin care cupleaza cu arborele,e cam si cum ar fi blocat "bendixul" sau patineaza pe ceva pe acolo. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 cum scot partea magnetica de la alternator,merge fara presa? nu pot desface surubul central care tine oala aia magntica de la st-ul meu cum se procedeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 14, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2009 Acum vin si posturile adunate de-a lungul timpului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 ok , iuesei.........bravo frate, hai dunarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 15, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2009 Multumesc Raul pentru topicul asta separat. Stiu ca e greu sa aduni posturi de acum 2-3 ani si sa le ordonezi pe aici, dar eu cred ca in final o sa iasa un topic reusit, din care lumea sa extraga multe informatii utile. UPDATE: Apropo de frinele de la Super Tenere, care sint pur si simplu subdimensionate: stiti ca eu am pus discuri ventilate de 300mm, cu care e mult mai bine. Acum am comandat si furtune de frina din teflon + insertie metalica, sper sa mearga si mai bine. Ideea este ca furtunele originale din cauciuc imbatrinesc, se dilata la cald, se dilata la presiune, respira si contamineaza lichidul de racire .... astea de teflon sint pe viata. Ma rog, acum ceva timp as fi facut ca vulpea la struguri, pentru ca sint foarte scumpe, dar am gasit la Thunder Bikes cu 99RON bucata (2 bucati pentru frina fata)...si am devenit fanul lor. Va tin la curent cu montajul si performantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) Multumim Raul pentru efortul depus! O sa iti dam o bericica cand ne vedem prima oara! PS: Eu de abia acum am vazut unele posturi in care lumea s-a luat de mine ..... precum ca eu nu as vrea sa spun defectele ST-ului ... SA FIE CLAR eu pe acest forum intru destul de rar, fapt care se poate vedea si din numarul meu de posturi .. doar 494 in 3 ani ST-ul are ff putine defecte dar care se "corecteaza" cu foarte putine batai de cap si destul de putini bani! ST-ul meu porneste dupa aproximativ 7-8 secunde pe timp de iarna dupa 2 saptamani .. asta e intervalul la care o pornesc!(Bujii iridium) Consumul bate spre 6% cu pasager si destule bagaje.(carburatoare sincronizate, spalate, bibilite, membrane noi,etc) Editat Ianuarie 15, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 21, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2009 Motorul meu de 850 (tot cu Iridium) a pornit la prima invirteala, instant, dupa 2 saptamini de stat. Au mai ramas niste posturi ratacite...le aduc si pe alea aici: 1. Releul de incarcare: se stie ca in '90 a fost schimbat de fabrica si mutat de sub laterala stinga (era unul mic si care se ardea repede) sub sea. Desi mai bine racit (aripioare), caldura de la rezervorul de ulei nu il ajuta. Asa ca l-am mutat sub bord, unde se raceste perfect (maxim 30 grade). Am fabricat doar un simplu suport de tabla, iar prinderea e aceeasi cu a modulului de aprindere. 2. Frina fata: este punctul slab al modelului, cele 2 discuri de 245 mm sint mult prea mici. Asa ca am gasit pe net (http://stores.ebay.de/MX-TEC) un neamt care face la comanda orice tip de disc de frina enduro, pentru orice model, din 2 tipuri de otel, la alegere, la preturi de 2-3 ori mai mici decit cele originale. Am mai fabricat adaptorul care decaleaza etrierul (discurile noi au 300 mm) din tabla navala de 17 mm, cu locasele de prindere frezate. Rezultatul e complet diferit...in bine. In plus, placutele de frina sint acum din azbest cancerigen, din ferodou de ambreiaj de la camioane, frezat si lipit... 3. Diverse: detaliu cu evacuarea si sistemul de prindere al crashbar-urilor. Sint facute de mine, din teava putin mai groasa la interior. Saua refacuta (a costat cam mult, dar a meritat). Toata partea estetica am facut-o singur, cu vopsea negru mat. Avantajul e ca pot vopsi oricind pe deasupra ei, pentru retusuri, fara sa se increteasca asa cum se intimpla de obicei. Si m-a costat doar vreo 60 RON, adica 4 tuburi de spray. Bujii noi, NGK Iridium...acum porneste foarte usor (desi si inainte pornea bine), dar sper sa nu ma mai uit la ele vreo 50.000 km... Farurile au becuri "de'alea naspa, cu xenon" albastrui, 20 RON perechea, si toata lumea ma intreaba ce-am pus de bat asa tare... Bineinteles, fiecare faza are releul ei. Frinele au fost demontat bucatele si curatate. Toata instalatia electrica a fost revizuita. La fel si articulatiile si rulmentii. Toba de esapament: am gasit pe net o toba disecata, asa ca am actionat in cunostinta de cauza. Asa cum se vede, gazele trec din compartimentul 2 in 4, apoi in 3 si ies prin teava subtire afara. Am taiat capacul prin care iese aceasta teava, am taiat si teava pina la intrarea in compart. 2, si am facut un capac nou, cu teava de inox, care iese exact ca si teava originala, asa ca nu se vede nimic de afara. Ca rezultat, gazele ies direct din 2-4 afara, expandind putin si in 3. Sunetul e sportiv, nu deranjeaza, dar se aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 3. Diverse: detaliu cu evacuarea si sistemul de prindere al crashbar-urilor. Sint facute de mine, din teava putin mai groasa la interior. Cum ai indoit teava? (rece/cald) si cat de groasa? (mm). Mi-a zis un tip sa mai astept ca isi face dispozitiv pentru 22mm (ca si ghidonul) dar eu m-am gandit la 18 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) E o teava de vreo 18mm, cum spui tu, dar groasa in carne, am indoit-o pe un fel de role la un prieten care face tot felul de garduri si confectii metalice. Se indoaie usor. Modelul se gaseste ca .pdf la Hepko&Becker. Update la furtunele de frina (de la ThunderBikes, marca Hel) Au costat 198 RON + 27 RON transport, venite a doua zi dupa ce am dat comanda. In loc de modelul clasic cu repartitor am preferat 2 furtune lungi care pleaca din pompa. Racordurile si suruburile sint din inox, furtunele sint foarte flexibile si arata super bine. O sa revin cu impresii cind le montez. Editat Ianuarie 22, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Salutare teneristi . Zilele astea avind ceva mai mult timp liber m-am apucat sa fac o mica revizie la vaca. Am inceput su suspensia fata la care am schimbat uleiul si am adaugat si eu 2 distantiere pentru precomprimarea arcurilor , conform indicatiilor lui Cristi Mic. Dupa ce am dat jos saua si rezervorul am demontat filtrele de aer pe care le-am suflat cu aer comprimat. Am trecut la demontarea carburatorului si am avut parte de prima surpriza neplacuta . Asa cum se vede in poza , in dreptul varfului surubelnitei imi curge benzina. Daca strang cele doua parti laolalta bolboroseste benzina.Precizez ca cele doua suruburi erau stranse la maxim. Dupa asta am desfacut carburatorul si am primit a doua repriza din surprizele neplacute. Una dintre membrane are o spartura de 3-4 mm . 1. Ce-mi recomandati la prima problema ? S-i dau o gaura si sa-l prind cu un surub? 2. Se poate repara membrana sau trebuie altul si daca aveti careva asa ceva de vanzare. E posibil ca de la problemele astea sa-mi fi consumat 8-9 / 100 mediu sau mai pot fi si alte probleme? Multumesc anticipat. Editat Ianuarie 22, 2009 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 10042434 asta ar fi codul de la Louis pentru setul complet de "reparatie" la carburatoare (adica niste garnituri si O-ringuri). Ar trebui sa te rezolve. Membranele cele mai ieftine se gasesc la Kedo (www.kedo.de), codul este 41454. Tot la Kedo gasesti si separat alte piese de carburator, ca de exemplu garnitura care-ti curge (cod 30943 ). Consumul e din cauza membranelor si posibil din cuiul de dojaj (lasa-l la minim si se rezolva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Multumesc Cristi. Am sa vorbesc cu romi poate imi aduce el, ca eu nu prea le am cu comenzile. Sper sa pot rezolva repede ca vine deja vremea buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 Cu placere. Romi te rezolva intotdeauna. Am mai gasit un post pierdut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Si carburatoarele mele au fost curatate asta vara ... si la mine aveam o membrana sparta Cam astia ar fi pasii pentru schimbarea membranelor la ST: 1. Se desfac suruburile capacului de sus(Atentie: Acesta trebuie tinut pentru ca va fi aruncat de arc) 2. Se scoate arcul+cuiul de dozaj(Atentie mare la saibele de pe cui!!!!)+membrana+subar 3. Se scoate membrana de pe subar, scotand cu atentie saiba de plastic Apoi in sens invers pentru a le monta! Se va incepe introducerea membranei pe subar ca in poza: Pentru un consum cat mic cuiul de dozaj se va cobori cat mai jos! Siguranta trebuie pusa ca in poza(ultimul canal de sus) Spalarea carburatoarelor se recomanda a se face cu decarbusolv: Inainte de spalare: Dupa spalare: Daca mai aveti nevoie de anumite poze a pieselor de ST sau tutoriale pt desfacerea ST-ului cereti aici ... ca va pot ajuta Editat Ianuarie 22, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Multumesc Bogdan. Siguranta de la acele de dozaj era la jumatate ( a treia gradatie), asa ca o sa le mut cum ai zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.