Sari la conținut

Streetfighter Vs Supersport


arunescu
 Share

Postări Recomandate

a mers cineva pe ambele?

 

as vrea sa stiu care sunt diferentele in ceea ce priveste acceleratia deoarece e singurul motiv pentru care m-am urcat pe moto. nu-mi place viteza constanta si mare

 

am inteles ca chiar daca pe foaie cea supersport e mai rapida, acceleratia se simte mult mai brutal pe un streetfighter datorita pozitiei corpului si cuplului motor la ture joase

 

cu 954 acceleratia e incredibila dar din doua trepte ajunge la j de mii km/h si trebuie sa stau aplecat in timp ce motorul se invarte cu alte j de mii de ture/minut. e ca ejacularea precoce - scurta si placuta....dar prea scurta

 

e streetfighter-ul mai potrivit?

 

nu dau dealerii test-drive ca m-as lamuri singur

Editat de arunescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mers cineva pe ambele?

 

as vrea sa stiu care sunt diferentele in ceea ce priveste acceleratia deoarece asta e singurul motiv pentru care m-am urcat pe moto. nu-mi place viteza constanta

 

am inteles ca chiar daca pe foaie cea supersport e mai rapida, acceleratia se simte mult mai brutal pe un streetfighter datorita pozitiei corpului si cuplului motor la ture joase

 

cu 954 acceleratia e incredibila dar din doua trepte ajunge la j de mii km/h si trebuie sa stau aplecat in timp ce motorul se invarte cu alte j de mii de ture/minut. e ca ejacularea precoce - scurta si placuta....dar prea scurta

 

e streetfighter-ul mai potrivit?

 

nu dau dealerii test-drive ca m-as lamuri singur

 

Eu cat am avut suza necarenata si fara bord (ceasuri, faruri, oglinzi...) a avut acceleratia mai brutala si se dadea mai usor pe o roata.

 

Explicatia: MUUULT MAI USOARA.

 

Poti sa ii pui o pinion mai mare pe spate (cu 2 dinti in plus) si atunci sa vezi demaraje!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un streetfighter adevarat iti rupe gatul cand bagi mana in gaz, indiferent de viteza la care se intampla asta. Si una si alta pleaca pe o roata daca nu dozezi. Si da e adevarat, pozitia schimba mult trairile.

Mi-am luat speed pentru ca nu imi place sa ma bata vantul la peste 100 km/h si pozitia pe speed ma face sa reduc din greutatea proprie :P

Altfel, sa stii ca nu o sa ejaculezi mai lung cu un streetfighter, poate doar mai des

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ce viteza poti merge pe autostrada fara ca vantul sa devina o problema cu o motocicleta naked/streetfighter/etc (fara protectie in fata)?

 

 

de la 140 in sus trebuie sa te culci pe rezervor. o carena de far, cat de mica, face minuni la drum lung (insa ia din frumusetea unui naked). la peste 140, daca nu stai pe rezervor, dupa 100 km parcursi te dor muschii gatului , pt ca tot impingi capul inainte (impotriva vantului). dar nu e problema, ca dupa 100 de km se termina si autostrazile de la noi. in schimb, datorita pozitiei mai ridicate, mergi pe ea o zi intreaga la viteza de croaziera 110-130, fara sa te doara mainile, ca la supersport, unde greutatea corpului e repartizata alfel.

Editat de partizan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai bine pe carenata ca nu te bate vantul!

 

Stretul imi place mai mult ca accelereaza mai bine!!! Are cuplu in ture joase dar nu poti rula cu viteza mare!!!

 

 

see YA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai bine pe carenata ca nu te bate vantul!

 

Stretul imi place mai mult ca accelereaza mai bine!!! Are cuplu in ture joase dar nu poti rula cu viteza mare!!!

see YA

 

Mai, nu prea stiu ce inseamna viteza mare. Eu am mers cu a mea cu 200 si mai tine pana la 240. E drept, nu e naked, dar e streetfighter. Motivul? Nu sunt pe circuit. Orasul e intortocheat, cam la fel si drumurile nationale. Mult mai bine ma descurc pe streetfighter. Dar de ce sa nu recunosc? As vrea si un superbike. Adik sa am doua. Dar asta cand o sa am si banii pt amandoua. :crack: Avand in vedere ca ma dau si cu prietena, ma ajuta mult V-twin-ul. Nu e puturoasa cum e superbike-ul cu doua persoane, bineinteles la turatii joase si medii. Dupa aceea.......stim cu totii..... :baldy: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni, eu mi-s motociclist biped deocamdata si daca ma ajuta bunul Dumnezeu in iarna asta o pun de 2 roti.

Cam asta ma intereseaza si pe mine

nu exista un compromis? motor de cuplu mare cu pozitia corpului verticala si o oarecare carena de far?

Ma gandeam tot la o pozitie lejera, cuplu maricel in turatii joase , adica un twin, sau 4 linie, mai greu cu cuplul fata de twin in turatii joase dar in turatii medii si mari destul de bunicel (fata de un R); pe langa asta si o carena de far care cat de cat sa te protejeze de vant la o depasire cu 180 (nu ma intereseaza o viteza de croaziera mai mare de 160- 180).

O chestie interesanta ar fi Kawa ER6, ca Twin si cu carena de far, sau ma rog alte naked-uri cu un parbiz... (doamne ce le mai urateste :crack: ))

La 4 linie cred ca s-ar incadra la chestia asta un Suzi SV 650, Suzi bandit 600 S, Yamaha Fazer 600, Honda CBF 600 S (cred ca S este varianta cu carena de far), ...

Ar mai fi o varianta, touring-urile ca ZZR de la Kawasaki in legatura cu pozitia lejera si protectia la vant etc.

Acum ce pot sa zic, nu prea am lamurit problema dar am mai despicat firul in 4.

Astept cu nerabdare pareri de la voi.

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai uitat trei cilindrii in variantele tale - Triple Speed, TNT. Parerea mea este ca exact astea livreaza cel mai bine tot timpul. Imping tare la turatii joase, sunt fioroase la medii si isterice sus.

Exista si parbrize micute care le pastreaza aspectul fioros. Sunt impatimiti care-i dau 250 in goarna pe strazi cu naked-ul si nu se mai plang de vant. Le scot si pe circuit si nu sunt enorme diferente fata de timpii scosi cu speed-uri. E o chestie subiectiva treaba cu confortul. 160-180 nu e viteza de croaziera pentru mine cum nu e pentru cei mail multi dintre noi. Pe mine ma deranjeaza deja de la 100 la ora. Pentru cine merge mult in oras un naked e foarte bun in primul rand din cauza manevrabilitatii mult mai bune vs speed. Cine trebuie sa intoarca un speed pe loc stie despre ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca pe o carenata poti merge drum lung pe cand pe un street mori la drum lung oricat de comod ti sar parea fara protectie e nasol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista multe diferente intre naked-urile europene si cele japoneze.

 

1. Pentru multi producatori europeni naked-urile sunt flagship-ul marcii (TNT, Speed Triple) sau modele cu greutate in linia de produse (Monster). Pentru producatorii japonezi flagship-urile sunt supersport-urile, iar naked-urile sunt produse secundare care in general imprumuta organele de la fratii mai mari.

 

2. Naked-urile europene sunt in general twin-uri sau tricilindrii, iar cele japoneze 4 in linie - Fazer, Hornet, Bandit (cu exceptii - Bulldog etc.)

 

3. Naked-urile japoneze au in general valente de touring (multe sunt de fapt touring-uri fara carene), iar cele europene au valente de urban-sports.

 

4. Ca design naked-urile europene mi se par mai extreme, fidele ideii de street-fighter, pe cand cele japoneze parca nu se pot desprinde de design-ul suspersport-urilor care se gasesc in partea superioara a gamei de produse.

 

 

In concluzie, daca vrei un street-fighter in adevaratul sens al cuvantului, marcile europene iti ofera o alegere bogata. Daca vrei super-sport, japonezii ofera cea mai bine reprezentata oferta.

Daca vrei sa faci touring cu un street-fighter, iti iei carena de far (exista ca optiune la majoritatea modelelor), strangi un pic din dinti si :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un motor la care sa lucrat mult si care iti da satisfactiii mari la vazul lumi dar e nasol sa faci pe el si 130 km (bistrita -cluj) e dureros dar cu cateva opriri e misto

 

ai dreptate da o carena mica la far ajuta mult :P

 

in pregatire

post-7966-1132752011_thumb.jpg

post-7966-1132752326_thumb.jpg

post-7966-1132752473_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Don't!

 

Jucaria e minunata pentru scamatorii dar e din nou scurta si ciclistica e foarte altfel decat la orice altceva. Asigura-te ca e ceea ce vrei. In oras e mishto, la drum mai intins insa si pe curbe e nevoie sa te obisnuiesti bine cu ea.

Motor slabut, te fac multi si n-o sa-ti placa. Mai ales daca te dai jos de pe cbr si te sui direct pe ea.

 

Incearca-l mult pana sa te hotarasti. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e un VFR 750 si mie unul imi place pozitia pe el dar sa nu te aventurezi la drum lung

CUPLU e numai bun avand in vedere ca e V4 si forta te ea de la turatii mici mici mici

in trapta a 6 la 50km/h motorul merge foarte rotund si atunci cand tragi de el pleaca glont pe cuvant .

in oras daca vrei sa mergi lejer nu ai de schimbat treptele decat la stopuri in rest merge cu a 3 ,4 linistit si la 20,30 km/h

post-7966-1132854248_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba arata a streetfighter daca pozitia si motorul sunt tot de supersport :haha:

 

am ocazia sa dau Fireblade-ul pe un Buell XB9S. nu stiu ce sa fac

 

uite aici poza cu Buell-ul in chestiune

si site-uri badweatherbikers.com si www.sporttwin.com, poate, poate...

post-6531-1133216356_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

parerea mea e ca pe o carenata poti merge drum lung pe cand pe un street mori la drum lung oricat de comod ti sar parea fara protectie e nasol

 

Io am venit pe naked (GS 500 E) din Germania pana in Sibiu, fara pauza (decat pe realimentare). A fost frig, ploaie etc. si nu am murit. Daca esti multumit de o viteza de croaziera intre 110-130 ia un naked. Pozitia confortabila nu se compara cu speederul (care iti rupe si incheieturile de la mani, si spatele si cateodata si genunchii)si... tocmai lipsa de protectie la vant la naked te face ca la o anumita viteza sa "stai" pe vant. Parca ai zbura. Vantul face ca incheieturile manii sa fie complet "descarcate" si spatel fiing aproape drept nici nu l simti. F confortabil si neobositor.

 

E ochestiune de mod de utilizare (adica ce vrei, astepti de la motoru respectiv) si nu in ultimul rand... de gust. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

... tocmai lipsa de protectie la vant la naked te face ca la o anumita viteza sa "stai" pe vant. Parca ai zbura.

 

 

Buna comapratie. Omul de pe naked sta pe un motor cu roti, nu pe motocicleta. (Si pe moped sta tot pe un motor cu roti, dar nu la 200km/k :crack:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...v-am tot vazut ca va bateti in idei ca street-ul nu e bun in afara ,ca nu stai pe el la 200....... prin definitie asta este si ideea crearii unui street,pentru strada ,si aici nu mai exista altceva decat placere pura pe strada .......cuplu, trepte bine dozate si suspensii soft......sa ne vedem pe strazii...... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am venit pe naked (GS 500 E) din Germania pana in Sibiu, fara pauza (decat pe realimentare). A fost frig, ploaie etc. si nu am murit. Daca esti multumit de o viteza de croaziera intre 110-130 ia un naked. Pozitia confortabila nu se compara cu speederul (care iti rupe si incheieturile de la mani, si spatele si cateodata si genunchii)si... tocmai lipsa de protectie la vant la naked te face ca la o anumita viteza sa "stai" pe vant. Parca ai zbura. Vantul face ca incheieturile manii sa fie complet "descarcate" si spatel fiing aproape drept nici nu l simti. F confortabil si neobositor.

 

E ochestiune de mod de utilizare (adica ce vrei, astepti de la motoru respectiv) si nu in ultimul rand... de gust. :crack:

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...