arunescu Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 (editat) a mers cineva pe ambele? as vrea sa stiu care sunt diferentele in ceea ce priveste acceleratia deoarece e singurul motiv pentru care m-am urcat pe moto. nu-mi place viteza constanta si mare am inteles ca chiar daca pe foaie cea supersport e mai rapida, acceleratia se simte mult mai brutal pe un streetfighter datorita pozitiei corpului si cuplului motor la ture joase cu 954 acceleratia e incredibila dar din doua trepte ajunge la j de mii km/h si trebuie sa stau aplecat in timp ce motorul se invarte cu alte j de mii de ture/minut. e ca ejacularea precoce - scurta si placuta....dar prea scurta e streetfighter-ul mai potrivit? nu dau dealerii test-drive ca m-as lamuri singur Editat Noiembrie 17, 2005 de arunescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 a mers cineva pe ambele? as vrea sa stiu care sunt diferentele in ceea ce priveste acceleratia deoarece asta e singurul motiv pentru care m-am urcat pe moto. nu-mi place viteza constanta am inteles ca chiar daca pe foaie cea supersport e mai rapida, acceleratia se simte mult mai brutal pe un streetfighter datorita pozitiei corpului si cuplului motor la ture joase cu 954 acceleratia e incredibila dar din doua trepte ajunge la j de mii km/h si trebuie sa stau aplecat in timp ce motorul se invarte cu alte j de mii de ture/minut. e ca ejacularea precoce - scurta si placuta....dar prea scurta e streetfighter-ul mai potrivit? nu dau dealerii test-drive ca m-as lamuri singur Eu cat am avut suza necarenata si fara bord (ceasuri, faruri, oglinzi...) a avut acceleratia mai brutala si se dadea mai usor pe o roata. Explicatia: MUUULT MAI USOARA. Poti sa ii pui o pinion mai mare pe spate (cu 2 dinti in plus) si atunci sa vezi demaraje! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Un streetfighter adevarat iti rupe gatul cand bagi mana in gaz, indiferent de viteza la care se intampla asta. Si una si alta pleaca pe o roata daca nu dozezi. Si da e adevarat, pozitia schimba mult trairile. Mi-am luat speed pentru ca nu imi place sa ma bata vantul la peste 100 km/h si pozitia pe speed ma face sa reduc din greutatea proprie Altfel, sa stii ca nu o sa ejaculezi mai lung cu un streetfighter, poate doar mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 19, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2005 cu ce viteza poti merge pe autostrada fara ca vantul sa devina o problema cu o motocicleta naked/streetfighter/etc (fara protectie in fata)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 Motocicleta merge, problema e cat poate suporta cel care-i calare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 (editat) cu ce viteza poti merge pe autostrada fara ca vantul sa devina o problema cu o motocicleta naked/streetfighter/etc (fara protectie in fata)? de la 140 in sus trebuie sa te culci pe rezervor. o carena de far, cat de mica, face minuni la drum lung (insa ia din frumusetea unui naked). la peste 140, daca nu stai pe rezervor, dupa 100 km parcursi te dor muschii gatului , pt ca tot impingi capul inainte (impotriva vantului). dar nu e problema, ca dupa 100 de km se termina si autostrazile de la noi. in schimb, datorita pozitiei mai ridicate, mergi pe ea o zi intreaga la viteza de croaziera 110-130, fara sa te doara mainile, ca la supersport, unde greutatea corpului e repartizata alfel. Editat Noiembrie 19, 2005 de partizan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 E mai bine pe carenata ca nu te bate vantul! Stretul imi place mai mult ca accelereaza mai bine!!! Are cuplu in ture joase dar nu poti rula cu viteza mare!!! see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mao_dragon Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 E mai bine pe carenata ca nu te bate vantul! Stretul imi place mai mult ca accelereaza mai bine!!! Are cuplu in ture joase dar nu poti rula cu viteza mare!!! see YA Mai, nu prea stiu ce inseamna viteza mare. Eu am mers cu a mea cu 200 si mai tine pana la 240. E drept, nu e naked, dar e streetfighter. Motivul? Nu sunt pe circuit. Orasul e intortocheat, cam la fel si drumurile nationale. Mult mai bine ma descurc pe streetfighter. Dar de ce sa nu recunosc? As vrea si un superbike. Adik sa am doua. Dar asta cand o sa am si banii pt amandoua. Avand in vedere ca ma dau si cu prietena, ma ajuta mult V-twin-ul. Nu e puturoasa cum e superbike-ul cu doua persoane, bineinteles la turatii joase si medii. Dupa aceea.......stim cu totii..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 23, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2005 nu exista un compromis? motor de cuplu mare cu pozitia corpului verticala si o oarecare carena de far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Mai oameni buni, eu mi-s motociclist biped deocamdata si daca ma ajuta bunul Dumnezeu in iarna asta o pun de 2 roti. Cam asta ma intereseaza si pe mine nu exista un compromis? motor de cuplu mare cu pozitia corpului verticala si o oarecare carena de far? Ma gandeam tot la o pozitie lejera, cuplu maricel in turatii joase , adica un twin, sau 4 linie, mai greu cu cuplul fata de twin in turatii joase dar in turatii medii si mari destul de bunicel (fata de un R); pe langa asta si o carena de far care cat de cat sa te protejeze de vant la o depasire cu 180 (nu ma intereseaza o viteza de croaziera mai mare de 160- 180). O chestie interesanta ar fi Kawa ER6, ca Twin si cu carena de far, sau ma rog alte naked-uri cu un parbiz... (doamne ce le mai urateste )) La 4 linie cred ca s-ar incadra la chestia asta un Suzi SV 650, Suzi bandit 600 S, Yamaha Fazer 600, Honda CBF 600 S (cred ca S este varianta cu carena de far), ... Ar mai fi o varianta, touring-urile ca ZZR de la Kawasaki in legatura cu pozitia lejera si protectia la vant etc. Acum ce pot sa zic, nu prea am lamurit problema dar am mai despicat firul in 4. Astept cu nerabdare pareri de la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Cred ca ai uitat trei cilindrii in variantele tale - Triple Speed, TNT. Parerea mea este ca exact astea livreaza cel mai bine tot timpul. Imping tare la turatii joase, sunt fioroase la medii si isterice sus. Exista si parbrize micute care le pastreaza aspectul fioros. Sunt impatimiti care-i dau 250 in goarna pe strazi cu naked-ul si nu se mai plang de vant. Le scot si pe circuit si nu sunt enorme diferente fata de timpii scosi cu speed-uri. E o chestie subiectiva treaba cu confortul. 160-180 nu e viteza de croaziera pentru mine cum nu e pentru cei mail multi dintre noi. Pe mine ma deranjeaza deja de la 100 la ora. Pentru cine merge mult in oras un naked e foarte bun in primul rand din cauza manevrabilitatii mult mai bune vs speed. Cine trebuie sa intoarca un speed pe loc stie despre ce vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
windwalker Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 parerea mea e ca pe o carenata poti merge drum lung pe cand pe un street mori la drum lung oricat de comod ti sar parea fara protectie e nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Exista multe diferente intre naked-urile europene si cele japoneze. 1. Pentru multi producatori europeni naked-urile sunt flagship-ul marcii (TNT, Speed Triple) sau modele cu greutate in linia de produse (Monster). Pentru producatorii japonezi flagship-urile sunt supersport-urile, iar naked-urile sunt produse secundare care in general imprumuta organele de la fratii mai mari. 2. Naked-urile europene sunt in general twin-uri sau tricilindrii, iar cele japoneze 4 in linie - Fazer, Hornet, Bandit (cu exceptii - Bulldog etc.) 3. Naked-urile japoneze au in general valente de touring (multe sunt de fapt touring-uri fara carene), iar cele europene au valente de urban-sports. 4. Ca design naked-urile europene mi se par mai extreme, fidele ideii de street-fighter, pe cand cele japoneze parca nu se pot desprinde de design-ul suspersport-urilor care se gasesc in partea superioara a gamei de produse. In concluzie, daca vrei un street-fighter in adevaratul sens al cuvantului, marcile europene iti ofera o alegere bogata. Daca vrei super-sport, japonezii ofera cea mai bine reprezentata oferta. Daca vrei sa faci touring cu un street-fighter, iti iei carena de far (exista ca optiune la majoritatea modelelor), strangi un pic din dinti si . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
windwalker Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 un motor la care sa lucrat mult si care iti da satisfactiii mari la vazul lumi dar e nasol sa faci pe el si 130 km (bistrita -cluj) e dureros dar cu cateva opriri e misto ai dreptate da o carena mica la far ajuta mult in pregatire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 24, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2005 degeaba arata a streetfighter daca pozitia si motorul sunt tot de supersport am ocazia sa dau Fireblade-ul pe un Buell XB9S. nu stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Don't! Jucaria e minunata pentru scamatorii dar e din nou scurta si ciclistica e foarte altfel decat la orice altceva. Asigura-te ca e ceea ce vrei. In oras e mishto, la drum mai intins insa si pe curbe e nevoie sa te obisnuiesti bine cu ea. Motor slabut, te fac multi si n-o sa-ti placa. Mai ales daca te dai jos de pe cbr si te sui direct pe ea. Incearca-l mult pana sa te hotarasti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
windwalker Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 motorul e un VFR 750 si mie unul imi place pozitia pe el dar sa nu te aventurezi la drum lung CUPLU e numai bun avand in vedere ca e V4 si forta te ea de la turatii mici mici mici in trapta a 6 la 50km/h motorul merge foarte rotund si atunci cand tragi de el pleaca glont pe cuvant . in oras daca vrei sa mergi lejer nu ai de schimbat treptele decat la stopuri in rest merge cu a 3 ,4 linistit si la 20,30 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 25, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2005 ok, am crezut ca-i 4 in linie pune-i un scaun mai confortabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 degeaba arata a streetfighter daca pozitia si motorul sunt tot de supersport am ocazia sa dau Fireblade-ul pe un Buell XB9S. nu stiu ce sa fac uite aici poza cu Buell-ul in chestiune si site-uri badweatherbikers.com si www.sporttwin.com, poate, poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 29, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2005 o dau vineri. inca incerc s-o conving pe nevasta-mea care nu vrea ramane totusi sa fac un test drive inainte sa bat palma. sa vedem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 parerea mea e ca pe o carenata poti merge drum lung pe cand pe un street mori la drum lung oricat de comod ti sar parea fara protectie e nasol Io am venit pe naked (GS 500 E) din Germania pana in Sibiu, fara pauza (decat pe realimentare). A fost frig, ploaie etc. si nu am murit. Daca esti multumit de o viteza de croaziera intre 110-130 ia un naked. Pozitia confortabila nu se compara cu speederul (care iti rupe si incheieturile de la mani, si spatele si cateodata si genunchii)si... tocmai lipsa de protectie la vant la naked te face ca la o anumita viteza sa "stai" pe vant. Parca ai zbura. Vantul face ca incheieturile manii sa fie complet "descarcate" si spatel fiing aproape drept nici nu l simti. F confortabil si neobositor. E ochestiune de mod de utilizare (adica ce vrei, astepti de la motoru respectiv) si nu in ultimul rand... de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 ... tocmai lipsa de protectie la vant la naked te face ca la o anumita viteza sa "stai" pe vant. Parca ai zbura. Buna comapratie. Omul de pe naked sta pe un motor cu roti, nu pe motocicleta. (Si pe moped sta tot pe un motor cu roti, dar nu la 200km/k ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 ...v-am tot vazut ca va bateti in idei ca street-ul nu e bun in afara ,ca nu stai pe el la 200....... prin definitie asta este si ideea crearii unui street,pentru strada ,si aici nu mai exista altceva decat placere pura pe strada .......cuplu, trepte bine dozate si suspensii soft......sa ne vedem pe strazii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Io am venit pe naked (GS 500 E) din Germania pana in Sibiu, fara pauza (decat pe realimentare). A fost frig, ploaie etc. si nu am murit. Daca esti multumit de o viteza de croaziera intre 110-130 ia un naked. Pozitia confortabila nu se compara cu speederul (care iti rupe si incheieturile de la mani, si spatele si cateodata si genunchii)si... tocmai lipsa de protectie la vant la naked te face ca la o anumita viteza sa "stai" pe vant. Parca ai zbura. Vantul face ca incheieturile manii sa fie complet "descarcate" si spatel fiing aproape drept nici nu l simti. F confortabil si neobositor. E ochestiune de mod de utilizare (adica ce vrei, astepti de la motoru respectiv) si nu in ultimul rand... de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.