Sari la conținut

AM SCAPAT PE ARATURA


Postări Recomandate

Metz nujdecare pe fatza, exceptional pe asfalt in orice conditii, praf pe pamant, pietris sau noroi/iarba..

Heidenau K60 spate, exceptional si colea si colea... dupa rulaj, ca pana atunci mergi pe gheatza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
salutare..again...cumva mi-a disparut postul de aseara... e legat de stikerele personalizate

domnii PERL, oly si eti radu sunt rugati sa ma contacteze pentru a-si recupera stikerele.

multumesc

numai bine

 

A disparut fiindca ti l-am mutat eu, dupa ce te rugasem sa folosesti optiunea PM.

Deocamdata acesta (ca si restul celorlalte sticky) este si se doreste a ramane un topic preponderent tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A disparut fiindca ti l-am mutat eu, dupa ce te rugasem sa folosesti optiunea PM.

Deocamdata acesta (ca si restul celorlalte sticky) este si se doreste a ramane un topic preponderent tehnic.

 

se pare ca am ratat avertismentul. nu as vrea sa imi fac nervi de pomana pentru treaba asta. asa cum s-au anuntat doritorii de stikere prin posturi pe topic - asa mi se parea firesc sa ii anunt pe cei "intarziati" tot aici - nu este o afacere pentru mine, chiar e munca benevola - asa cum bine stiu cei de pe aici.

 

 

sunt curioasa - serviciile tale au fost cumva solicitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
sunt curioasa - serviciile tale au fost cumva solicitate?

 

:laugh:.

 

Daca nu ma insel, @mertan a confectionat intr-o perioada zeci de abtibilde. Am avut aceeasi rugaminte si catre el. Anunt scris mare, sa vada toata lumea, maxim o saptamana pentru chat, comenzi, etc, dupa care s-a mutat totul in topicul "Am scapat pe aratura". Dupa aceea, doar PM.

 

Cred ca la fel de bine, putem continua pe PM.

Si aceste cateva posturi le voi sterge in maxim 1h.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am inceput o mica discutie cu Vlad (@khk), pe topicul posesorilor de 1200 GS/GSA:

 

p.s. am eu impresia sau lipsete p-aici un topic dedicat posesorilor si celor interesati de R1100GS si R1150GS/ADV, care sunt nevoiti sa discute pe acest topic? ;)

 

 

Vlad, nu ii opreste nimeni sa isi faca un topic al lor.

Posesorii de 1100 GS au topic :

BMW R 1100 GS - Informatii despre

In ceea ce ii priveste pe cei cu 1150 GS, personal, de pe forum, cunosc doar 6 - doi din Cluj (Taful si inca un amic de-al lui), unul din TM (Rove), unul din Bucuresti (Bronto, care de fapt l-a schimbat cu un Scarver), Bobita din Botosani si Grownuppunk

Later edit:

Acum m-am mai uitat pe forum - ar mai fi Budd. Si nu pot sa il uit pe un roman care din homeless prin Istanbul ajunsese, de-adevaratelea, posesor de 1150 Adventure in Anglia si incerca sa agate toate tipele de pe aici de pe forum, cu motorul si banii lui.

Dar cu el iti garantez ca nu se putea discuta chiar nimic :) .

Mesaj completat

Voi sunteti singurii cu topicul ridicat, fiindca ati fost cei mai multi si exista activitate pe el.

 

Repet, nu ii opreste nimeni sa isi faca topicurile lor.

Dar acestea nu se vor mentine pe prima pagina si nici nu le pot ridica la "sticky" daca nu exista activitate pe ele.

Si daca s-ar face, probabil ca oamenii, din necunostiinta, tot la voi ar scrie, fiindca sunteti mai usor de reperat pe prima pagina.

 

Evident ma gandisem la un topic comun 1100 si 1150GS pt ca din cate stiu dieferentele sunt destul de mici.

Sincer, cred ca sunt mai multi posesori, unii mai "timizi" sau care scriu rar. (de exemplu, daca nu fac o confuzie, mai era @cristescu cu un 1150 galben cumparat de la Viena)

Normal, isi pot deschide singuri, nu e treaba mea mai ales ca nu sunt posesor, am fost doar putin surprins ca nu au in topicurile principale (ca si 1200 sau 650) un topic al lor,in ciuda faptului ca 1100/50GS sunt destul de "populare" si reprezentative pt segmentul enduro-touring.

 

In concluzie:

- Au aceste modele suficient de multe in comun pentru a nu crea un topic prea pestrit?

- Sunteti de acord cu initierea unui topic 1100/1150 GS/GSA?

(In el vor fi mutate si toate posturile despre aceste modele existente pe aceasta subsectiune.)

 

In functie de raspunsurile voastre voi proceda ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as fi de acord cu un topic nou la "pinned" cu toate ca activitatea cred eu ca va fi cam restransa. Eu unul sunt mai tot timpul pe ADVRIDER sectiunea GSspot ca acolo chiar se dezbate fenomenul intens. As fi vrut sa citesc mai multe despre motorul asta atunci cand inca eram in faza de cautari si de la useri de pe motociclism despre probleme aparute, consum, accesorii, etc. Uzunu a fost cel care a facut chestia asta si a facut-o asa de bine incat m-am ambitionat sa am si eu un astfel de utilaj. Sper ca pe viitor numarul de posturi sa fie mult mai consistent cu poze, detalii si alte asemenea. Chiar eu intentionez sa fac cateva tutoriale (chiar daca sunt banale si se gasesc peste tot) despre schimbarea uleiului la mootr, cutie, etc. + alte cateva chestii pe care le-am mai auzit/citit.

Topicul despre R1100GS exista deja asa ca poate ar fi bine sa modificam titlul un pic si sa il completam pe ala.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput o mica discutie cu Vlad (@khk), pe topicul posesorilor de 1200 GS/GSA:

 

 

 

 

 

 

 

 

In concluzie:

- Au aceste modele suficient de multe in comun pentru a nu crea un topic prea pestrit?

- Sunteti de acord cu initierea unui topic 1100/1150 GS/GSA?

(In el vor fi mutate si toate posturile despre aceste modele existente pe aceasta subsectiune.)

 

In functie de raspunsurile voastre voi proceda ca atare.

 

Motoarele astea doua sint identice in proportie de 90%, deci merge un topic comun pentru ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele astea doua sint identice in proportie de 90%, deci merge un topic comun pentru ele.

;) cam care ar fii elementele comune care le-ar face identice in proportie de 90%?

 

nu mai insist pe crearea unu topic nou, oricum nu are nici un sens, activez pe doua forumuri de afara legate de GS-uri, unde chiar aflii lucruri noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Resuscitez topicul lansand o ...rugaminte ;)

cum nu sunt 100% hotarat in ceea ce priveste achizitionarea unei casti rally-ride , in speta Uvex Enduro, vreau sa va rog pe voi-noi, cei cu caprite, capre, vaci si Africa Twin-uri ;) sa lasati cateva impresii referitor la castile voastre integrale ( in special X-lite 601 si 602, Suomy-entry level, Nolan - N84, Scorpion EXO 700, Shoei Raid 2, Arai Condor) utilizate in pozitia enduro - spatele drept, casca in pozitie orizontala.

Stiu, o sa spuneti ca sunt cam multe casti dar am o banuiala ca o sa mai dispara cateva de pe lista ptr ca nu sunt proiectate ptr o pozitie "enduro", care sunt alea exact vom vedea.

Multam'

Asfalt uscat si poteci serpuite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu port casca cross la tenere (nolan). dar ma bucur de existenta unui parbriz inalt. daca ridic capul la peste 100 km/h, nu ma mai bucur de casca mea cross. in rest, numai avantaje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu port casca cross la tenere (nolan). dar ma bucur de existenta unui parbriz inalt. daca ridic capul la peste 100 km/h, nu ma mai bucur de casca mea cross. in rest, numai avantaje

 

 

da, ai noroc cu parbrizul

multam' de info :cheers:

 

inclin spre Uvex Enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Review dupa 4000km

 

+ confort incredibil, capabil sa fac 600km pe zi fara sa ma plang ca ma dor incheieturile, genunchii sau posteriorul.

+ pozitie impunatoare, chiar imi place

+ completat ulei, calculat consum cam la 170ml/1000km. Rezonabil.

+ foarte vanos in treapta a II-a, se poate ridica pe o roata usor (ma feresc sa fac asta).

+ consum mix oras/outback = 5.9% [pe indicator], 5.5% calculat la benzina bagata si kilometrii facuti.

+ se uita lumea pe strada la mine ca la urs

+ am loc sa pun bagaje

 

- trebuie calculata bine o depasire la viteza > 90-100kmph. Nu are mare vana la viteze mari.

- nu are nimic in comun cu aerodinamica. Cand bate vantul tare, sunt ca barca cu panze pe valuri.

- ambreiajul pute cateodata si puteau sa monteze unul ceramic ...

iata inca o dovada ca nu trebuie sa muncesti o viata pentru o motoreta....am facut 600 de km, in romania, videle - targu secuiesc si retur intr-o dupa masa, am plecat la 1 fara ceva de acasa si am ajuns inapoi la 11 noaptea.......cu supertenere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie- Yamaha XTZ 750 SuperTenere

 

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?---75070 ,49 lb-fs 7250 rot/min

 

Numarul de trepte

In posesia mea din (luna si anul) :

Nr. de kilometri la achizitie :

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km)

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala

Greutatea la gol

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa

Inaltimea seii

Dimensiunile rotilor

Jantele - materialul de fabricatie

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Ambreiajul si actionarea lui

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Numarul de bujii pe cilindru

Sistemul de intindere a lantului de distributie

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

Consumul - urban / extern / mixt

Puncte slabe ale motocicletei

Puncte forte ale motocicletei

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.

Alte mentiuni -

post-28762-1251415630_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_
Ce este distractiv este ca mobrele de pe trailer sunt 1200ADV si 800GS :cheers: Faima bavareza. Nu ca ar fi stricate ... :cheers:

 

Mobrele de pe trailer, din ce am inteles eu (eram prea lovit de fotografii) erau acolo pentru a fi aduse si ele inapoi in Europe dupa ce facusera o tura pana acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic:

Senzorii masoara ... deci tocmai ai zis o prostie. Senzorii nu iau decizii. Daca ai vrut sa fii sarcastic... nu ai rezolvat nimic.

 

Am observat ca iti place sa contrazici lumea aiurea pe toate topicurile posibile... recomand ca este civilizat sa te abtii.

 

Nu mai zic ca este topic dedicat bmw r1200gs + adv ....

 

Ontopic

Mie mi-a folosit senzorul ca am gasit o sarma mica in roata si pierdeam 0.2 bar / zi. Nu as fi aflat decat in momentul in care ar fi fost prea tarziu.

Am scurtat putin traseul de la aflat pana la umflat... cred ca ai inteles...

 

Mie mi se pare o optiune STUPIDA si poti sa ma faci cum vrei daca nu sunt de acord cu tine, descrie putin te rog in 3 randuri utilitatea acestui senzor.

 

Mr Raul Popescu Mihail, sa stii ca strang bani munciti de vreo 3 ani de zile sa-mi iau si eu senzor de-ala de pana, de-abia astept sa strang toti banii.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Acum cateva saptamani de zile porneam discutiile (cu mine) de la :

 

- O presupunere: ne unesc cuvinte precum motocicleta, multi kilometri, off-road si turism. O certitudine mai degraba...

- O intrebare : Cum sa vizitezi cat mai "precis" o zona pentru care te hotarasti?

- Un concept de om nebun, bun de injurat de "afaceristi" : acela de a ajuta, de a impartasi cunostiinte gratis.

 

Vizitam Clujul anul trecut. Petreceam 7 zile prin muntii si pe soselele lui uitate de lume. Stiu sigur ca am ratat multe lucruri frumoase, mai ales prin zonele foooarte rupte de realitate si pentru care nici o harta, oricat de detaliata, nu vine cu note explicative. Zone pe care doar "conexiunile" locale le cunosc si doar ei ti le pot impartasi. De unde stiu ca am ratat multe, in ciuda planificarii suficient de minutioase? Mi-au trebuit cateva ore pe topicul enduristilor de pe subforumul local... Si cate locuri, aparent insignifiante, am ratat.

 

 

Ideea pe care o lansez si in legatura cu care va cer parerea si va accept ajutorul viitor:

* In fiecare judet din tara (sau pentru mai multe, cine se stie ca umbla) sa cream o lista cu "conexiuni locale".

Persoana respectiva sa fie posesor de motocicleta enduro/adventure, sa cunoasca foarte bine traseele din zona respectiva si punctele de interes turistic. Daca pentru un judet se ofera mai multe persoane pentru aceasta calitate, cu atat mai bine.

* Stabilindu-le datele dinainte pe forum, sa organizam excursii fiecare in zona proprie, pe durata carora sa avem calitatea de ghizi.

* Tura sa dureze, de principiu, un week-end, de vineri (de la pranz - preferabil) pana duminica la pranz.

* Ghidul local sa fie cel care organizeaza in detaliu traseul.

* Participantii sa nu mai aiba grija planificarii de trasee, selectarii punctelor de interes, etc ci sa vina doar sa se dea.

* Ghidul sa fie cel care alege locatiile pentru mesele de peste zi si pentru cazare, care sa corespunda tuturor buzunarelor (de ex, in zona montana, sa aleaga o zona in care sa fie atat cabane cat si locuri de campare in apropiere). Obligatia lui sa fie doar aceea de a prezenta aceasta oferta nu si de a face rezervari, etc.

* Raspunderea pentru accidente, defectiuni mecanice, bani de cazare, mancare, cazare sa fie in totalitate a participantului.

* Ghidul sa fie cel care ofera un minim de informatii pentru tura pe care a pregatit-o, si ma refer aici, cel mai mult la dificultatea traseului si la pneurile necesare.

* De asemenea, el sa fie cel care pune la dispozitia participantilor harta cu traseul si cel care stabileste un minim de reguli (locuri sau ore de regrupare, etc).

* Traseele sa fie atat on cat si off si sa fie abordabile inclusiv cu motociclete gen Africa Twin, Super Tenere, GS 1xxx, etc.

* Orice alte idei ce le mai vin "fixer"-ilor, respectul meu pentru asta. Daca vor sa faca traseul gen road-book, daca vor sa puna puncte de control pe traseu, sa face chestiuni de gen "600/750/.../1000 km in jud. X in 48 de h" acestea vor fi marca lor si cu atat mai bine.

* As dori neaparat sa precizez (pentru a nu exista interpretari/discutii) ca aceasta initiativa nu incurajeaza castigarea a nici macar 1 leu si ca scopul ei, asa cum l-am gandit eu, este, in mod exclusiv, acela de a crea o retea de ajutor, pe baza de voluntariat, formata din participanti cu drepturi egale.

 

Puteti considera ca si bifat in calendar faptul ca in luna octombrie va astept in judetul Timis. Daca vremea ne va mai permite voi incerca anul acesta organizarea unei ture si in judetul Caras.

 

So, deschid eu lista :

 

1. Popescu Mihail Raul - judetele TIMIS si CARAS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Acum cateva saptamani de zile porneam discutiile (cu mine) de la :

 

- O presupunere: ne unesc cuvinte precum motocicleta, multi kilometri, off-road si turism. O certitudine mai degraba...

- O intrebare : Cum sa vizitezi cat mai "precis" o zona pentru care te hotarasti?

- Un concept de om nebun, bun de injurat de "afaceristi" : acela de a ajuta, de a impartasi cunostiinte gratis.

 

Vizitam Clujul anul trecut. Petreceam 7 zile prin muntii si pe soselele lui uitate de lume. Stiu sigur ca am ratat multe lucruri frumoase, mai ales prin zonele foooarte rupte de realitate si pentru care nici o harta, oricat de detaliata, nu vine cu note explicative. Zone pe care doar "conexiunile" locale le cunosc si doar ei ti le pot impartasi. De unde stiu ca am ratat multe, in ciuda planificarii suficient de minutioase? Mi-au trebuit cateva ore pe topicul enduristilor de pe subforumul local... Si cate locuri, aparent insignifiante, am ratat.

 

 

Ideea pe care o lansez si in legatura cu care va cer parerea si va accept ajutorul viitor:

* In fiecare judet din tara (sau pentru mai multe, cine se stie ca umbla) sa cream o lista cu "conexiuni locale".

Persoana respectiva sa fie posesor de motocicleta enduro/adventure, sa cunoasca foarte bine traseele din zona respectiva si punctele de interes turistic. Daca pentru un judet se ofera mai multe persoane pentru aceasta calitate, cu atat mai bine.

* Stabilindu-le datele dinainte pe forum, sa organizam excursii fiecare in zona proprie, pe durata carora sa avem calitatea de ghizi.

* Tura sa dureze, de principiu, un week-end, de vineri (de la pranz - preferabil) pana duminica la pranz.

* Ghidul local sa fie cel care organizeaza in detaliu traseul.

* Participantii sa nu mai aiba grija planificarii de trasee, selectarii punctelor de interes, etc ci sa vina doar sa se dea.

* Ghidul sa fie cel care alege locatiile pentru mesele de peste zi si pentru cazare, care sa corespunda tuturor buzunarelor (de ex, in zona montana, sa aleaga o zona in care sa fie atat cabane cat si locuri de campare in apropiere). Obligatia lui sa fie doar aceea de a prezenta aceasta oferta nu si de a face rezervari, etc.

* Raspunderea pentru accidente, defectiuni mecanice, bani de cazare, mancare, cazare sa fie in totalitate a participantului.

* Ghidul sa fie cel care ofera un minim de informatii pentru tura pe care a pregatit-o, si ma refer aici, cel mai mult la dificultatea traseului si la pneurile necesare.

* De asemenea, el sa fie cel care pune la dispozitia participantilor harta cu traseul si cel care stabileste un minim de reguli (locuri sau ore de regrupare, etc).

* Traseele sa fie atat on cat si off si sa fie abordabile inclusiv cu motociclete gen Africa Twin, Super Tenere, GS 1xxx, etc.

* Orice alte idei ce le mai vin "fixer"-ilor, respectul meu pentru asta. Daca vor sa faca traseul gen road-book, daca vor sa puna puncte de control pe traseu, sa face chestiuni de gen "600/750/.../1000 km in jud. X in 48 de h" acestea vor fi marca lor si cu atat mai bine.

* As dori neaparat sa precizez (pentru a nu exista interpretari/discutii) ca aceasta initiativa nu incurajeaza castigarea a nici macar 1 leu si ca scopul ei, asa cum l-am gandit eu, este, in mod exclusiv, acela de a crea o retea de ajutor, pe baza de voluntariat, formata din participanti cu drepturi egale.

 

Puteti considera ca si bifat in calendar faptul ca in luna octombrie va astept in judetul Timis. Daca vremea ne va mai permite voi incerca anul acesta organizarea unei ture si in judetul Caras.

 

So, deschid eu lista :

 

1. Popescu Mihail Raul - judetele TIMIS si CARAS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Acum cateva saptamani de zile porneam discutiile (cu mine) de la :

 

- O presupunere: ne unesc cuvinte precum motocicleta, multi kilometri, off-road si turism. O certitudine mai degraba...

- O intrebare : Cum sa vizitezi cat mai "precis" o zona pentru care te hotarasti?

- Un concept de om nebun, bun de injurat de "afaceristi" : acela de a ajuta, de a impartasi cunostiinte GRATIS.

 

Vizitam Clujul anul trecut. Petreceam 7 zile prin muntii si pe soselele lui uitate de lume. Stiu sigur ca am ratat multe lucruri frumoase, mai ales prin zonele foooarte rupte de realitate si pentru care nici o harta, oricat de detaliata, nu vine cu note explicative. Zone pe care doar "conexiunile" locale le cunosc si doar ei ti le pot impartasi. De unde stiu ca am ratat multe, in ciuda planificarii suficient de minutioase? Mi-au trebuit cateva ore pe topicul enduristilor de pe subforumul local... Si cate locuri, aparent insignifiante, am ratat.

 

 

Ideea pe care o lansez si in legatura cu care va cer parerea si va accept ajutorul viitor:

* In fiecare judet din tara (sau pentru mai multe, cine se stie ca umbla) sa cream o lista cu "conexiuni locale".

Persoana in cauza sa fie posesor de motocicleta enduro/adventure, sa cunoasca foarte bine traseele din zona respectiva si punctele de interes turistic. Daca la un judet se ofera mai multe persoane pentru aceasta calitate, cu atat mai bine.

* Stabilindu-le datele dinainte pe forum, sa organizam excursii fiecare in zona proprie, pe durata carora sa avem calitatea de ghizi.

* Tura sa dureze, de principiu, un week-end, de vineri (de la pranz - preferabil) pana duminica la pranz.

* Ghidul local sa fie cel care organizeaza in detaliu traseul.

* Participantii sa nu mai aiba grija planificarii de trasee, selectarii punctelor de interes, etc ci sa vina doar sa se dea.

* Ghidul sa fie cel care alege locatiile pentru mesele de peste zi si pentru cazare, care sa corespunda tuturor buzunarelor (de ex, in zona montana, sa aleaga o zona in care sa fie atat cabane cat si locuri de campare in apropiere). Obligatia lui sa fie doar aceea de a prezenta aceasta oferta nu si de a face rezervari, etc.

* Raspunderea pentru accidente, defectiuni mecanice, bani de cazare, mancare, cazare sa fie in totalitate a participantului.

* Ghidul sa fie cel care ofera un minim de informatii pentru tura pe care a pregatit-o, si ma gandesc acum, de exemplu, la dificultatea traseului si la pneurile necesare.

* De asemenea, el sa fie cel care pune la dispozitia participantilor harta cu traseul si cel care stabileste un minim de reguli (locuri sau ore de regrupare, etc).

* Traseele sa fie atat on cat si off si sa fie abordabile inclusiv cu motociclete gen Africa Twin, Super Tenere, GS 1xxx, etc.

* Orice alte idei ce le mai vin "fixer"-ilor, respectul meu pentru asta. Daca vor sa faca traseul gen road-book, daca vor sa puna puncte de control pe traseu, sa face chestiuni de gen "600/750/.../1000 km in jud. X in 48 de h" acestea vor fi marca lor si cu atat mai bine.

* As dori neaparat sa precizez (pentru a nu exista interpretari/discutii) ca aceasta initiativa nu incurajeaza castigarea a nici macar 1 leu si ca scopul ei, asa cum l-am gandit eu, este, in mod exclusiv, acela de a crea o retea de ajutor, pe baza de voluntariat, formata din participanti cu drepturi egale.

 

Puteti considera ca si bifat in calendar faptul ca in luna octombrie va astept in judetul Timis. Daca vremea ne va mai permite voi incerca anul acesta organizarea unei ture si in judetul Caras.

 

So, deschid eu lista :

 

1. Popescu_MihailRaul - judetele TIMIS si CARAS

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum a dat de A adik a trebuit sa faca intai A1 sau cum ca am un prieten care da si nu stie :-?? din ce stiu yo trebuie sa ai 2 ani A1 2 ani A2 si pe urma A ce sa-i zic ?

Daca ai folosi corect limba romana as intelege mai usor intrebarea

Incerc sa raspund asa: daca are 18 ani impliniti NU mai este nevoie de A1

Daca nu, atunci nu se poate decat A1, si la implinirea varstei de 18 ani se mai da un examen pt A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...