manu72 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 @manu72: In primul rand sa o stapanesti sanatos. Apoi, de dragul statisticii....cat ai dat pe ea? multumesc frumos !! pe motor am dat 1800 euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Cam la cate ture schimbati viteza, astfel incat sa obtineti un consum cat mai bun? La ce viteza de croaziera/turatie consuma cel mai putin? Deasemenea, cum ati obisnuit-o? Mergeti mai des in plaja 3000-4000 sau in 7000-9000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Cam la cate ture schimbati viteza, astfel incat sa obtineti un consum cat mai bun? La ce viteza de croaziera/turatie consuma cel mai putin? Deasemenea, cum ati obisnuit-o? Mergeti mai des in plaja 3000-4000 sau in 7000-9000? eu am observat ca fiind bine incalzit si cu toba sport imi consuma mai putin decat cu cea de fabrica si ca are si cuplu din ture mai joase , ma refer la faptul ca are un consum mai mic in conditiile in care nu merg intr-un stil specific pentru a obtine un consum mai mic ci dimpotriva cu toba sport si pasager in treapta a 2 si a 3 -a merge lejer si la 2500 - 3000 ture , vorbesc serios , chiar la 3000 ture ma smuceste tare daca o turez brusc am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la CB,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 În 20.000 km am schimbat simeringurile o singură dată și sunt în stare excelentă, deci țin destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ca tot se vorbea de motociclete care nu se vand , un brailean a vandut un CB 500 negru din 2002 cu 9000 lei , uite ca totusi se misca piata moto din romania , ca melcul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ca tot se vorbea de motociclete care nu se vand , un brailean a vandut un CB 500 negru din 2002 cu 9000 lei , uite ca totusi se misca piata moto din romania , ca melcul sa ne spuna si noua reteta succesului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 sa ne spuna si noua reteta succesului ...cam da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 motorul este fara nici un cusur , nu are defecte optice , este impecabil cum spun samsarii de masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Help! De mult detinator al unui model honda cb 500, foarte multumit de ea, am nevoie de niste piese! Cine poate sa-mi zica si mie cum fac rost de dopul acela de la manerul stanga. Ala de fier. Nu stiu cum l-am "pierdut"/furat. Ideea e ca am cautat pe la louis, pe catalog, dar nu stiu ce model se potriveste. L-am desfacut pe celalalt, si nu se potriveste cu niciunul de acolo. Si inca ceva. Ce vopsea sa folosesc, ca sa vopsesc motorul ca neamtul de unde l-am luat eu, l-a scapat putin, si e cam zgariat putin motorul. In rest, merge perfect, motor fara moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Vrei să vopsești motorul, carenele sau toba? Motorul poți să îl vopsești doar cu vopsea rezistentă la temperaturi înalte (gen Sinto Peinture, Bricostore, dar nu știu dacă găsești gri-aluminiu), toba la fel (gășești ușor vopsea neagră). Carenele - te descurci tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Merci de sfaturi in ceea ce priveste vopsitul. Gri aluminiu sigur e vopseaua aia gri de pe motor??? Sa nu ma trezesc naibii ca fac vreo tiganie! Da niste abtipilduri pentru rezervor si pentru carenele din spate, ma refer la alea pe care scrie honda cb 500? Ca as avea nevoie si de un set din`ala. Oare se pot face la niste centre dintr-astea care fac autocolante??? Bafta! Apropos... As cumpara o toba mai smechera care sa se potriveasca la cb, da mai iefteneaua, stie cineva??? Editat Iunie 21, 2009 de cristian_k83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Trebuie să verifici nuanța de gri, nu am de unde să știu ce vopsea o să cumperi tu. Colante cu CB500 se pot face, vezi pe la rubrica de vânzări.Tobă șmecheră și ieftină încă nu s-a inventat, un Arrow sau ceva similar e minim 250 EUR, dar vezi că vreo câteva pagini în urmă era o discuție despre făcut tobe, vorbește cu omul ăla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 eu am observat ca fiind bine incalzit si cu toba sport imi consuma mai putin decat cu cea de fabrica si ca are si cuplu din ture mai joase , ma refer la faptul ca are un consum mai mic in conditiile in care nu merg intr-un stil specific pentru a obtine un consum mai mic ci dimpotriva cu toba sport si pasager in treapta a 2 si a 3 -a merge lejer si la 2500 - 3000 ture , vorbesc serios , chiar la 3000 ture ma smuceste tare daca o turez brusc am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la CB,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? semeringurile?!!depinde mult de calitatea drumului decat de nr de km.ca daca prinzi cateva gropi asa pe franare cu sigurantza le scchimbi muuulllt mai repede.dar daca nu curg n-ai de ce sa te ingrijorezi-bineinteles daca esti sigur ca ai ulei in ele.ca daca nu l-ai avut de nou s-ar putea sa fie fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madib Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 un posibil raspuns al motivului pentru care nu prea se vand motoarele din tara , cumparatorii preferand sa aduca motoare din strainatate. nu spun ca toti vanzatorii sunt tzepari dar poate ca probabil ai mai putine sanse sa iti iei tzeapa cu un motor adus de afara /index.php?...p;#entry1933802 sunt care aduc motoare din afara si tot degeaba, piata e inghetata momentan la noi, nu prea vrea nimeni sa investeasca in fier pe vremea asta sau spera sa mai scada preturile. p.s. ca tot suntem la capitolul CB, stiu om care aduce din afara, neinmatriculate, si se chinuie sa vanda cb din 97 cu 1200 e si unul din 99 cu 1500 si nu gaseste cumparator. parerea mea ca nu e vreme de vandut motoare. de cumparat da dar nu de vandut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Merci de sfaturi in ceea ce priveste vopsitul. Gri aluminiu sigur e vopseaua aia gri de pe motor??? Sa nu ma trezesc naibii ca fac vreo tiganie! Da niste abtipilduri pentru rezervor si pentru carenele din spate, ma refer la alea pe care scrie honda cb 500? Ca as avea nevoie si de un set din`ala. Oare se pot face la niste centre dintr-astea care fac autocolante??? Bafta! Apropos... As cumpara o toba mai smechera care sa se potriveasca la cb, da mai iefteneaua, stie cineva??? te ajut eu cu stikere pt rezervor si cu toba semeringurile?!!depinde mult de calitatea drumului decat de nr de km.ca daca prinzi cateva gropi asa pe franare cu sigurantza le scchimbi muuulllt mai repede.dar daca nu curg n-ai de ce sa te ingrijorezi-bineinteles daca esti sigur ca ai ulei in ele.ca daca nu l-ai avut de nou s-ar putea sa fie fara. eu le-am schimbat anul trecut si am pus unele luate de pe luis, sunt curios daca cele originale sunt mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 te ajut eu cu stikere pt rezervor si cu toba E vorba de abtipildurile din lateral, alea transparente, pe care scrie honda. Daca ma poti ajuta spune-mi cum si se rezolva. Merci mult, anticipat. Cu toba, cam cat si cam cum arata sau ce sfaturi ai??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 fa-ti timp si vino intr-o zi la braila cam 8 litri de benzina dus intors, te ajut si cu stikerele si cu toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Salutare. Am si eu nevoie de cartea de service Honda cb 500 '93 to '01 Service and repair manual. Cine o are si poate sa se desparta de ea, un PM va rog. Chiar si o copie buna ma multumeste. Platesc, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 (editat) in format electronic, poti sa o listezi tu dupa aia , are vreo 200 pagini cauta pe www.manualedereparatie.info Editat Iunie 25, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Help! De mult detinator al unui model honda cb 500, foarte multumit de ea, am nevoie de niste piese! Cine poate sa-mi zica si mie cum fac rost de dopul acela de la manerul stanga. Ala de fier. Nu stiu cum l-am "pierdut"/furat. Ideea e ca am cautat pe la louis, pe catalog, dar nu stiu ce model se potriveste. L-am desfacut pe celalalt, si nu se potriveste cu niciunul de acolo. Si inca ceva. Ce vopsea sa folosesc, ca sa vopsesc motorul ca neamtul de unde l-am luat eu, l-a scapat putin, si e cam zgariat putin motorul. In rest, merge perfect, motor fara moarte. Eu am cumparat capete de ghidon 10005300, se potrivesc. Gasesti in Autovit la Kronaumoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 (editat) Am incercat, dar nu merge... sau nu ma descurc eu ...Doresc cartea in original, sau o copie valabila. Astept oferte sau suport. Am o intrebare. Toba mea e nichelata, dar a inceput sa cam o ia rugina. Unde as putea sa-i dau o noua fata? Imi place cum se aude, nu as dori sa ma despart de ea inca. Editat Iunie 25, 2009 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Am eu manualul Haynes in stare buna si probabil nu o sa mai am mult timp nevoie de el, daca nu e foarte urgent mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Am incercat, dar nu merge... sau nu ma descurc eu ...Doresc cartea in original, sau o copie valabila. Astept oferte sau suport. Am o intrebare. Toba mea e nichelata, dar a inceput sa cam o ia rugina. Unde as putea sa-i dau o noua fata? Imi place cum se aude, nu as dori sa ma despart de ea inca. nu este greu sa il descarci de acolo , il gasesti sigur pune si tu poza cu toba cu acea zona ruginita etc ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Dezmembrez HONDA CB 500... Telefon:0746122990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Dezmembrez HONDA CB 500...Telefon:0746122990 ai cumva suport topcase ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.