Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Craciun Fericit tuturor !

 

Eu maine imi fac un cadou frumos ,o sa ies cu motorul caci este f cald afara si zapada s-a topit .

Azi nu am iesit caci nu cred ca ajungeam pana la benzinarie ...dar am luat de la masina de la tata :D ,1 litru ,si sunt sigur ca o sa ajung .

 

 

Da : cat de clip...la noi nu ai unde decat poate noaptea...in parcari la supermarket?ri.

 

Cat despre francezi : http://forum.cb500.org/

F f multi au cb-uri ,am vazut unele modificat f frumoase acolo .

Editat de MAILM4N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Craciun Fericit tuturor !

 

Eu maine imi fac un cadou frumos ,o sa ies cu motorul caci este f cald afara si zapada s-a topit .

Azi nu am iesit caci nu cred ca ajungeam pana la benzinarie ...dar am luat de la masina de la tata :D ,1 litru ,si sunt sigur ca o sa ajung .

 

 

Da : cat de clip...la noi nu ai unde decat poate noaptea...in parcari la supermarket?ri.

 

Cat despre francezi : http://forum.cb500.org/

F f multi au cb-uri ,am vazut unele modificat f frumoase acolo .

Am vazut ca se dau baietii nu gluma ... in schimb ei is permit, probabil pentru alt tip de iesiri au alte motoare, pe cand noi sau eu cel putin il cam folosesc tot timpu (cat e asfalt uscat) si cam in toate scopurile ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In Februarie-Martie, pe langa schimburile obisnuite (filtre, uleiuri, semeringuri furca ...) vreau sa schimb si discul de frana pe fata.

Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi,recomandari ? ...in sensul ca nu prea stiu ce sa aleg (nu stiu de ce producator au fost facute cele originale).

Lucas-urile am vazut ca sunt destul de populare ... cei care ati avut contact cu ele,va rog sa va dati cu parerea.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cât de strâmb este? Dacă e doar un pic se poate regla parțial cu șaibe la prinderea pe jantă, am avut problema asta la CBF și la service asta mi-au făcut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât de strâmb este? Dacă e doar un pic se poate regla parțial cu șaibe la prinderea pe jantă, am avut problema asta la CBF și la service asta mi-au făcut.

 

aaaa ... cine a zis ca e stramb ? (nu e stramb ... s-a subtiat, are santuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa ... cine a zis ca e stramb ? (nu e stramb ... s-a subtiat, are santuri)

Vezi in manual care e latimea minima admisa pana necesita schimbat, abia apoi il schimbi. S-ar putea sa te agiti degeaba.

 

 

Vre-un cb-ist prin iasi care imi poate imprumuta si mie o aripa de fatza cateva ore, max o zi ca sa ii fac mulaj? Precizez ca aripa o sa fie inapoiata in starea in care era, eventual daca e nevoie las garantie ceva si la final dau si cateva beri.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in manual care e latimea minima admisa pana necesita schimbat, abia apoi il schimbi. S-ar putea sa te agiti degeaba.

 

Nu am de ce sa ma uit in manual daca pe disc scrie clar "Minimum thickness 4mm" iar el are f f putin peste cei 4mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Păi discul nou are 5 mm, dacă are puțin peste 4 (4.2 sau 4.5?) e suficient. Dacă ajunge la 4 trebuie să îl schimbi, dar faci tare mulți kilometri până acolo - până acum nu am auzit de disc tocit complet la CB, cred că e nevoie de vreo 100.000 km de mers normal sau mult pe circuit.

Mesaj completat

Altfel, ia ce vrei de pe Louis atâta timp cât e compatibil, nu cred că apuci să îl uzezi și pe ăsta nou. Unul original e vreo 1000 RON (10 milioane vechi), unul de pe Louis e doar 100 EUR și ține destul, nu e gumă de șters.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate, spun, din păcate, o altă Honda CB500 de vînzare ! Cu mare regret, mă văd nevoit să mă despart de o motocicletă foarte fiabilă, zdravănă Âşi frumoasă (după părerea mea Âşi doar a încă cîtorva!). Aici, anunțul /index.php?showtopic=452086

 

Sper să nu fie cu supărare că am postat aici la voi, dar e o parte a forumului pe care am vizitat-o des Âşi mi-a fost de mare ajutor. Plus, mi-a plăcut întotdeauna atitudinea posesorilor de CB-uri de aici... Toate cele bune !

 

Pentru cei interesați, de azi un preț nou la Huoonda mea: 1000 e-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha, am un set de caucioace ramas de la cb. Sunt uzate, dar pt cazuri disperate sunt foarte bune. Gratis, cu conditia sa le luati voi de acasa (Zona Tei - Kaufland Floreasca). Pt interesati, pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut CB-istilor.

Am si io o preoblema destul de...usoara/idioata.

Vreau sa dau saua jos si nu reusesc.

In manual zice ceva de genu' "Ridica saua pana ajunge aproape in plan vertical, trage in sus si iese din balama" numai ca la mine nu iese.

Stiti cumva cum pot sa o scot din balama?

Mobra e din 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut CB-istilor.

Am si io o preoblema destul de...usoara/idioata.

Vreau sa dau saua jos si nu reusesc.

In manual zice ceva de genu' "Ridica saua pana ajunge aproape in plan vertical, trage in sus si iese din balama" numai ca la mine nu iese.

Stiti cumva cum pot sa o scot din balama?

Mobra e din 1997

 

poti sa o dai jos desfacand cele 3 suruburi (iti treb o cheie de 10 parca) care leaga saua de balamaua ei. de acolo lucrurile devin mai aerisite si poti incerca sa dai si balamaua jos (eu nu am incercat). metoda descrisa de tine ar trebui sa elibereze saua cu tot cu balama.

spor la mesterit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Ridici șeaua la maxim, apoi nu tragi de ea în sus că rupi balamaua, ci spre fața motocicletei. Cel mai simplu e să o ridici cu o mână și să-i dai un pumn spre față cât mai aproape de îmbinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma am desfacut-o aseara din cele 3 suruburi... inca nu apucasem sa citesc postul lu' AdrianB1.

Pe de alta parte cred ca e mai bine ca am desfacut din cele 3 suruburi, ca saua o duc la Darian s-o modifice si cred ca o sa-i fie mai usor sa manevreze saua fara balama atasata.

Bine macar ca acum stiu cum se scoate, ca la 'carte', fara s-o mai desfac din suruburi.

 

Merci de raspunsuri baieti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noro și Ice-Man și-au schimbat codițele cu unele custom, poate le mai au pe cele vechi.

 

 

Din cate am inteles Ice-man o avea sparta, de noro nu stiu ce sa zic ... daca nu s-ar putea sa gasesca la dragos din Rm Valcea, nr lui e asta : 0746122990

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles Ice-man o avea sparta, de noro nu stiu ce sa zic ... daca nu s-ar putea sa gasesca la dragos din Rm Valcea, nr lui e asta : 0746122990

 

Ms mult pentru informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

Sper ca in curand sa fiu si eu un posesor de CB500. Am gasit anuntul asta:

anunt

 

si chiar imi place cum arata moto, si pare in stare buna.

intrebarea mea este daca e cineva care vrea sa isi careneze cb-ul lui si sa facem schimb. eu ii dau toate carenele, si parbrizul, farul, tot... si el sa imi dea farul, oglinzile si ce chestii mici mai sunt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea mea este daca e cineva care vrea sa isi careneze cb-ul lui si sa facem schimb. eu ii dau toate carenele, si parbrizul, farul, tot... si el sa imi dea farul, oglinzile si ce chestii mici mai sunt...

Nu arata rau si daca nu are probleme si pretul pare ok. Dar nu da carenele, habar nu ai la ce renunti. Pe CB un cu carene mergeam la 170km/h si nu simteam nimic, pe necarenat la 130km/h falfaiam ca un drapel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adam are dreptate, nu iei o decizie buna. Faci cum crezi. Am carene exact ca cele la care tu vrei sa renunti si nu as renunta la ele. Am si eu nevoie de suport scarite pe partea dreapta second hand pt. PC 26 ' 94. Cine poate sa imi spuna unde pot gasi ? Ma mai intereseaza daca stie cineva de unde pot procura un windscreen pentru aceast tip de carena fabricata de TCP Aerodynamics.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mai baieti, stiu de treaba cu vantul ca am tot citit pe-aici pe forum de unii, de altii, problema e ca nu imi place cum arata asa; imi place cel mai mult aspectul naked;

nu o sa fac multe drumuri lungi, se va intampla foarte rar, si in plus, tocmai de-aia ma atrage cb-ul, ca nu e de viteza;

vreau motor pt senzatie, pt acceleratie....170km/h....nu cred ca e cazul. acel 0-100 e cel mai frumos :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...