Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Ce parere aveti ? merita inlocuirea bujiilor clasice cu cele de iridiu ? Pretul e destul de piperat....

merita.nu e piperat pretul.e cu 3 euro in plus fata de cele normale.dar nu mai ai probleme cu pornirea si cu inecatul.am aruncat destule bujii normale la gunoi(de la louis).dupa o luna de mers m-am uitat la ele si sunt ca noi.mare grija de unde le cumperi.sunt multe falsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

merita.nu e piperat pretul.e cu 3 euro in plus fata de cele normale.dar nu mai ai probleme cu pornirea si cu inecatul.am aruncat destule bujii normale la gunoi(de la louis).dupa o luna de mers m-am uitat la ele si sunt ca noi.mare grija de unde le cumperi.sunt multe falsuri.

 

poi la mine nu s-a innecat pana acuma cu bujiile normale si am luat bujii de la un magazin de piese auto exact asa cum specifica manualul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum că cele Iridium sunt la promoție la 14.95 tot sunt cu 40% mai scumpe (versus 10.30) sau 4.65 EUR decât cele normale. Pe mine cele normale (NGK) m-au ținut 18.000 km și le-am schimbat la revizie deși mai mergeau, cât vrei să te țină cele Iridium, mai mult decât motocicleta? Tot ajungi să le schimbi la 18.000 km dacă mergi în service, așa scrie în manualul de întreținere care nu are mențiune specială pentru Iridium.

 

Până de poponeataând bujiile Iridium erau cu încă 3 EUR mai scumpe, deci diferența era de 7.65, de la 18 EUR la 10.3 chiar conta diferența la un set.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-i....da problema e ca nu se vinde nimik...si nu numai cu cb-urile e treaba asta...nu prea se vand motoare...totusi speranta moare ultima... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-i....da problema e ca nu se vinde nimik...si nu numai cu cb-urile e treaba asta...nu prea se vand motoare...totusi speranta moare ultima... :cheers:

Romanii si tin la pret incercand sa ia aceiasi bani pe care i-au dat pe motor sau chiar sa faca profit. Daca un motor in Germania/Italia e cu 3-4-500 Euro mai ieftin decat unul similar din Romania, atunci orice incepator va lua de afara. Si apoi se va chinui si el sa-l vanda pe o piata sufocata.

 

La moto, daca nu ai dat-o-n maxim 2-3 luni, inseamna ca ai pus un pret aberant. Iar bikeshop-ul e plin de preturi aberante si motoare nevandute de ani de zile.

 

Daca nu-ti convine sa scazi la pret pana la pretul de IT/DE ca sa-l dai, atunci nu mai pierde timpul cu vanzarea si nu te mai vaita ca nu se fac tranzactii. Se fac, dar la pretul pietei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romanii si tin la pret incercand sa ia aceiasi bani pe care i-au dat pe motor sau chiar sa faca profit. Daca un motor in Germania/Italia e cu 3-4-500 Euro mai ieftin decat unul similar din Romania, atunci orice incepator va lua de afara. Si apoi se va chinui si el sa-l vanda pe o piata sufocata.

 

La moto, daca nu ai dat-o-n maxim 2-3 luni, inseamna ca ai pus un pret aberant. Iar bikeshop-ul e plin de preturi aberante si motoare nevandute de ani de zile.

 

Daca nu-ti convine sa scazi la pret pana la pretul de IT/DE ca sa-l dai, atunci nu mai pierde timpul cu vanzarea si nu te mai vaita ca nu se fac tranzactii. Se fac, dar la pretul pietei.

 

 

daca ar fi sa cer pe el cat am dat, chiar nu l-as mai vinde niciodata. a costat in octombrie 2007, 2400 de euro adus din italia. la banii astia s-a mai adugat inmatricularea + aproape toate consumabilele schimbate atunci. cred ca 1950 de euro pt un cb din 2002 nu este exagerat

hai noroc !

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi sa cer pe el cat am dat, chiar nu l-as mai vinde niciodata. a costat in octombrie 2007, 2400 de euro adus din italia. la banii astia s-a mai adugat inmatricularea + aproape toate consumabilele schimbate atunci. cred ca 1950 de euro pt un cb din 2002 nu este exagerat

Nu conteaza cat ai dat, orice se devalorizeaza cel putin moral, nici consumabilele nu conteaza, sunt bonus. Dar avand in vedere ce-l dai sub pretul de Germania, pretul e bun si nu ar trebui sa lasi mai jos de atat decat daca esti disperat.

 

Dar raman multe motoare pe Bikeshop cu preturi aberante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romanii si tin la pret incercand sa ia aceiasi bani pe care i-au dat pe motor sau chiar sa faca profit. Daca un motor in Germania/Italia e cu 3-4-500 Euro mai ieftin decat unul similar din Romania, atunci orice incepator va lua de afara. Si apoi se va chinui si el sa-l vanda pe o piata sufocata.

 

La moto, daca nu ai dat-o-n maxim 2-3 luni, inseamna ca ai pus un pret aberant. Iar bikeshop-ul e plin de preturi aberante si motoare nevandute de ani de zile.

 

Daca nu-ti convine sa scazi la pret pana la pretul de IT/DE ca sa-l dai, atunci nu mai pierde timpul cu vanzarea si nu te mai vaita ca nu se fac tranzactii. Se fac, dar la pretul pietei.

Da, la prima chestie ce o zici ai oarece dreptate...dar in primul rand tre' sa tii cont ca vreand sa iei ceva de afara si sa nu ai pe cineva acolo ca sa mergi acolo si sa vezi cu ochii tai, nu prea stii ce iei.Sa te bazezi pe ce iti zice unul sau altul eu nu as pune niciodata prea mare baza.Plus ca sa il aduci te mai costa vreo 250E(atat retin ca e pretu la mine).Plus inmatricularea care e intre 100-120E.Plus timpul pierdut cu actele si ci drumurile.Se aduna.Si ia spune la cat ajungi...??Iar eu pretul ce l-am cerut e negociabil, asta inseamnma ca din 1999E cat cer probabil k l-as lasa undeva la 1850...poate si mai jos ,depinde de cine cumpara...asa k nu-mi spune tu mie k sa nu ma vait...k nu ma vait,doar spun un fapt...Am o gramada de prieteni ce vreau sa-ti schimbe motoarele de diferite tipuri(vitezane,enduro) si nimik,chiar cativa cer sub pretul pietei si tot nimik...Uitate pe vanzari si o sa vezi k tot aceleasi motoare se tot rotesc...Si sa stii k preturile alea ce zici tu k sunt aberante de pe bikeshop sunt majoritatea expirate,sunt de acu un an sau chiar doi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten care a dat CBR F2 la 1000E cu greu...asa ca n-am ce zice...si eu vreau sa vand un GS500F 2600 ca nou la 350 de km cu 3600E dar nu gasesc client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ar fi prețul pieții?

Media preturilor pentru motorul cu specificatii similare. Teoretic (desi n-am citit teoria asta) pretul e cel la care are loc tranzactia, practic, la piata intrebi "care-i pretul la cartofi?" indiferent daca ii cumperi sau nu. Pret = suma ceruta, pret de tranzactionare = suma achitata. Nu are nimeni o statistica a pretului de tranzactionare (se declara oricat in contractul V-C) deci nu se poate vorbi de o medie a lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se vede pe bikeshop sunt prețurile cerute, dar tocmai că discuția e că nu se vând, deci prețurile cerute sunt prea mari și interesul prea mic. Prețul pieței e cel la care fac tranzacții, nu știe nimeni la ce sume s-au vândul ultimele CB-uri, din ce an erau și în ce stare, așa că nu există un preț al pieței dacă nimeni nu îl știe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. De curand mi-am achizitionat si eu un CB500 din 2000 , si as vrea sa stiu care e marimea maxima a cauciucurilor pe care le suporta acest model. Dealtfel inca nu am permis pt. A (pe 22 iunie am examen :rock: ) .......... Ce ma sfatuiti?

 

Multumesc anticipat !

 

 

 

 

post-48243-1244410259_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. De curand mi-am achizitionat si eu un CB500 din 2000 , si as vrea sa stiu care e marimea maxima a cauciucurilor pe care le suporta acest model. Dealtfel inca nu am permis pt. A (pe 22 iunie am examen :rock: ) .......... Ce ma sfatuiti?

 

Multumesc anticipat !

 

 

 

 

post-48243-1244410259_thumb.jpg

lasa le asa cum sunt , e mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez un set de anvelope pt cb500 marimile standard.( 110/80-17 si 130/80-17 ) Anvelopa de pe fata este Pirelli MT75 iar cea de pe spate Pirelli Sport Deamon cred..... . Gumele nu sunt in stare grozava, eu le recomand pt cineva care are nevoie de ele pt inspectie ITP,RAR, burnout, experimente de orice fel.

post-23147-1244492011_thumb.jpg

post-23147-1244492041_thumb.jpg

post-23147-1244492074_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Anvelopa fata mi-ar trebui ....la mine necesita neaparat schimbare .....plus ca trebuie sa merg si la RAR pentru identificare ,,,,, binenteles daca mai e valabila oferta. Asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un posibil raspuns al motivului pentru care nu prea se vand motoarele din tara , cumparatorii preferand sa aduca motoare din strainatate. nu spun ca toti vanzatorii sunt tzepari dar poate ca probabil ai mai putine sanse sa iti iei tzeapa cu un motor adus de afara

 

/index.php?...p;#entry1933802

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...