Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Din cate stiu eu diferenta dintre CR9 si CR8 e temp de functionare : 9-le functioneaza f bine si la temp mari,unde 8-ul o da in diverse.E recomandat pt motoarele de performanta care se ridica in ture multe.Dupa parerea mea ai dat niste bani in plus degeaba,sunt total nefolositoare in cazul CB-ului,insa efecte adverse nu cred sa aiba,nu ar avea de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Siiii ... cu ce va mai laudati ???

Eu am scos consum la cb de 4,5 mers 120-160 cu prietena, topcase si sidecase textile ... in rest mai nimic, in ultima perioada am mers numai cu ECTO si merge de rupe asfaltul in schimb tot vreau ceva cu protectie mai buna la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thunder, zi-mi si mie te rog de unde ai luat anvelopele tale.

 

Salut oameni :huh: ce mai e pe la voi? Eu am mers zilele astea pe ploaie, singurul neajuns e ca am murdarit motocicleta :-<. Am si eu o intrebare, daca bruscati frana spate, astfel incat sa nu se blocheze cauciucul dar sa fie pe aproape, se aude un zgomot ca de tacanit de lant/cutie de viteze cam asa. Un baiat de aici mi-a zis ca la el nu se aude nimic, Cesar, mecanicul de pe forum mi-a zis ca e normal, e zgomot provocat de lantul de transmisie si ca se aude la toate motoretele. Voi ce spuneti?

 

Salut, anvelopele le-am luat de unde lucrez eu, sunt aduse de pe un site, m-am uitat acum, nu mai au maxxis, cele mai ieftine par a fi continental-urile, am gasit de spate la conti twist la 80 de euro iar fatza am gasit pirelli diablo la 91 de euro. Sincer mi se par cam cam ... cel de spate e cat de cat un deal ok, dar fatza e scumpa. Eu am dat 125 de euro pe set Maxxis promaxx.

 

E foarte normala treaba cu zgomotul la franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, nu stau bine cu banii, tot in jurul la 100-120 de eur ma gandeam si eu sa gasesc ceva...am gasit un site care au anvelope destul de bune la pret din ce vad dar nu stiu exact ce sa aleg, imi poti da o mana de ajutor? www.anvelopemoto.eu (PENTRU MODERATORII CARE VOR SA DEA WARN->NU ESTE RECLAMA)

Intradevar au preturi bune, dar dintre toate aleaeu mi-as lua asta pt fatza si asta pt spate , astea mi se par mie cele mai ok ... am vazut ca au si metzeler lasertec, am avut si mi se par de cacao; hidenau-rile mi se par iar de cacao, atat calitatea gumei cat si finisajele, parca sunt cauciucuri chinezesti de bazar; am vazut ca au su schwalbe, nu am probat si nici nu am vazut dar am auzit ca sunt bunicei, la pretul ala ... isi merita banii din plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ GoodKat :

Aa,pai daca sunt moca,sunt si mai bune bujiile :D.Stai linistit,nu o sa ai nici o problema cu ele.

Vorbeati de caucioace,la caucioace cate bordeie atatea obiceie,fiecare recomanda altceva.Mie Metzeler-ul mi-a facut o impresie buna,am avut un set de Metzeler Sportech M1 pe Hornet si au fost foarte ok.Singura obiectie e ca desi au fost noi,spatele mi s-a dus dupa 5500-6000 km in regim de mers normal,desi Hornetul nu e o motocicleta cu un mare cuplu.Michelin Pilot Sport si mai ales Michelin Pilot Power mi s-au parut extraordinare.F bune,aderente si rezistente pe uscat,pe ploaie nu sunt extraordinare,dar nici nu sunt slabe,as zice ok,oricum per total cele mai bune pe care le-am avut.

Pe fata la cb se poate pune cu incredere 120/70/17,cu marimea asta intrand astfel pe mainstream si beneficiind de o oferta mult mai larga

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la ce accesorii are pe el nu la vopseaua fosforescenta de pe roti...

E cam incarcat si anumite chestii gen aripa fatza, mansoanele cromate si alte chestii sunt chiar de cacao, dar per ansamblu e .... "interesant" sa zicem :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca are un fel de patina prinsa de chiuloasa fix sub rezervor, e buna ideea, cb-ul cand cade atinge de obicei in capatul de ghidon si uneori si in rezervor ... la radiator nu am vazut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

As vrea sa fac un drive test cu un CB500. Ma gandesc sa cumpar asa ceva, insa vreu sa vad mai intai unul pe viu.

Asa ca fac apel oricarui posesor de CB500 de prin Bucuresti, sau alte localitati apropiate de mine, ca daca are chef de vre'o plimbare spre Alexandria ii pot iesii in intampinare si la umbra unei halbe de bere/sticle de suc/pateu sau merdenea cu branza ... sa sporovaim despre mobra in spetza !

 

Va multumesc ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dată viitoare dă şi tu un sărci pe net, găseşti acolo tot ce vrei. http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=cb500+radiator&_sacat=See-All-Categories

Din câte vezi sunt doar 2 prinderi. Ai scăpat, motoreta nu e în pericol de explozie.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa imi recomandati un suport rezistent pentru topcase? Am unul confectionat artizanal dar s-a rupt.

Am eu unul tot facut, bag mana in foc ca e mai rezistent decat givi sau ce s-a zis mai sus, iar pretul e unul mai mult decat decent.

PIC_0083.JPG

PIC_0082.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Frumos suportul :D Thunder explica-mi si mie te rog cum aflu daca debreiaza complet.

 

Offtopic: Cu care m-am intalnit in trafic azi si are un CB 500 negru?:D

 

In principiu trebuie sa ai joc cam 5mm intre maneta si suportul de ambreiaj pana sa simti maneta cum trage ambreiajul sa debraieze, daca ai cam atat distanta intre suportul manetei si maneta e ok, numa mai mult sa nu ai, sau deloc jocul(risti sa iti ramana un pic tras ambreiajul fara sa iti dai seama).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham..eu am cam 1 cm si putin, faza e ca e cablu de la alta motocicleta si e mai lung putin...cum fac? la maneta e cam la maxim, pot sa il reglez si de acolo jos din dreapta de la ambreiaj?

 

Nu stiu cum e la cablul care l-ai montat tu acum, la cb ai reglaj si sus si jos, daca are si cabul ala reglaj jos iti sugerez sa dai reglajul de sus, de la maneta undeva la jumatate, chiar si mai putin de atat si sa incerci sa ii faci un reglaj aproximativ din reglajul de jos, apoi reglajul fin il faci de sus cu mana ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Fac scoala pentru A, deci experienta zero. Uitandu-ma in stanga si-n dreapta am gasit la cineva cunoscut un CB500 frumos intretinut. Problema mea este ca am 1.94 inaltime si nu stiu daca nu cumva este prea mica. La scoala m-am dat cu un GS vreo doua ore pe zi printre jaloane si m-am simtit ok pe ea. Cu Honda n-am mers ca nu am carnet si mi-a fost nitel teama, dar m-am urcat pe ea si pozitia nu mi se pare deranjanta. Daca printre voi este unul mai inalt cu ceva experienta, vreau sa intreb daca exista riscul ca la mers mai mult sa-mi devina incomod. Aveti alte recomandari pentru incepatori inalti? (stiu BMW F650, dar ma gandeam la ceva mai street, eventual in doi cilindri).

Planul meu este sa merg prin Bucuresti cu ea, eventual o data sau de doua ori pe luna sa mai prind 200-300 Km.

 

Merci,

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care esti din Bucuresti si vrei sa schimbam un antigel la motoreta mea? :D PLS!!!

 

Eu imi schimb maine uleiul/filtru. Daca e soare. Nu prea sunt hotarat in legatura cu locatia unde voi face operatiunea.

Daca vrei, ne tinem de urat :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ GoodKat :

E super simplu de schimbat antigelul.Nu prea ai ce gresi.Iti trimit eu manualul dak iti trebuie,scrie acolo detaliat.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde iau un antigel cu raport bun calitate pret? Ca daca ma uit dupa toate balariile gasesc litru de antigel si cu 50 de lei... Un coleg si-a pus antigel de masina, pentru motoare cu bloc de AL. El a spus ca nu are nimic :-??.

E bun ălă. Îl folosesc de vreo 3 ani încoa` Âşi n-am avut nici o bubă cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am iesit in oras si prin parc si am facut cateva poze :D Uite cateva mai detaliate cu CB-ul meu :D

 

Enjoy:

http://img705.imageshack.us/g/dsc00157se.jpg/

 

 

web player:

 

http://img705.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=dsc00157se.jpg

 

OFFTOPIC: Se poate intampla/vi s-a intamplat sa nu loviti suficient levierul schimbatorului si sa va ramana in treapta de viteza sau sa va sara inapoi in treapta in care ati fost? (In cazul in care aveti motorul mai turat si schimbati in trepte superioare 2-3-4)

Da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am incercat sa curat "sub filtrul de aer". Din pacate a imbatranit buretele si prezinta o gaura. Nici nu l-am atins de frica sa nu se dezintegreze.

Se poate inlocui cu ceva facut in casa :unsure:... provizoriu?

 

Doi la mana.

Am incercat sa dau jos carburatoarele. Parca sunt sudate. Nu e nici mult spatiu. Lovesc in incinta filtrului de aer. La manualul zice sa tragi de ele cu incredere.

Stie cineva vreo metoda (jmecherie)?

 

Multumesc.

Editat de seadryro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...