Doctor X Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 mda merci da parca sunt mai scurte ca am vazut unele pe un en500 , dar nuj daca se nimeresc la cb, dar banuiesc ca se pot face modificari, iar la comuniste nu ma pricep, cineva imi recomandase sa skimb punctul de prindere dar dupa aia cred ca o sa bata in cap daca e prea scurt, iar aleaa reglabile noi cica nu se fac si pt cb. ma gandisem sa iau inca o sa si sa i iau un rand de burete si asa mai scade din inaltime Prietena mea are cizmele alea de vreo trei ani si chiar isi fac treaba, pe langa faptul ca sunt de o foarte buna calitate (piele solida, Gore Tex). Dar daca preferi sa faci modificari despre care nu stii sigur cum vor afecta comportamentul motocicletei, e treaba ta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 salutari, am mers cu CB-ul meu la mare si pot sa spun ca a ajuns la 160 maxim & consum mediu cam de 5.5-6% pe A2 (viteza medie 130km/h in a 6-a, pe la 6000 si ceva de ture.) Vreme calda/frumoasa, fara vant. la retur noaptea pe racoare n-am reusit s-o trec de 150. E OK? Ca din ce vad pe la oameni se zvoneste un consum de 4% in conditii similare & viteza maxima mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkBC Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 salutari, am mers cu CB-ul meu la mare si pot sa spun ca a ajuns la 160 maxim & consum mediu cam de 5.5-6% pe A2 (viteza medie 130km/h in a 6-a, pe la 6000 si ceva de ture.) Vreme calda/frumoasa, fara vant. la retur noaptea pe racoare n-am reusit s-o trec de 150. E OK? Ca din ce vad pe la oameni se zvoneste un consum de 4% in conditii similare & viteza maxima mai mare. eu cu pasager si bagaje am ajuns la 190 pe A1 si mergand singur,pe E85 s-a dus si in 200. e un CB din 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 de mentionat ca a mea e din 1995 posibil sa fie limitata? sau sa aiba ea probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 de mentionat ca a mea e din 1995 posibil sa fie limitata? sau sa aiba ea probleme? A mea e din 94, si s-a dus in 190.. si mai mergea. E posibil sa fie limitata. Putem face o comparatie daca/nd putem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Eu am mers cu a mea cu 210 pe bord, ce e drept mergeam la plasa dupa un hornet. Consumul la mine cu pasager si bagaje(topcase 27L cred + genti textile de 35L) am scos undeva la 4,8 - 5 la mers normal(100-140, 160 pe alocuri) si la mers cat de mult se poate 150-160 am scos cam 5,5 - 5,6 niciodata mai mult, in oras scot un 6 - 6,5. A mea e din '94 dar merge de zbarnaie, nu stiu ce sa zic de limitare, de obicei daca e limitata scrie in talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 deci clar a mea are o problema. ori e limitata... da' ma gandesc ca daca era limitata consuma mai putin, nu mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 salutare, CB-ul meu din 2000 in oras are un consum mediu de 5.5-5.9% (dar o cam tin un ture), afara nu i-am facut consumul exact dar la un mers lejer de 100-130 km ar treb sa consume cam 5% asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Salutare, Care are un suport scarita partea drepta (nu ma intereseaza sa aibe pedalier, suruburi, scarita pasager,etc, doar suportul). Multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 dadice are arcurile iesite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo_NT Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Incepe sa ma odara capul ... imi place f mult CB500, mai ales ca este recomandata pt incepatori dar am 1,85 si peste 100kg intrebarea mea este daca sa caut in continuare un cb sau sa ma orientez spre altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) de obicei daca e limitata scrie in talon. Salut am mai avut noi o discutie si team intrebat cum imi dau seama daca e limitata, am dus-o la un prieten i-a desfacut carburatoarele le-a curatat, sincronizat si nu a gasit nimic in furtunul acela dintre motor si carburatoare( totusi in talon scrie ca are 25 kw, dar cred ca s-a ocupat altcineva de delimitarea motorului ), i-am dat 160 (cu 2 pe el, aman 2 avem cate 75 kg) ca nu mai aveam unde mai mult da inca se mai ducea, oricum i-am dat a 6-ea prea devreme trebuia sa duc motoru in 10 000 ture intra 5 si dupaia sa ii dau a 6-ea, oricum de la 160 se mai intindea, dar ii foarte instabil si sufla vantu foarte tare pe mine la 160, mai sa-mi rupa vesta ). Aaaa si inca ceva cand strang frana pe fata mai 'sanatos' imi vobleaza destul de tare, omu unde l-am dus zicea ca placutele de frana is cam uzate dar mai duc pana la anu, sa vobleze din cauza placutelor? I-am dat sa vad cat merge in prima viteza si am ajuns la 80km/h:> cred ca-i bun rezultatu:) Editat August 4, 2011 de Sandy123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Salut am mai avut noi o discutie si team intrebat cum imi dau seama daca e limitata, am dus-o la un prieten i-a desfacut carburatoarele le-a curatat, sincronizat si nu a gasit nimic in furtunul acela dintre motor si carburatoare( totusi in talon scrie ca are 25 kw, dar cred ca s-a ocupat altcineva de delimitarea motorului ), i-am dat 160 (cu 2 pe el, aman 2 avem cate 75 kg) ca nu mai aveam unde mai mult da inca se mai ducea, oricum i-am dat a 6-ea prea devreme trebuia sa duc motoru in 10 000 ture intra 5 si dupaia sa ii dau a 6-ea, oricum de la 160 se mai intindea, dar ii foarte instabil si sufla vantu foarte tare pe mine la 160, mai sa-mi rupa vesta ). Aaaa si inca ceva cand strang frana pe fata mai 'sanatos' imi vobleaza destul de tare, omu unde l-am dus zicea ca placutele de frana is cam uzate dar mai duc pana la anu, sa vobleze din cauza placutelor? I-am dat sa vad cat merge in prima viteza si am ajuns la 80km/h:> cred ca-i bun rezultatu:) Nu e de la placute, eu mai degraba as verifica cauciucul de fata si discul. Deasemenea verifica presiunea in roti mai des, posibil din cauza asta sa fie instabil la viteze mari, deasemenea verifica cauciucul fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Neata buna, Azi dim nu am reusit sa pornesc motorul, cand ii dau la automat nu porneste pur si simplu, se vede doar pe beculetele din bord ca ceva consuma curent in momentul in care tin butonul de pornire apasat, tin sa mentionez ca imi face figura asta cam de 2, 3 sapt (nu face tot timpul), dar mi-a pornit pana la urma de fiecare data, am dus-o la service, mi-au spus ca nu are nimic......(ceva praf, nu face bine contact, o explicatie de genu asta) HELP SPOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Neata buna, Azi dim nu am reusit sa pornesc motorul, cand ii dau la automat nu porneste pur si simplu, se vede doar pe beculetele din bord ca ceva consuma curent in momentul in care tin butonul de pornire apasat, tin sa mentionez ca imi face figura asta cam de 2, 3 sapt (nu face tot timpul), dar mi-a pornit pana la urma de fiecare data, am dus-o la service, mi-au spus ca nu are nimic......(ceva praf, nu face bine contact, o explicatie de genu asta) HELP SPOR am patit la un R6 dupa un drum pe ploaie torentiala sa-mi oxideze contactul de la butonul de pornire. Dar daca zici ca se intampla ceva cand apesi inseamna ca nu e asta. La tine se comporta ca o baterie moarta(nu face si un tacanit?). Incearca sa o pornesti impinsa, si daca merge e posibil sa mearga alternatorul dar sa nu incarce bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) am patit la un R6 dupa un drum pe ploaie torentiala sa-mi oxideze contactul de la butonul de pornire. Dar daca zici ca se intampla ceva cand apesi inseamna ca nu e asta. La tine se comporta ca o baterie moarta(nu face si un tacanit?). Incearca sa o pornesti impinsa, si daca merge e posibil sa mearga alternatorul dar sa nu incarce bateria. merci de sfat o sa incerc cu inpinsul, macar sa porneasca ca sa o duc pana la service, nu e de la apa, am mers si pe ploi torentiale si nu a avut nimic, alte idee careva??? bafta Editat August 5, 2011 de ANDREIBAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Vezi releul de pornire, e pe partea dreapta sub panoul de sub sa, a mai patit un amic tot cu cb, avea mufele oxidate si mergea numai cand vroia ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Vezi releul de pornire, e pe partea dreapta sub panoul de sub sa, a mai patit un amic tot cu cb, avea mufele oxidate si mergea numai cand vroia ea ... Multumesc ThunderByte, ar fi bine sa fie doar atat, o sa incerc azi (daca nu incepe ploaia) cand ajung acasa sa ii curat cele doua prinderi la mufe, am mai desfacut capacul ala acu cateva zile, dar m-am uitat ca vitelul la poarta noua oricum, dc aveam un picior rupt nu cred ca eram atat de sup cum is, nu sh dc ma intelegi, Multumest tututor de sprijin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Multumesc ThunderByte, ar fi bine sa fie doar atat, o sa incerc azi (daca nu incepe ploaia) cand ajung acasa sa ii curat cele doua prinderi la mufe, am mai desfacut capacul ala acu cateva zile, dar m-am uitat ca vitelul la poarta noua oricum, dc aveam un picior rupt nu cred ca eram atat de sup cum is, nu sh dc ma intelegi, Multumest tututor de sprijin salut am vorbit la telefon ti-am zis sa verifici bateria + incarcarea . o alta problema poate sa fie periile de la electromotor . Dar asa pe ghicite e mai greu , vezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 salut am vorbit la telefon ti-am zis sa verifici bateria + incarcarea . o alta problema poate sa fie periile de la electromotor . Dar asa pe ghicite e mai greu , vezi tu salut baieti,, a-ti avut dreptate erau periile sau cum se numesc de la electromotor (care se afla pe partea dreapta a motocicletei), cum le-am desfacut le-am curatat putin cu sprey degripant, le-am sters si apoi insurubat la loc, a pornit imediat dar nu imi dau seama dc a facut asa pt ca erau bine prinse in cele 2 suruburi, la sfatul vostru am sa il duc luni la service si am sa-i rog pe baieti sa imi verif si amperajul din electromotor si bateria sa fiu sigur ca is ok, eu ma gandeam ca poate fi ceva din "nuca" de pornire de pe ghidon....(ma bucur ca nu a fost acolo buba) inca o data multumesc de ajutor apropo , are careva un chit de lant de vanzare?????????? vreau sa ii schimb si becurile de la vitezometru (sau ars), am inteles ca imi trebuiesc becuri de 1,7 si ca le pot schimba singur pt ca se schimba usor???? asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Bine ca ai rezolvat. Acum eu Am o problema, cred ca ii stiu cauza si rezolvarea, vreau doar sa fiu sigur inainte de a investi un ban. Joc in ghidon. Daca iau mainile de pe ghidon pe la 50-60 incepe sa tremure din ce in ce mai tare pana ajunge (cel mai probabil) la voblaj. De vina este rulmentul din jug, corect ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Bine ca ai rezolvat. Acum eu Am o problema, cred ca ii stiu cauza si rezolvarea, vreau doar sa fiu sigur inainte de a investi un ban. Joc in ghidon. Daca iau mainile de pe ghidon pe la 50-60 incepe sa tremure din ce in ce mai tare pana ajunge (cel mai probabil) la voblaj. De vina este rulmentul din jug, corect ? Merci mai degraba roata fata dezechilibrata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 mai degraba roata fata dezechilibrata da..ar fi si asta o varianta. se procedeaza la fel ca la masina ? ma duc la vulcanizare si pun baietii niste plumbi ? sau nu e asa usor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 da..ar fi si asta o varianta. se procedeaza la fel ca la masina ? ma duc la vulcanizare si pun baietii niste plumbi ? sau nu e asa usor ? tot asa , numai vezi la vulcanizare sa aiba aparatura pt roata moto , adica sa poata prinde roata in scula aia de echilibrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 mai degraba roata fata dezechilibrata Asta sau e cauciucul de rahat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.