Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Schimba greu din prima viteza in a doua. Uneori ratez schimbul.

Inainte facea doar la turatii mari, in accelerare. Acum vad ca si in jur de 5-6000.

Precizez ca celelalte viteze functioneaza normal.

 

La ce ar trebui sa ma uit?

Multumesc.

Ce ulei ai in motor? Simptomele astea le avea si cb-ul meu cand am pus in el 15w50 si imi mergea cutia aiurea rau,abia cand se incingea bine schimba normal.

 

Dragi colegi, o intrebare am :) modelul meu este cel din 94 cu frana spate pe tambur. Problema e ca scartaie cand apas frana. Ce inseamna asta ? trebuie schimbat ferodoul ? cum imi dau seama cat e de uzat ? cat costa unul ? e usor de schimbat ?

 

Merci :)

Eu as incerca in primul rand sa il desfac si sa il curat ... La mine mai face asa cand intra apa acolo.

 

Cine a schimbat recent releul regulator de tensiune imi poate recomanda un furnizor cu preturi decente? Al meu a inceput sa livreze la baterie in jur de 16V...

Multumesc

Cauta unu de atv Linhai, ar trebui sa fie pana in 100 de lei. Eu nu am incercat releul ala pe cb inca dar am montat cateva si auzit multi care au pus pe honde si au mers fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANDREIBAD : ai grija la alegere ...hornetul consuma mult spre deoseb de yamaha fz6.

 

 

Merci de sfat MAILM4N,

 

e intradevar dif de consum intre injectie di carburatie, dar nu e chiar asa mare, un hornet bine intretinut, (sincron carburator, filtru aer curatat, etc) mai mult de aprox 7% nu are cum sa ia, iar fz-ul la acelasi stil de condus o sa ia un aprox 6%,

CB-ul meu consuma undeva la 5.5-6 depinde ce greutate am pe el , daca il tin in ture etc

 

Asta sa fie problema :burnout:

 

SPOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta unu de atv Linhai, ar trebui sa fie pana in 100 de lei. Eu nu am incercat releul ala pe cb inca dar am montat cateva si auzit multi care au pus pe honde si au mers fara probleme.

Multumesc de sugestie, deja l-am comandat pe acesta http://www.wemoto.com/bikes/Honda/CB_500_R_T/93-96/picture/Regulator_Rectifier/

 

Iar pe viitor o sa ma orientez catre acesta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SHINDENGEN-MOSFET-FH012AA-REGULATOR-RECTIFIER-KIT-/360358573656

 

Ca idee, unul original ajunge cam la 200 euro pe la importatorii de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei ai in motor? Simptomele astea le avea si cb-ul meu cand am pus in el 15w50 si imi mergea cutia aiurea rau,abia cand se incingea bine schimba normal.

 

 

Ulei am repsol 10w40.

Mie mi se pare ca face mai nasol dupa ce se incalzeste.

 

Cu motorul oprit nu prea intra in viteza I.

O misc putin, apas pe pedala si pana la urma o nimeresc.

Nu stiu daca e normal. Nu am experienta cu alte moto.

 

Am slabit putin maneta de ambreiaj. La ultima ungere a cablului nu am reglat-o ca lumea.

Merge mai bine acum.

Totusi, la turatii mari, ratez uneori a doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CB-ul meu consuma undeva la 5.5-6 depinde ce greutate am pe el , daca il tin in ture etc

 

 

apropo de consum, tocmai m-am intors din germania. CB-ul meu sa purtat explemplar, asa cum m-a obisnuit. Si pt prima data in istorie, i-am calculat un consum mai exact. A luat fix 4.5% la un traseu de 300 de km, din care mare parte in ungaria la 120km/h. Cred ca nici pe autostrada in germania la 130-150 km/h nu mi-a luat 6 litri, dar nu am facut calcule exacte..

 

Ma pregatesc sa-o bag la garaj, caci sezonul asta nu mai apuc sa ma dau.

Iubesc motocicleta asta, insa nu stiu daca o sa o mai folosesc si sezonul viitor. Pt sezonul urmator are nevoie de ceva investitii ca timp si bani.

are acum peste 34000 km (o am de la 12000). Nu a avut nici un fel de probl mecanica pana acum, insa are mai multe defecte optice (zgarieturi, indoituri mici). Pt sezonul urmator ii trebuie consumabile (cauciucuri, ulei, etc), reparat senicarena care e si rupta si crapata...schimbat scarita spate, capat de bare, oglinda dreapta sta datorita unei reparatii, cricul central e cam stramb si cred ca dau cu el de asfalt la orice denivelare etc.

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni am o prob la CB . nu se tureaza peste 5000 de ture pana in 5000 merge normal . dar daca incrc sa accelerez mai progresiv si trec de 5-6 mi de ture parca ii taie din elan.

ave-ti idee ce ar putea cauza asemena simtome?bujiile le=am scimbat dupa aceasta prob,fara vre-o ameliorare. fitru-l l-am dat jos sa vad daca are vreo problema , nimic diferit. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni am o prob la CB . nu se tureaza peste 5000 de ture pana in 5000 merge normal . dar daca incrc sa accelerez mai progresiv si trec de 5-6 mi de ture parca ii taie din elan.

ave-ti idee ce ar putea cauza asemena simtome?bujiile le=am scimbat dupa aceasta prob,fara vre-o ameliorare. fitru-l l-am dat jos sa vad daca are vreo problema , nimic diferit. :blink:

 

 

verifica incarcarea si carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi expira asigurarea azi si nu stiu daca mai are rost sa o fac, in rest ... cb-ul merge de rupe randurile, ma bate gandul sa dau motorul jos de pe el si sa ii fac o verificare amanuntita in iarna asta, distributie, jocuri supape, cutia de viteze(imi cam face figuri treapta a 2-a si vreau sa vad ce e), uzura discurilor de ambreiaj, cu ocazia asta cred ca am sa schimb si rulmentul de ambreiaj ... pana una alta daca apuc sa ii mai fac asigurare am sa ma bucur de el asa cum e, din restul motoarelor produse in aceeasi perioada cb-ul mi se pare cel mai bun, ca fiabilitate, ca pret al pieselor, acces in diferite zone ale motorului pentru servisare, raport putere consum etc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de cbf 600 ce stii? cum sunt ca la pret sunt apropiate de un cb 500 http://www.moto.it/moto-usate/honda/cbf-600/cbf-600-abs--2004-06/index.html?msg=3327371

Exista un topic dedicat modelului, poti afla mai multe acolo. Ce ai pus tu in link este interesant ca si pret la prima vedere, desi personal nu-mi place cum arata CBF600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca are cineva nevoie de saboti frana:

 

/index.php?/topic/668806-saboti-frana-tambur-honda-cb-500/

 

 

 

Eu as incerca in primul rand sa il desfac si sa il curat ... La mine mai face asa cand intra apa acolo.

 

 

 

Ai avut dreptate. Trebuia doar sa desfac tamburul si sa curat. pacat ca deja comandasem sabotii noi. Macar sa ii dau pe cei precedenti, sa-mi mai scot din paguba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul ala nu face mare lucru, ca sa faca ceva diferenta trebuie sa il pui aproape vertical, lucru care nu avantajeaza ca aspect motorul, altfel daca il pui la unghi o sa iti dea tot vantul in gat si casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sa ma inscriu in randurile posesorilor de CB 500. O am din 4 august a.c. iar poze se afla mai jos. Neagra si impacabila! Ca si prima motocicleta sunt foarte incantat de ea si nu cred ca apuc sa ma plictisesc foarte usor :)

Dupa o luna si jumate in traficul si peisajul betonat al Bucurestiul, dar si ca incepator haideti sa va povestesc ce am cutezat in mai putin de doua luni:

1. Prim chestie de incepator a fost sa ma trezesc, la semafor cu unul infipt in teava mea de esapament. Norocul sau inspiratia a fost sa am mana pe frana. Am dus-o la unul la my Moto care doar s-a uitat la ea si mi-a zis ca e ok. inidivdul cu masina a avut bara fata sub farul stang gaurita! Bun, mergem mai departe.

2. Eram tot la semafor, la Victoriei, cel care te duce din mijlocul pietei spre bd. Aviatorilor. Eram pe banda (in partea ei dreapta) si nu pe linia dintre benzi.Plec si imediat pe piciorul meu drept vad/simt cum se urca o roata de Citroen C3. Vad acel alba; farul si bara, cum ajunge pana la genunchiul meu si preseaza piciorul de motor. Am accelerat si am scapat…o frana m-ar fi aruncat de pe motor sau sub rotile unei masini. Repet, pelcare de pe loc de la semafor. Ma opresc pe partea dreapta, dar dobitonul nu s-a sinchisit sa opreasca!

3. Acum doua saptamani. Plecare de pe loc la interesectia N Titulescu cu strada ce are liniile de tramvai - Iacob Felix. Sunt langa bordura, plec de pe loc si dau sa fac dreapta. Linia de tramvai imi era in stanga. Am facut dreapta doar ca roata de pe spate a prins linia de tramvai si motorul a aluncat. Eu pe jos privieam cum motorul face 360 grade pe asflat. Culcata pe partea cu toba de esapament. Umar, cot si mana protejate de geaca si manusa, dar abuzate de lovitura. Motorul are toba zgariata pana la otel, protectie ghidon maner dreapta zgariat, oglinda zagriat dar intacta.Cu alte cuvinte: mi-am luat botezul! Am verifciat-o si am scapt si de aceasta data!

 

Ce sa mai...un moto solid!

 

Altfel, exista intalniri ale noastre (ca sa zic asa) ?

Hai, o tomana faina!

post-66452-0-98909800-1317218253_thumb.jpg

post-66452-0-51686200-1317218272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost cazut motorul tau, sau macar scapat, se vede din poze, amnele capete de maneta(frana si ambreiaj) sunt scariate/indoite.

In rest da ... impecabil. Baga niste crash bar-uri, sunt convins ca dupa cazatura ai capacul de la ambreiaj atins.

 

da, capacul de la ambreaj era atins de dinainte.

imi poti da un sfat de unde pot sa iau niste crash bar-uri ?

 

ms.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, capacul de la ambreaj era atins de dinainte.

imi poti da un sfat de unde pot sa iau niste crash bar-uri ?

 

ms.

Ia legatura cu mariusspuneceva de pe forum. PM sau 0746175884

 

Lantul l-ai mai uns?

Poza pare a fi facuta inainte sa cumpere motorul sau sa cada cu el cel putin, toba e neatinsa.

 

Ba frate da ce este la voi in Bucuresti, merg aia cu masinile cum apuca.

 

Si totusi cat ai dat pe motor?

 

Se numeste sat fara caini ... pe de-o parte e ca curu pe romaneste dar pe cealalta te cam doare in ula de niste chestii, fata de restul oraselor. Spre exemplu mie bucurestilul mi s-a parut singurul oras in care soferii constientizau cat de cat presenta motociclistilor printre ei si chiar respectau. Am fost foarte uimit cand mergand printre masini la semafor in coloana un tip a mutat autobuzul pe care il conducea ca sa am loc sa trec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...