ThunderByte Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Eu sunt dintr-un oras mic, la noi nu apar probleme ca in Bucuresti Pot zice acelasi lucru, sunt Brailean la baza, de 4 ani stau in Iasi dar .... Bucurestiul e un oras aparte ... Editat Octombrie 1, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Doar e capitala ...trebuie sa fie cumva mai "deosebit" ,cu bune ,cu rele !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Va salut cu respect ! Am o mica problema, poate ma puteti ajuta. Am nevoie urgent de piesa pe care pivoteaza frana de picior, in manual este denumita "Brake pedal pivot plate". Am atasat si pagina scanata in cazul in care nu stiti exact la ce ma refer. In detaliul de demontare/montare, piesa are numarul 18. Am descoperit astazi cand am vrut sa schimb suportul de scarite de pe partea dreapta ca CB-ul meu nu are deloc aceasta piesa si ca cilindrul pe care pivoteaza frana de picior este prins direct de suportul de scarite. Probabil o inventie a fostului proprietar al motocicletei. Prin urmare nu am cum sa schimb suportul de scarite fara sa fac rost si de aceasta piesa pe care pivoteaza frana de picior. Aveti idee unde as putea gasi piesa asta ? mai demonteaza cineva vreun CB 500 ? Mersi mult si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Va salut cu respect ! Am o mica problema, poate ma puteti ajuta. Am nevoie urgent de piesa pe care pivoteaza frana de picior, in manual este denumita "Brake pedal pivot plate". Am atasat si pagina scanata in cazul in care nu stiti exact la ce ma refer. In detaliul de demontare/montare, piesa are numarul 18. Am descoperit astazi cand am vrut sa schimb suportul de scarite de pe partea dreapta ca CB-ul meu nu are deloc aceasta piesa si ca cilindrul pe care pivoteaza frana de picior este prins direct de suportul de scarite. Probabil o inventie a fostului proprietar al motocicletei. Prin urmare nu am cum sa schimb suportul de scarite fara sa fac rost si de aceasta piesa pe care pivoteaza frana de picior. Aveti idee unde as putea gasi piesa asta ? mai demonteaza cineva vreun CB 500 ? Mersi mult si asfalt uscat ! Stiu 2 persoane care dezmembreaza si la ambele cb-urile sunt dupa 97, deci nu au piesa respectiva(frana pe disc). Nou pe original e 50,92 euro fata TVA, in lei cu tot cu TVA e 269,9. Nu stiu ce problema ai cu piesa aia dar e bine de stiut ca e din fier deci o poti reface lejer cu orice aparat de sudura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Stiu 2 persoane care dezmembreaza si la ambele cb-urile sunt dupa 97, deci nu au piesa respectiva(frana pe disc). Nou pe original e 50,92 euro fata TVA, in lei cu tot cu TVA e 269,9. Nu stiu ce problema ai cu piesa aia dar e bine de stiut ca e din fier deci o poti reface lejer cu orice aparat de sudura. Si a mea e model 97', tot frana pe disc am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mtony79 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 in poza atasata se vede tija de la frana pe tambur..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 In Honda epc, la Cb 500v nu da piesa cu nr 18 din poza ta, pedala pare ca vine prinsa direct pe pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Salutare! Am un Cb din 1994, cu urmatoarele probleme: un cilindru se incalzeste mai greu, dupa un timp isi da drumul, si a doua probleme da o gramada de rateuri. Ce ar trebui sa fac, sunt complet afon in mecanica. Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MiSte Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 @ThunderByte "Ia legatura cu mariusspuneceva de pe forum. PM sau 0746175884" rezolvat. multumesc. @ Sandy 123 1600 EUR plus parbriz si suport bagaj (laterle + top case). mult sau putin?! nu stiu, dar stiu ca mi-a placut din prima! @seadryro da, a fost uns. fac chestia asta la 1000km. e bine asa sau mai des ? asta scrie in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Uite ca nu am fost atent sa vad tija respectiva, am crezut ca e valabil si pentru modelul meu detaliul de montare/demontare. Deci tija pe care se monteaza frana de picior este atasata direct de suportul de scarite dreapta ? La a mea asa este, doar ca este imposibil de demontat...si nu am cum sa-l mut pe noul suport de scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Uite ca nu am fost atent sa vad tija respectiva, am crezut ca e valabil si pentru modelul meu detaliul de montare/demontare. Deci tija pe care se monteaza frana de picior este atasata direct de suportul de scarite dreapta ? La a mea asa este, doar ca este imposibil de demontat...si nu am cum sa-l mut pe noul suport de scarite. Trebuie sa fie ceva, da suportul de scara jos cu tot cu pompa, borcanas de lichid si pedala si vezi care e treaba, mai mult ca sigur ai un cilindru cu un cap mai mare si cu celalant cap blocat de un splint la imbinarea dintre pedala si tija care intra in pompa. Salutare! Am un Cb din 1994, cu urmatoarele probleme: un cilindru se incalzeste mai greu, dupa un timp isi da drumul, si a doua probleme da o gramada de rateuri. Ce ar trebui sa fac, sunt complet afon in mecanica. Multumesc anticipat!!! Vezi in prima faza bujiile. Daca ai cheia corecta poti sa ajungi la ele prin lateralul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Bujiile sunt noi, marca NGK, le am schimbat de aprox. 2 luni...sa fie de la carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 A inceput sa iti faca asa dintr-o data sau in timp? Daca a inceput dintr-o data sigur e din alta cauza, daca e in timp mai mult ca sigur e din carburatie ... desi cb-ul nu prea o ia aiurea pe ulei in timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Bujiile sunt noi, marca NGK, le am schimbat de aprox. 2 luni...sa fie de la carburatoare? Eu am patit ceva asemanator ,am schimbat bujiile care mergeau ,dar am zis ca e cazu sa le schimb .am cumparat NGK CRh9N si dupa cateva zile mergea foarte rau rateuri murea motoru la relanti. le-am pus inapoi pe cele vechi si problema s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Salut ! am o intrebare pentru posesorii de CB 500 S. Difera partea de jos a cadrului, sau cadrul in general, exceptand supotul pentru semicarena si bord de la CB 500 S fata de CB 500 fara semicarena , ma refer in mod special la prinderea motorului pe cadru etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Salut si eu. De la o vreme mi se pare ca nu mai trage motocicleta, sau m-am obisnuit cu ea. In viteza 1 prinde maxim 20, in a 2 a 40. La 80km/h sunt la 4000 de ture in a 6 a, la 100km/h la 4500. Si peste 120 am senzatia ca o fortez - peste 6000 de ture. Sunt normale valorile astea ? Motocicleta e din 1993 Editat Octombrie 6, 2011 de paimei01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Salut si eu. De la o vreme mi se pare ca nu mai trage motocicleta, sau m-am obisnuit cu ea. In viteza 1 prinde maxim 20, in a 2 a 40. La 80km/h sunt la 4000 de ture in a 6 a, la 100km/h la 4500. Si peste 120 am senzatia ca o fortez - peste 6000 de ture. Sunt normale valorile astea ? Motocicleta e din 1993 Nu te-ai obisnuit cu ea , probabil e timpul sa mai cureti carburatoarele schimbat filtre buji si reglat supape.ori benzina de la noi nui mai place. vitaza 1 doar 20 km/h este putin. La mine in 1 la 2000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Da, avea o problema, a turat-o un mecanic, pana a iesit niste fum negru, acum merge perfect, se simte cum accelereaza. Mersesem prea mult cu ea sub-turata. De obicei la 4000 de ture schimb viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Si va mai intrebati de ce pica turbinele spre exemplu de la auto ... Una peste alta eu mi-am schimbat toba si drept urmare pe cea veche o vand. Daca e cineva interesat sa ma contacteze. - Toba noua - Toba veche, de vanzare. Am sa ii fac cateva poze mai pe seara si o sa le pun si pe alea. Alte poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Si va mai intrebati de ce pica turbinele spre exemplu de la auto ... Una peste alta eu mi-am schimbat toba si drept urmare pe cea veche o vand. Daca e cineva interesat sa ma contacteze. - Toba noua - Toba veche, de vanzare. Am sa ii fac cateva poze mai pe seara si o sa le pun si pe alea. Alte poze Zimi cat ceri pe ea? Cand am achizitionat CB'u avea o bataie care se auzea din motor un prieten mi-a schimbat lantu de distributie si nu mai batea nimic, a urmat un schimb de ulei( Castrol Actevo 10w40) niste bujii schimbate marca NGK, curatat si sincronizat carburatoarele si cand am pornit motoru am constatat ca are un fel de tacanic, un zgomot neplacut din zona ambreiajului. Acest prieten al meu a verificat tot la ambreiaj nu are nimic, s-a consultat si cu alti mecanici si unii i-au spus ca merge linistit si cu acest zgomot. Zicea ca daca era o problema cu ambreiajul era si problema cu schimbatul vitezelor sau sa sara din viteza in schimb nu am intalnit astfel de probleme MOTORUL MERGE OK, dar acel zgomot nu e normal. Zicea ca o alta problema ar putea fi chiar uleiul si ca daca as putea incerca sai bag un ulei de grosime 10w30, dar totusi exista riscu sa dau banii pe ulei din nou si sa aibe acelasi tacanit. Acuma intrebarea mea este daca vati confruntat cu astfel de probleme sau daca ma puteti sfatui ce pot sa fac sa dispara acel zgomot. Editat Octombrie 7, 2011 de Sandy123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 cine e din Timisoara si este dispus sa ne intalnim , vreau sa masor ceva distante la CB pentru niste crash-bar . mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Zimi cat ceri pe ea? Cand am achizitionat CB'u avea o bataie care se auzea din motor un prieten mi-a schimbat lantu de distributie si nu mai batea nimic, a urmat un schimb de ulei( Castrol Actevo 10w40) niste bujii schimbate marca NGK, curatat si sincronizat carburatoarele si cand am pornit motoru am constatat ca are un fel de tacanic, un zgomot neplacut din zona ambreiajului. Acest prieten al meu a verificat tot la ambreiaj nu are nimic, s-a consultat si cu alti mecanici si unii i-au spus ca merge linistit si cu acest zgomot. Zicea ca daca era o problema cu ambreiajul era si problema cu schimbatul vitezelor sau sa sara din viteza in schimb nu am intalnit astfel de probleme MOTORUL MERGE OK, dar acel zgomot nu e normal. Zicea ca o alta problema ar putea fi chiar uleiul si ca daca as putea incerca sai bag un ulei de grosime 10w30, dar totusi exista riscu sa dau banii pe ulei din nou si sa aibe acelasi tacanit. Acuma intrebarea mea este daca vati confruntat cu astfel de probleme sau daca ma puteti sfatui ce pot sa fac sa dispara acel zgomot. Daca zgmotul dispare cand tragi ambreiajul, atunci e de la rulmentul de la ambreiaj care costa cam 90 de lei. Daca se aude tare ar fi cazul sa il schimbi, dar daca se aude numai putin poti sa mai mergi cu el asa lejer. La mine se aude la relanti un cloncanit care dispare daca trag ambreiajul si nu ma grabesc deloc sa il schimb. Daca e vorba de o bataie de genul asta nu iti bate capul sa schimbi uleiul ca nu o sa dispara nici o bataie. - Poza promisa. Ma bate gandul sa imi iau de pe ebay asa ceva Am vazut la cineva la un sv si sunt foarte ok, mai ales la banii astia ... De cb nu se gasesc dar astea de hornet sunt exact cele de cb, in mod normal manetele difera dar suportii sunt identici. Intrebarea mea e, se mai baga careva, daca luam mai multi iesim si mai ok la transport . Editat Octombrie 7, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) Jumatate de accident azi: viteza prea mare, apa pe jos. Deodata masina din fata opreste la un semafor pe care nu-l vazusem. Nici o problema, puteam opri de 2 ori in cat spatiu era. Pun frana spate, si putin fata, motocicleta incepe sa alunece si sa faca S uri, roata din spate - traiectorie sinusoidala, din ce in ce mai puternic, si ma indreptam fix spre masina din fata. Repede am lasat frana si am accelerat, fara sa vreau de fapt, am trecut milimetric pe langa masina si pe rosu. Cand am pus frana mergeam drept, o fi stramba roata. Editat Octombrie 9, 2011 de paimei01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Nu cred, de cele mai multe ori in spatiul de dinaintea semaforului sunt tot felul de chestii pe asfalt ... ulei, motorina si alte cacaturi scurse de la daciile de 2 bani. Cred ca te-ai panicat un pic, asfaltul ud si murdar si ... iata rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) M-am panicat dupa ce a inceput sa o ia in toate partile, nu inainte, nu aveam de ce. Dar e ceva in neregula cu roata din spate, cand pun frana mai puternic simt cum o ia intr-o parte. E frana cu tambur, pe asfalt uscat nu am putut nicidata bloca roata, acum ca a fost ud s-a blocat si a alunecat. Editat Octombrie 9, 2011 de paimei01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.