wiqed Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut, Doresc sa cumpar un side-case rack pentru Honda CB 500 din 1997. Eventual si side-case-uri. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 I-am pus ghidon clubman si e cu totul alta notoreta Felicitari arata foarte bine! Sincer sa fiu nu prea am vazut multe CB-uri cu modificari. Am CB-ul din '99 si parca e old school acel stop. Eu am tot cautat sa modific ceva prin spate, eventual led sau ceva sa se potriveasca dar, nimic. Nici n-as vrea sa stric tot spatele. Are cineva idei, a facut cineva astfel de modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 va salut....fost posesor de honda ntv si de vfr 750 , actual de aprilia pegaso , m-ar bate gandul la un cb500 , dar am nevoie neaparat sa ma sui pe unul sa vad cum stau din cauza fizicului meu...vfr-ul l-am dat din cauza greutatii dar stateam relativ ok pe el....ntv-ul l-am dat din cauza ca pozitia la ghidon era normala de touring dar scaritele erau ca de supersport , tare incomoda.....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi.... este cineva din constanta cu cb500 stock sa ma sui pe el sau sa dau o tura de 2-3km? platesc deranjul Salut, La 1,88 (si cu picioare f lungi) esti prea inalt pentru CB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 m-ar bate gandul la un cb500 , .....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi.... Eu am schimbat CB-ul cu ceva mai mare din cauza asta, ti-ar fi prea mic. Cauta un CBF 600, e mai inalta si are si 3 pozitii reglabile la sea ca sa o mai inalti si greutatea nu e semnificativ mai mare. Si e tot Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 sau bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 (editat) Eu am schimbat CB-ul cu ceva mai mare din cauza asta, ti-ar fi prea mic. Cauta un CBF 600, e mai inalta si are si 3 pozitii reglabile la sea ca sa o mai inalti si greutatea nu e semnificativ mai mare. Si e tot Honda nu vreau 4 in linie...consum mare, carburatie mai greu de intretinut si reglat , n-am nevoie de racheta.....vreau ceva mic fiabil si usor pana in 60 cai .am avut d-astea mari cat cuprinde....am si zis...ntv,vfr... pegasul imi sede f bine doar ca motorizarea e de cacao , honda e honda plus ca nici bugetul nu se ridica ptr un cbf....de visat ptr ani ce urmeaza la nc700s sau x Editat Mai 9, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Eu ma gandeam doar la dimensiuni, nu la altceva. Puterea la CBF nu e uriasa, 77 CP, si nici consumul, dar tu stii mai bine ce iti doresti de la o motocicleta. Cat despre pret, pe a mea am vandut-o in 2012 cu echivalentul salariului pe o luna si era in stare foarte buna. 4 in linie nu e deloc rau, carburatoarele au fost mult mai simplu de intretinut decat la CB 500; daca la CB le curatam si reglam de 2 ori pe an, la CBF am facut-o o singura data in 3 ani. Mai e si diferenta de vibratii, dupa primul an pe CB am scapat de tot nisipul din rinichi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 (editat) nu vreau sa ma repet si nu sunt vreun pusti neinfomat ...am carnet moto din 2004 si 60k pe motor si 150k pe masina....am schimbat cate un motor la 3 ani...am mers pe 125 4 ani!! si stateam mai comod pe aia decat pe motoare de 600....nu vreau sa mai aud de 4 carburatoare, motoare peste 180kg....vfr-ul comod dar extrem de greu,si cand ma mananca sa-i dau...ai dau prea tare...si suge benzenul in timp real coboara acul de bezina. vreau cat mai simplu,mic,ieftin,ceva in 2 pistoane......in v ar fi ideal , cardan vis.....dar...nu exista cum vreau eu...am avut 2 honde ntv 650 revere....nemaipomenite, dar ...grele....si scaritele erau extrem de incomode ,sus montate ,fara posibilitate de coborare......la cb exista kit de coborare....in momentul ala avusesem si operatie la genunchi si literalmente nu mai puteam indoi piciorul suficient sa stau pe scarita....acum is mai ok.. deci...rog cine are una in constanta,daca e amabil ptr o proba . ar fi mers o honda vt500e dar e deja prea veche...intervin problemele de fiabilitate , lipsa piese,si ca stabilitate in viraje probabil e ca o barca....dar in genu ala de trotineta caut. Editat Mai 10, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 daca la CB le curatam si reglam de 2 ori pe an, la CBF am facut-o o singura data in 3 ani. De doua ori pe an ? ... eu am CB-ul din 2008 si nu le-am curatat niciodata. (doar de doua ori am desfacut suruburile de sub carburatoare ca sa scurg eventualele mizerii .. care nu prea au fost) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 nu vreau sa ma repet si nu sunt vreun pusti neinfomat ...am carnet moto din 2004 si 60k pe motor si 150k pe masina....am schimbat cate un motor la 3 ani...am mers pe 125 4 ani!! si stateam mai comod pe aia decat pe motoare de 600....nu vreau sa mai aud de 4 carburatoare, motoare peste 180kg....vfr-ul comod dar extrem de greu,si cand ma mananca sa-i dau...ai dau prea tare...si suge benzenul in timp real coboara acul de bezina. vreau cat mai simplu,mic,ieftin,ceva in 2 pistoane......in v ar fi ideal , cardan vis.....dar...nu exista cum vreau eu...am avut 2 honde ntv 650 revere....nemaipomenite, dar ...grele....si scaritele erau extrem de incomode ,sus montate ,fara posibilitate de coborare......la cb exista kit de coborare....in momentul ala avusesem si operatie la genunchi si literalmente nu mai puteam indoi piciorul suficient sa stau pe scarita....acum is mai ok.. deci...rog cine are una in constanta,daca e amabil ptr o proba . ar fi mers o honda vt500e dar e deja prea veche...intervin problemele de fiabilitate , lipsa piese,si ca stabilitate in viraje probabil e ca o barca....dar in genu ala de trotineta caut. Daca ai macar 1,75, cred ca Transalpul ar fi o surpriza placuta pentru tine, in special legat de confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 De doua ori pe an ? ... eu am CB-ul din 2008 si nu le-am curatat niciodata. (doar de doua ori am desfacut suruburile de sub carburatoare ca sa scurg eventualele mizerii .. care nu prea au fost) Era un CB din 1994, prima generatie, am facut destul de multi kilometri cu el si am mai bagat si benzina cu apa de la Lukoil, mai avea si ceva diferenta de compresie intre cilindri si atunci avea nevoie de mai multa bibileala. La astea mai noi nu mai era nevoie, are si vara-mea unul fabricat prin 2000 si nu a umblat la carburatoare in 2 ani de cand a luat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Daca ai macar 1,75, cred ca Transalpul ar fi o surpriza placuta pentru tine, in special legat de confort. m-am gandit dar jumate de motocicleta e urata cu spume......plus ca e la limita maxima de greutate pe care o doresc....si sunt cam "overpriced"...nu dau 2000 euro ptr un motor ok...modelele noi sunt urate,doar modelul vechi frntal imi place....spatele l-as taia pe tot cu drujba si i-as pune spate de pegaso,cu tot cu tobe.... cand am fost la circuit si am intrat 5 ture moka dupa cursa la 1 mai, decat o troaca de enduro mai degraba aleg un commuter bun la toate....cb-ul pot sa-l bag pe oriunde,daca si cu ntv-ul am facut enduro pe unde am apucat,dar fiind grea ma solicita enorm.....sau formula 125 pana la gura portitei,a fost mega aventura si distractie....n-ar fi rau un supermoto,dar costurile de conversie/intretinere sau achizitie sunt mari. de peste tot unde am citit cb-ul e printre top 5 cele mai buletproof motoare...si nu aud lumea sa-si bage nasul in ele,decat daca chiar sunt cazane forjate sau neingrijite rau. hai cu cb-ul prin constanta Editat Mai 11, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Ca CB ul e frumos tare, mai ales ala semicarenat ))) Astea nu sunt motoare pe care sa le alegi dupa frumusete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Ca CB ul e frumos tare, mai ales ala semicarenat ))) Astea nu sunt motoare pe care sa le alegi dupa frumusete. gusturile nu se discuta...nici curu de cb nu-i grozav ( de fapt zona lampii ) dar e digerabil....in schimb ala de transalp nu-l suport. ..iar cele 2 prajini de evacuare strica tot..provoaca alergie sunt si carenate complet...si din alea o sa aleg ceva Editat Mai 12, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu nu am facut sincronizare in 4 ani cat am avut CB-ul ! Super motorul !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Eu nu am facut sincronizare in 4 ani cat am avut CB-ul ! Super motorul !!!!! asa am auzit si eu la multi...reglezi si cureti odata cand cumperi motorul si uiti de el minim 2-3 ani! oricum, honda e honda..3 am avut, odata reglate n-am mai umblat la ele pana le-am dat Editat Mai 13, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 aloha! stiti pe cineva care se pricepe la electrica/are service & e pret bun? nu-mi merge stopul cand pun frana fata (de franat franeaza dar nu se aprinde becul) merge la aia de pe spate (se aprinde becu') + claxonu' n-a mers de cand am luat-o. In mod normal nu ma deranjeaza, da' mi se pare ca claxoneaza incetisor de capu' ei in mers - si asta ma cam enerveaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda cb 500 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 aloha! stiti pe cineva care se pricepe la electrica/are service & e pret bun? nu-mi merge stopul cand pun frana fata (de franat franeaza dar nu se aprinde becul) merge la aia de pe spate (se aprinde becu') + claxonu' n-a mers de cand am luat-o. In mod normal nu ma deranjeaza, da' mi se pare ca claxoneaza incetisor de capu' ei in mers - si asta ma cam enerveaza... » Post actualizat in 15 May 2015 13:18 Verifica cablurile electrice care intra la manerul de frana. E posibil sa fie iesit de la locul lor, e foarte simplu tragi de ele , dupa care le pui la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 multumesc de sfat - daca te referi la alea 2 usor accesibile din exterior - am facut deja asta & nimic. ma mai uit si la restul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Eu nu am facut sincronizare in 4 ani cat am avut CB-ul ! Super motorul !!!!! Il am din 2006, cb din '94 nu i-am curatat carburatoare, nu i-am facut sincronizare si...merge inca bine. Imi pare rau ca nu l-am putut lua de nou sa fi fost numai pe mana mea, bun motor. Iar carena full e de milioane, face toti banii, un motor de incredere consum mic 5/100 chiar alergat, fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Ca sa fiu si eu in ton cu discutia, ma bate gandul sa iau si un Cb 500 pe langa actuala mobra, am ramas cu gandul la motorul ala ... rateurile pe decelerare, cuplul, sunetul, etc, cei mai frumosi ani din motociclismul meu de pana acum i-am trait pe CB. In ultima vreme am tot mers cu un GS500, o bicicleta de motor, desi sunt din aceeasi categorie nu se compara deloc cu CB-ul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Thunder, pe CB-ul fetii e montat un crash-bar facut de tine acum 6 ani pt pretul corect ti-l dau inapoi cu tot cu mobra daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Nu-s in tara de ceva vreme asa ca nu are rost sa il iau din romania, mai ales ca nu e tocmai un drum de facut pe motor(romania-belgia) ... Cat despre crash-bar, sper ca si-a facut treaba si si-a scos banii Editat Mai 16, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Thunder, pe CB-ul fetii e montat un crash-bar facut de tine acum 6 ani pt pretul corect ti-l dau inapoi cu tot cu mobra daca vrei Spune mai multe despre motocicleta, ca tocmai caut una pentru varul meu si ce am gasit e in celalalt capat al tarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salutare, Proaspat posesor de CB 500 si sunt in cautare de un suport pentru un topcase pe care deja il am (cu tot cu placa). Daca are cineva de vanzare va rog sa dati PM. Sau sa ma indrumati catre un site ok cu livrare destul de rapida. am gasit doar pe louis momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.