Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

acum am si eu o problema si doresc sa stiu daca este asa la toate cb-urile sau a mea are probleme

ghidonul i-si cauta singur pozitia de mijloc (adica de la mersul drept inainte opune un pic de rezistenta la rotire ca si cum ar avea un clicket ceva :wave:

Verifica rulmentii furcii, e posibil sa fie unul dus. E destul de periculos, poti sa te trezesti cu directia blocata intr-o curba si sa iesi la pascut fara sa fii de acord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motocicleta are 76000 km si am dat 2100 euro. A mai papat fo 4-500 ca sa o pun la punct si asta este. Acum suntem gata de drum :wave:.

f frumos arata. cat ai dat pe ea?

problema cu ghidonul o ai si la viteza mica?

Te-ai cam fript...parerea mea...Asfalt uscat si cat mai putine incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut voua tuturor ,

 

de vreo doua saptamani am si eu cb 500 din 96 adusa din italia .am vazut-o pe moto.it am vorbit cu macaronarul ,m-am dus si am luat-o :wave:

am mai avut o jawa 250 prin 93-95 dar de atunci masina,familie,copii

 

 

Parca am vazut-o pe site acu ceva vreme, arata bine...

Care e diferenta intre poza si realitate..ai avut surprize? Ti-a radiat-o inainte sa ajungi la el?

 

Sunt pe cale sa fac acelasi lucru, frec site-ul de vreo 2 luni...voi lua un CB 500S din 99 daca ma inteleg cu macaroana!!! :lol:

 

Drumuri lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu treaba cu ghidonul nu e normala, ar trebui sa se roteasca ghidonul fara nici un punct tzeapan. Probleme cu rulmentii din jug, probabil

@AdrianB1: la ce te referi exact cu "directia blocata"? pls elaboreaza:(

 

la 2000 de ture o omori.

peste 4000 e oka. Eu incerc sa o tin peste 4000, si pana in 5000 pana se incalzeste suficient motorul

Editat de fressko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema cu ghidonul.era mult prea strins in conuri,am curatat rulmentii si arata f bine ,acum vireaza ca o bicicleta . multumesc pentru atentionare altfel nu cred ca aveam de gand sa o desfac asa repede.

arata identic cu poza de pe moto.it,eu am facut doar niste poze in camion nu cred ca vroiati sa le vedeti pe alea.de radiat am radiat-o impreuna pentru ca eu ,ca un idiot credeam ca pot veni cu ea pe roti dar italienii nu fac numere provizorii ca nemtii.

 

daca e cineva din bucuresti si vrea so o vada si a o auda !!!! astept un semn ceva ca eu nu am decat un prieten cu un scuter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rusinica:,

 

Ma alatur si eu voua cu un CB500S din 2001, adus din Germania la 25.000km. Intre timp am facut 1000km (de fapt - primii mei 1000km) fara evenimente nedorite.

Stiu, vreti poze, dar, incredibil, inca nu am facut niciuna. Am preferat sa o calaresc :cheers: Dar promit sa revin cu o poza!

Acest mini-club de CB nu iese la un suc? Mi-ar face placere sa va cunosc.

 

Si ca sa nu las reply-ul fara ceva tehnic: unde va sincronizati carburatoarele (in Bucuresti)?

 

De bine,

Cristian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Agonie si extaz!

 

Pai sa incep cu extazul:

Luni imi va ajunge motorul in tara, o CB 500S frumusica foc. :cheers:

 

Din pacate am ajuns imobilizat la pat cu arsuri de gr 2 si 3 pe ambele picioare. :) sugestiv, nu?

 

Sfat: daca mergeti in team-building si nu va simtiti pregatiti nu mergeti pe carbuni incinsi. :cheers:

 

O sa postez poze cu mine :cheers: si cu motoreta...ca tot fac eu cumva sa ajung langa ea si sa ne cunoastem :crack:

 

Asta puteam s-o spun si undeva la "accidente stupide: motociclisti fara motocicleta" - o exista???

 

Asfalt rece!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfoa ce tampenie. Am fost si eu la un training de genul asta dar s-a starnit un vant extraordinar si nu s-a mai tinut partea cu mersul pe carbuni. Probabil ca am avut noroc.

 

Sa stapanesti sanatos motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa incep cu extazul:

Luni imi va ajunge motorul in tara, o CB 500S frumusica foc. :cheers:

 

Din pacate am ajuns imobilizat la pat cu arsuri de gr 2 si 3 pe ambele picioare. :cheers: sugestiv, nu?

 

Sfat: daca mergeti in team-building si nu va simtiti pregatiti nu mergeti pe carbuni incinsi. :cheers:

 

O sa postez poze cu mine :crack: si cu motoreta...ca tot fac eu cumva sa ajung langa ea si sa ne cunoastem :drink:

 

Asta puteam s-o spun si undeva la "accidente stupide: motociclisti fara motocicleta" - o exista???

 

Asfalt rece!!

 

Dupa cum spuneam, iata motorul, catre care cu greu m-am deplasat.

Din pacate nu am fost in stare sa merg nici 2 metri, durerile din picioare nu se vad in poze... :)

 

Abia astept....

post-17999-1185229862_thumb.jpg

post-17999-1185229889_thumb.jpg

post-17999-1185229905_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o problema mai veche:

ULEIUL

Se recomanda semisintetic pt cb500. Am vb cu niste englezi de pe cb500 forum si ei spun ca folosesc semisintetic 10w40.

Acum chestiunea este asa:

In general (nu neaparat la cb si nu neaparat numai la motociclete), se recomanda uleiurile sintetice, singura atentionare fiind ca sunt mai scumpe decat cele semi (duh!). Eu in a mea am repsol full sintetic. Eu va intreb pe voi: ce naiba sa fac, ca nu mai pricep nimic: sa bag un semisintetic gen motul sau sa continui cu repsol sintetic (scump, doamna, scump)? am vreun avantaj cu sintetic? este intr-adevar motorul mai bine protejat?merita?Mentionez ca merg si vara si iarna cu CB-ul

 

Va multumesc anticipat pentru raspuns!

 

p.s. careva din Timisoara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o problema mai veche:

ULEIUL

Se recomanda semisintetic pt cb500. Am vb cu niste englezi de pe cb500 forum si ei spun ca folosesc semisintetic 10w40.

Acum chestiunea este asa:

In general (nu neaparat la cb si nu neaparat numai la motociclete), se recomanda uleiurile sintetice, singura atentionare fiind ca sunt mai scumpe decat cele semi (duh!). Eu in a mea am repsol full sintetic. Eu va intreb pe voi: ce naiba sa fac, ca nu mai pricep nimic: sa bag un semisintetic gen motul sau sa continui cu repsol sintetic (scump, doamna, scump)? am vreun avantaj cu sintetic? este intr-adevar motorul mai bine protejat?merita?Mentionez ca merg si vara si iarna cu CB-ul

 

Va multumesc anticipat pentru raspuns!

 

p.s. careva din Timisoara?

 

 

sal,

 

uite eu folosesc motul semisintetic, si sunt foarte multumit, dar la 5000 km schimb uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema cu ghidonul.era mult prea strins in conuri,am curatat rulmentii si arata f bine ,acum vireaza ca o bicicleta . multumesc pentru atentionare altfel nu cred ca aveam de gand sa o desfac asa repede.

arata identic cu poza de pe moto.it,eu am facut doar niste poze in camion nu cred ca vroiati sa le vedeti pe alea.de radiat am radiat-o impreuna pentru ca eu ,ca un idiot credeam ca pot veni cu ea pe roti dar italienii nu fac numere provizorii ca nemtii.

 

daca e cineva din bucuresti si vrea so o vada si a o auda !!!! astept un semn ceva ca eu nu am decat un prieten cu un scuter

 

Cat de complicat a fost sa ajungi la rulmenti? A trebuit sa desfaci furca cu totul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu de curand un cb 500 din 98....si nu stiu ce ulei sa ii pun....am vazut in datele tehnice pe louis ca tb sa pun 20w-40....dar p la magazine prin buc nu am gasit nimic(cica nu se mai face)...am gasit insa la louis pe site CASTROL 1. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...59087"SET: Castrol GO! (SAE 20W-40) MotorenĂśl & Sicherheits-Warnweste:Hochwertiges 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA. Inhalt: 4 Liter.Die ultraleichte und luftdurchlässige Warnweste mit breiten rundum Reflexstreifen bietet jederzeit optimale Sicherheit. Ein Muss fĂźr jede (Urlaubs-)Tour und bereits Pflicht in vielen europäischen Ländern. ErfĂźllt die DIN EN 471. Material: 100% Polyester. Farbe: Neon-Gelb. GrĂśĂe: Universell.Greifen Sie jetzt zu und sparen Sie Bares, bevor es zu spät ist!"2. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...r_gr=10038209GO! 4T:Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA.Stie cineva care e diferenta intre aceste 2 prodsue?...vad ca sunt mineral....e ok?...sau tb sinthethic...sau semi?

 

exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu de curand un cb 500 din 98....si nu stiu ce ulei sa ii pun....am vazut in datele tehnice pe louis ca tb sa pun 20w-40....dar p la magazine prin buc nu am gasit nimic(cica nu se mai face)...am gasit insa la louis pe site CASTROL 1. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...59087"SET: Castrol GO! (SAE 20W-40) MotorenĂśl & Sicherheits-Warnweste:Hochwertiges 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA. Inhalt: 4 Liter.Die ultraleichte und luftdurchlässige Warnweste mit breiten rundum Reflexstreifen bietet jederzeit optimale Sicherheit. Ein Muss fĂźr jede (Urlaubs-)Tour und bereits Pflicht in vielen europäischen Ländern. ErfĂźllt die DIN EN 471. Material: 100% Polyester. Farbe: Neon-Gelb. GrĂśĂe: Universell.Greifen Sie jetzt zu und sparen Sie Bares, bevor es zu spät ist!"2. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...r_gr=10038209GO! 4T:Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA.Stie cineva care e diferenta intre aceste 2 prodsue?...vad ca sunt mineral....e ok?...sau tb sinthethic...sau semi?

 

sal,

 

baga motul sau repsol semisintetic 10W40 si nu o sa ai probleme, doar sa ai grija sa schimbi uleiu la 5000 de km parcursi. e viata motorului :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...