Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Mersi mult :)

 

 

Offtopic...vad ca celelalte grupuri de motoretisti se aduna, se intalnesc etc...noi astia din Bucuresti nu ne adunam si noi?

 

 

Si eu intreb acelasi lucru de vreo 3 ani de zile fara rezultate....asa ca am renuntat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

[Offtopic, are cineva toba gaurita de aici?

 

 

Sal,

 

Am avut eu , la un moment dat am dat 4 gauri in toba, sincer nu se merita, dupa un am m-am, dus la sudor si le-am sudat, nu merge mai bine mobra, si la drum lung devine obositor zgomotul, parerea mea ca toba din fabrica e ce trebe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toba gaurita mi se pare cea mai mare tampenie pe care o poti face, o toba care sa sune cat de cat mai tare gasesti pe toate drumurile, la un pret decent, chiar e un tip VICK care face cu 150 de lei parca, utilizatorul moto neo (parca asa ii zicea) a avut cb cu toba dinasta pe el, am impresia ca o are de vanzare, daca nu o fi dat-o deja, de aia stock mai ai nevoie la un RAR, una alta ...

I-am dat de cap la CEBEU, gura mamii lor de tzarani (o sa intelegeti mai tarziu la cine ma refer) I-am mai drenat azi o data carburatoarele ca ma dispera, fluctua relantiul ca naiba si de multe ori murea chiar si cu motorul cald, trebuia sa o tin turata peste 1500 de ture ca sa nu moara. Dupa cum ziceam i-am drenat azi carburatoarele cu motorul pornit si cand am drenat la carburatorul din dreptul cilindrului 1 parca mergea motorul mai ok, desi nu avea indeajuns de multa benzina cat sa faca aprinderea bine, apoi cand am drenat la cilindrul 2 a inceput sa mearga din ce in ce mai prost pana a murit, cilindrul 2 il treagea si pe 1 cand asta nu aprindea amestecul, era ciudata rau treaba, aprindea benzina din motor cam 2 data la 2 explozii normale (nici innecata nu era dar nici bine nu mergea), dupa ce am drenat carburile pe rand mi-am dat seama ca problema e din bujii, am desfacut bujiile si ce sa vezi, bujia de la cilindrul 1 avea electrozii aproape lipiti. Cand am pornit-o prima data dupa ce am ansamblat-o cu jumatatea aia de litru de benzin proasta am scos bujiile si le-am ars, intai bujia 1 apoi 2, am ars bujia 1, am lasat-o jos apoi am scos bujia 2, cat timp scoteam bujia un amic de-al unui amic care era in zona a luat bujia unu si calda fiind normal ca a scapat-o jos, atunci nu am observat electrozii si am dat vina de benzina proasta ... in fine ce inseamna sa ai destepti pe langa tine. Una peste alta CB-ul merge brici acum, chiar imi era dor sa stea relanti-ul normal, sa nu fluctueze, imi era dor sa urce si sa coboare din ture frumos ... zboara ce sa mai incolo si incoace :)

 

Am si vreo 2 poze cu cb-ul cum arata acum, doar ca sunt facute cu telefonul si e cam murdarel ca era ud pe jos dimineatza cand am plecat la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va propun eu ceva, haideti sa ne intalnim sambata asta la "Salonul de Motociclete, Accesorii si Echipamente" la Complexul ROMAERO.

E un punct de start zic eu...ne clatim ochii pe acolo si dupa mergem pana la bikers otopeni si bem o apa plata cu lamaie :bounce:

Ce ziceti ? amatori ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va hotarati mai multi poate dau si eu o fuga, asa ca de inceput de sezon, mi-ar place un drum asa ...

 

Eu ma duc oricum, deci daca mai sunt amatori, ne vedem la ROMAERO sambata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sunt un proaspat posesor de CB 500 CUP ('98) care incearca sa se bucure de ce poate sa ofere aceasta motocicleta, insa problemele nu m-au ocolit :bounce:. Acum vreo saptamana mobra n-am mai vrut sa porneasca...si m-am gandit ca bateria "a decedat". Am reincarcat bateria si totul parea in regula, a plecat la sfert. Dupa 2 zile de mers am avut aceeasi patanie...n-a mai vrut sa porneasca decat impinsa.

 

Am doua variante..bateria sa fie moarta de tot...cu toate ca la rece (fara motor pornit) imi da voltak de 11.99... ori sa fie releul stricat ..pentru ca pornita nu imi da valoare mai mare de 13.

 

 

Voi ce parere aveti?

 

Multumesc anticipat si ne vedem la smaeb (sau pe traseu domnilor!!!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie releul defect si bateria lesinata sau doar una dintre ele...ai verificat bujiile? Nu porneste nici impinsa?

 

Impinsa porneste fara chin ... o sa pun maine o alta baterie pe el si sa vad daca imi face probleme dupa cateva zile de mers. Daca da...atunci..soarta...imi trebe releu. Ufff...ce ma supara ca vine sezonul vremea frumoasa peste mine si o vroiam gata de drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh lasa, hai nu te supara ca nu e un capat de lume, primavara doar a inceput :bounce:. Pune si tu poze cu motoreta sa o vedem si noi.

 

 

Gata am facut cateva cadre...mai multe cand o sa o curat cum trebe!

 

Anyway..revenind la postul initial...daca aveti sfaturi/recomandari catre magazine piese..please feel free to help!!!

 

 

Multam

post-57791-1302278711_thumb.jpg

post-57791-1302278744_thumb.jpg

post-57791-1302278766_thumb.jpg

post-57791-1302278787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am facut cateva cadre...mai multe cand o sa o curat cum trebe!

 

Anyway..revenind la postul initial...daca aveti sfaturi/recomandari catre magazine piese..please feel free to help!!!

 

 

Multam

 

 

Frumusica ! model din '97 ca a mea :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.

De cunoscut deja ma stiti cat de cat, si pe mine si pe motorul meu (CB 500 din 96)

Ma lansez si eu cu o intrebare:

merg in trafic si mi se incinge foarte tare motorul... pana ajunge acul indicatorului aproape de Hot, la scala si in plus pe jos, pe la tuburile de evacuare (nu stiu exact pe la care) scoate un abur alb, gros si destul de urat mirositor... cam seamana la miros cu cauciucul incins, dar poate doar mi se pare. Nu stiu exact de unde scoate, eram cu casca in cap si nu am reusit sa imi dau seama.

Ideea este ca maine dimineata vreau sa schimb lichidul de racire si am inteles ca nu poate fi realimentat radatorul decat prin deschiderea de sub rezervor. Daca tot ajung acolo, as vrea sa verific si termostatul. Stie cineva CUM ANUME se verifica termostatul la Honda? Am citit pe undeva ca se fierbe in apa, dar nu as vrea sa gresesc/

S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum?

Multumesc, asfalt cat mai uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.

De cunoscut deja ma stiti cat de cat, si pe mine si pe motorul meu (CB 500 din 96)

Ma lansez si eu cu o intrebare:

merg in trafic si mi se incinge foarte tare motorul... pana ajunge acul indicatorului aproape de Hot, la scala si in plus pe jos, pe la tuburile de evacuare (nu stiu exact pe la care) scoate un abur alb, gros si destul de urat mirositor... cam seamana la miros cu cauciucul incins, dar poate doar mi se pare. Nu stiu exact de unde scoate, eram cu casca in cap si nu am reusit sa imi dau seama.

Ideea este ca maine dimineata vreau sa schimb lichidul de racire si am inteles ca nu poate fi realimentat radatorul decat prin deschiderea de sub rezervor. Daca tot ajung acolo, as vrea sa verific si termostatul. Stie cineva CUM ANUME se verifica termostatul la Honda? Am citit pe undeva ca se fierbe in apa, dar nu as vrea sa gresesc/

S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum?

Multumesc, asfalt cat mai uscat...

 

Din ce stiu eu(nu prea am studiat capitolul asta ca nu am avut probleme) exista intre galerii un pic mai jos un capac care face legatura circuitului de apa intre cilindri, posibil sa se fi strapuns O-ring-ul de acolo si sa iti curga pe motor/galerii si de asta sa faca aburi. Termostatul il scoti, il pui intr-o oala la foc cu un termometru in ea si stai cu ochii pe oala, la o anumita temperatura trebuie sa deschida (scrie in manual).

Nu ii schimba lichidul pana nu afli pe unde curge si remediezi problema.

Mesaj completat

Acum m-am uitat si trebuie sa deschida intre 80 si 84 de grade cu o distanta de minim 8 mm.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pus azi dupa program si am desfacut tot sistemul de franare fatza, am dat eterul jos, i-am scos pistonasele, le-am curatat, am scos garturile si am curatat santul unde venerau ele, apoi am pus etrierul la loc, am desfacut si pompa de frana, i-am scos pistonasul, am curatat tot, am pus totul la loc, am schimbat guma din capatul pistonasului. Merge impecabil acum, inainte ramaneau un pic blocate pistonasele si imi frecau placutele de disc aiurea + ca se manevra greu pe loc.

 

Pentru piese si consumabile nu ezitati sa ma intrebati :bounce:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu(nu prea am studiat capitolul asta ca nu am avut probleme) exista intre galerii un pic mai jos un capac care face legatura circuitului de apa intre cilindri, posibil sa se fi strapuns O-ring-ul de acolo si sa iti curga pe motor/galerii si de asta sa faca aburi. Termostatul il scoti, il pui intr-o oala la foc cu un termometru in ea si stai cu ochii pe oala, la o anumita temperatura trebuie sa deschida (scrie in manual).

Nu ii schimba lichidul pana nu afli pe unde curge si remediezi problema.

Mesaj completat

Acum m-am uitat si trebuie sa deschida intre 80 si 84 de grade cu o distanta de minim 8 mm.

 

Multumec, Thunder... din ce am observat e, vaporii aia albi sunt foare bine directionati, ceea ce imi da de inteles ca sunt totusi evacuati printr-unul din furtunasele de evacuare... doar ca nu stiu prin care.

Acu ma duc sa ma apuc voiniceste de treaba, o sa va tin la curent, fac intai o verificare la O-ring si pe urma bag o "supa" de termostat sa vedem cum reactioneaza...

Cine stie ce preturi practica cei de la serviceul Honda din Drumul Tabarei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca n-am mai ajuns nici eu la Romaero.

Chiar pe podul baneasa m-a lasat bateria si am fost nevoit sa o imping pana acasa...noroc ca nu stau departe de acolo.

Deocamdata nu am identificat problema....daca o fi bateria, releul, vreo siguranta sau alternatorul. Oricum, alti bani, alta distractie ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca n-am mai ajuns nici eu la Romaero.

Chiar pe podul baneasa m-a lasat bateria si am fost nevoit sa o imping pana acasa...noroc ca nu stau departe de acolo.

Deocamdata nu am identificat problema....daca o fi bateria, releul, vreo siguranta sau alternatorul. Oricum, alti bani, alta distractie ! :bounce:

 

Nasol, tine-ne la curent. Sunt foarte curios ce simptome ai avut...si ce rezolvare ai gasit...sper sa nu fie nimic serios...ci doar o "raceala" de primavara. Eu inca nu m-am apucat de ea, pentru ca am fost ieri la SMAEB (din pacate).

 

Astazi sper sa ajung la mecanic sa pun o baterie de test sa vad daca e de la baterie....

 

 

Spor!!

 

PS: aveti idee cum se desface panoul de plastic care acopera fuseboxe-ul??? Am desfacut surubult de jos....dar vad ca se tine cumva si in doua cleme...imi e frica sa le fortez sa nu le rup...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...