Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

salutare.are cineva cotele pentru niste buloane de cb500?un desen ceva,orice care sa ma poate duce la un strungar.macar aproximativ,sau cineva din apropiere de pitesti cu care sa ma intalnesc sa le masor chiar eu......siiii are cineva de aici toba sport care sa se auda ca o vitezana?ce toba ii pot pune sa faca zgomotul ala sport si nu ala gen chopper

Editat de alnke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

siiii are cineva de aici toba sport care sa se auda ca o vitezana?ce toba ii pot pune sa faca zgomotul ala sport si nu ala gen chopper

Eu am una artizanala, si nu se aude ca un chopper (nici nu cred ca ai cum sa o faci sa sune asa) ci mai degraba ca un V2 sportiv. Imi pune un zambet larg pe buze la accelerare/frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am una artizanala, si nu se aude ca un chopper (nici nu cred ca ai cum sa o faci sa sune asa) ci mai degraba ca un V2 sportiv. Imi pune un zambet larg pe buze la accelerare/frana de motor.

poti face un clip sa aud si eu?vreau sa imi cumpar o toba dar pe youtube parca toate se aud ca chopperele si nu ca vitezanele.

 

Eu am una artizanala, si nu se aude ca un chopper (nici nu cred ca ai cum sa o faci sa sune asa) ci mai degraba ca un V2 sportiv. Imi pune un zambet larg pe buze la accelerare/frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face un clip sa aud si eu?vreau sa imi cumpar o toba dar pe youtube parca toate se aud ca chopperele si nu ca vitezanele.

Sunetul e similar cu cele de pe youtube, iar senzatia de chopper e data de faptul ca se disting mai bine pulsatiile celor 2 cilindri ai motorului la relanti. In turatie alta este treaba, mai ales dincolo de 6000 rpm. Vitezanele de care vorbesti au cel mai probabil 4 cilindri care "pulseaza" la frecventa dubla, e normal sa fie diferente de sunet. Acum daca vrei sa sune ca o vitezana mai bine cumpara-ti una, caci ma indoiesc sa existe toba care sa o faca sa sune ca un "4 in linie".

 

Cauta pe youtube clipuri cu Honda VTR1000 SP sau KTM RC8 sau orice model de Ducati sportiv si vezi cum suna la relanti, cu toba stock sau aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul e similar cu cele de pe youtube, iar senzatia de chopper e data de faptul ca se disting mai bine pulsatiile celor 2 cilindri ai motorului la relanti. In turatie alta este treaba, mai ales dincolo de 6000 rpm. Vitezanele de care vorbesti au cel mai probabil 4 cilindri care "pulseaza" la frecventa dubla, e normal sa fie diferente de sunet. Acum daca vrei sa sune ca o vitezana mai bine cumpara-ti una, caci ma indoiesc sa existe toba care sa o faca sa sune ca un "4 in linie".

 

Cauta pe youtube clipuri cu Honda VTR1000 SP sau KTM RC8 sau orice model de Ducati sportiv si vezi cum suna la relanti, cu toba stock sau aftermarket.

exact la bataia cilindrilor m-am gandit si eu.la cb500 am 2 batai in timp ce la una sport am 4 in acelasi timp.la relanti nu ma intereseaza asa rau doar in ture cand ma dau cu ea.parca sunetul acela imi creste adrenalina.apropo:la orice toba merge pus dbkiller sau silencer(cred ca e acelasi lucru)?sunt interesat cam cum functioneaza asa ceva.am gasit pe net niste tobe foarte ieftine din inox cu silencer si nu stiu daca m-ar satisface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Sir Vlad

Acum m-am uitat mai bine tot 511 Ron sunt cauciucurile, numai ca acum preturile afisate includ TVA. Mi-am dat si eu comanda de ele..pana la urma la ce trebuie sa ma uit ca sa ma asigur ca e totul ok cu cauciucurile acestea care sunt ciudat de ieftine???

 

Da, nu stiu exact cum de sunt redusi atat de mult dar daca vin cu garantie si tot ce trebuie totul e in regula, facem economie de vreo 2 milioane :)

Eu am vorbit cu ei si din pacate nu mai au pe stoc cauciucul de pe fata, dar le vine un nou transport la inceputul saptamanii viitoare, asa ca mai astept aprox o sapt pana pot sa le ridic.

Oricum eu zic ca sunt niste cauciucuri foarte bune, abia astept sa o incalt cu ele :D

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mi-am luat cb500. A fost varianta S aia carenata putin dar cel de la care am luat a cazut cu ea si i-a spart carena asa ca acum a devenit naked.I-a pus un bord diferit care nu merge mai deloc asa ca am hotarat si i-am luat eu un borg de honda original (varianta naked) dar cand o bag pe mufele alea nu indica mai nimic decat temperatura. posibil sa difere firele de la o varianta la alta? sau a faut fostul proprietar cv modificari? Are cineva o schema electrica pt cb500 varianta s si varianta cealalta? E sau cum ii zice. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mi-am luat cb500. A fost varianta S aia carenata putin dar cel de la care am luat a cazut cu ea si i-a spart carena asa ca acum a devenit naked.I-a pus un bord diferit care nu merge mai deloc asa ca am hotarat si i-am luat eu un borg de honda original (varianta naked) dar cand o bag pe mufele alea nu indica mai nimic decat temperatura. posibil sa difere firele de la o varianta la alta? sau a faut fostul proprietar cv modificari? Are cineva o schema electrica pt cb500 varianta s si varianta cealalta? E sau cum ii zice. Multumesc anticipat!

Cauta un manual de reparatie, acolo sigur gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Stie cineva cate ture se desface surubu de aer de la carburatoare? In manual zice intre 1 si 2 ture..voi la cat il aveti?

 

Le desfaci pe rand, jongland un pic cu ele pana scoti cea mai mare turatie la relanti fara sa umbli la surubul de la relanti, dupa care mai strangi fiecare surub intre 0,5 si 1 tura. Ca sa fii sigur ca faci treaba o data si bine ar fi ok sa ii faci si o curatare si sincronizare si sa ii pui un filtru de aer nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in timp face depuneri pe orificile mici care duc la blocarea acestora. ( asta daca banuiesc ca ai pus antigel clasic)

Azi am ajuns si eu pe la Florin-V la garaj.

Omul punctual, ma astepta deja. Organizat,scurt la vorba in timpul lucrului,rapid, atent la detalii,ieftin ,drept pentru care il recomand si eu la randul meu cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le desfaci pe rand, jongland un pic cu ele pana scoti cea mai mare turatie la relanti fara sa umbli la surubul de la relanti, dupa care mai strangi fiecare surub intre 0,5 si 1 tura. Ca sa fii sigur ca faci treaba o data si bine ar fi ok sa ii faci si o curatare si sincronizare si sa ii pui un filtru de aer nou.

 

Am incercat sa le reglez dar nu prea se cunoaste nimic cand misc de ele....asa ca le-am lasat la 2 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Am achizitionat de curand un cb 500 si am impresia ca este limitat.imi da cineva o idee unde sunt limitate si cum pot sa i scot limitatoarele.Am citit ceva ca ar avea ceva pe admisie carburatoare sau are jigloare mai mici.DAca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.multumesc si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Am si eu o nedumerire, dupa mai bine de 4 ani de zile, abia acum am remarcat ca in talon la putere scrie 25 kW si pana si in cartea de identitate este trecut 25kW la 8500 de ture.

Din cate stiu eu, are 57 de cai si vreo 43kw, au gresit cand au completat in cartea de identitate si automat si in talon ?

 

Numai bine si asflat uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Am si eu o nedumerire, dupa mai bine de 4 ani de zile, abia acum am remarcat ca in talon la putere scrie 25 kW si pana si in cartea de identitate este trecut 25kW la 8500 de ture.

Din cate stiu eu, are 57 de cai si vreo 43kw, au gresit cand au completat in cartea de identitate si automat si in talon ?

 

Numai bine si asflat uscat !

 

Datele sunt luate de pe actele cu care a venit de afara. Si la mine scrie la fel, aveam niste "saibe" pe gaturile de admisie intre carburatoare si motor. Bineinteles ca in acte tot 25 de kw are, stii normal in legislatie cand iei A-ul 2 ani motorul care il detii/pe care te opreste organul trebuie sa aibe pana in 25 de kw parca ...

 

salut,

 

Am achizitionat de curand un cb 500 si am impresia ca este limitat.imi da cineva o idee unde sunt limitate si cum pot sa i scot limitatoarele.Am citit ceva ca ar avea ceva pe admisie carburatoare sau are jigloare mai mici.DAca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.multumesc si asfalt uscat

 

Cati kw are in talon ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datele sunt luate de pe actele cu care a venit de afara. Si la mine scrie la fel, aveam niste "saibe" pe gaturile de admisie intre carburatoare si motor. Bineinteles ca in acte tot 25 de kw are, stii normal in legislatie cand iei A-ul 2 ani motorul care il detii/pe care te opreste organul trebuie sa aibe pana in 25 de kw parca ...

 

Cati kw are in talon ?

 

A mea nu se simte sa fie limitata, cred ca mi-as fi dat seama in atata timp...Daca e limitata, care e viteza maxima pe care o poti atinge ? sau iti limiteaza turatiile ?

 

Cu respect, Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat eu, pe la inceputul lui februarie, o pereche de Pilot Activ de la ei.

A doua zi le-am primit. Le aveau in stoc.

Am platit vreo 750 de lei plus transportul.

Nu am intrebat de garantie.

Mi-a placut ca la echilibrare au pus 10gr pe fata, nimic pe spate.

 

Mai multe despre cauciucuri potrivite pentru CB500:

http://www.ninjette.org/forums/showthread.php?t=9780

 

 

Salut,

 

Ce stii de site-ul asta ? e de incredere ? Si eu caut cauciucuri de ceva timp si aici mi se par curios de ieftine.

Pana acum toate ofertele pe care le-am primit pentru Michelin Pilot Activ (fata+spate) se invarteau pe la 850 de ron.

Aici pe site vad ca sunt 620 de ron. Chiar 230 diferenta mi se pare un pic ciudat.

A cumparat cineva de aici de la ei ? iti dau garantie si tot ce trebuie ?

 

Multa bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea nu se simte sa fie limitata, cred ca mi-as fi dat seama in atata timp...Daca e limitata, care e viteza maxima pe care o poti atinge ? sau iti limiteaza turatiile ?

 

Cu respect, Vlad

 

Stai linistit, cred ca observai pana acum in mers daca e limitata sau nu. Si a mea tot cu 25kw este inregistrata, desi actele de Germania si traducerile legalizate dupa acestea spuneau clar ca nu este limitata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, cred ca observai pana acum in mers daca e limitata sau nu. Si a mea tot cu 25kw este inregistrata, desi actele de Germania si traducerile legalizate dupa acestea spuneau clar ca nu este limitata.

 

Mersi mult, si eu ma gandeam ca trebuie sa fi trecut astia aiurea in Romania, pentru ca as fi simtit, nu cred ca as fi putut urca pana la 170 km/h cu tot cu pasager daca era limitata.

 

Cu respect, Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...