Vizitator AdrianB1 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Se gasesc 110/80/17, dar poti sa pui si 110/70/17 fara frica. O sa fie o idee mai lasata de fata, dar nu cat sa observi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Orice schimbare va afecta comportamentul mobrei, dar in cazul asta probabil nu atat de tare incat sa poti observa. Poate doar daca te dai pe curbe pana dai cu scaritele de asfalt. Atunci s-ar putea sa ai o problema. La fel si cu gropile. Fiind cauciucul mai scurt, ai sanse mai mari sa lovesti janta daca iei o groapa mai zdravana cu viteza. Se gasesc fara probleme cauciucuri de 80 fata. Nu o sa fie sfarsitul lumii nici daca pui de 70. Vezi si tu acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) cauta aici http://www.anvelopemoto.eu/index.php eu vreau sa imi iau MichelinPILOT ACTIV FRONT TL/TT 110 / 80 / 17 PILOT ACTIV TL/TT 130 / 80 / 17 montajul este 50 de roata Editat Martie 14, 2013 de bodoo69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Multumesc pentru link..prin denumire am ajuns la acesta: http://www.scribd.com/full/7180016?access_key=key-1bsjm67o1oa8avtdfueb poate mai ajuta pe cineva. cu placere, sper ca ti-a fost de folos Salutarile mele CB-istilor. Am si eu o intrebare in legatura cu anvelopele. Vreau sa imi achizitionez un set nou si nu prea gasesc anvelopa pe fata de 110/80/17. Intrebarea este daca pot sa pun pe spate 130/80/17, dimensiune ce e trecuta in talon si e recomandata de producator si pe fata sa pun 110/70/17. Inteleg ca ar fi de preferat sa pun ambele anvelope de 80 inaltime au de 70 dar deocamdata nu gasesc ce doresc. Imi va afecta in vreun fel comportamentul motocicletei? Multumesc mult ! http://www.pneurimoto.ro/, cauta la astia, pana acum cele mai bune preturi, pneurile se aduc pe comanda, dureaza 7 zile, de catre cei de la mymoto, eu mi-am comandat pirelli sport demon, 62 de euro fata si 87 spatele, cat despre chestia cu cauciuc cu talon de 70, atat am acum, asa am cumparat motorul, a fost al unei femei, este putin mai jos, in rest nu am acut emotii cu el. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 http://www.pneurimoto.ro/, cauta la astia, pana acum cele mai bune preturi, pneurile se aduc pe comanda, dureaza 7 zile, de catre cei de la mymoto, eu mi-am comandat pirelli sport demon, 62 de euro fata si 87 spatele, cat despre chestia cu cauciuc cu talon de 70, atat am acum, asa am cumparat motorul, a fost al unei femei, este putin mai jos, in rest nu am acut emotii cu el. stima Multumesc frumos tuturor pt sfaturi. Chiar acum ma uit pe site-ul pneurimoto.ro si cel mai probabil imi voi comanda si eu aceleasi anvelope. Cred ca sunt ceea ce caut pentru strada si la un pret accesibil. Draven, tu le-ai comandat deja? Cum sunt? Cat a durat pana au venit? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Multumesc frumos tuturor pt sfaturi. Chiar acum ma uit pe site-ul pneurimoto.ro si cel mai probabil imi voi comanda si eu aceleasi anvelope. Cred ca sunt ceea ce caut pentru strada si la un pret accesibil. Draven, tu le-ai comandat deja? Cum sunt? Cat a durat pana au venit? Mersi. Cum te astepti sa fie, ceva foarte ieftin=in cele mai multe cazuri teapa. am facut comanda pe site, am primit mail de confirmare in care eram anuntat sa merg la mymoto sa platesc 50%avans(termen de livrare 7 zile) numai ca in momentul in care am ajuns acolo pretul pentru anvelope era cu totul altul(fata 107 euro si spatele aprox 150) raspunsul celor de la mymoto a fost ca este o greseala a adminului siteului ca nu a modificat pretul... in fine niste tepari, imi trimiti confirmarea comenzii si cand sa dau banii imi ceri dublu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Bai, astia cu CB500 sau cu ce aveti , iesiti duminica la o tura prin oras si apoi la un cico? Nu stiu cum se anunta vremea duminica, sper sa fie ca azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 man, eu s plecat la munte we asta, iesi ti sambata, se anunta frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 http://www.accuweather.com/en/ro/bucuresti/287430/march-weather/287430 aici vremea pt toata luna Sunt plecat in Ardeal, saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) am si o intrebare ca toata lumea m-a bazait si acum nu mai stiu ce ii bine... am si eu pe cb-ul meu michelin active pilot (parca asa ii numele) si vreau sa va intreb.. ce presiune in roti imi recomandati? (deobicei cu pasager). Deobicei bagam 2 pe fatza.. 2.2-2.3 pe spate Editat Martie 21, 2013 de Tibi_c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 in manual este prevazut rider only 29 psi(2.00 bar)front si 33 psi(2.25bar)rear iar pentru rider and passenger 29 psi(2bar)front si 36psi(2.5bar)rear. Asta recomanda fabricantul, daca tu vrei alte setari go ahead. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Ok, mersi fain! Deci eram in "grafic". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Ok, mersi fain! Deci eram in "grafic". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Pentru cauciucuri apelati si la Romi din Cluj, SC ROMIMOTO SRL CLUJ. Om serios, am apelat de doua ori la el pentru cauciucuri. Preturi ok, parolist. tel pe site-ul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Salut, stie cineva ce fel de bec de semnal are Honda CB500, si unde se gaseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Pai desurubeaza acel surubel, scoti becul din soclu si te duci cu el la o benzinarie , si ai sa vezi ce usor rezolvi problema, nu este mare filozofie scosul unui bec. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Mersi, n-am mai schimbat un bec, de fapt becul e spart a ramas doar putin din el (cazatura). Credeam ca e vreun bec special, care se gaseste numai in Japonia Imi lipsea si piesa de sustinere ambreiaj, oglinda stanga, se gaseste aici: http://www.wemoto.com/bikes/honda/cb_500_r_t/93-96/picture/clutch_lever_perch_-_holder/ ,parca o mai cauta cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail_ionescul Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 salut. Cine ma poate ajuta cu un sfat? Problema e urmatoarea am un cb500. La rece se aude o bataie metalica destul de urata...iar cum a inceput sa se auda si la cald cate putin. Am inteles ca ar fi nu stiu ce "pastile" sau o fi lantu de la distributie? Astept un sfat eventual si un mester unde pot remedia problema daca e mai complicat! Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Pastilele respective sunt de fapt valvele care trebuie sa se incadreze in niste tolerante. Foarte posibil (spre sigur) si lantul de distributie s-a mai slabit, trebuie strans, daca mai are loc. Daca nu, inlocuit. In Brasov sau Buzau nu cunosc ateliere / mecanici. Intreaba-ti niste amici bikeri de p-acolo. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Salut, Eu am rectificat de curand chiulasa si am reglat supapele iar tolerantele la CB750KZ sunt urmatoarele 0,09mm si 0,07mm...acum nu mai stiu care e pe admisie si care e pe evacuare insa pot verifica. Nu stiu cum e la CB500 dar la CB750 gasesti toate lanturile si patinele mai putin una...pana mea, habar n-am cum o cheama pentru ca le-am luat cu un ochi in manualul de reparatii si cu celalalt pe net la bulangii aia de olandezi de pe cmsnl.com...acolo gasesti tot ce te intereseaza, de la coduri pana la pozele cu piesele care s-au stricat insa de cumparat, ioc...nesimtitii aia nu vand romanilor ca cica suntem hoti!...Doar asa, de amorul istoriei daca nu de altceva, pot sustine cu mana pe suflet ca stiu cateva zone geografice destul de vaste unde pret de secole cuvintele "olandez", "hot", "violator", "bandit", "tepar" si "jigodie" au fost rostite de foarte multe ori in aceeasi fraza, in varii combinatii desigur...ma rog.. De cumparat, piese originale de Honda gasesti la David Silver Spares; le scrii ce vrei si ei iti raspund in mai putin de 24 de ore. Tipii aia sunt super expeditivi. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Mersi, n-am mai schimbat un bec, de fapt becul e spart a ramas doar putin din el (cazatura). Credeam ca e vreun bec special, care se gaseste numai in Japonia Imi lipsea si piesa de sustinere ambreiaj, oglinda stanga, se gaseste aici: http://www.wemoto.com/bikes/honda/cb_500_r_t/93-96/picture/clutch_lever_perch_-_holder/ ,parca o mai cauta cineva. Piesa aia de ai dat link pe wemoto pe original de la modelel mai noi de cb e undeva la 15 euri, nu vad de ce ai dat 25 de lire pe ala. salut. Cine ma poate ajuta cu un sfat? Problema e urmatoarea am un cb500. La rece se aude o bataie metalica destul de urata...iar cum a inceput sa se auda si la cald cate putin. Am inteles ca ar fi nu stiu ce "pastile" sau o fi lantu de la distributie? Astept un sfat eventual si un mester unde pot remedia problema daca e mai complicat! Multumesc anticipat ! Daca zgomotul e metalic mai mult ca sigur e lantul de distributie, de la supape se aude un tzacanit. Aceeasi treaba am avut si eu la fostul si am rezolvat prin tensionarea arcului de la intinzator, chestia asta nu o poti face tu, sau cel putin nu iti recomand. De recomandat un service nu stiu ce sa zic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Sincer nu stiu cat de incepatori sunt unii in ale mecanicii dar si la mine se auzea o bataie la motor si parca tremura tot, asta pana sa aflu ca saracul se chinuia sa mearga intr-o singura bujie. I-am cumparat iridium si i-a revenit glasul Am mai cautat pe forum dar inca nu am reusit sa parcurg toate cele 200 de pagini ale acestui topic si as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur? Mii de multumiri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Sincer nu stiu cat de incepatori sunt unii in ale mecanicii dar si la mine se auzea o bataie la motor si parca tremura tot, asta pana sa aflu ca saracul se chinuia sa mearga intr-o singura bujie. I-am cumparat iridium si i-a revenit glasul Am mai cautat pe forum dar inca nu am reusit sa parcurg toate cele 200 de pagini ale acestui topic si as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur? Mii de multumiri... ia uita-te pe aici, in engleza http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=173052 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Sincer nu stiu cat de incepatori sunt unii in ale mecanicii dar si la mine se auzea o bataie la motor si parca tremura tot, asta pana sa aflu ca saracul se chinuia sa mearga intr-o singura bujie. I-am cumparat iridium si i-a revenit glasul Am mai cautat pe forum dar inca nu am reusit sa parcurg toate cele 200 de pagini ale acestui topic si as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur? Mii de multumiri... Ce top speed ai cu ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur? Mii de multumiri... Eu am delimitat-o pe a mea pentru ca oricum in actele romanesti nu aparea ca fiind limitata. In cazul meu limitarea era in carburator, avea o garnitura care obtura partial aerul si jocloare cu diametru mai mic; garnitura a fost scoasa, jicloarele schimbate, nu mai stiu mai multe detalii ca au trecut vreo 7 ani de atunci dar asta a fost tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.