fast_arrow Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Ieftin merita banul ! Cauciucuri Metzeler Lasertek . Foarte bune si pe ploaie. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) Salutare! Ma intereseaza termostat de CB500V (promotia 1997), se pare ca cel actual e obosit/defect. Eventual ma intereseaza si alte piese, in functie de ce mai aveti in plus. Daca aveti asa ceva, astept date de contact pe PM sau YM, de preferat nr de tel sa ne auzim direct (pot suna eu fara probleme). Scuze pentru (relativul) offtopic. Multumesc. Editat Aprilie 26, 2009 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Am eu un termostat nou-nouț, l-am cumpărat de la Honda crezând că al meu e dus dar de fapt aveam mult aer în radiator Dacă te interesează costă 10% sub prețul de la service. Mai am și un kit de lanț nou, în cutie, cumpărat acum o lună de la Louis. Între timp mi-am luat CBF și probabil o să dau CB-ul fără kit (cel de pe moto mai are viață în el, eu voiam să dau o tură de 8000 km și l-am luat să fie de rezervă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Am eu un termostat nou-nouț, l-am cumpărat de la Honda crezând că al meu e dus dar de fapt aveam mult aer în radiator Dacă te interesează costă 10% sub prețul de la service. Mai am și un kit de lanț nou, în cutie, cumpărat acum o lună de la Louis. Între timp mi-am luat CBF și probabil o să dau CB-ul fără kit (cel de pe moto mai are viață în el, eu voiam să dau o tură de 8000 km și l-am luat să fie de rezervă). ok... si cum dau de tine? ma gandesc ca daca stam sa ne scriem mesaje pe forum s-ar putea sa ne apuce toamna... da un PM cu un nr de tel. tnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) a reglat vreunul dintre voi amestecul carburatoarelor pana acum ? ma refer la reglajul amestecului a nu se confunda cu sincronizarea carburatoarelor. eu am cautat in manual si am gasit ce scrie in imaginea de mai jos . acum nu inteleg exact daca se refera la reglajul acestora doar pentru o pornire mai usoara si mers in relanti perfect , o avea efect si asupra amestecului in sarcina la turatii mai mair ??? Editat Aprilie 29, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 a reglat vreunul dintre voi amestecul carburatoarelor pana acum ? ma refer la reglajul amestecului a nu se confunda cu sincronizarea carburatoarelor. eu am cautat in manual si am gasit ce scrie in imaginea de mai jos . acum nu inteleg exact daca se refera la reglajul acestora doar pentru o pornire mai usoara si mers in relanti perfect , o avea efect si asupra amestecului in sarcina la turatii mai mair ??? s-ar putea sa incerc eu cat de curand, tot timpul am senzatia ca nu se aude "rotund" la relanti... s-ar putea ca asta sa fie una din cauze; sincronizarea carburatoarelor am facut-o in toamna si n-am observat modificari in felul in care se aude la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) s-ar putea sa incerc eu cat de curand, tot timpul am senzatia ca nu se aude "rotund" la relanti... s-ar putea ca asta sa fie una din cauze; sincronizarea carburatoarelor am facut-o in toamna si n-am observat modificari in felul in care se aude la relanti. nici un motor de motocicleta nu mi-a placut cum se aude in relanti , nu am auzit pana acum unul sa se auda rotund in relanti , nici macar yamaha r1 de 1000 cm3 pe injectie din 2007 cu 20000 km in bord si cred ca stiu si de ce , si anume ca sunt motoare de turatie, la masini la fel este, cele care au debit marit de benzina la fel se balbaie in relanti ce nu stiu eu sigur , este ce anume regleaza surubul ala , aerul sau debitul de benzina , la masinile pe carburatie cu un surub asemanator se regleaza admisia de aer in relanti la motor sub clapeta de acceleretie insa nu stiiu exact ce regleaza acel surub si sunt curios sa aflu apropo , daca tragi socul la maxim si pornesti motorul cand este rece , urca incet incet pana la 4000 de ture singur sau se balbaie pe la 2500 ture pana se incalzeste ??? Editat Aprilie 29, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Salutare!Ma intereseaza termostat de CB500V (promotia 1997), se pare ca cel actual e obosit/defect. Eventual ma intereseaza si alte piese, in functie de ce mai aveti in plus. Daca aveti asa ceva, astept date de contact pe PM sau YM, de preferat nr de tel sa ne auzim direct (pot suna eu fara probleme). Scuze pentru (relativul) offtopic. Multumesc. cum ai observat ca ai termostatul defect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 a reglat vreunul dintre voi amestecul carburatoarelor pana acum ? ma refer la reglajul amestecului a nu se confunda cu sincronizarea carburatoarelor. Da, am facut-o eu de mai multe ori. E usor sa il faci praf, mai greu de pus la loc Se regleaza independent, pozitia suruburilor de reglaj e foarte nasoala, trebuie o surubelnita scurta bagata dinspre cilindri spre carburator, te frigi la maini etc, daca nu esti convins ca faci ceva bun mai bine le lasi in pace. Motorul trebuie sa fie bine incalzit ca sa faci reglajul corect si efectul e la toate turatiile, nu doar la relanti. Motorul suna mai ciudat la relanti pentru ca e in 2 pistoane, cele in 4 suna mai rotund, nu e ceva de ingrijorat. Scuze de confuzie, ceea ce am eu nu e termostat, e termocupla pentru electroventilator. Adica nu e chestia de la radiator care arata ca un capac, ci senzorul din partea stanga unde e cuplat firul de la ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Da, am facut-o eu de mai multe ori. E usor sa il faci praf, mai greu de pus la loc Se regleaza independent, pozitia suruburilor de reglaj e foarte nasoala, trebuie o surubelnita scurta bagata dinspre cilindri spre carburator, te frigi la maini etc, daca nu esti convins ca faci ceva bun mai bine le lasi in pace. Motorul trebuie sa fie bine incalzit ca sa faci reglajul corect si efectul e la toate turatiile, nu doar la relanti. Motorul suna mai ciudat la relanti pentru ca e in 2 pistoane, cele in 4 suna mai rotund, nu e ceva de ingrijorat. Scuze de confuzie, ceea ce am eu nu e termostat, e termocupla pentru electroventilator. Adica nu e chestia de la radiator care arata ca un capac, ci senzorul din partea stanga unde e cuplat firul de la ventilator. ai facut reglajul amestecului la service sau ai facut tu personal treaba asta , intreb deoarece in manual se dau 1 - 2 desurubari dupa ce au fost stranse acele suruburi , si un prieten la CB avea 2 desurubari si jumatate, eu nu mai stiu cate aveam ca nu am putut numara din pricina pozitiei in care se aflau suruburile, apoi am fost mai atent la celalalt CB si am numarat dupa care l-am insurubat cum a fost initial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Am facut-o si eu, au facut-o si la service. Rezultatele au fost similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Am facut-o si eu, au facut-o si la service. Rezultatele au fost similare. am inteles , si cate desurubari ai folosit ultima oara, mai mult de 2 cat este scris in manual ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Am facut-o si eu, au facut-o si la service. Rezultatele au fost similare. eu am reglat la doua desurubari si jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Nu le-am numarat, am facut reglajul dupa turometru: pozitia buna e cea cu turatia cea mai mare la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Nu le-am numarat, am facut reglajul dupa turometru: pozitia buna e cea cu turatia cea mai mare la relanti. asta stiu si eu si e bine ca imi confirmi , dar imimi este frica sa nu depasesc nr de 2 desurubari , nu scrie in manual ca ar fi maximum dar nu prea vreau sa depasesc nr asta momentan le-am desurubat 2 ture asa merege cel mai bine , de fapt mai bine mergea cu 2,5 desurubari dar nu sunt sigur daca este bine asa Editat Aprilie 30, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 vazusem in alt manual dar nu eram sigur , merge si 2 desurubari jumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 tot intrebam de consum pentru ca aici da 5,8 la 100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Consumul depinde un pic de reglaje, mult de stilul de condus si enorm de viteza: la 80 km/h scoti un consum mic, la 160 e dublu sau chiar mai mult. Nu stiu consumul de 5.8 in ce conditii e masurat, asa ca nu comentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Consumul depinde un pic de reglaje, mult de stilul de condus si enorm de viteza: la 80 km/h scoti un consum mic, la 160 e dublu sau chiar mai mult. Nu stiu consumul de 5.8 in ce conditii e masurat, asa ca nu comentez. presupun ca este o medie facuta de producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Nu e medie ca nu e nicaieri legal 160km/h. Pe autostrada fiind 130km/h, in orase 50km/h, probabil au facut consumul la (130+50)/2=90Km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 5.8 e prea mult pentru 90 km/h, la viteza aia consuma sub 4. O fi consum mediu mixt, oras cu afara - in oras consuma si 7 daca e aglomeratie mare si faci drumuri scurte (consuma si incalzirea la fiecare pornire). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) Nu e medie ca nu e nicaieri legal 160km/h. Pe autostrada fiind 130km/h, in orase 50km/h, probabil au facut consumul la (130+50)/2=90Km/h. cica in germania pe autostrada in afara de autovehiculele transport marfa toate au voie sa mearga cu ce viteza pot , adica max daca asa vor ei , asa o fi sau mint soferii astia ? Editat Mai 1, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Cam pe jumatate din autostrazi nu e nici o limita de viteza, pe rest sunt limite de viteza in functie de conditiile de drum, sunt si limite de 80 pe tronsoane scurte. Da, in principiu gasesti multe locuri fara limite de viteza dar grija mare la cele limitate, amenzile te rup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Cam pe jumatate din autostrazi nu e nici o limita de viteza, pe rest sunt limite de viteza in functie de conditiile de drum, sunt si limite de 80 pe tronsoane scurte. Da, in principiu gasesti multe locuri fara limite de viteza dar grija mare la cele limitate, amenzile te rup. ai perfecta dreptate...asa-i...sa fii vazut ce incet mergeau torpilarii pe portiuni cu limita de viteza,unu nu misca in front...intr-adevar amenzii ff mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) Nici nu ai cum sa mergi tare in zonele limitate pentru ca toti merg la fel, nu e ca pe autostrazile noastre unde pe prima banda merg cu 50km/h si pe a doua cu 200km/h. Acolo diferentele de viteza intre benzi sunt foarte mici (10-20km/h). Unde nu-s limite de viteza, pe prima banda se merge cu 120-140, pe a doua cu 160-180 iar pe a treia peste 200km/h, dar sunt destul de putini vitezomani ca tin si nemtii la consum. Editat Mai 2, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.