Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare!

Ma intereseaza termostat de CB500V (promotia 1997), se pare ca cel actual e obosit/defect.

Eventual ma intereseaza si alte piese, in functie de ce mai aveti in plus.

Daca aveti asa ceva, astept date de contact pe PM sau YM, de preferat nr de tel sa ne auzim direct (pot suna eu fara probleme).

 

Scuze pentru (relativul) offtopic.

 

Multumesc.

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am eu un termostat nou-nouț, l-am cumpărat de la Honda crezând că al meu e dus dar de fapt aveam mult aer în radiator :) Dacă te interesează costă 10% sub prețul de la service.

 

Mai am și un kit de lanț nou, în cutie, cumpărat acum o lună de la Louis. Între timp mi-am luat CBF și probabil o să dau CB-ul fără kit (cel de pe moto mai are viață în el, eu voiam să dau o tură de 8000 km și l-am luat să fie de rezervă).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un termostat nou-nouț, l-am cumpărat de la Honda crezând că al meu e dus dar de fapt aveam mult aer în radiator :) Dacă te interesează costă 10% sub prețul de la service.

 

Mai am și un kit de lanț nou, în cutie, cumpărat acum o lună de la Louis. Între timp mi-am luat CBF și probabil o să dau CB-ul fără kit (cel de pe moto mai are viață în el, eu voiam să dau o tură de 8000 km și l-am luat să fie de rezervă).

ok... si cum dau de tine? :finger:

ma gandesc ca daca stam sa ne scriem mesaje pe forum s-ar putea sa ne apuce toamna... :bigstar:

da un PM cu un nr de tel.

tnx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a reglat vreunul dintre voi amestecul carburatoarelor pana acum ? ma refer la reglajul amestecului a nu se confunda cu sincronizarea carburatoarelor.

eu am cautat in manual si am gasit ce scrie in imaginea de mai jos . acum nu inteleg exact daca se refera la reglajul acestora doar pentru o pornire mai usoara si mers in relanti perfect , o avea efect si asupra amestecului in sarcina la turatii mai mair ???

post-38816-1240993217_thumb.jpg

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a reglat vreunul dintre voi amestecul carburatoarelor pana acum ? ma refer la reglajul amestecului a nu se confunda cu sincronizarea carburatoarelor.

eu am cautat in manual si am gasit ce scrie in imaginea de mai jos . acum nu inteleg exact daca se refera la reglajul acestora doar pentru o pornire mai usoara si mers in relanti perfect , o avea efect si asupra amestecului in sarcina la turatii mai mair ???

s-ar putea sa incerc eu cat de curand, tot timpul am senzatia ca nu se aude "rotund" la relanti... s-ar putea ca asta sa fie una din cauze; sincronizarea carburatoarelor am facut-o in toamna si n-am observat modificari in felul in care se aude la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa incerc eu cat de curand, tot timpul am senzatia ca nu se aude "rotund" la relanti... s-ar putea ca asta sa fie una din cauze; sincronizarea carburatoarelor am facut-o in toamna si n-am observat modificari in felul in care se aude la relanti.

 

nici un motor de motocicleta nu mi-a placut cum se aude in relanti , nu am auzit pana acum unul sa se auda rotund in relanti , nici macar yamaha r1 de 1000 cm3 pe injectie din 2007 cu 20000 km in bord

si cred ca stiu si de ce , si anume ca sunt motoare de turatie, la masini la fel este, cele care au debit marit de benzina la fel se balbaie in relanti

 

 

ce nu stiu eu sigur , este ce anume regleaza surubul ala , aerul sau debitul de benzina , la masinile pe carburatie cu un surub asemanator se regleaza admisia de aer in relanti la motor sub clapeta de acceleretie insa nu stiiu exact ce regleaza acel surub si sunt curios sa aflu

 

apropo , daca tragi socul la maxim si pornesti motorul cand este rece , urca incet incet pana la 4000 de ture singur sau se balbaie pe la 2500 ture pana se incalzeste ???

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ma intereseaza termostat de CB500V (promotia 1997), se pare ca cel actual e obosit/defect.

Eventual ma intereseaza si alte piese, in functie de ce mai aveti in plus.

Daca aveti asa ceva, astept date de contact pe PM sau YM, de preferat nr de tel sa ne auzim direct (pot suna eu fara probleme).

 

Scuze pentru (relativul) offtopic.

 

Multumesc.

 

cum ai observat ca ai termostatul defect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
a reglat vreunul dintre voi amestecul carburatoarelor pana acum ? ma refer la reglajul amestecului a nu se confunda cu sincronizarea carburatoarelor.

Da, am facut-o eu de mai multe ori. E usor sa il faci praf, mai greu de pus la loc :D

 

Se regleaza independent, pozitia suruburilor de reglaj e foarte nasoala, trebuie o surubelnita scurta bagata dinspre cilindri spre carburator, te frigi la maini etc, daca nu esti convins ca faci ceva bun mai bine le lasi in pace. Motorul trebuie sa fie bine incalzit ca sa faci reglajul corect si efectul e la toate turatiile, nu doar la relanti. Motorul suna mai ciudat la relanti pentru ca e in 2 pistoane, cele in 4 suna mai rotund, nu e ceva de ingrijorat.

 

Scuze de confuzie, ceea ce am eu nu e termostat, e termocupla pentru electroventilator. Adica nu e chestia de la radiator care arata ca un capac, ci senzorul din partea stanga unde e cuplat firul de la ventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am facut-o eu de mai multe ori. E usor sa il faci praf, mai greu de pus la loc :D

 

Se regleaza independent, pozitia suruburilor de reglaj e foarte nasoala, trebuie o surubelnita scurta bagata dinspre cilindri spre carburator, te frigi la maini etc, daca nu esti convins ca faci ceva bun mai bine le lasi in pace. Motorul trebuie sa fie bine incalzit ca sa faci reglajul corect si efectul e la toate turatiile, nu doar la relanti. Motorul suna mai ciudat la relanti pentru ca e in 2 pistoane, cele in 4 suna mai rotund, nu e ceva de ingrijorat.

 

Scuze de confuzie, ceea ce am eu nu e termostat, e termocupla pentru electroventilator. Adica nu e chestia de la radiator care arata ca un capac, ci senzorul din partea stanga unde e cuplat firul de la ventilator.

 

ai facut reglajul amestecului la service sau ai facut tu personal treaba asta , intreb deoarece in manual se dau 1 - 2 desurubari dupa ce au fost stranse acele suruburi , si un prieten la CB avea 2 desurubari si jumatate, eu nu mai stiu cate aveam ca nu am putut numara din pricina pozitiei in care se aflau suruburile, apoi am fost mai atent la celalalt CB si am numarat dupa care l-am insurubat cum a fost initial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le-am numarat, am facut reglajul dupa turometru: pozitia buna e cea cu turatia cea mai mare la relanti.

 

asta stiu si eu si e bine ca imi confirmi , dar imimi este frica sa nu depasesc nr de 2 desurubari , nu scrie in manual ca ar fi maximum dar nu prea vreau sa depasesc nr asta

momentan le-am desurubat 2 ture asa merege cel mai bine , de fapt mai bine mergea cu 2,5 desurubari dar nu sunt sigur daca este bine asa

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Consumul depinde un pic de reglaje, mult de stilul de condus si enorm de viteza: la 80 km/h scoti un consum mic, la 160 e dublu sau chiar mai mult. Nu stiu consumul de 5.8 in ce conditii e masurat, asa ca nu comentez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul depinde un pic de reglaje, mult de stilul de condus si enorm de viteza: la 80 km/h scoti un consum mic, la 160 e dublu sau chiar mai mult. Nu stiu consumul de 5.8 in ce conditii e masurat, asa ca nu comentez.

 

presupun ca este o medie facuta de producator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

5.8 e prea mult pentru 90 km/h, la viteza aia consuma sub 4. O fi consum mediu mixt, oras cu afara - in oras consuma si 7 daca e aglomeratie mare si faci drumuri scurte (consuma si incalzirea la fiecare pornire).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e medie ca nu e nicaieri legal 160km/h. Pe autostrada fiind 130km/h, in orase 50km/h, probabil au facut consumul la (130+50)/2=90Km/h.

cica in germania pe autostrada in afara de autovehiculele transport marfa toate au voie sa mearga cu ce viteza pot , adica max daca asa vor ei , asa o fi sau mint soferii astia :baldy: ?

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cam pe jumatate din autostrazi nu e nici o limita de viteza, pe rest sunt limite de viteza in functie de conditiile de drum, sunt si limite de 80 pe tronsoane scurte. Da, in principiu gasesti multe locuri fara limite de viteza dar grija mare la cele limitate, amenzile te rup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam pe jumatate din autostrazi nu e nici o limita de viteza, pe rest sunt limite de viteza in functie de conditiile de drum, sunt si limite de 80 pe tronsoane scurte. Da, in principiu gasesti multe locuri fara limite de viteza dar grija mare la cele limitate, amenzile te rup.

ai perfecta dreptate...asa-i...sa fii vazut ce incet mergeau torpilarii pe portiuni cu limita de viteza,unu nu misca in front...intr-adevar amenzii ff mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu ai cum sa mergi tare in zonele limitate pentru ca toti merg la fel, nu e ca pe autostrazile noastre unde pe prima banda merg cu 50km/h si pe a doua cu 200km/h. Acolo diferentele de viteza intre benzi sunt foarte mici (10-20km/h). Unde nu-s limite de viteza, pe prima banda se merge cu 120-140, pe a doua cu 160-180 iar pe a treia peste 200km/h, dar sunt destul de putini vitezomani ca tin si nemtii la consum.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...