Sari la conținut

Casti Enduro/Dual Sport - Pareri, Informatii, Ponturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 589
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

yuk, se poate merge cu oricare din aceste casti la 140 la ora lejer. Singura problema e vajaitul, dar daca nu esti pretentios merge. Desigur, au neajunsuri comparativ cu castile full-face (gen daca intorci capul mai mult opun rezistenta, vajaie (zgomot) in general mai mult fata de o casca dn aceeasi ama de pret).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutari....

 

Sunt posesorul unei casti UVEX Enduro (varianta cu rosu) de anul trecut din august.

 

"+" : design, material de calitate, protectie buna la "viteza" (nu intorci capul dupa vant), etanseaza la apa binisor, nu se abureste decat la viteze mici sau umiditate foarte mare, sistemul de inchidere (asigurare) permite reglajul odata cu inchiderea, foarte comfortabila, viziera este ok d.p.d.v. optic.......

 

"-" : la viteze mici de deplasare (sub 50 kmh) are ventilatie insuficienta, intradeva viziera se inchide de parca ar fi de la alta casca (se putea si mai bine).

 

PRESONAL CRED ca este mai potrivita pentru Touring decat Enduro (din cauza ventilatiei) si daca vrei sa o folosesti zi de zi in traficul urban o sa mergi mai mult cu viziera deschisa ..... si ajungi la o casca strict Cross/Enduro...... ceea ce am si facut respectiv am achizitionat in cca 3 luni si UVEX SX 250.

 

Dar in general o consider mai convenabila din toate punctele de vedere decat Airoh si Marushin.......

 

De la banii astia (Uvex Enduro - 229 euro - varianta in culori ... la 199 este simpla) in sus in mod evident ARAI si SHOEI prezinta alta calitate.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-am luat si eu un uvex enduro. rosu, marimea L cu 158 de euro din Germanica de pe ebay. Prima impresie...o casca nemteasca clar. Urmeaza sa fac o recenzie dupa o iesire in teren, ca doar pt aia am luat-o. Dar oricum are plus la vizibiliate si comoditate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

 

Are cineva modelul takato de la Held? acesta: http://www.getgeared.co.uk/HELD_7810_Takat...torcycle_Helmet

 

sunt interesat de o casca dual sport, iar de arai sau shoei nici nu poate fi vorba. held-ul e mai mult decat acceptabil ca pret si pare copie fidela dupa zeus ZS : http://www.webbikeworld.com/r2/zeus-helmet/zeus-zs-2100-b/ , ceea ce teoretic e de bine...

 

Asadar, are cineva acest model, sa imi impartaseasca cateva pareri.

 

Asteptari : - zgomot: e clar ca nu are cum sa fie zgomotoasa, dar nici nu vreau sa surzesc in ea. Oricum, nu merg repede.

- greutate: nu am gasit nicaieri ce greutate are , sper ca sub 1500g

-protectie: scrie ca satisface standardele europene 22-05, deci se incadreaza in castile ok din punctul asta de vedere (nu?)

-viziera : se abureste? se inchide bine?

-alte mentiuni...

 

momentan detin un Uvex Boss530 de care sunt foarte multumit ca si comfort, de aburit nu mi s-a aburit NICIODATA iar zgomotul e ...decent. Am mai avut un IXS, mai scump decat Uvexul (aproape de 300eu) pe care l-am injurat incontinuu. Ma gandeam tot la un Uvex, dar m-a convins cineva de incredere ca modelul lor de dual nu e prea fericit. Deci caut altceva...

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-am luat si eu un uvex enduro. rosu, marimea L cu 158 de euro din Germanica de pe ebay. Prima impresie...o casca nemteasca clar. Urmeaza sa fac o recenzie dupa o iesire in teren, ca doar pt aia am luat-o. Dar oricum are plus la vizibiliate si comoditate

cum e cu galagia????????????? vajaitul ...

Merci!

 

yuk, se poate merge cu oricare din aceste casti la 140 la ora lejer. Singura problema e vajaitul, dar daca nu esti pretentios merge. Desigur, au neajunsuri comparativ cu castile full-face (gen daca intorci capul mai mult opun rezistenta, vajaie (zgomot) in general mai mult fata de o casca dn aceeasi ama de pret).

tocmai zgomotul m-ar deranja... daca dau 10 bulioane vreau liniste, aspectul si aerisirea sunt pe locurile 2 si 3 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar, a venit vremea sa scriu despre Uvex Enduro. Am facut weekendul trecut si am facut 1000km si pe asfalt deci pot spune ca am bagat-o pe toate tipurile de teren. Sa nu se supere initiatorul topicului dar nu o sa mai scriu pe puncte dar o sa imi expun parerea dupa sablonul lui. Casca e Uvex endruo cu modele rosii pe ea. Am luat-o de pe ebay.de cu 160 euro cu totul.Materialul este polycarbonat cica si are cam 1500 g desi eu nu o simt mai grea decat una la 1000 integrala de care am avut.

Pro: (mentionez ca port casca cu cagula indiferent de temperatura de afara) - casca e ventilata bine la partea din fata. Priza de aer care este in fata nu directioneaza aerul in fata direct si pe langa urechi si iese prin spate pe 2 guri de iesire. Viziera e geniala. Am incercat sa o aburesc si nimic. Viziera e colorata putin si am un camp vizula excelent fata de o integrala normala. De asemenea, cozorocul isi face treaba bine si pe asfalt, protejand la soare. Acesta se deplaseaza fata spate prin destrangerea unui surub, lucru pe care l-am facut si in mers cu putina rabdare. Sistemul de inchidere e f practic( nu-i stiu denumirea dar puteti vedea la luois pe site). Se poate face si integrala in 2 miscari (dar cui ii trebuie integrala).

Con: Dat fiind ca aerisirea din fata e deschisa mereu, aerul intra fara oprire. Am pus mana in mers si e o diferenta. Solutia e o banda izolatoare peste, cand e cazul de frig. Si da, vajaie la viteze. De asemena, are o gura de aerisire la frunte pe care nu am simtit-o prea mult, probabil ca si din cauza ca folosesc cagula nu f subtire. Alta problema a fost viziera care nu inchidea perect pe garnitura. Am rezolvat aceasta problema prin demontarea si repozitionarea sistemului de prindere a vizierei, sistem ce poate fi reglat cu o moneda.

Cam astea as putea sa le zic despre casca. Daca mai imi amintesc....Pt mine e o casca f buna la ce motor am si la ce il folosesc. Atat in teren cat si afara si-a facut treaba. NU fac cross cu ea si nici nu e de speed. Data viitoare la tura lunga bag si dopuri si va fi perfecta. .... over and out...

P.S. Cand ma fac mare, ma fac Shoei Hornet DS... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Scurta recapitulare dupa vreo 1000km cu Airoh S4 (deja am prins vreme rece si asta schimba total modul in care simti o casca).

(trebuie sa spun ca topicul asta nu m-a influentat absolut deloc in alegere)

- pret 100E (cea mai scumpa casca pe care am cumparat-o pina acum, dar era la reducere de la 200...)

- viziera: excelenta, se aseaza perfect pe cheder, nu intra aer pe linga ea. Inca nu e destul de frig ca sa se abureasca, dar cu orice casca, pe vreme rece, las 2mm viziera deschisa si s-a rezolvat.

- aerisiri: le-am astupat din prima cu duct-tape negru, oricum intra destul aer pe la mandibula. In plus, daca vreau aer deschid viziera.

- comportament la viteza: foarte bun pe Super Tenere, pina la 160km/h (vorbesc de aerodinamica, nu de zgomot). Probabil ca cineva mai inalt nu ar fi de acord, dar pentru mine se comporta excelent.

- zgomot: acceptabil. Depinde mult si de vint (si pe la noi nu ducem lipsa). Nu asa de silentioasa ca Probiker-ul X7 pe care-l aveam inainte, dar absolut OK.

- finisare: foarte buna. Puteau sa faca interiorul si de alta culoare decit alb, dar cred ca o sa-l vopsesc.

PS O casca se comporta foarte diferit vara fata de iarna. Daca e plina de gauri si curent, vara o s-o ridice toti in slavi, dar iarna va fi aruncata la gunoi. O cagula poate schimba radical chestia asta. S4 e ok pe vreme rece, chiar si fara cagula.

PPS Nu pot sa merg cu viziera deschisa decit pina la 60-70km/h, ceea ce e un mic minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteau sa faca interiorul si de alta culoare decit alb, dar cred ca o sa-l vopsesc.

Am vopsit interiorul cu vopsea pt. textil. am pus de 3 ori mai multa substanta si n-a iesit decat un gri murdar care s-a luat la prima spalare a interiorului. Ba era si cat pe ce sa-mi belesc interiorul in procedeul de fierbere. Vopseaua textila e pt. bumbac, iar interiorul e din nylon.

Doar sa incerci cu alta vopsea, nu pt. textil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 1 an cu airoh s4, tre sa zic ca e o casca care isi face banii. mai ales ca acum a inceput sa fie la reduceri pe ici pe colo.

 

e o casca fara fitze, care face de toate si destul de binicel. partea proasta e ca vizeta aia abureste de te plictisesti si tziuie peste 80 la ora. drept care io unu am renuntzat la ea.

 

sincera mea parere e ca cel mai util e sa ai 2 casti. dak stii ca te duci si pe aratura iti iei un cross. caruia ii dai fain jos cozorocu si poti sa ii arzi bice dupa. dak te duci mai touring... o treci pe integrala sau flip-up.

 

dak nu ai spatiu / bani sa iti iei ambele... go for S4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu curat interiorul cu o spuma (spray) Kent (firma cu articole profesionale pt service-uri auto) universala. Se poate cu orice zic eu (agent de curatare ce nu ataca pielea capului, urechi) atata timp cat o lasati la uscat f bine. Si in rest cat nu e folosita sa stea cu viziera deschisa pt aerisire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vopsit interiorul cu vopsea pt. textil. am pus de 3 ori mai multa substanta si n-a iesit decat un gri murdar care s-a luat la prima spalare a interiorului. Ba era si cat pe ce sa-mi belesc interiorul in procedeul de fierbere. Vopseaua textila e pt. bumbac, iar interiorul e din nylon.

Doar sa incerci cu alta vopsea, nu pt. textil.

 

In loc de vopsire eu as incerca sa cos manual cu grija ceva material subtire negru.

Cineva se plangea ca respectiva captuseala alba se oglindeste putin in viziera ceea ce e deranjant.

Voi fi atent la acest aspect daca ma hotarasc pentru un S4, pentru ca am vazut din poze ca nu toate au captuseala aia alba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: bah, da sensibiloshi mai suntem.

 

io am dreq si astigmatism miopic si fotofobie si nu mi s-o intamplat ever sa ma deranjeze albul ala. iar daca vb de spalarea interiorului de la S4, am facut-o deja de vre-o 4-5 ori. se da jos / se pune la loc sub 3 minute. se trantejte in sictir in masina de spalat cu restu tzoalelor.

 

bon apetit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...