vis-a-vis Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Ai citit TOT topicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) yuk, se poate merge cu oricare din aceste casti la 140 la ora lejer. Singura problema e vajaitul, dar daca nu esti pretentios merge. Desigur, au neajunsuri comparativ cu castile full-face (gen daca intorci capul mai mult opun rezistenta, vajaie (zgomot) in general mai mult fata de o casca dn aceeasi ama de pret). Editat Martie 30, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 am gasit Bmw Enduro la 315 euro cu tot cu transport. Are careva sa ne spuna o parere? Cica e comparabila cu Arai xd..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutari.... Sunt posesorul unei casti UVEX Enduro (varianta cu rosu) de anul trecut din august. "+" : design, material de calitate, protectie buna la "viteza" (nu intorci capul dupa vant), etanseaza la apa binisor, nu se abureste decat la viteze mici sau umiditate foarte mare, sistemul de inchidere (asigurare) permite reglajul odata cu inchiderea, foarte comfortabila, viziera este ok d.p.d.v. optic....... "-" : la viteze mici de deplasare (sub 50 kmh) are ventilatie insuficienta, intradeva viziera se inchide de parca ar fi de la alta casca (se putea si mai bine). PRESONAL CRED ca este mai potrivita pentru Touring decat Enduro (din cauza ventilatiei) si daca vrei sa o folosesti zi de zi in traficul urban o sa mergi mai mult cu viziera deschisa ..... si ajungi la o casca strict Cross/Enduro...... ceea ce am si facut respectiv am achizitionat in cca 3 luni si UVEX SX 250. Dar in general o consider mai convenabila din toate punctele de vedere decat Airoh si Marushin....... De la banii astia (Uvex Enduro - 229 euro - varianta in culori ... la 199 este simpla) in sus in mod evident ARAI si SHOEI prezinta alta calitate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 azi mi-am luat si eu un uvex enduro. rosu, marimea L cu 158 de euro din Germanica de pe ebay. Prima impresie...o casca nemteasca clar. Urmeaza sa fac o recenzie dupa o iesire in teren, ca doar pt aia am luat-o. Dar oricum are plus la vizibiliate si comoditate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Salutare tuturor! Are cineva modelul takato de la Held? acesta: http://www.getgeared.co.uk/HELD_7810_Takat...torcycle_Helmet sunt interesat de o casca dual sport, iar de arai sau shoei nici nu poate fi vorba. held-ul e mai mult decat acceptabil ca pret si pare copie fidela dupa zeus ZS : http://www.webbikeworld.com/r2/zeus-helmet/zeus-zs-2100-b/ , ceea ce teoretic e de bine... Asadar, are cineva acest model, sa imi impartaseasca cateva pareri. Asteptari : - zgomot: e clar ca nu are cum sa fie zgomotoasa, dar nici nu vreau sa surzesc in ea. Oricum, nu merg repede. - greutate: nu am gasit nicaieri ce greutate are , sper ca sub 1500g -protectie: scrie ca satisface standardele europene 22-05, deci se incadreaza in castile ok din punctul asta de vedere (nu?) -viziera : se abureste? se inchide bine? -alte mentiuni... momentan detin un Uvex Boss530 de care sunt foarte multumit ca si comfort, de aburit nu mi s-a aburit NICIODATA iar zgomotul e ...decent. Am mai avut un IXS, mai scump decat Uvexul (aproape de 300eu) pe care l-am injurat incontinuu. Ma gandeam tot la un Uvex, dar m-a convins cineva de incredere ca modelul lor de dual nu e prea fericit. Deci caut altceva... Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Daca iti merg Uvex-urile, mergi pe mana lor. Un sfat personal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 azi mi-am luat si eu un uvex enduro. rosu, marimea L cu 158 de euro din Germanica de pe ebay. Prima impresie...o casca nemteasca clar. Urmeaza sa fac o recenzie dupa o iesire in teren, ca doar pt aia am luat-o. Dar oricum are plus la vizibiliate si comoditate cum e cu galagia????????????? vajaitul ... Merci! yuk, se poate merge cu oricare din aceste casti la 140 la ora lejer. Singura problema e vajaitul, dar daca nu esti pretentios merge. Desigur, au neajunsuri comparativ cu castile full-face (gen daca intorci capul mai mult opun rezistenta, vajaie (zgomot) in general mai mult fata de o casca dn aceeasi ama de pret). tocmai zgomotul m-ar deranja... daca dau 10 bulioane vreau liniste, aspectul si aerisirea sunt pe locurile 2 si 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Daca vrei liniste deplina, ia-ti o casca touring dedicata. Nu merita sa iti iei Arai Tour XD doar ca sa ai un cozoroc acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Asadar, a venit vremea sa scriu despre Uvex Enduro. Am facut weekendul trecut si am facut 1000km si pe asfalt deci pot spune ca am bagat-o pe toate tipurile de teren. Sa nu se supere initiatorul topicului dar nu o sa mai scriu pe puncte dar o sa imi expun parerea dupa sablonul lui. Casca e Uvex endruo cu modele rosii pe ea. Am luat-o de pe ebay.de cu 160 euro cu totul.Materialul este polycarbonat cica si are cam 1500 g desi eu nu o simt mai grea decat una la 1000 integrala de care am avut. Pro: (mentionez ca port casca cu cagula indiferent de temperatura de afara) - casca e ventilata bine la partea din fata. Priza de aer care este in fata nu directioneaza aerul in fata direct si pe langa urechi si iese prin spate pe 2 guri de iesire. Viziera e geniala. Am incercat sa o aburesc si nimic. Viziera e colorata putin si am un camp vizula excelent fata de o integrala normala. De asemenea, cozorocul isi face treaba bine si pe asfalt, protejand la soare. Acesta se deplaseaza fata spate prin destrangerea unui surub, lucru pe care l-am facut si in mers cu putina rabdare. Sistemul de inchidere e f practic( nu-i stiu denumirea dar puteti vedea la luois pe site). Se poate face si integrala in 2 miscari (dar cui ii trebuie integrala). Con: Dat fiind ca aerisirea din fata e deschisa mereu, aerul intra fara oprire. Am pus mana in mers si e o diferenta. Solutia e o banda izolatoare peste, cand e cazul de frig. Si da, vajaie la viteze. De asemena, are o gura de aerisire la frunte pe care nu am simtit-o prea mult, probabil ca si din cauza ca folosesc cagula nu f subtire. Alta problema a fost viziera care nu inchidea perect pe garnitura. Am rezolvat aceasta problema prin demontarea si repozitionarea sistemului de prindere a vizierei, sistem ce poate fi reglat cu o moneda. Cam astea as putea sa le zic despre casca. Daca mai imi amintesc....Pt mine e o casca f buna la ce motor am si la ce il folosesc. Atat in teren cat si afara si-a facut treaba. NU fac cross cu ea si nici nu e de speed. Data viitoare la tura lunga bag si dopuri si va fi perfecta. .... over and out... P.S. Cand ma fac mare, ma fac Shoei Hornet DS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Alea sunt integrale cu cozoroc, nu casti dual-sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 (editat) N-as zice... Editat Octombrie 12, 2009 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Hmm.... aparent aparentele insala Despre ce casca este, totusi, vorba? Nu recunosc modelul sau numele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Scurta recapitulare dupa vreo 1000km cu Airoh S4 (deja am prins vreme rece si asta schimba total modul in care simti o casca). (trebuie sa spun ca topicul asta nu m-a influentat absolut deloc in alegere) - pret 100E (cea mai scumpa casca pe care am cumparat-o pina acum, dar era la reducere de la 200...) - viziera: excelenta, se aseaza perfect pe cheder, nu intra aer pe linga ea. Inca nu e destul de frig ca sa se abureasca, dar cu orice casca, pe vreme rece, las 2mm viziera deschisa si s-a rezolvat. - aerisiri: le-am astupat din prima cu duct-tape negru, oricum intra destul aer pe la mandibula. In plus, daca vreau aer deschid viziera. - comportament la viteza: foarte bun pe Super Tenere, pina la 160km/h (vorbesc de aerodinamica, nu de zgomot). Probabil ca cineva mai inalt nu ar fi de acord, dar pentru mine se comporta excelent. - zgomot: acceptabil. Depinde mult si de vint (si pe la noi nu ducem lipsa). Nu asa de silentioasa ca Probiker-ul X7 pe care-l aveam inainte, dar absolut OK. - finisare: foarte buna. Puteau sa faca interiorul si de alta culoare decit alb, dar cred ca o sa-l vopsesc. PS O casca se comporta foarte diferit vara fata de iarna. Daca e plina de gauri si curent, vara o s-o ridice toti in slavi, dar iarna va fi aruncata la gunoi. O cagula poate schimba radical chestia asta. S4 e ok pe vreme rece, chiar si fara cagula. PPS Nu pot sa merg cu viziera deschisa decit pina la 60-70km/h, ceea ce e un mic minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Puteau sa faca interiorul si de alta culoare decit alb, dar cred ca o sa-l vopsesc. Am vopsit interiorul cu vopsea pt. textil. am pus de 3 ori mai multa substanta si n-a iesit decat un gri murdar care s-a luat la prima spalare a interiorului. Ba era si cat pe ce sa-mi belesc interiorul in procedeul de fierbere. Vopseaua textila e pt. bumbac, iar interiorul e din nylon. Doar sa incerci cu alta vopsea, nu pt. textil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Apropo'... cum spalati interiorul castii daca el nu e detasabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Apropo'... cum spalati interiorul castii daca el nu e detasabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 dupa 1 an cu airoh s4, tre sa zic ca e o casca care isi face banii. mai ales ca acum a inceput sa fie la reduceri pe ici pe colo. e o casca fara fitze, care face de toate si destul de binicel. partea proasta e ca vizeta aia abureste de te plictisesti si tziuie peste 80 la ora. drept care io unu am renuntzat la ea. sincera mea parere e ca cel mai util e sa ai 2 casti. dak stii ca te duci si pe aratura iti iei un cross. caruia ii dai fain jos cozorocu si poti sa ii arzi bice dupa. dak te duci mai touring... o treci pe integrala sau flip-up. dak nu ai spatiu / bani sa iti iei ambele... go for S4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Eu curat interiorul cu o spuma (spray) Kent (firma cu articole profesionale pt service-uri auto) universala. Se poate cu orice zic eu (agent de curatare ce nu ataca pielea capului, urechi) atata timp cat o lasati la uscat f bine. Si in rest cat nu e folosita sa stea cu viziera deschisa pt aerisire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerzson Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Am vopsit interiorul cu vopsea pt. textil. am pus de 3 ori mai multa substanta si n-a iesit decat un gri murdar care s-a luat la prima spalare a interiorului. Ba era si cat pe ce sa-mi belesc interiorul in procedeul de fierbere. Vopseaua textila e pt. bumbac, iar interiorul e din nylon.Doar sa incerci cu alta vopsea, nu pt. textil. In loc de vopsire eu as incerca sa cos manual cu grija ceva material subtire negru. Cineva se plangea ca respectiva captuseala alba se oglindeste putin in viziera ceea ce e deranjant. Voi fi atent la acest aspect daca ma hotarasc pentru un S4, pentru ca am vazut din poze ca nu toate au captuseala aia alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Să vă dau o soluție românească la materialul alb ce se reflectă în viziera airoh s4 : marker negru, carioca. La alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Să vă dau o soluție românească la materialul alb ce se reflectă în viziera airoh s4 : marker negru, carioca. La alegere. Recomand unul care nu miroase strident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 bah, da sensibiloshi mai suntem. io am dreq si astigmatism miopic si fotofobie si nu mi s-o intamplat ever sa ma deranjeze albul ala. iar daca vb de spalarea interiorului de la S4, am facut-o deja de vre-o 4-5 ori. se da jos / se pune la loc sub 3 minute. se trantejte in sictir in masina de spalat cu restu tzoalelor. bon apetit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.