Sari la conținut

Casti Enduro/Dual Sport - Pareri, Informatii, Ponturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 590
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uvex nu e acelasi lucru cu bmw enduro? adica acelasi in sensul in care restul bmw sunt schuberth?

Ca design exterior, da. Posibil sa fie ceva modificari la interior. Nu le-am vazut una la nga alta sa compar materialele, dar din poze au fosrma aproape identica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
in73_motokrosova_prilba_worker_V340_zelena.jpg

 

 

 

Daca casca asta este cea care cred (numai ca eu am avut in mana una alba cu interior rosu) atunci vorbim despre cea mai proasta casca pe care am pus mana vreodata. Ceva in genul DiaouBao si alte minuni din astea de prin piete, pe care le gasesti la standurile de scutere.

Eu nu am gasit nimic la casca asta care sa ma convinga sa o port nici daca as fi primit-o gratis. Ar trebui sa o aveti in mana ca sa vedeti ce plastic execrabil s-a folosit la fabricarea ei. Parbrizul este foarte subtire, nefinisat pe alocuri si iti da impresia ca va pocni la prima piatra. Cozorocul ramane insa piesa de rezistenta... Parca l-ar fi indoit cineva, cu prietenii, in garajul din spatele curtii.

Sfatul meu - Nu va cumparati asa ceva de pe internet, fiindca nu are nici o legatura cu pozele.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Eu am gasit si am dat mai departe. In poza aia arata binisor. Insa, pretul reflecta de obicei calitatea :lol:

 

Da, man, mi-am dat seama care a fost intentia ta. Nu te criticam, contram, etc.

Din aceeasi categorie (a celor care impartasesc info) a fost si postul meu.

Nu o fi a mea vreo grozavie (ba chiar la pret sensibil mai ieftin), dar asta de mai sus este cosmar in sine.

In primul meu post, despre parbriz vroiam sa zic ca arata de parca ar fi indoit in curte - in partea din fata nu se aseaza pe cheder ci sta la vreo 3 mm distanta.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

nu mai stiu modelul dar am sucit-o pe toate partile si mi-am bagat freza odata intr-un Shoei cu cozorog si viziera ... atunci costa 1900lei pentru ca euro era pe la 3,2-3,5... din ce imi aduc aminte calitatea este exceptionala :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Asta-i varianta de incepatori. Mai exista varianta din fonta care e 9 casti intr-una. Se face si plosca pentru noptile reci la cort cand ti-e nu stiu cum sa iesi in ploaie sa faci pipi si daca pui putin ulei pe fund se transforma in tuci pentru cartofi prajiti, mamaliga si/sau gulas (daca te pricepi un pic) cand esti in salbaticie.

 

Si daca mai adauga doua sprayuri de culoare sunt de fapt 18 casti intr-una pentru ca poti oricand sa ti-o vopsesti alba sau neagra.

 

Si cu toate astea as fi curios sa vad una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

terminati cu porcariile, la rally e nevoie de o casca usoara in primul rand, pentru ca o vei tine pe cap10-12 ore pe zi, ochelarii de cross sunt foarte bineveniti deoarece iti permit sa respiri mult mai bine decat intr-o casca inchisa.

prostia asta de casca de cros cu viziera e buna doar in oras ca sa fi in trend cu motoreta pe care o conduci, nu are nici o legatura cu touringul macar. sa vezi c misto e cand se prafuieste viziera pe interior si tre sa teopresti s-o stergi... ca sa nu povestim de aburirea vizierei cand e frig fara si tu respiri accelerat din cauza ca te lupti cu fierul sa il ti pe traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

terminati cu porcariile, la rally e nevoie de o casca usoara in primul rand, pentru ca o vei tine pe cap10-12 ore pe zi, ochelarii de cross sunt foarte bineveniti deoarece iti permit sa respiri mult mai bine decat intr-o casca inchisa.

prostia asta de casca de cros cu viziera e buna doar in oras ca sa fi in trend cu motoreta pe care o conduci, nu are nici o legatura cu touringul macar. sa vezi c misto e cand se prafuieste viziera pe interior si tre sa teopresti s-o stergi... ca sa nu povestim de aburirea vizierei cand e frig fara si tu respiri accelerat din cauza ca te lupti cu fierul sa il ti pe traseu.

 

Eu sunt "la cumparaturi" pt o casca dual... sa o folosesc si in oras, si pe sosea, si pe ce teren mai accidentat intru... dar nu prea inteleg ce zici...

 

- din punctul meu de vedere, un dual sa pot sa dau viziera jos si sa pun ochelari sau sa pun viziera si sa las ochelarii acasa sau in bagaj in functie de trase mi se pare mult mai ok decat 2 casti.

 

- avantaj dual - sa fim seriosi, te obisnuiesti doar cu o casca si cu chestiile legate de ea.

 

- daca mergi cu pasager, in grup, iti place sa asculti muzica sau sa auzi ce zice tanti de la gps poti sa bagi bani doar intr-un set de casti / microfon.

 

- greutatea? nu stiu daca chiar e problem, S1 Pro de am acum cica are 1.5kg si niciodata nu mi s-a parut grea. si la 12 ore tinuta pe scafarlie...

 

- in oras merg mai mult cu viziera ridicata... nu prea inteleg ce treaba are viziera cu orasul... adica, mneah, cica cu cat ai voie sa mergi legal prin oras poti sa prinzi si pe bicla fara casca cu viziera, nu-s asa catolic dar pana pe la 100 oricum n-am nici o problema cu viziera sus daca nu e ploaie sau ceva de genul.

 

- de ce viziera nu are treaba cu touring?

 

- partea cu prafuitul, da, e nasoala. la fel si ceata care e cam la fel ca praful. dar daca ai optiunea cand e nasol sa dai jos viziera si sa pui ochelari care e problem?

 

- partea cu aburitul pe frig... pinlock! pinlock+cagula - si mai bine...

 

- cozorocul - parerea mea e ca e ff bine venit... am mers destul cu lumina piezisa ( plecat dimineata, intors seara ) si ochelarii de soare incorporati sau din buzunar mi se par frectie pe langa ce efect aveam cu mana pusa strasina.

 

Nu stiu, pt viteze decente pe un dual, o casca dual mi se pare cea mai tare idee momentan... ai avantajele de la ambele in aceeasi casca... doar ca oferta pt dual cu pinlock e cam doar de la 2 producatori, faptul ca nimeni nu are pe stoc mai mult de o marime sa pun pe scafarlie inainte sa sar cu banul si relativa dificultate in a schimba viziera cu ochelari ma cam tin pe ganduri inca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O casca dual pt oamenii care merg decent touring, off-road, pe sosea... etc...., o casca dual e ceea ce trebuie. Ochelarii aia se-mput, li se strica buretele si se aburesc... Nu le vad rostul pe sosea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect adevarat ce spuneti voi, la capitolul touring e ok dar titlul topicului este: dilema existentiala 3, casti RALLY-RAID... NU TOURING TRIPP... este o mare diferenta intre ele nu credeti?

 

eu folosesc ochelari de la arriete si sunt superbi, am consumat doua perechi pe an si la 100 si ceva de ron mi se pare ok...

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te lasa influentat de titlul topicului, aici se vorbeste de casti dual-sport care nu necesita intretinere anuala de cel putin 200 de roni.

Sunt castile pentru cei comozi care vor sa-mpace si capra si varza.

Mesaj completat

x6_8c71d12e310852c42d92d209030b3402.jpg

Mesaj completat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...