shin Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Alt exemplu de forumisti aberanti : la faza asta, mie mi se zice ca nu stiu sa merg, ca nu-s atent ca n-am ce cauta pe motor: /index.php?showtopic=251575 ... E plina lumea de oameni care-si dau cu parerea. Asta in conditiile in care eu ma uitam unde trebuie, n-am probleme de atentie, vad EXCELENT, nu bine si totusi ... bag mana-n foc ca 99% din voi o pateati, da' se gasesc unii cu 500 km facuti, care zic ca se putea evita. Doamne, mare-Ti e gradina si multi sar gardu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 ai dreptate! Ni se poate intampla tuturor chestia asta, a patit-o un prieten de al meu,insa cine dreq circula cu 50? mie mi se opreste motorul . Asta este..se mai intampla! uite cum imi suna mie ce zici tu (si multi o gandesc la fel) intelepciunea romaneasca are intotdeauna o consolare a lui "bine ca nu a fost mai rau". cum asa? iata: varianta 1 - subiectul are un accident si ramane schilod: "bine ca nu a fost mai rau, putea sa moara" varianta 2 - subiectul moare: "mai bine ca a murit, alfel sigur ramanea schilod" deci oricum o dai, pe plaiul mioritic e "bine". ps: daca ti se opreste motorul la 50 e grav, eu zic sa il schimbi. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOTUBE Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 uite cum imi suna mie ce zici tu (si multi o gandesc la fel)intelepciunea romaneasca are intotdeauna o consolare a lui "bine ca nu a fost mai rau". cum asa? iata: varianta 1 - subiectul are un accident si ramane schilod: "bine ca nu a fost mai rau, putea sa moara" varianta 2 - subiectul moare: "mai bine ca a murit, alfel sigur ramanea schilod" deci oricum o dai, pe plaiul mioritic e "bine". ps: daca ti se opreste motorul la 50 e grav, eu zic sa il schimbi. parerea mea. era doar o gluma sa va mai destindeti nitel...dar vad ca esti pus pe razboi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) era doar o gluma sa va mai destindeti nitel...dar vad ca esti pus pe razboi. nu, nu, nu, nu am nici o treaba, sunt ok. doar ca mai citeste vre-un pokemon care nu stie pe unde sa si-o caute in pantaloni si chiar crede ca daca merge cu 50 i se caleaza motorul, se uzeaza lantul, se consuma bateria, alte alea. personal nu incurajez caterinca cu treburi serioase atunci cand nu stii care e audienta, ca unii o iau de buna si o mai si mierlesc. si mai si pe altii dupa ei. si ca sa fiu foarte on-topic: nu stiu cat de beata era baba, dar sigur dimineata ii trecea. continuarea o stiti si voi. Editat Februarie 24, 2009 de gabimaty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Alt exemplu de forumisti aberanti : la faza asta, mie mi se zice ca nu stiu sa merg, ca nu-s atentca n-am ce cauta pe motor: /index.php?showtopic=251575 ... E plina lumea de oameni care-si dau cu parerea. Asta in conditiile in care eu ma uitam unde trebuie, n-am probleme de atentie, vad EXCELENT, nu bine si totusi ... bag mana-n foc ca 99% din voi o pateati, da' se gasesc unii cu 500 km facuti, care zic ca se putea evita. Doamne, mare-Ti e gradina si multi sar gardu Frate, la tine a fost ghinion. pur ghinion. Gandeste-te ca inainte sa treci tu pe acolo au trecut vreo 100 de motoare care erau deja la Ikea. Pur si simplu ai fost la momentul nepotrivit in locul nepotrivit. Nu poti sa compari cele 2 accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Frate, la tine a fost ghinion. pur ghinion. Nu poti sa compari cele 2 accidente. asa este, Dimitirs are dreptate, compari mere cu pere. cred ca singura greseala a fost poate o alegere neinspirata a traseului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Daca va tot certati atat pe tema incalzirii cauciucului, sa va spun cum se procedeaza, sau cel putin cum procedez eu: - marginile (fata+spate) se incalzesc facand "slalom", progresiv pana ajungeti la marginea cauciucului - spatele se incalzeste prin accelerari puternice - fata se incalzeste odata cu franele prin franari puternice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 sunt curios cum va incalziti cauciucul pe fata (ca la o vitezana cu fata franezi, spatele e mai mult de decor) facand burnout? altfel decat "prin simpatie". si in general cum incalziti cauciucul pe fata altfel decat mergand (cumva cu lampa cu gaz?).cati isi cumpara/schimba cauciucurile pe motor in functie de sezon? am mai vazut si ceva sugestii de lanturi pe roata (asta e chiar tare, sunt curios cum ajuta un lant pe roata din spate la franare cu fata pe asfalt la 5 grade Celsius). ca sa inchid: cand am ajuns sa merg 5000 km (cu masina) am crezut ca nu mai sunt incepator; dupa 30.000km imi ziceam ce naiv am fost; am sute de mii acum si inca sunt situatii care ma surprind. cu motorul probabil ca voi fi incepator toata viata. si asta cred ca ar trebui sa fie valabila cam pentru toti (desi nu o sa vad multi sa recunoasca), pentru ca oricat de bun pilot ai fi pe circuit, regulile sunt cu totul altele pe strada (si prima regula este restrictia de viteza, dupa care vin multe alte reguli, unele dintre ele dictate doar de bunul simt). Foarte bine spus. Da cauciucurile nu le incalzesti decat mergand iar ca sa incalzesti o anvelopa race la temperatura optima, trebuie sa tragi destul de tare. Iar pe frigul asta nu cred ca reusesti oricum. Oricum parerea mea e ca nu poti folosi cu adevarat o anvelopa "racing" decat pe circuit. De cauciucuri schimbate in functie de sezon nu cred ca se poate pune problema, poate doar sa alegem cauciucul potrivit atunci cand le schimbam. Oricum, "iarna nu-i ca vara". Si eu consider ca mai am inca foarte multe de invatat si cred ca toti vom invata toata viata. Oricum, tocmai aroganta de tipul "eu sunt meserias, mie nu mi se poate intampla nimic" duce la cele mai multe probleme. P.S. Frumos motorul din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Frate, la tine a fost ghinion. pur ghinion. Gandeste-te ca inainte sa treci tu pe acolo au trecut vreo 100 de motoare care erau deja la Ikea. Pur si simplu ai fost la momentul nepotrivit in locul nepotrivit. Nu poti sa compari cele 2 accidente. Pai nu compar accidentele, ci unele comentarii total pe langa, facute de diversi care n-au habar da' le place sa dea din taste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Ce face frigu' asta dom'le... 1000 de posturi despre ...nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Daca va tot certati atat pe tema incalzirii cauciucului, sa va spun cum se procedeaza, sau cel putin cum procedez eu: - marginile (fata+spate) se incalzesc facand "slalom", progresiv pana ajungeti la marginea cauciucului - spatele se incalzeste prin accelerari puternice - fata se incalzeste odata cu franele prin franari puternice daca cineva se intreaba cum arata un specialist in cauciucuri, check this out: si cu asta m-am eject, nu o sa mai apar p`aici, puteti invata de bine de la profesoru de mai sus si inca cativa meseriasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 daca cineva se intreaba cum arata un specialist in cauciucuri, check this out: si cu asta m-am eject, nu o sa mai apar p`aici, puteti invata de bine de la profesoru de mai sus si inca cativa meseriasi. man, tu nu ne minti? daca e pe bune ma jur ca vreau sa ne intalnim sa te cinstesc. nu pot sa ma abtin sa nu pun gaz pe foc. check this out: /index.php?showtopic=263963 deci, mai devreme ziceam ceva de cautatul si negasitul in pantaloni. astia chiar nu au limite. nici nu le mijesc bine flocii si sunt experti in dat pe o roata, incalzit cauciucuri, ce vreti voi. ps: de ce sa pleci, mai stai putin, ca sigur mai apare un prof (o fi profesor?, o fi profan?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 daca cineva se intreaba cum arata un specialist in cauciucuri, check this out: si cu asta m-am eject, nu o sa mai apar p`aici, puteti invata de bine de la profesoru de mai sus si inca cativa meseriasi. fratioare, ai mila de noi! pe mine ma doare rau burta de atata ras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 fratioare, ai mila de noi!pe mine ma doare rau burta de atata ras... stai, ca nu ai vazut nimic. uite ceva care o sa iti dea nu doar crampe la stomac. sa vezi cum incalzeste trotinel cauciucul pe la pagina 4 (sorry, nu m-am putut abtine) /index.php?...amp;hl=trotinel demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Postez si eu dupa 24 de pagii dar... Pana acum a observat cineva ca in accident a fost implicat un motor de 120CP (cu muuulttttt pesteee 25KW) condus de un tip de 18 ani (fara 2 ani experienta si fara varsta min.21 ani pentru test >25Kw) ?!? Art. 38 (1)Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul să conducă o motocicletă cu o putere care depăÂşeÂşte 25 kW sau un raport putere/greutate care depăÂşeÂşte 0,16 kW/kg ori o motocicletă cu ataÂş cu un raport putere/greutate care depăÂşeÂşte 0,16 kW/kg, numai dacă are o experiență de minimum 2 ani pe o motocicletă cu specificații tehnice inferioare sau dacă persoana are 21 de ani Âşi promovează un test specific de cunoÂştințe Âşi comportament In concluzie... acu' cine mai e vinovat? Tot baba e de vina si pt asta nu?... Editat Februarie 24, 2009 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allexx_2 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Postez si eu dupa 24 de pagii dar... Pana acum a observat cineva ca in accident a fost implicat un motor de 120CP (cu muuulttttt pesteee 25KW) condus de un tip de 18 ani (fara 2 ani experienta si fara varsta min.21 ani pentru test >25Kw) ?!? Art. 38 (1)Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul să conducă o motocicletă cu o putere care depăÂşeÂşte 25 kW sau un raport putere/greutate care depăÂşeÂşte 0,16 kW/kg ori o motocicletă cu ataÂş cu un raport putere/greutate care depăÂşeÂşte 0,16 kW/kg, numai dacă are o experiență de minimum 2 ani pe o motocicletă cu specificații tehnice inferioare sau dacă persoana are 21 de ani Âşi promovează un test specific de cunoÂştințe Âşi comportament In concluzie... acu' cine mai e vinovat? Tot baba e de vina si pt asta nu?... Offtopic...Unde pot sa fac acest curs? Ontopic...Ai si tu dreptate. La mijloc e un sambire de adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 In concluzie... acu' cine mai e vinovat? Tot baba e de vina si pt asta nu?... Bah, tu tii cu ursul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Pittyful ... Numai cunoscatori p-aici, dar nici 10% din cei care au vorbit aici nu stiu sa se dea cu adevarat cu o motocicleta, adica sa ajungi aproape de limitele ei nu ale tale. Anyway, distractie placuta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 SSC cum se mai simte mamaia ? Dar tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Pittyful ... Numai cunoscatori p-aici, dar nici 10% din cei care au vorbit aici nu stiu sa se dea cu adevarat cu o motocicleta, adica sa ajungi aproape de limitele ei nu ale tale. Anyway, distractie placuta in continuare. poate ca si eu sunt "cunoscator" (adica intru in acei 90%, desi la ce motor am eu lungim cam mult discutia). am totusi o curiozitate: la 10 grade Celsius (temperatura exterioara) care mai e jazzul cu incalzitul cauciucurilor; sau tu vorbeai in general, asa, sa mai faci un post. nu te stradui sa raspunzi, iti spune un "cunoscator": e frectie. poate ca pilotezi motorul la 18 ani mai bine decat o voi face eu vreodata. bun, si mai departe? e putin infantil ce spui. oricand exista unul mai bun. sau tu esti campion mondial pe viata si nu am auzit eu. PS: te-am admirat cu cata stoinicie ai rezistat la bâză, asta nu inseamna ca nu m-am distrat; sunt cativa baieti pe aici care joaca bâza cu piciorul (you know better) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 stai, ca nu ai vazut nimic. uite ceva care o sa iti dea nu doar crampe la stomac. sa vezi cum incalzeste trotinel cauciucul pe la pagina 4 (sorry, nu m-am putut abtine)/index.php?...amp;hl=trotinel demential. Nu despre incalzitul tipului ala de gume era vorba pe aici Daca ai pierdut sirul posturilor, pot sa-ti re-amintesc ca initial era vorba de un motociclist (SCC) incepator pe vitezana (18 ani si carnet luat in octombrie) care s-a trezit sa iasa iarna la plimbare (7-9 grade) si sa mearga cam taricel prin localitate, cand a dat de o baba beata manga care traversa balanganindu-se un drum de 4 benzi printr-un loc interzis, si "instinctul" lui de motociclist, "experienta mare", "marea pricepere in mersul preventiv datorita experientei" si alti factori secundari de genul rotilor probabil prea reci l-au facut nici sa opreasca, nici sa treaca pe langa baba ci sa incerece sa treaca prin baba cu viteza ceva mai mica decat avea in momentul cand a vazut-o prima data... Ca o fi de vina lipsa de noroc, ca o fi de vina felul cum abordeaza el "ceva negru care se vedea pe mijlocul drumului", ca or fi de vina super-increderea in sine, inca nu m-am lamurit... Oricum sunt sigur ca asta nu are legatura cu felul cum Trotinel isi incalzeste gumele de pe motor si mai ales alte tipuri de gume... Asa ca va rog din nou sa nu mai faceti off-topic la off-topic, ca totusi asta e topic de accidente, nu de fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Nu trebuie sa inceapa lumea pe 50cmc sa nu sara babele in fata.... trebuie doar sa respecte niste reguli simple facute de niste insi care nu-s chiar degeaba acolo unde sunt chiar daca ne place sa le spunem capete de creta sau whatever... Nu de idioti au pus oamenii aia o limita de 25kw si o alta de 50km/h in localitate (defapt 30km/h ca era incepator) ...pentru ca NEWS FLASH... oricand iti poate aparea in fata o baba beata...sau un tataie cu Dacia 1972....etc etc etc (d'aia se si numeste drum public)...experienta fiind factor decisiv in gestionarea situatiei Pietonul a traversat neregulamentar...Ok, da asta nu schimba cu nimic faptul ca motociclistul avea cu 50km/h peste limita admisa si se afla pe un motor pe care nu avea ce sa caute. N-o spun cu rautate dar am vazut ca multi se agitau ca "sa dea baba in judecata!" ... Think again! Imi pare rau cand au de suferit niste oameni cinstiti/corecti dar cand ti-o cauti cu lumanarea...e cu totul alta chestie. Greselile se platesc! Editat Februarie 24, 2009 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Baba a furat-o din cauza legii idioate, comuniste cu redusul vitezei pana la limita evitarii oricarui pericol care i-a facut pe toti betivii sa creada ca pot traversa un drum european pusi pe pilot automat. Abia astept sa-si bage coana Europa, starnita de companiile de asigurari, coltii in Codul Rutier si sa-l "alinieze" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 poate ca si eu sunt "cunoscator" (adica intru in acei 90%, desi la ce motor am eu lungim cam mult discutia). am totusi o curiozitate: la 10 grade Celsius (temperatura exterioara) care mai e jazzul cu incalzitul cauciucurilor; sau tu vorbeai in general, asa, sa mai faci un post. nu te stradui sa raspunzi, iti spune un "cunoscator": e frectie. poate ca pilotezi motorul la 18 ani mai bine decat o voi face eu vreodata. bun, si mai departe? e putin infantil ce spui. oricand exista unul mai bun. sau tu esti campion mondial pe viata si nu am auzit eu. PS: te-am admirat cu cata stoinicie ai rezistat la bâză, asta nu inseamna ca nu m-am distrat; sunt cativa baieti pe aici care joaca bâza cu piciorul (you know better) Cred ca ai inteles putin gresit intentiile mele. Anyway, la 5 grade poti sa faci slalom 10 km ca la primu' viraj abordat mai sportiv te intinzi frumos (am invatat asta "the hard way"), dar totusi ajuta putin. Eu cel putin simt o aderenta mai buna, in special la franari. "Cunoscatori" sunt aia care il sfatuiesc pe nenea SSC sa-si puna lanturi la motocicleta, si un sac de nisip in ghiozdan. Aia-s genu' de motociclisti care se dau bine online, pe google, etc (multa teorie), dar pe strada ... Hai drum bun tuturor, am plecat de pe topicul asta, las adevaratii cunoscatori sa sfatuiasca lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Baba a furat-o din cauza legii idioate, comuniste cu redusul vitezei pana la limita evitarii oricarui pericol care i-a facut pe toti betivii sa creada ca pot traversa un drum european pusi pe pilot automat. Abia astept sa-si bage coana Europa, starnita de companiile de asigurari, coltii in Codul Rutier si sa-l "alinieze" Tu nu ai mai fost in ultimii 5 ani in Romania sa n-ai habar de legislatia rutiera? Din cate stiu eu, legislatia incepand din 2003 e perfect aliniata la cea europeana si pe scurt spune ca: - Pietonul e rege pe trecerea de pietoni daca nu exista acolo un semafor care functioneaza si e pentru tine rosu si pentru el si verde (mai exact acolo scrie ca are prioritate pe trecerea de pietoni); - Pietonul are dreptul sa traverseze si pe la coltul strazii, dar nu are prioritate (asta inseamna ca trebuie sa se asigure si daca nu vine nimic poate sa se angajeze in trecere iar daca tu pe un vehicul il surprinzi il lasi in pace, nu il calci); - In rest e vinovat si poti intr-un proces civil sa obtii sa-ti plateasca (el sau rudele lui) chiar si reparatia daca dai peste el in loc nepermis. Bine, legea mai spune si sa mergi cu maximum 30km/h in intersectiile nedirijate sau pe trecerile de pietoni din localitati si cu maximum 50km/h in afara localitatii in locurile mentionate anterior, asa ca daca ai urme de franare prea lungi e nasol... Pe undeva poate ai totusi dreptate, dupa zeci de ani in care s-a aplicat tampenia aia cu "evitarea oricarui pericol" majoritatea celor mai in varsta cred ca e inca valabila. Tin minte cand o data am avut ceva treaba pe la Udriste (numere temporare sau talon), si o cucoana mai in varsta care schiopata era revoltata ca nici macar nu i-au saltat carnetul aluia care a lovit-o, si cel care o insotea ii spunea: "Lasa, mami, ca au schimbat astia legea, bine ca nu ti-a cerut sa-i repari si masina." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.