Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Cate capete, atatea idei.

Si, orice "turma" fara "pastor" isi poate "rataci calea".

Asa ca, poate n-ar fi rau sa aveti printre voi atunci cand apar probleme in sanul "familiei" sau sunt mai multe opinii contradictorii, unul care, dupa ce le asculta si cantareste pe toate, sa ia o hotarare de necontestat

 

Angi,

OAMENI BUNI !

 

Prin cele citate mai jos, am sa exemplific ce spuneam mai devreme:

 

1. Am fost propus si votat drept "Baci", dar am considerat ca este mai elevat

sa functionam ca o democratie a bunului simt - gen Cavalerii Mesei Rotunde... !

 

2. Motiv pentru care, (suntem in Romania !), in doar un an si jumatate

au aparut problemele "contradictorii"

si ambitiile de la colt de strada - emanate de veteranii facuti in eprubeta...

 

Dupa cum se vede din citatele de mai jos - din statut

si din raspunsurile preopinentilor, scrise "ad propria labam"

principiul vehimii acordate pe baza anilor de moto activi declarati

in care permisului valabil consfinteste conducerea LEGALA, este cat se poate de clar.

 

'Constantin' date='Mar 30 2009

Dan Nastase este initiatorul ideii, are meritele pentru activitate moto si poate realiza o organizare coerenta a viitoarei Asociatii a Motociclistilor Veterani din Romania – AMOVERO .

Propun sa conduca aceasta asociatie. Cel putin in aceasta etapa rugam membrii, cei cu peste 10 ani vechime, sa-si dea acordul si sa fie " pozitivi".

Salutari!

 

'bogdan_harea' date='Mar 30 2009

Pt acordarea treselor este mai bine un nr clar de ani impliniti pe doua roti,

fara dispense care pot crea confuzii si discutii.

 

'rfd' date='Mar 30 2009

Dan Nastase sa conduca.

 

Si cu asta sunt de acord.

Ar trebui sa isi dea cit mai multi cu parerea

 

'bogdan_harea' date='Mar 30 2009

De acord, numai sa vrea si Nastase.

 

'WhiteWolf' date='Mar 30 2009

De acord cu dl profesor si cu ce a scris Bogdan mai sus.

 

'Dan Nastase' date='Mar 30 2009

STATUTUL VETERANILOR ACTIVI

 

Sunt motociclisti si motociclisti...

Pentru unii, mersul pe motor este o dorinta, o amintire, un simplu moft sau un trend.

Pentru altii este o pasiune, iar pentru foarte putini dintre noi - un mod de viata.

 

In acceptiunea majoritatii motociclistilor care sustin acest topic

TRESA DE VETERAN ACTIV este un semn distinctiv meritoriu– crescator

acordat pentru fiecare 10 ani de conducere legala a motocicletei.

 

Aceste insemne nu sunt obligatorii si se acorda, la cerere,

in baza permisului de conducere si a talonului de inmatriculare valabile.

 

ACORDAREA TRESELOR:

 

10 ani de activitate - o tresa.

20 ani de activitate - doua trese

30 ani de activitate - 3 trese.

40 - 49 de ani ani de activitate - 4 trese.

50 de ani si peste de activitate moto - 5 trese.

 

Deasupra tresei-treselor se va mentiona individual

anul corespunzator obtinerii permisului de conducere: Motorcyclist since 19...

 

Continuarea activitatii pe acest forum:

 

Motociclistii care din diferite motive nu pot dovedi calitatea de veteran activ

vor fi considerati veterani simpatizanti, sau , dupa caz, decani de varsta.

 

FOARTE IMPORTANT:

Apartenenta la Asociatia Motociclistilor Veterani din Romania – AMOVERO

nu implica niciun fel de activitate impusa.

 

Esenta motociclistului se pastreaza: Am personalite, sunt liber si independent !

 

Contradictie aici ?!

Categoric, nu !

Atunci ?! Nu poti sa nu te intrebi:

 

Oare ce urmaresc vechii membrii de de partid de la... judeteana ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Domnilor,

Ca proba "obligatorie impusa"

dar lasata, totusi, la aprecierea veteranului -

este doar declaratia pe propria raspundere - privind anii de activitate efectiva

considerati din permisul de conducere valabil.

AN = sezon moto, munciti pe teren, nu rulati in sertar, teoretic

Dan Nastase

Dane, fara suparare, definitia asta este noua pt mine si nu cred ca numai pt mine. Niciodata nu am auzit pe nimeni sa faca trimitere la socotirea anilor efectivi in care potentialul veteran a calarit o motocicleta. Este o noutate pe care tu poate ai subinteles-o, dar pe care nu a respectat-o nimeni pt ca nu a fost afirmata si explicata pana acum. Intamplarea a facut ca eu sa ma ocup de evidenta si inmanarea treselor si nu am intrebat pe nimeni decat numele, adresa, telefonul si anul de cand a dobandit cat A. Anii efectivi petrecuti in sa este treaba fiecaruia. Inca o data fac apelul la toti cei inscrisi in AMOVERO: este vreunul, unul singur care de cand a luat cat A a avut si folosit motor propriu fara pauza mai mare de sa zicem 6 luni. Eu cred ca nu este niciunul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate da' ce prbleme aveti, ma doare capul! va salut si data viitoare incerc sa vin si eu daca ma primiti la un sprit! bafta si sanatate tuturor!

Senior Doru, cata dreptate aveai in privinta treselor !...

La multi kilometri frumosi !

 

@Bogdan Harea,

Dupa cum se vede in STATUTUL VETERANILOR ACTIVI,

publicat si adoptat in urma cu peste un an si jumatate

nu este loc de nici o confuzie.

 

AMOVERO este o asociatie de SENIORI, nu de oportunisti !

 

Ca unul sau mai multi au considerat ca e mai la indemana ca un kilogram de aur de pe teren

poate fi inlocuit cu un bolovan de 8 tone de plumb din acte... este doar treaba de obraz, nu de inteligenta !

Prin ani de activitate ca VETERAN ACTIV pe doua roti se intelege un singur lucru:

 

DE CATI ANI MERGI CU MOTORUL, nu de cati ani ai carnetul !

 

AVEM EXEMPLE clare in curtea noastra:

INDIVIZI care considera normal ca dupa 8 ani de conducere sa poarte doua trese

si altul care, dupa 4 ani de conducere sa revendice... trei trese !!!

Macar asta din urma a fost cinstit si nu ne-a aburit cu o declaratie mincininoasa si un carnet cu...

o valoare de 30 de ani de... stat pe bara !

 

Cum crezi tu ca ne-am deosebi de un gogu oarecare, daca nu prin onorabilitate ?!

Insusi faptul ca "vechimea" carnetului te lasa sa fii corect sau nu -

a fost o proba a corectitudinii fiecaruia.

 

Cine este mai motociclist:

Unul care "merge" imbarcat cu motorul pana la Capul Nord si inapoi cu trenul,

se da jos la Sinaia si vine la Arc... "direct" calare sa ne "povesteasca raidul"...

Sau unul ca Pompi, Doru, Imreh & Co - care chiar isi rup cauciucurile an dupa an - prin toata lumea...

 

Doresti un club de oportunisti, considera vechimea carnetului din sertar...

 

Doresc un club de veterani activi, oameni de caracter... fondez AMOVERO !

Mesaj completat

'bogdan_harea' date='Mar 30 2009

Pt acordarea treselor este mai bine un nr clar de ani impliniti pe doua roti,

fara dispense care pot crea confuzii si discutii.

 

QED ! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai dane, nu mai fi asa patetic, eu nu fac nimic, numai turism pentru propria placere, nu fac sport, nu performez, circul in conditii de maxim confort. tu ai performat pe vremuri, eu doar ma plimb. lucruri interesante fac baietii astia tineri care pleaca departe. fa si tu ceva gen "clubul veteranilor" sau asa ceva, lasa-le incolo de trese si prostii. si neaparat vezi fie sa nu-ti rapeasca mult timp fie sa-ti aduca bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este exact asa cum mi-am inchipuit acum un an si mai bine ca se va intampla...deja lumea vrea trese...si le-a primit... :laugh:))) Ahahaha, oare de aici a venit si lenea de a mai saluta, la unii motociclisti...?! Nu stiu, nu dau cu batul..dar in ultimul timp cam multi nu mai saluta...poate ca au trese... si pe mine m-au vazut fara ;) :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in ultimul timp cam multi nu mai saluta...

Eu chiar ma simteam foarte bine cand reuseam (in majoritatea cazurilor)

sa salut primul !

 

Asta este situatia cand constientizezi ca salutul intre motociclisti este o traire personala,

nu este obligatoriu si nici o chestiune de orgoliu.

 

Ai salutat, dar nu ti s-a raspuns...

Poate ca asa e, sa fii sanatos !

Tu te simti bine cand saluti motociclisti

nu "tii scorul" cati te-au salutat azi, ca si cum ai contoriza postarile pe motociclism.ro...

 

Foarte multi dintre noii motociclisti se plang de... lipsa salutului.

Dar, de fapt, problema este a inconstientulu nostru vanitos care cere intaietate...

 

Daca te analizezi mai bine poate ai sa constati ca... daca ai avut timp sa observi ca NU esti salutat

cu certitudine ai fi avut la dispozitie si o zecime de secunde in care sa dai din cap sau sa ridici o mana...

si sa saluti tu pimul !

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan Harea,

Dupa cum se vede in STATUTUL VETERANILOR ACTIVI,

publicat si adoptat in urma cu peste un an si jumatate

nu este loc de nici o confuzie.

 

QED ! :laugh:

Stie cineva pe unde este pitit statutul AMOVERO?

Mesaj completat

 

@Bogdan Harea,

Dupa cum se vede in STATUTUL VETERANILOR ACTIVI,

publicat si adoptat in urma cu peste un an si jumatate

nu este loc de nici o confuzie.

 

QED ! ;)

Stie cineva pe unde este pitit statutul AMOVERO? Cred ca mai trebuie citit cu atentie odata pt ca sunt confuz. Acuzatuiile cu lipsa onorabilitatii si a incercarii de obtinere de nemeritate trese ma deranjaza cumplit mai ales ca de inmanarea treselor m-am ocupat personal, intr-un mot transparent si dupa reguli acceptate si cunoscute pana acum de toti. Dane, daca ai sezizat nepotriviri intre intentiile initiale si modul cum au fost puse in practica de ce a trebuit sa astepti 1 an si jumatate pt a reclama? Stiai foarte bine cum s-au acordat tresele, ti-am trimis lista cu membrii si pe ea nu este nici o rubrica cu anii efectivi petrecuti pe motor, ci numai anul dobandirii cat A. Te rog frumos inceteaza sa faci apel la onorabilitate ca si cand ai fi singurul paznic al ei, iar noi toti ceilalti infractori de drept comun. Deocamdata suntem toti in aceeasi oala, inclusiv tu, pt ca toti am avut perioade mai scurte sau mai lungi in care nu am avut motor. Personal dupa 89 am avut o perioada de 8 ani in care nu am avut motor, singurul mod de deplasare pe doua roti, in acea perioada, fiind cu MiniMobra pe care am construit-o singur din piese. Dar, asta nu se pune. Desi m-am ocupat de trese, nu le-am purtat pana acum, si nici nu le voi purta pana nu lamurim ce si cum. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu chiar ma simteam foarte bine cand reuseam (in majoritatea cazurilor)

sa salut primul !

 

Asta este situatia cand constientizezi ca salutul intre motociclisti este o traire personala,

nu este obligatoriu si nici o chestiune de orgoliu.

 

Ai salutat, dar nu ti s-a raspuns...

Poate ca asa e, sa fii sanatos !

Tu te simti bine cand saluti motociclisti

nu "tii scorul" cati te-au salutat azi, ca si cum ai contoriza postarile pe motociclism.ro...

 

Foarte multi dintre noii motociclisti se plang de... lipsa salutului.

Dar, de fapt, problema este a inconstientulu nostru vanitos care cere intaietate...

 

Daca te analizezi mai bine poate ai sa constati ca... daca ai avut timp sa observi ca NU esti salutat

cu certitudine ai fi avut la dispozitie si o zecime de secunde in care sa dai din cap sau sa ridici o mana...

si sa saluti tu pimul !

 

;)

Salutul nu e chestiune de intietate intre motociclisti. Sintem egali ca drept la RESPECT, PARCURGEM ACELEASI DRUMURI CU ACELEASI RISCURI. Merita acelasi respect si cel care a ajuns sa conduca ultimul tip de BMW la fel cu cel care a ramas din motive care nu conteaza la Danuvia de 125 (primul meu motor) sau la ceva MZ. Realitatea in trafic este simpla: motociclistii se saluta intre ei iar cei care nu primesc salutul inapoi si nu se supara au prioritar tot respectul meu, deoarece:

 

-fiecare din noi mai "uita " sa salute, pentru ca nu sintem roboti, mai avem ginduri, ne mai uitam in alta parte, ne mai uitam prin oameni, uneori tocmai facem cite-o manevra mai delicata (serpareasca prin trafic) etc.

-unii utilizatori de motociclete nu saluta(in special unii cu cilindree mari sau cu patchuri ciudate pe spate), dar asta e problema lor, nu ar trebui sa fie problema noastra, noi ii salutam pur si simplu si pe astia

-scuteristii nu ne saluta, la inceput cind au aparut, eu ii salutam, dar neprimind aproape niciodata raspuns, nu-i mai salut decit din greseala. Problema a pornit insa de la ei, asa ca nu ma simt culpabil. Adevarul e ca se autopercep ca o categorie aparte, la fel ca si biciclistii.

-la inceputuri ne salutam cu farul la fel ca automobilistii pentru ca eram foarte putini. (putini am fost multi am ramas :D ) Acum traficul aglomerat nu ne mai permite astfel de gesturi ample ( la danuvia comutatorul de far era chiar pe far). Deasemenea sintem atit de multi incit uneori salutam aproape continuu.

 

De aceea gestul de salut trebuie adaptat imprjurarilor, de la o simpla inclinare de cap in situatii aglomerate, la salutul cu mina cind circumstantele permit. Salutul cu piciorul este nerecomandabil si ca estetica dar mai ales ca periculozitate, au fost accidente(dezechilibreaza motorul)

Se mai poate saluta si cu farul, dar asta a devenit in timp un semnal de "atentie, radar! sau filtru politie"

 

va salut pe toti! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Declaratie de onoare:

 

1. Aduc oficial la cunostinta ca nu mai doresc sa fac parte din aceasta asociatie.

 

2. Cu acest prilej anunt pe Florin Daniel Rosca (Dan Rosca)

ca nu il mai consider ca facand parte din cercul meu de prieteni.

 

Cinste oamenilor de caracter !

 

Dan Nastase

 

 

Buna ziua,

 

Vreau sa fac si eu citeva precizari:

 

1.Nu am fost in cercul de prieteni al lui Dan Nastase niciodata,am fost amici .

 

2.Acesta este mesajul primit de la Dan Nastase in 2009.

Mar 4 2009, 04:10 PM

Rogu-te, Dan Rosca,

Participa si tu la topicul "VETERANII ADUNAREA" cu poze, fotografii,

inscriere, idei si votul tau pentru PARADA VETERANILOR... care esti !

Dan Nastase

 

3.M-am intilnit si am vorbit cu Dan Nastase intre 1990 cind am vindut motorul si 2008 cind mi-am luat iar motor,de mai multe ori, stia ca nu mai am,i-am

povestit si incerca sa ma convinga sa-mi iau iar motor, asa ca brusca lui revelatie nu o inteleg dat fiind faptul ca stia.

 

4.Acesta este mesajul meu din 2008:

 

"Sunt Dan , 44 ani , din Bucuresti, am A-ul din 1984, am avut un CZ 250, un ETZ 250 ,

din 90 si pina acum nu am mai avut motor.

Mi-am luat o Honda CB 500 in aprilie si de atunci merg cu ea."

 

Asadar, care este problema?

 

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o data fac apelul la toti cei inscrisi in AMOVERO: este vreunul, unul singur care de cand a luat cat A a avut si folosit motor propriu fara pauza mai mare de sa zicem 6 luni. Eu cred ca nu este niciunul.

Chiar daca exista, nu asta are relevanta. Eu am avut intotdeuna cel putin doua motoare inmatriculate. Prin 89 cind m-am insurat, nevasta-mea s-a tinut indelung de capul meu sa vind simpsonul sport indelung customizat de mine, ne trebuia neaparat mobila de bucatarie si alte chestii. Ideea e ca in final am cedat si desi mai calaream danuvia incolo si incoace ceva imi lipsea grav.

Pentru ca intr-o zi eram intr-un bar si la un moment dat un tigan a dat usa de perete si a intrebat: nu-i trebe la nimeni un voshod nou nout si proaspat trintit de fiu-meu?

Iar eu am zis fara macar sa ma gindesc: da-l repede incoace!

Si sint convins ca multi dintre voi ati patit faza asta. Ceea ce mi se pare mult mai relevant :laugh:

Mesaj completat

Asadar, care este problema?

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ma tem ca se sparge si gasca asta. Alta minune care a tinut 3 zile.

 

Dupa criteriile lui Dan, nu-mi merit a doua tresa, ca am avut o pauza de 10 ani. Dar cat am avut motor, l-am folosit zilnic. Altul o merita daca are permis si motor tot de 27 de ani, dar e biker de duminica? Sau altul care face 15.000 de km pe an, dar ii face doar in vacanta, o tura de Europa si gata, in restul timpului tine mobra in garaj? Cum gestionam situatiile astea? Punem asterisc pe tresa si scriem marunt dedesubt povestea vietii noastre pe 2 roti? Ne-ar ajunge ecusoanele lungi pana la genunchi.

 

Fratilor, artimetica e o treaba prea complicata pentru noi, haideti s-o lasam copiilor si sa ne concentram pe ce ne pregateste Ivan.

 

Bre, eu vă zic o vorbă înțeleaptă: mai bine le desființați! :D Pe bune... după cum văd, în ciuda înțelepciunii vârstei fizice Âşi a experienței ca motocicliÂşti, aceste trese nu fac decât să vă stârnească orgoliile, pasiunile, vanitățile... Of, of, mai, mai... :laugh:

Mesaj completat

problema e ca n-aveti probleme si le inventanti. ba parca ati fi la grupa mica. ce-aveti?

 

Copii nebătuți la timp...! ;)

Editat de Lancelot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, eu vă zic o vorbă înțeleaptă: mai bine le desființați! :) Pe bune... după cum văd, în ciuda înțelepciunii vârstei fizice Âşi a experienței ca motocicliÂşti, aceste trese nu fac decât să vă stârnească orgoliile, pasiunile, vanitățile... Of, of, mai, mai... ;)

Mesaj completat

 

 

Copii nebătuți la timp...! :D

Nu se desfiinteaza nimeni :P . Veteranii cu "probleme" pot sa si le rezolve sau sa se retraga. Majoritatea vor merge inainte impreuna cu AMOVERO. Topicul asta incepe sa aiba conexiuni nedorite cu o veche problema pe forumul asta si anume "cine sint adevaratii motociclisti". Noi cei din AMOVERO sintem veterani pur si simplu si personal sint mindru ca am ajuns sa pun tresele acelea pe sigla AMOVERO. In plus imi place in cea mai mare masura si compania cind ne intilnim intre noi si cu simpatizantii (viitori veterani fara fitze).

 

Constat insa ca de pe margine tot felul de motociclisti "new entry" in cel mai pur stil Romanesc, incearca sa demoleze o organizatie, pentru simplul motiv ca nu au inca acces cu drepturi depline (doar simpatizanti) si ca sigla asta le lipseste de pe piepturile de paun. Regret ca unii dintre veterani au putut fi provocati si ca jocurile astea le-au provocat multa amaraciune. Personal nu mi-am pus inca (de doi ani ) sigla pe vesta imi lipseau cifrele cu anul carnetului si nici nu voiam sa " imi dau importanta".

 

Discutiile de aici insa m-au decis ca reactie sa o cos cit mai repede, macar nu voi fi abordat de catre unii pe care constat aici ca nici mie nu mi-ar placea sa-i abordez.

cam atit, asfalt uscat tuturor, in primul rind veteranilor! pina la prima intilnire unde voi putea si eu sa particip :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se desfiinteaza nimeni :) :laugh:

 

Ai înțeles greÂşit! :D

 

Moi, adică Je, nu doresc să demolez pe nimeni Âşi nimic... ;)

 

Bre, parcă ați fi niÂşte copii, ce naiba.... :P

Editat de Lancelot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la ora 20.10 am sosit pentru a saluta cea de-a zecea intalnire de la "Polivalenta" a motoveteranilor. Am dat o "tura" in zona de intalnire dar nu am vazut nici un motor.

A fost prezenta la cea de-a zecea intalnire ?

 

@BebeLupulAlfa tinea o frumoasa evidenta insotita de poze.

Editat de Aran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la ora 20.10 am sosit pentru a saluta cea de-a zecea intalnire de la "Polivalenta" a motoveteranilor. Am dat o "tura" in zona de intalnire dar nu am vazut nici un motor.

A fost prezenta la cea de-a zecea intalnire ?

 

@BebeLupulAlfa tinea o frumoasa evidenta insotita de poze.

Motoarele erau la poarta, iar stapanii erau in ,barlog", cu treburi...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la ora 20.10 am sosit pentru a saluta cea de-a zecea intalnire de la "Polivalenta" a motoveteranilor. Am dat o "tura" in zona de intalnire dar nu am vazut nici un motor.

A fost prezenta la cea de-a zecea intalnire ?

 

@BebeLupulAlfa tinea o frumoasa evidenta insotita de poze.

 

Din pacate BebeLupulAlfa a fost plecat din Bucuresti de 2 ori cu motorul si recunosc ca azi am lipsit nemotivat, ca m-am luat cu treaba si s-a facut tarziu, dar o sa revin si eu si cu poze. Sa ne vedem sanatosi.

Mesaj completat

Nu se desfiinteaza nimeni :D . Veteranii cu "probleme" pot sa si le rezolve sau sa se retraga. Majoritatea vor merge inainte impreuna cu AMOVERO. Topicul asta incepe sa aiba conexiuni nedorite cu o veche problema pe forumul asta si anume "cine sint adevaratii motociclisti". Noi cei din AMOVERO sintem veterani pur si simplu si personal sint mindru ca am ajuns sa pun tresele acelea pe sigla AMOVERO. In plus imi place in cea mai mare masura si compania cind ne intilnim intre noi si cu simpatizantii (viitori veterani fara fitze).

 

Constat insa ca de pe margine tot felul de motociclisti "new entry" in cel mai pur stil Romanesc, incearca sa demoleze o organizatie, pentru simplul motiv ca nu au inca acces cu drepturi depline (doar simpatizanti) si ca sigla asta le lipseste de pe piepturile de paun. Regret ca unii dintre veterani au putut fi provocati si ca jocurile astea le-au provocat multa amaraciune. Personal nu mi-am pus inca (de doi ani ) sigla pe vesta imi lipseau cifrele cu anul carnetului si nici nu voiam sa " imi dau importanta".

 

Discutiile de aici insa m-au decis ca reactie sa o cos cit mai repede, macar nu voi fi abordat de catre unii pe care constat aici ca nici mie nu mi-ar placea sa-i abordez.

cam atit, asfalt uscat tuturor, in primul rind veteranilor! pina la prima intilnire unde voi putea si eu sa particip :laugh:

 

Barbosule,

 

Cand te referi la "viitori veterani fara fite" la mine te gandeai, nu? Ai vazut ce bine imi statea cu tresele tale, ce inseamna prestanta si atitudine! ;)

 

Te salut si sa ne vedem sanatosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu chiar ma simteam foarte bine cand reuseam (in majoritatea cazurilor)

sa salut primul !

"Ai salutat, dar nu ti s-a raspuns...

Poate ca asa e, sa fii sanatos !

Tu te simti bine cand saluti motociclisti

nu "tii scorul" cati te-au salutat azi, ca si cum ai contoriza postarile pe motociclism.ro...

Foarte multi dintre noii motociclisti se plang de... lipsa salutului.

Dar, de fapt, problema este a inconstientulu nostru vanitos care cere intaietate..."

 

Asta este situatia cand constientizezi ca salutul intre motociclisti este o traire personala,

nu este obligatoriu si nici o chestiune de orgoliu.

 

 

 

Daca te analizezi mai bine poate ai sa constati ca... daca ai avut timp sa observi ca NU esti salutat

cu certitudine ai fi avut la dispozitie si o zecime de secunde in care sa dai din cap sau sa ridici o mana...

si sa saluti tu pimul !

 

 

poate recititi postul meu... era o ironie la faptul ca se doresc trese ... s-au dat trese...dar nu sunt date bine...etc.; ma amuzam doar :laugh:

 

 

 

Am avut un motociclist in casa, de la el am microbul... si e vechi microbul asta .... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleri ai mesei rotunde, sa vedem daca-i vinui bun !

Sa vedem, sa vedem, sa vedem daca-i vinui bun ........ la Ticleni.

 

Odata demult, la curtea regelui Solomon, judecata mare:

Vine primul, povesteste ce povesteste... Regele Solomon ii spune ca are dreptate.

Vine cealalta parte, povesteste ce povesteste... Regele Solomon ii spune ca are dreptate.

Vizirul de langa rege ii spune acestuia - Marite Rege nu se poata sa aiba amandoi dreptate.

Regele ii spune: Si tu ai dreptate...

 

Dreptatea e undeva pe la mijloc si de ce zic eu asta:

Nu toata lumea intra pe site si citeste cu rabdare toate posturile vizavi de AMOVERO, de acordarea de trese ...

Lucrurile astea se mai transmit si din gura in gura, pe la o intalnire, pe la un sprit, etc, fiecare mai mult sau putin cum le-a priceput prin prisma sa. Si eu, revin, la prima intalnire din ce am discutat am inteles clar ca tresele se dau pe baza vechimii categoriei A, si atat, ca asta este singurul criteriu....de aia ma miram la inceput, ce-i atata zarva.

 

Din cate va cunosc (pe veterani si nu numai), si am inceput sa va cunosc, nu cred ca cineva a bagat mana in borcanul cu trese sa ia cat mai multe, ci pur si simplu ce a inteles fiecare ... de cum se acorda acestea.

 

CU SIGURANTA NIMENI NU SI-A LUAT MOTOR ca SA INTRE IN AMOVERO si sa obtina cat mai multe TRESE..

 

Ideia lui DAN (Nastase) cu AMOVERO a fost si este foarte buna pentru ca a reusit sa stranga la un loc o multime de motociclisti cu experienta si de calitate, pe langa care noi astia tinerii (in ale motoarelor) sa ne aciutam, sa mai "furam" un pic de experienta si de ce nu, sa le mai transmitem si din tineretea noastra.

 

Asa ca dragi cavaleri ai mesei rotunde hai sa-l onoram cat mai multi pe Ivan la Ticleni si vom face niste aprigi dezbateri pe malul piscinei la un pahar de vorba plin cu vin.,

 

Sa ne vedem sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele erau la poarta, iar stapanii erau in ,barlog", cu treburi...

 

Bine asa :laugh:

Am mers pana la intrarea in "orasel" si retur cautand sa vad motoare pe partea cu terasele,nu le-am zarit, dar nici nu am oprit motorul sa o iau la pas. Am dedus ca am sosit prea tarziu...chiar la 20.10

Editat de Aran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate BebeLupulAlfa a fost plecat din Bucuresti de 2 ori cu motorul si recunosc ca azi am lipsit nemotivat, ca m-am luat cu treaba si s-a facut tarziu, dar o sa revin si eu si cu poze. Sa ne vedem sanatosi.

Mesaj completat

 

 

Barbosule,

 

Cand te referi la "viitori veterani fara fite" la mine te gandeai, nu? Ai vazut ce bine imi statea cu tresele tale, ce inseamna prestanta si atitudine! :laugh:

 

Te salut si sa ne vedem sanatosi

Da lupule, la tine ma gindeam, tu esti un model de aspirant in sensul pozitiv. Si normal ca-ti sta mai bine cu tresele alea decit mie :D Grija la drum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine asa ;)

Am mers pana la intrarea in "orasel" si retur cautand sa vad motoare pe partea cu terasele,nu le-am zarit, dar nici nu am oprit motorul sa o iau la pas. Am dedus ca am sosit prea tarziu...chiar la 20.10

 

@'Aran' - depinde la care intrare in "orasel" ai fost. Motoretele erau chiar la gard (un VFR era chiar dupa gard) la intrarea dinspre Polivalenta (Bd. Tineretului).

Si eu am ajuns aproape de ora 20.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...