Dan Olaru Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) http://www.sport.ro/motoare/video-epic-cea-mai-tare-cursa-din-istoria-motogp-asa-ceva-nu-poti-sa-ratezi-unul-dintre-cele-mai-tari.html Ca sa va mai destindeti... Viata e si asa destul de nasoala. Cu sonor! Fiti fericiti! Editat Aprilie 19, 2012 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari. Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba Corect, dar atunci chiar daca vremurile erau 'anormale'.., oamenii erau mai normali. Pentru ca erau 'mai oameni' decat suntem acum. Libertatea in viziunea multora, inseamna libertate totala data Prostiei si Nesimtirii. Surori bune, si rude de gradul doi totodata cu multi dintre noi, romanii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Ai dreptate partial.E vorba despre triumful demolator asupra unei idei generoase pentru care initiatorul nu avea "calibrul necesar". Daca ai rabdare sa citesti "volumele strinse", pe linga amuzamentul amar, ai sa constati ca e de fapt extrem de greu sa construiesti in tara asta mioritica si plina de orgolii ceva stabil si neatacabil pe punctul de echilibru si convergenta al diverselor tendinte. hai frate aici faci exerciti literargramaticallexologice,iorgule nu mai otravi rumani cu medicamente unguresti xenofobule on topic ii dau dreptate lui GALEN... Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba mama si ce aiurea era ca se mai dadea si cind ploua sau era cancer filaretul era un traseu de selectie'' clara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari. Pe acele timpuri apuse, ca sa poti sustine examenul de categoria A, trebuia sa detii o motocicleta proprietate personala si dadeai traseul cu militianul in spate. Dar ce mai conteaza! Scuze de offtopic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Si sa mai spunem ca se da si poligonul . Examenul de conducere pentru motoreta *<50 cmc si fara pedale de tip bicicleta" era identic cu cel pentru gradul A , cu toate ca duceai in spate acelasi macalau de militian de la circulatie . Am pierdut primul examen de la motoreta pentru ca grasanul s-a ridicat pe picioare si am pornit singur . La fel am pierdut primul examen de A deoarece la proba de oras *Pitesti* avand Mz-ul cu probleme la aprindere am dat pe un CZ 175 S *cele de 13900 lei din comert* care fiind mai slab cuplu , adica nu tragea jos , am accelerat mai tare la pornire de i-a sarit cascheta militianului din cap . Rezultatul , respins https://www.facebook.com/profile.php?id=100000124824079&sk=allactivity#!/photo.php?fbid=323816707686280&set=a.135081509893135.26635.100001738613237&type=1&theater Asa e, aveau cuplul mai slab la pornire, dar urcau in ture ca lumea si se intindeau bine la drum. O splendida motocicleta clasica, reinviata de catre un prieten in memoria posesorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 si io am dat tot cu gabor in spate..si abea tragea sarmana,era a lui strejescu dumnezeu sa-l ierte,nu frina,nu ambreaj plecarea se facea ca cu trotineta demaraj la talpa' oricum cu putine excepti restul sunt la apelul bocancilor,ca si moda toti sunt imbracati dupa trend,sau isi ia mobra sa fie si el ''motociclist'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) si io am dat tot cu gabor in spate..si abea tragea sarmana,era a lui strejescu dumnezeu sa-l ierte,nu frina,nu ambreaj plecarea se facea ca cu trotineta demaraj la talpa' oricum cu putine excepti restul sunt la apelul bocancilor,ca si moda toti sunt imbracati dupa trend,sau isi ia mobra sa fie si el ''motociclist'' Ce- fi fost si in sufletul gaborilor alora? cind simteau ca elevul e "varza" si se incordau saracii sa-si ia zborul inainte sa fie "catapultati". Apoi se luau carnetele si urma cu adevarat selectia naturala. Abia dupa primele trinte de incepator incepeau sa se intrebe unii; oare ce caut eu pe doua roti? In spacial cei care nu stiau raspunsul de dinainte. In anii 80 in afara de semi-casca aia ridicola de fibra de sticla, in comert nu se gaseau nici costume, nici pantaloni nici manusi, NIMIC pentru motociclisti. Ne descurcam cu echipament de munte luat din magazinele "sportul". Hanorace, pantaloni matlasati de schi, manusi asisderea. Cind mi-am rostuit o pereche de cizme Hein Gericke refuzate la export (ca se faceau in lohn pe undeva pe aici)am zis ca l-am prins pe D-zeu de un picior. Chiar daca dupa 2 saptamini s-au dezlipit talpile si a trebuit sa le duc sa le coase. La fel cind au aparut galetile alea de casti integrale RDG, alea la care de la 70 in sus incepea sa fluture plexicul. Dupa ce mi-am bagat si eu reuma obligatorie vre-o 3 ani in oase si incepusem sa umblu pe la Felix, am decis ca asa nu se mai poate. In Romania de criza pielea era aproape imposibil de gasit asa ca mi-am comandat la un prieten motociclist si croitor primul meu costum...de musama. Cu intarituri cusaturi si "protectii" de pisla pe la incheieturi si spate. Impreuna cu briul aferent matlasat si el. Iarna se intarea ca tabla, tin minte cum urcam intr-o zi Feleacul sa-mi iau cota de benzina de 5 litri (atita capatai lunar iarna) si cadea o burnita deasa care inghetase instantaneu pe costum. Cind am ajuns in pompa nu ma puteam da jos de pe motor. Am facut un efort si intr-un zgomot de sticla pisata gheata s-a spart si a cazut in bucati in jurul meu. La intoarcere erau cam 2 cm de polei pe sosea si am pus pina jos in oras motorul pe jos de vre-o 3 ori. Motoarele din vremea aceea erau simple si foarte rezistente la "tavaleala" . Aveam cadrul dublu, ghidonul indestructibil iar rotile aveau "carnea" de doua ori mai grea decit cele din ziua de azi. Traficul aproape inexistent, vre-o 5 taxiuri in tot orasul si in rest doar rablele alea de autobuze cu rezervoare imense de gaz pe acoperis, luate cu asalt dimineata de clasa muncitoare . Si camioanele socialiste cu lacate grele pe rezervor si benzina de 75 colorata in rosu sa-i prinda pe soferii care o vindeau. Vremuri! Editat Aprilie 21, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Ce- fi fost si in sufletul gaborilor alora? cind simteau ca elevul e "varza" si se incordau saracii sa-si ia zborul inainte sa fie "catapultati". Apoi se luau carnetele si urma cu adevarat selectia naturala. Abia dupa primele trinte de incepator incepeau sa se intrebe unii; oare ce caut eu pe doua roti? In spacial cei care nu stiau raspunsul de dinainte. In anii 80 in afara de semi-casca aia ridicola de fibra de sticla, in comert nu se gaseau nici costume, nici pantaloni nici manusi, NIMIC pentru motociclisti. Ne descurcam cu echipament de munte luat din magazinele "sportul". Hanorace, pantaloni matlasati de schi, manusi asisderea. Cind mi-am rostuit o pereche de cizme Hein Gericke refuzate la export (ca se faceau in lohn pe undeva pe aici)am zis ca l-am prins pe D-zeu de un picior. Chiar daca dupa 2 saptamini s-au dezlipit talpile si a trebuit sa le duc sa le coase. La fel cind au aparut galetile alea de casti integrale RDG, alea la care de la 70 in sus incepea sa fluture plexicul. Dupa ce mi-am bagat si eu reuma obligatorie vre-o 3 ani in oase si incepusem sa umblu pe la Felix, am decis ca asa nu se mai poate. In Romania de criza pielea era aproape imposibil de gasit asa ca mi-am comandat la un prieten motociclist si croitor primul meu costum...de musama. Cu intarituri cusaturi si "protectii" de pisla pe la incheieturi si spate. Impreuna cu briul aferent matlasat si el. Iarna se intarea ca tabla, tin minte cum urcam intr-o zi Feleacul sa-mi iau cota de benzina de 5 litri (atita capatai lunar iarna) si cadea o burnita deasa care inghetase instantaneu pe costum. Cind am ajuns in pompa nu ma puteam da jos de pe motor. Am facut un efort si intr-un zgomot de sticla pisata gheata s-a spart si a cazut in bucati in jurul meu. La intoarcere erau cam 2 cm de polei pe sosea si am pus pina jos in oras motorul pe jos de vre-o 3 ori. Motoarele din vremea aceea erau simple si foarte rezistente la "tavaleala" . Aveam cadrul dublu, ghidonul indestructibil iar rotile aveau "carnea" de doua ori mai grea decit cele din ziua de azi. Traficul aproape inexistent, vre-o 5 taxiuri in tot orasul si in rest doar rablele alea de autobuze cu rezervoare imense de gaz pe acoperis, luate cu asalt dimineata de clasa muncitoare . Si camioanele socialiste cu lacate grele pe rezervor si benzina de 75 colorata in rosu sa-i prinda pe soferii care o vindeau. Vremuri! da ce vremuri,nu ai prins pantaloni de scai mai gaseai pt moto cite ceva castile DDR sau alea romanesti din carton,eu aveam de la bunici mei ca si ei au fost moto.., aveam o casa facuta din tabla de aluminiu coif frate,de la taicameu nu am mai apucat nimic ca a vindut simnsonul cu tot cu casti,avea doua sferturi' ,nu am scan sa pun pozele cu el.prin 60' avea haina de piele pe moto semana mai mult cu un agent GESTAPO,casca si-a luat dupa ce sa infipt cu un DKW sport de 250 intr-un gard ca a ratat curba are si acum semn pe frunte,a crescut inima in el cind a vazut prima mobra 50 la mine am venit cu ea in sacose Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Clovnul avatar de pe Probiciclete lamurindu se probabil cu motoveteranii, unii si motobetivanii, dupa ce ia tarat pe celalalt site adulmeca mierea de la Danube senior, gudurandu se si iscodind cu lipsa de tact si respect cam cum sta treaba. Raspunsul nu poate fi decat identic cu al colegului lui: HUO! CANTA LA ALTA MASA!.Macar daca ar organiza BMW camp intr un loc civilizat unde sa poata veni omul cu LT sau R sau K si sa nu intre in noroi pana n gat .Poate o invata ceva din asta dar ma indoiesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Clovnul avatar de pe Probiciclete lamurindu se probabil cu motoveteranii, unii si motobetivanii, dupa ce ia tarat pe celalalt site adulmeca mierea de la Danube senior, gudurandu se si iscodind cu lipsa de tact si respect cam cum sta treaba. Raspunsul nu poate fi decat identic cu al colegului lui: HUO! CANTA LA ALTA MASA!.Macar daca ar organiza BMW camp intr un loc civilizat unde sa poata veni omul cu LT sau R sau K si sa nu intre in noroi pana n gat .Poate o invata ceva din asta dar ma indoiesc! Dane, eu un singur lucru nu pricep: cum de la virsta asta nu intelegeti ca nesimtirea si tupeul din nastere nu au leac. E vorba de cultura asimilata (ceea ce indeobste se cheama bun simt) care unde nu e, nu e! In plus astia se sustin unul pe altul si distrug ceea ce nu pot obtine. Au sters sau ascuns "la gramada" pe pro-biciclism toate topicurile care dezbateau problema "veteranului aspirant" a impostorului Angelo Brezoianu (Angi aka Zigzag) sau retragerea membrilor care ca si mine au constientizat ce se intimpla. De manevra asta s-a ocupat userul "Top Gun". Atita ii duce mintea pe astia (grupul Harea)si alta solutie de cit sa-i evitam nu exista. Eu consider ca mi-am facut datoria si am creeat un cadru care sa ne scape de sefi de profesie, gorilele lor si de impostori. Ramane la latitudinea voastra sa-l utilizati sau nu. Ma mir ce mai asteptati! Daca nu-l utilizati macar nu va mai plingeti. Vi se pare imposibila lumea motoveteranilor daca absenteaza din ea citeva personaje care si-au batut in opinia mea joc de notiune? La naiba sint numai citiva Poate ca nici nu realizeaza ce au facut, deoarece moralitatea dincolo de Carpati a cam luat-o razna. Aici in ardeal sintem familiarizati cu notiuni clare de alb si negru, de bine si de rau. Personal nu ma stresez, dar inteleg tot mai mult ca este vorba de diferente culturale majore intre vestul si sudul tarii. Oricum este foarte ciudat, eu nu m-asi fi legat de ei de dragul meu, mie imi e bine, am lumea mea, iar proiectia mea in privinta unei asociatii de veterani este descrisa in amanunt pe topicul UNAMOVE si nu accept nimic mai putin.Dar nici nu ma stresez, am analizat, am gasit cauzele si remediile. Mai departe e treaba voastra . Inteleg insa tot mai mult ca o mare parte dintre voi are o alta mentalitate care daca e majoritara, asta e! Din punctul meu de vedere UNAMOVE are actualmente un singur membru declarat. Daca va place o sa veniti si voi, daca nu asta e, nu-i stres. Dar atunci de ce va mai plingeti? Eu v-am dat ocazia sa actionati atit in primavara trecuta cit si in primavara asta pe cei care aveti obiectii la situatia actuala. Cu restul nu am nimic de impartit din start. Am sa vin probabil si la Sacel cu sigla UNAMOVE si tresele protective aferente, mai mult ce sa fac? In rest insa sincer, nu este problema mea, eu nu apartin clubului Motoveteranilor si nu am de gind sa ma cert aiurea cu nimeni.Daca asta vor membrii "Motoveteranii" inseamna ca asta e dreptatea lor si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Din experientele amare avute cu dragalasii astia,pot spune ca Ivan inima de leu are mare curaj sa si mai puna sufletul pe tava si sa organizeze asemenea manifestari. La Ticleni s a ciordit un telefon, la Tismana o consumatie neplatita iar eu mi am luat o in freza la Moeciu fiind umilit de de pastorul harea si oaia lui endurista asa ca ai grija cu cine te amesteci.Fiind ardelean esti altceva.Pot sa ma dau cu motorul si fara astia. Petrecere frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Clovnul avatar de pe Probiciclete lamurindu se probabil cu motoveteranii, unii si motobetivanii, dupa ce ia tarat pe celalalt site adulmeca mierea de la Danube senior, gudurandu se si iscodind cu lipsa de tact si respect cam cum sta treaba. Raspunsul nu poate fi decat identic cu al colegului lui: HUO! CANTA LA ALTA MASA!.Macar daca ar organiza BMW camp intr un loc civilizat unde sa poata veni omul cu LT sau R sau K si sa nu intre in noroi pana n gat .Poate o invata ceva din asta dar ma indoiesc! Am sa raspund in primul rand pentru ceilalti "batrani" care ma cunosc si cu care sunt prieten. N-as vrea sa-si faca o idee gresita. De plimbarea/intalnirea organizata de domnul Constantin in Delta stiu de la GabiSV, dupa care am vazut si topicul de pe forum. La un moment dat ma gandeam sa merg doar ca sa mai trag o plimbare off road cu Gabi. Daca-mi aduc aminte bine parca am si spus pe acel topic ca ma intereseaza un traseu off road in zona. Cand am inteles ca nu va fi un traseu cine stie ce, am lasat-o balta. Weekendul asta, cand e intalnirea lui Constantin, sunt la Campina si am sa fac un traseu frumos la munte, e mult mai frumos muntele. Nu ma intereseaza ce doreste sa faca domnul Constantin cu clubul dansului si pentru ca tu insinuezi asta am sa spun ca nici nu ma intereseaza sa ader la clubul dansului nici macar in calitate de asa zis simpatizant. Raman simpatizant al Clubului Motoveteranilor. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, nici nu stiu daca e corect spus asa. Mai degraba si mai corect spus ar fi ca raman un prieten al catorva oameni care fac parte din acest club de veterani, in general cei din Bucuresti si inca 1-2 de prin tara. Oricum, in conditiile in care nu exista niste acte si alte treburi oficiale, treaba asta cu "clubul" ramane o chestiune destul de abstracta. De fapt, acest "club al motoveteranilor" nu este decat un grup de prieteni care se mai intalnesc din cand in cand la un "pahar" de vorba, la un "pahar" de plimbare motociclistica si o data pe an la un "pahar" de intalnire mai mare undeva prin tara. Faceai si tu parte din acest grup si ai fost tratat cu prietenie. Din pacate, asa cum bine te-a "mirosit" Dan Rosca, tu nu ai fost un prieten sincer cu noi. Dar nu-i nimic rau pentru noi in asta. Singurul care a pierdut esti tu. Acum ai primit de la mine un raspuns zic eu civilizat. Daca vei continua cu mizeriile am sa te caut si vom discuta fata in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Atatia oameni capabili alaturi de atata josnicie, energii epuizate in jigniri, mojicii, etc. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, e doar o simpla remarca. Foarte greu de inteles ce se intampla aici. Cele bune tuturor Nu e nimic greu de inteles.., e doar un razboi al orgoliilor. E adevarat ca multi nici nu vor sa si-l tina in frau. O fi greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Nu e nimic greu de inteles.., e doar un razboi al orgoliilor. E adevarat ca multi nici nu vor sa si-l tina in frau. O fi greu? http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83414-bmw-camp-clubul-motoveteranilor/ A.Cum e cu "orgoliile" Jeane, nu confunda orgoliile (vezi in DEX ce sint orgoliile) cu clarificarea unor aspecte simple care stau la baza oricarei asocieri durabile, repectiv MORALITATEA. Ceea ce inseamna in primul rind bunul simt si respectul intre oameni. De ce nu ma implic in clubul veteranilor? Pentru ca am incercat si am ramas cu un gust amar. In loc sa am bucuria sa ma intilnesc si sa discut la intruniri si pe forum cu veterani in sensul UNAMOVE al termenului, m-am pomenit insultat de o gasca precis delimitata, mereu aceeasi. Angi, Enduristul si inca vre-o doi pe care nu-i mai tin minte. Sub patronajul EVIDENT a lui Harea. In tara asta ciudata se gasesc mereu indivizi dispusi sa controleze si sa confiste orice proces de organizare. De ce? M-am intrebat si eu si raspunsul este: INTERESE si nevoia de a epata a unora. In acest scop ei exploateaza ORGOLIILE pozitive sau negative ale veteranilor. ADEVARUL de exemplu e un orgoliu pozitiv atita timp cit nu este enuntat cu patima (recunosc e cam greu de la un timp. Chiar si oamenii echilibrati se "infierbinta" uneori. In timp am constatat insa ca exista doua categorii de useri care saboteaza alcatuirea unei organizatii de veterani REALI 1. Veteranii de carton Acestia sint motociclisti cu vechime statutara de carnet dar fara km. Nu de nebun am cerut eu conditia statutara a celor minimum 10 ani de motociclism activ DECLARATI pe propria raspundere.Pentru asta mi-a sarit grupul Harea la git. Motivul este acela de a nu jigni motociclistii care nu au cei 15-20 de ani de carnet, dar au 10-13 ani de motociclism activ, asemenea multor prieteni ai mei pe care ii apreciez si ii respect.Acestia reproseaza pe buna dreptate impostura si impaunarea unora. Este in primul rind o chestiune elementara de corectitudine si justitie. Le propun acestora cu respect sa-si faca propria asociatie pentru ca au anii sa judece de ce .In UNAMOVE nici unul dintrte ei nu va avea ce cauta, garantat. Nu de nebun am cerut scurtul CV. Oamenii trebuie sa se cunoasca, nu locuim cu toti in "satul cu ministri" si trebuie sa stim cu cine povestim. Sa scrii citeva cuvinte despre tine nu este o injosire ci o chestiune din nou de bun simt, daca vrei sa te intilnesti organizat cu oameni pe care nu-i cunosti si nu ai alte INTERESE sau ceva de ascuns. 2. Impostori care au pozat in veterani fara sa inteleaga sensul real al notiunii ceea ce nu ar fi fost cine stie ce (la o adica fiecare cu durerea lui)daca nu s-ar fi apucat sa insulte veterani si oameni care s-au exprimat civilizat. Nu sint singurul care a fost insultat cu scopul vadit de a se scapa de mine. In acest context constat ca impostorul dovedit respectiv userul "Angi" care intre timp si-a facut clona "zigzag" (prea tirziu ca sa mai pacaleasca pe cineva) continua sa insulte si sa ameninte veterani. Cei care s-au ocupat "excesiv" de greselile userului Dan Nastase sa stie ca exista chiar in generatia lor indivizi mult mai demni de dispret decit omul acesta care macar poate fi inteles avind in vedere virsta si epoca in care a evoluat.In plus are exclusiv sub acest aspect dreptate, in organizatia initiala AMOVERO s-au strecurat si impostori. Sint convins ca motivatia pentru care noi veteranii dorim sa ne intilnim si sa socializam poate fi inteleasa doar de cei care chiar daca motocicleaza si in contemporaneitate viseaza si la drumurile din anii 60, 70 sau 80, 90. Termenul asta "nostalgie" l-am resimtit acut si weekendul asta cind am vizitat inchisoarea de la Sighet si am intrat in celula dedicata si plina de obiecte din anii 80.Pentru unii sintem probabil niste ciudati din acest punct de vedere. Iar din pacate pentru altii doar un capital bun de exploatat. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83414-bmw-camp-clubul-motoveteranilor/ Pe linga lipsa evidenta a celor 7 ani de acasa si probabil frustrari personale, aceasta este singura explicatie rationala pentru care cineva de talia lui Angi aka Zigzag care nu are vorba aceea "nici in clin nici in mineca" cu veteranii avind sub 10 ani de carnet, si-a bagat nasul unde nu i-a fiert oala". Asa ca asi fi foarte reticent in a participa la BMW camp, dupa cum vedeti omul asta se preteaza la orice pentru asi asocia injghebarea cu notiunea clonata si distorsionata de VETERANI adica (meseriasi).Faptul ca are limba lunga si activa (vb lui Dan Olaru) nu ma mai surprinde, astea sint caracteristicile "speciei". 3. Forumul Pro Bike Mare greseala au facut cedind presiunilor celor din grupul Harea de a cenzura opiniile divergente de cele ale lui "El lidero maximo".Apoi au facut o greseala si mai mare care a scos definitiv sectiunea motoveteranilor din circuitul forumurilor publice, cind au delegat sarcina moderarii unuia din "lotul Harea" si anume userului Top gun. Asa ca mi-au sters posturile relevante mi-au "moderat" topicul UNAMOVE deschis si acolo. Aun procedat la fel si cu Nicon si cu altii.Veteranii reali nu se subordoneaza nimanui si nu se aduna impreuna din alte motive decit socializarea pe baza de respect si recunoastere reciproca. Asa cum am afirmat in postul anterior nu mai am de gind sa ma cert cu alti veterani. Daca ei tolereaza situatia actuala inseamna ca aceasta este buna, iar eu si UNAMOVE in plus in duiscutia asta. Mi-am facut datoria fata de ei explicind in mod obiectiv sper, cum vad eu lucrurile si oferind alternativa UNAMOVE. In schimb pe impostorii care mai au si tupeul sa ameninte pe aici si pe cei care-i sprijina, vorba lui Dan Olaru ii rog sa cinte la alta masa, au forumul lor. Dan Olaru are dreptate in principiu si cind vorbeste de furtisaguri, tunuri, etc. Unii dintre noi avem pretentii in privinta calitatii anturajului, e dreptul nostru.Inca un motiv pentru a respecta criteriile de selectie. Veteranii reali nu-si vor face unul altuia asa ceva . M-am gindit serios si echilibrat la prezenta mea la Sacele. Ma cunosc, stiu ca am fitilul scurt , imi cunosc defectele. Cu scuzele de rigoare datorate celor care de buna credinta si cu drag m-au invitat, imi limitez sustinerea mea la alternativa UNAMOVE pe care am donat-o de la inceput celor care gindesc ca mine.Am sa-mi pun insa de acum si sigla UNAMOVE cu cele doua trese statutare pe vesta. ABSOLUT SINCER, cu ceilalti nu am dincolo de ADEVAR (pe care nu permit ni9manui sa-l siluiasca nimic de impartit, nici bune nici rele. Cu ai mei ma intilnesc in UNAMOVE daca va fi cazul, daca nu pe sosele si la alte evenimente publice sau private.Am si eu dreptul "egoist" de a ma simti bine si relaxat pe unde si in compania in care ma duc. Asa ca draga jeane, postul asta l-am scris nu din orgoliu ci de-a dreptul din furie!Care abia dupa ce am scris, mi-a trecut. Si nu mai am de gind sa mai scriu aici,altundeva decit pe UNAMOVE, e timpul sa o faceti voi daca aveti ceva de spus,fara inhibitii sdau frica, asa cum a facut Dan Olaru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Inca nu s-a inchis topicul asta despre seniorii mobrismului romanesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Inca nu s-a inchis topicul asta despre seniorii mobrismului romanesc? Sincer nu! Dar ce ar fi sa-ti vezi tu de problemele mobrangiilor cu koae din Nagorno Karabakh, ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Sincer nu! Dar ce ar fi sa-ti vezi tu de problemele mobrangiilor cu koae din Nagorno Karabakh, ce zici? Ca bine zici bre, aia din Nagorno chiar sunt koiosi. Nici una nici doua scoate Kalasnicovul si problemele dispar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Ca bine zici bre, aia din Nagorno chiar sunt koiosi. Nici una nici doua scoate Kalasnicovul si problemele dispar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Din cele citite nu pot decat sa i dau dreptate lui Galen.Lucrurile cam asa stau in general si in viziunea mea. Am luat atitudine vis a vis de Angi exprimandu mi indignarea. Nu te adresezi unei somitati a culturii si a motociclismului romanesc la modul la care el a facut o. Mi s a parut obraznicie pura. Cu "batranii" si "babaciunile" m am obisnuit. Iar despre avatarul acestuia te si sperii cand te uiti la el. Faptul ca sunt simpatizantul domnului Nastase, admirandu i devotiunea fata de motociclism si considerand poate fi contestat doar de catre cei care au in spate cel putin o activitate echivalenta cu a dumnealui asta este altceva.Desi mi am atras antipatii pe chestia asta.Sunt un iubitor de AMOVERO.Respectul si adevarul nu prea sunt la putere pe meleagurile astea.Iar pe site ul celalalt unde cenzura este facuta de useri, nu pot decat sa se simta bine.Este o simpla parere exprimata public si democratic. Doritorii o pot ignora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Din cele citite nu pot decat sa i dau dreptate lui Galen.Lucrurile cam asa stau in general si in viziunea mea. Am luat atitudine vis a vis de Angi exprimandu mi indignarea. Nu te adresezi unei somitati a culturii si a motociclismului romanesc la modul la care el a facut o. Mi s a parut obraznicie pura. Cu "batranii" si "babaciunile" m am obisnuit. Iar despre avatarul acestuia te si sperii cand te uiti la el. Faptul ca sunt simpatizantul domnului Nastase, admirandu i devotiunea fata de motociclism si considerand poate fi contestat doar de catre cei care au in spate cel putin o activitate echivalenta cu a dumnealui asta este altceva.Desi mi am atras antipatii pe chestia asta.Sunt un iubitor de AMOVERO.Respectul si adevarul nu prea sunt la putere pe meleagurile astea.Iar pe site ul celalalt unde cenzura este facuta de useri, nu pot decat sa se simta bine.Este o simpla parere exprimata public si democratic. Doritorii o pot ignora. La care somitate faceai referire? E cumva din lista asta? http://www.acad.ro/academia2002/acadrom/pag01.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Oralu si Galen, nu-mi mai bat capul cu voi. Urlati in legea voastra daca asta va face fericiti. Nu-mi fac griji in ceea ce priveste "reclama" pe care mi-o faceti voi. Cine ma cunoaste stie ce fel de om sunt si asta e suficient. Cat despre restul, cei care nu ma cunosc, daca o vor face vor putea cantari ei insisi realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Cat despre restul, cei care nu ma cunosc, daca o vor face vor putea cantari ei insisi realitatea. Sper sa aiba cit mai putina lume ocazia Cu "batranii" si "babaciunile" m am obisnuit. Dar cu babaciunile orale te-ai? Nu-mi vine sa cred ca unii veterani tolereaza asa ceva doar de frica de a nu deveni urmatorii insultati. Sincer, e bine sa asculti de instinct, eu asa am procedat, abia apoi s-a confirmat rational. Unii nu au inteles nici episodul Nastase, nici ceea ce se intimpla acum. Asta e!altii poate vor pricepe. Ideea ramane, a fost frumoasa, dar aplicarea ei nu depinde numai de mine. Cu fiecare post inteleg tot mai clar ca nu am ce cauta in primul rind intre oameni care tolereaza un asemenea comportament. Ne vedem fiecare de treaba lui. Eu mai adaug o amintire la multele pe care le am, intrunirile de la Tismana, Ivan Pedala si UNAMOVE. Daca vi se face chef din punct de vedere al miscarii veteranilor, acolo sint. O vara si un sezon moto placute tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Galen, imi pare rau ca nu vii la Sacelu, de fapt anticipam asta, dupa ultima ta postare. Nu am nici un fel de inhibitii sau alte frici in a-mi exprima ceea ce cred si ce simt in privinta AMOVERO, Clubul Motoveteranilor sau UNAMOVE. Imi este sila doar atmosfera de circ care se produce de fiecare data cand cineva spune 'altceva'. AMOVERO reprezinta pt mine nasterea unei idei frumoase si, din pacate, ramasa la stadiul asta.. Nu e putin. Dan N., daca citesti, imi pare rau ca nu am avut taria sa-ti spun si tie acelasi lucru. Nu mai cred in AMOVERO, si nu mai conteaza de ce sau alte amanunte. Insa, daca as considera ca si C.M. este acelasi lucru , vazut prin ceea ce spui tu, ar insemna ca nu sunt corect. Mizez pe faptul, ti-am spus si tie asta, ca acest Club al Motoveteranilor nu este reprezentat doar de oamenii de care pomenesti tu. Asta in cazul ca este adevarat ceea ce crezi tu. Eu nu sunt convins de asta.., inca. Eu am fost tratat cu respect de acei oamenii si in afara de un oarecare grad de obtuzitate, din partea unora, nu le pot reprosa nimic, deocamdata. Ei au inceput un drum si asa, taras- grapis, poate lucrurile le putem schimba in bine. Ramane de vazut daca la Sacelu voi intalni acea stare de spirit la care ma astept sa existe intr-un club cu o titulatura asa de distinsa. Inca nu sa nascut un Club, de orice fel sa fi fost el, in care sa existe o comuniune perfecta intre oameni. Mai sunt si unii de alta calitate, intodeauna, dar asta nu inseamna ca din cauza lor aceste cluburi nu ar fi trebuit sa mai existe vreodata. Sa se inventeze permanent altceva pt ca unuia sau altuia nu-i mai convine de unul sau de altul. Eu sunt si voi ramane in AMOVERO, scrie si la avatarul meu asta, nu ma feresc de nimeni.., dar daca cred ca se merita si voi fi acceptat ca membru, voi incerca sa pun umarul la acest Club al Motoveteranilor, care sunt sigur si eu ca nu este perfect. De nu va fi asa, probabil spre sigur, voi fi dezamagit. Pt mult timp mi se va lua de motoveteraneala. Ti-am vorbit sincer, Galen, chiar daca exista riscul sa deranjez si sa fiu, nu pt prima oara, gresit inteles de altii. Iti doresc succes cu UNAMOVE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.