Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Simule... Fooarte subtila intrebarea ta...

 

Mai ales, plina de bun simt.

Te-ai gandit singur la ea sau te-a mai ajutat cineva?...

 

In aceeasi nota te intreb:

Da bunicu tau motociclist cat a mers anu asta?!

 

Mai baiatule, asculta la mine:

 

Faptul ca Bleriot sau Lindbergh nu mai zboara... de mult...

Nu ii face mai putin piloti decat in mintea unor ignoranti!...

 

Sa zicem ca eu voi face o pauza... suficienta sa iti permita tie

sa motociclezi 44 de ani, la fel ca mine...

 

Pe pariu ca atunci cand voi veni la capataiul tau nu vei avea nici macar 10%

din kilometrii facuti de mine pe motor?!

 

...Si atunci o sa te bantui si am sa te fugaresc si am sa iti prind in piroane de koaie

cate o tresa... Pentru fiecare an motociclit de tine.

 

Eu zic ca asa ar fi corect la valoarea noastra!

 

Acest topic este dedicat veteranilor moto si daca nu considerati ca va incadrati sau nu aveti nimic pozitiv de adaugat ,

get the fuck out sau cititi fara implicari care sa deranjeze pe cei ce au prioritate ca veterani pe acest topic.

;)

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Pe pariu ca atunci cand voi veni la capataiul tau o sa te bantui si am

sa te fugaresc si am sa iti prind in piroane de koaie cate o tresa...

 

Intalnire de legenda... Cavalerul tot cavaler ramane... si-n santz. :baubau:

 

permit decat o laba trista...

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, te rog eu frumos, stai departe de koaiele mele.

 

 

In rest, e a doua oara cand aduci in discutie familia mea. Stii ca eu nu uit si nu iert asa ceva.

Socrul meu motociclist, unchiul meu motociclist, bunicul meu ne-motociclist, tatal meu, la fel de ne-motociclist, te pot invata oricand o lectie de bun simt. Ca asta iti lipseste, desi il aveai.

Dane, stii foarte bine ca te-am respectat, asa cum te-a respectat foarte multa lume.

Te rog, nu ma aduce in ipostaza de a-mi fi mila de tine.

Chiar te rog asta, pentru tot ce ai fost.

 

Ce naiba, chiar imi doresti moartea?

Vrei sa vii la capataiul meu?

Hai, ma, da-o-colo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Faptul ca Bleriot sau Lindbergh nu mai zboara... de mult...

Nu ii face mai putin piloti decat in mintea unor ignoranti!...

 

Nu, bai Nastase, dar nici nu-i face mai piloti decat ai buni de zboara acu'. Ti-am mai zis io, faptul ca te-ai nascut mai devreme decat altii si, automat, ai putut sa-ti iei permis si mobra mai devereme decat altii nu te face mai motociclist decat ei, nu e meritul tau faptul ca esti mai batran ca ei.

Si mai lasa-ma cu aia 44 de ani. De atunci oi avea permisu', da' daca in ultimii 5 ani ai mers fix pix pe mobra asta te reduce deja la vreo 39 de ani. Din care mai stie dreaqu cat oi fi stat pe bara. Si tata are permis moto luat cu vreo 35 de ani inaintea mea. Dar nu s-a mai suit de vreo 25 de ani pe mobra. E mai mobrist ca mine doar ca e mai vechi in permis?!

 

Penibil, Dane. Ca deobicei. (stiu, se scrie "de obicei", dar eu refuz pentru ca mi se pare aiurea; fa-mi o reclamatie la Clubul Roman de Presa...)

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.sport.ro/motoare/video-epic-cea-mai-tare-cursa-din-istoria-motogp-asa-ceva-nu-poti-sa-ratezi-unul-dintre-cele-mai-tari.html

Ca sa va mai destindeti... Viata e si asa destul de nasoala. Cu sonor! Fiti fericiti!

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari.

Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba :)

Corect, dar atunci chiar daca vremurile erau 'anormale'.., oamenii erau mai normali. Pentru ca erau 'mai oameni' decat suntem acum. Libertatea in viziunea multora, inseamna libertate totala data Prostiei si Nesimtirii. Surori bune, si rude de gradul doi totodata cu multi dintre noi, romanii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate partial.E vorba despre triumful demolator asupra unei idei generoase pentru care initiatorul nu avea "calibrul necesar". Daca ai rabdare sa citesti "volumele strinse", pe linga amuzamentul amar, ai sa constati ca e de fapt extrem de greu sa construiesti in tara asta mioritica si plina de orgolii ceva stabil si neatacabil pe punctul de echilibru si convergenta al diverselor tendinte.

hai frate :crack: aici faci exerciti literargramaticallexologice,iorgule nu mai otravi rumani cu medicamente unguresti xenofobule :crack:

 

on topic ii dau dreptate lui GALEN...

 

:)

Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba :)

mama si ce aiurea era ca se mai dadea si cind ploua sau era cancer filaretul era un traseu de selectie'' clara :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari.

 

Pe acele timpuri apuse, ca sa poti sustine examenul de categoria A, trebuia sa detii o motocicleta proprietate personala si dadeai traseul cu militianul in spate.

 

Dar ce mai conteaza!

Scuze de offtopic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa mai spunem ca se da si poligonul .

Examenul de conducere pentru motoreta *<50 cmc si fara pedale de tip bicicleta" era identic cu cel pentru gradul A , cu toate ca duceai in spate acelasi macalau de militian de la circulatie .

Am pierdut primul examen de la motoreta pentru ca grasanul s-a ridicat pe picioare si am pornit singur .

La fel am pierdut primul examen de A deoarece la proba de oras *Pitesti* avand Mz-ul cu probleme la aprindere am dat pe un CZ 175 S *cele de 13900 lei din comert* care fiind mai slab cuplu , adica nu tragea jos , am accelerat mai tare la pornire de i-a sarit cascheta militianului din cap .

 

Rezultatul , respins

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000124824079&sk=allactivity#!/photo.php?fbid=323816707686280&set=a.135081509893135.26635.100001738613237&type=1&theater

 

Asa e, aveau cuplul mai slab la pornire, dar urcau in ture ca lumea si se intindeau bine la drum. O splendida motocicleta clasica, reinviata de catre un prieten in memoria posesorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io am dat tot cu gabor in spate..si abea tragea sarmana,era a lui strejescu dumnezeu sa-l ierte,nu frina,nu ambreaj :crack: plecarea se facea ca cu trotineta demaraj la talpa' oricum cu putine excepti restul sunt la apelul bocancilor,ca si moda toti sunt imbracati dupa trend,sau isi ia mobra sa fie si el ''motociclist''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io am dat tot cu gabor in spate..si abea tragea sarmana,era a lui strejescu dumnezeu sa-l ierte,nu frina,nu ambreaj :crack: plecarea se facea ca cu trotineta demaraj la talpa' oricum cu putine excepti restul sunt la apelul bocancilor,ca si moda toti sunt imbracati dupa trend,sau isi ia mobra sa fie si el ''motociclist''

Ce- fi fost si in sufletul gaborilor alora? :bounce: cind simteau ca elevul e "varza" si se incordau saracii sa-si ia zborul inainte sa fie "catapultati".

 

Apoi se luau carnetele si urma cu adevarat selectia naturala. Abia dupa primele trinte de incepator incepeau sa se intrebe unii; oare ce caut eu pe doua roti? In spacial cei care nu stiau raspunsul de dinainte.

 

In anii 80 in afara de semi-casca aia ridicola de fibra de sticla, in comert nu se gaseau nici costume, nici pantaloni nici manusi, NIMIC pentru motociclisti. Ne descurcam cu echipament de munte luat din magazinele "sportul". Hanorace, pantaloni matlasati de schi, manusi asisderea. Cind mi-am rostuit o pereche de cizme Hein Gericke refuzate la export (ca se faceau in lohn pe undeva pe aici)am zis ca l-am prins pe D-zeu de un picior. Chiar daca dupa 2 saptamini s-au dezlipit talpile si a trebuit sa le duc sa le coase. La fel cind au aparut galetile alea de casti integrale RDG, alea la care de la 70 in sus incepea sa fluture plexicul.

 

Dupa ce mi-am bagat si eu reuma obligatorie vre-o 3 ani in oase si incepusem sa umblu pe la Felix, am decis ca asa nu se mai poate.

In Romania de criza pielea era aproape imposibil de gasit asa ca mi-am comandat la un prieten motociclist si croitor primul meu costum...de musama. Cu intarituri cusaturi si "protectii" de pisla pe la incheieturi si spate. Impreuna cu briul aferent matlasat si el. Iarna se intarea ca tabla, tin minte cum urcam intr-o zi Feleacul sa-mi iau cota de benzina de 5 litri (atita capatai lunar iarna) si cadea o burnita deasa care inghetase instantaneu pe costum. Cind am ajuns in pompa nu ma puteam da jos de pe motor. Am facut un efort si intr-un zgomot de sticla pisata gheata s-a spart si a cazut in bucati in jurul meu.

 

La intoarcere erau cam 2 cm de polei pe sosea si am pus pina jos in oras motorul pe jos de vre-o 3 ori. Motoarele din vremea aceea erau simple si foarte rezistente la "tavaleala" . Aveam cadrul dublu, ghidonul indestructibil iar rotile aveau "carnea" de doua ori mai grea decit cele din ziua de azi. Traficul aproape inexistent, vre-o 5 taxiuri in tot orasul si in rest doar rablele alea de autobuze cu rezervoare imense de gaz pe acoperis, luate cu asalt dimineata de clasa muncitoare . Si camioanele socialiste cu lacate grele pe rezervor si benzina de 75 colorata in rosu sa-i prinda pe soferii care o vindeau. Vremuri! :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce- fi fost si in sufletul gaborilor alora? :bounce: cind simteau ca elevul e "varza" si se incordau saracii sa-si ia zborul inainte sa fie "catapultati".

 

Apoi se luau carnetele si urma cu adevarat selectia naturala. Abia dupa primele trinte de incepator incepeau sa se intrebe unii; oare ce caut eu pe doua roti? In spacial cei care nu stiau raspunsul de dinainte.

 

In anii 80 in afara de semi-casca aia ridicola de fibra de sticla, in comert nu se gaseau nici costume, nici pantaloni nici manusi, NIMIC pentru motociclisti. Ne descurcam cu echipament de munte luat din magazinele "sportul". Hanorace, pantaloni matlasati de schi, manusi asisderea. Cind mi-am rostuit o pereche de cizme Hein Gericke refuzate la export (ca se faceau in lohn pe undeva pe aici)am zis ca l-am prins pe D-zeu de un picior. Chiar daca dupa 2 saptamini s-au dezlipit talpile si a trebuit sa le duc sa le coase. La fel cind au aparut galetile alea de casti integrale RDG, alea la care de la 70 in sus incepea sa fluture plexicul.

 

Dupa ce mi-am bagat si eu reuma obligatorie vre-o 3 ani in oase si incepusem sa umblu pe la Felix, am decis ca asa nu se mai poate.

In Romania de criza pielea era aproape imposibil de gasit asa ca mi-am comandat la un prieten motociclist si croitor primul meu costum...de musama. Cu intarituri cusaturi si "protectii" de pisla pe la incheieturi si spate. Impreuna cu briul aferent matlasat si el. Iarna se intarea ca tabla, tin minte cum urcam intr-o zi Feleacul sa-mi iau cota de benzina de 5 litri (atita capatai lunar iarna) si cadea o burnita deasa care inghetase instantaneu pe costum. Cind am ajuns in pompa nu ma puteam da jos de pe motor. Am facut un efort si intr-un zgomot de sticla pisata gheata s-a spart si a cazut in bucati in jurul meu.

 

La intoarcere erau cam 2 cm de polei pe sosea si am pus pina jos in oras motorul pe jos de vre-o 3 ori. Motoarele din vremea aceea erau simple si foarte rezistente la "tavaleala" . Aveam cadrul dublu, ghidonul indestructibil iar rotile aveau "carnea" de doua ori mai grea decit cele din ziua de azi. Traficul aproape inexistent, vre-o 5 taxiuri in tot orasul si in rest doar rablele alea de autobuze cu rezervoare imense de gaz pe acoperis, luate cu asalt dimineata de clasa muncitoare . Si camioanele socialiste cu lacate grele pe rezervor si benzina de 75 colorata in rosu sa-i prinda pe soferii care o vindeau. Vremuri! :cheers:

 

da ce vremuri,nu ai prins pantaloni de scai :crack: mai gaseai pt moto cite ceva castile DDR sau alea romanesti din carton,eu aveam de la bunici mei ca si ei au fost moto.., aveam o casa facuta din tabla de aluminiu :crack: coif frate,de la taicameu nu am mai apucat nimic ca a vindut simnsonul cu tot cu casti,avea doua sferturi' ,nu am scan sa pun pozele cu el.prin 60' avea haina de piele pe moto semana mai mult cu un agent GESTAPO,casca si-a luat dupa ce sa infipt cu un DKW sport de 250 intr-un gard ca a ratat curba are si acum semn pe frunte,a crescut inima in el cind a vazut prima mobra 50 la mine am venit cu ea in sacose :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Clovnul avatar de pe Probiciclete lamurindu se probabil cu motoveteranii, unii si motobetivanii, dupa ce ia tarat pe celalalt site adulmeca mierea de la Danube senior, gudurandu se si iscodind cu lipsa de tact si respect cam cum sta treaba. Raspunsul nu poate fi decat identic cu al colegului lui: HUO! CANTA LA ALTA MASA!.Macar daca ar organiza BMW camp intr un loc civilizat unde sa poata veni omul cu LT sau R sau K si sa nu intre in noroi pana n gat .Poate o invata ceva din asta dar ma indoiesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clovnul avatar de pe Probiciclete lamurindu se probabil cu motoveteranii, unii si motobetivanii, dupa ce ia tarat pe celalalt site adulmeca mierea de la Danube senior, gudurandu se si iscodind cu lipsa de tact si respect cam cum sta treaba. Raspunsul nu poate fi decat identic cu al colegului lui: HUO! CANTA LA ALTA MASA!.Macar daca ar organiza BMW camp intr un loc civilizat unde sa poata veni omul cu LT sau R sau K si sa nu intre in noroi pana n gat .Poate o invata ceva din asta dar ma indoiesc!

Dane, eu un singur lucru nu pricep: cum de la virsta asta nu intelegeti ca nesimtirea si tupeul din nastere nu au leac. E vorba de cultura asimilata (ceea ce indeobste se cheama bun simt) care unde nu e, nu e! In plus astia se sustin unul pe altul si distrug ceea ce nu pot obtine. Au sters sau ascuns "la gramada" pe pro-biciclism toate topicurile care dezbateau problema "veteranului aspirant" a impostorului Angelo Brezoianu (Angi aka Zigzag) sau retragerea membrilor care ca si mine au constientizat ce se intimpla. De manevra asta s-a ocupat userul "Top Gun". Atita ii duce mintea pe astia (grupul Harea)si alta solutie de cit sa-i evitam nu exista. Eu consider ca mi-am facut datoria si am creeat un cadru care sa ne scape de sefi de profesie, gorilele lor si de impostori. Ramane la latitudinea voastra sa-l utilizati sau nu. Ma mir ce mai asteptati! :crack:

 

Daca nu-l utilizati macar nu va mai plingeti. Vi se pare imposibila lumea motoveteranilor daca absenteaza din ea citeva personaje care si-au batut in opinia mea joc de notiune? La naiba sint numai citiva :) Poate ca nici nu realizeaza ce au facut, deoarece moralitatea dincolo de Carpati a cam luat-o razna. Aici in ardeal sintem familiarizati cu notiuni clare de alb si negru, de bine si de rau. Personal nu ma stresez, dar inteleg tot mai mult ca este vorba de diferente culturale majore intre vestul si sudul tarii. Oricum este foarte ciudat, eu nu m-asi fi legat de ei de dragul meu, mie imi e bine, am lumea mea, iar proiectia mea in privinta unei asociatii de veterani este descrisa in amanunt pe topicul UNAMOVE si nu accept nimic mai putin.Dar nici nu ma stresez, am analizat, am gasit cauzele si remediile. Mai departe e treaba voastra :cheers: .

 

Inteleg insa tot mai mult ca o mare parte dintre voi are o alta mentalitate care daca e majoritara, asta e! Din punctul meu de vedere UNAMOVE are actualmente un singur membru declarat. Daca va place o sa veniti si voi, daca nu asta e, nu-i stres. :) Dar atunci de ce va mai plingeti? Eu v-am dat ocazia sa actionati atit in primavara trecuta cit si in primavara asta pe cei care aveti obiectii la situatia actuala. Cu restul nu am nimic de impartit din start. Am sa vin probabil si la Sacel cu sigla UNAMOVE si tresele protective aferente, mai mult ce sa fac? In rest insa sincer, nu este problema mea, eu nu apartin clubului Motoveteranilor si nu am de gind sa ma cert aiurea cu nimeni.Daca asta vor membrii "Motoveteranii" inseamna ca asta e dreptatea lor si gata. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:what: Din experientele amare avute cu dragalasii astia,pot spune ca Ivan inima de leu are mare curaj sa si mai puna sufletul pe tava si sa organizeze asemenea manifestari. La Ticleni s a ciordit un telefon, la Tismana o consumatie neplatita iar eu mi am luat o in freza la Moeciu fiind umilit de de pastorul harea si oaia lui endurista asa ca ai grija cu cine te amesteci.Fiind ardelean esti altceva.Pot sa ma dau cu motorul si fara astia. Petrecere frumoasa! :wave:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clovnul avatar de pe Probiciclete lamurindu se probabil cu motoveteranii, unii si motobetivanii, dupa ce ia tarat pe celalalt site adulmeca mierea de la Danube senior, gudurandu se si iscodind cu lipsa de tact si respect cam cum sta treaba. Raspunsul nu poate fi decat identic cu al colegului lui: HUO! CANTA LA ALTA MASA!.Macar daca ar organiza BMW camp intr un loc civilizat unde sa poata veni omul cu LT sau R sau K si sa nu intre in noroi pana n gat .Poate o invata ceva din asta dar ma indoiesc!

 

Am sa raspund in primul rand pentru ceilalti "batrani" care ma cunosc si cu care sunt prieten. N-as vrea sa-si faca o idee gresita.

De plimbarea/intalnirea organizata de domnul Constantin in Delta stiu de la GabiSV, dupa care am vazut si topicul de pe forum. La un moment dat ma gandeam sa merg doar ca sa mai trag o plimbare off road cu Gabi. Daca-mi aduc aminte bine parca am si spus pe acel topic ca ma intereseaza un traseu off road in zona. Cand am inteles ca nu va fi un traseu cine stie ce, am lasat-o balta. Weekendul asta, cand e intalnirea lui Constantin, sunt la Campina si am sa fac un traseu frumos la munte, e mult mai frumos muntele.

Nu ma intereseaza ce doreste sa faca domnul Constantin cu clubul dansului si pentru ca tu insinuezi asta am sa spun ca nici nu ma intereseaza sa ader la clubul dansului nici macar in calitate de asa zis simpatizant. Raman simpatizant al Clubului Motoveteranilor. De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, nici nu stiu daca e corect spus asa. Mai degraba si mai corect spus ar fi ca raman un prieten al catorva oameni care fac parte din acest club de veterani, in general cei din Bucuresti si inca 1-2 de prin tara. Oricum, in conditiile in care nu exista niste acte si alte treburi oficiale, treaba asta cu "clubul" ramane o chestiune destul de abstracta. De fapt, acest "club al motoveteranilor" nu este decat un grup de prieteni care se mai intalnesc din cand in cand la un "pahar" de vorba, la un "pahar" de plimbare motociclistica si o data pe an la un "pahar" de intalnire mai mare undeva prin tara. Faceai si tu parte din acest grup si ai fost tratat cu prietenie. Din pacate, asa cum bine te-a "mirosit" Dan Rosca, tu nu ai fost un prieten sincer cu noi. Dar nu-i nimic rau pentru noi in asta. Singurul care a pierdut esti tu.

 

Acum ai primit de la mine un raspuns zic eu civilizat. Daca vei continua cu mizeriile am sa te caut si vom discuta fata in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atatia oameni capabili alaturi de atata josnicie, energii epuizate in jigniri, mojicii, etc. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, e doar o simpla remarca. Foarte greu de inteles ce se intampla aici. Cele bune tuturor beer.gif

Nu e nimic greu de inteles.., e doar un razboi al orgoliilor. E adevarat ca multi nici nu vor sa si-l tina in frau. O fi greu? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nimic greu de inteles.., e doar un razboi al orgoliilor. E adevarat ca multi nici nu vor sa si-l tina in frau. O fi greu?

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83414-bmw-camp-clubul-motoveteranilor/

A.Cum e cu "orgoliile"

Jeane, nu confunda orgoliile (vezi in DEX ce sint orgoliile) cu clarificarea unor aspecte simple care stau la baza oricarei asocieri durabile, repectiv MORALITATEA.

 

Ceea ce inseamna in primul rind bunul simt si respectul intre oameni. De ce nu ma implic in clubul veteranilor? Pentru ca am incercat si am ramas cu un gust amar. In loc sa am bucuria sa ma intilnesc si sa discut la intruniri si pe forum cu veterani in sensul UNAMOVE al termenului, m-am pomenit insultat de o gasca precis delimitata, mereu aceeasi. Angi, Enduristul si inca vre-o doi pe care nu-i mai tin minte. Sub patronajul EVIDENT a lui Harea. In tara asta ciudata se gasesc mereu indivizi dispusi sa controleze si sa confiste orice proces de organizare.

 

De ce? M-am intrebat si eu si raspunsul este: INTERESE si nevoia de a epata a unora. In acest scop ei exploateaza ORGOLIILE pozitive sau negative ale veteranilor.

ADEVARUL de exemplu e un orgoliu pozitiv atita timp cit nu este enuntat cu patima :) (recunosc e cam greu de la un timp. Chiar si oamenii echilibrati se "infierbinta" uneori.

 

In timp am constatat insa ca exista doua categorii de useri care saboteaza alcatuirea unei organizatii de veterani REALI

 

1. Veteranii de carton

Acestia sint motociclisti cu vechime statutara de carnet dar fara km. Nu de nebun am cerut eu conditia statutara a celor minimum 10 ani de motociclism activ DECLARATI pe propria raspundere.Pentru asta mi-a sarit grupul Harea la git.

Motivul este acela de a nu jigni motociclistii care nu au cei 15-20 de ani de carnet, dar au 10-13 ani de motociclism activ, asemenea multor prieteni ai mei pe care ii apreciez si ii respect.Acestia reproseaza pe buna dreptate impostura si impaunarea unora.

Este in primul rind o chestiune elementara de corectitudine si justitie.

 

Le propun acestora cu respect sa-si faca propria asociatie pentru ca au anii sa judece de ce :) .In UNAMOVE nici unul dintrte ei nu va avea ce cauta, garantat. Nu de nebun am cerut scurtul CV. Oamenii trebuie sa se cunoasca, nu locuim cu toti in "satul cu ministri" si trebuie sa stim cu cine povestim. Sa scrii citeva cuvinte despre tine nu este o injosire ci o chestiune din nou de bun simt, daca vrei sa te intilnesti organizat cu oameni pe care nu-i cunosti si nu ai alte INTERESE sau ceva de ascuns.

 

2. Impostori care au pozat in veterani fara sa inteleaga sensul real al notiunii ceea ce nu ar fi fost cine stie ce (la o adica fiecare cu durerea lui)daca nu s-ar fi apucat sa insulte veterani si oameni care s-au exprimat civilizat. Nu sint singurul care a fost insultat cu scopul vadit de a se scapa de mine.

 

In acest context constat ca impostorul dovedit respectiv userul "Angi" care intre timp si-a facut clona "zigzag" (prea tirziu ca sa mai pacaleasca pe cineva) continua sa insulte si sa ameninte veterani. Cei care s-au ocupat "excesiv" de greselile userului Dan Nastase sa stie ca exista chiar in generatia lor indivizi mult mai demni de dispret decit omul acesta care macar poate fi inteles avind in vedere virsta si epoca in care a evoluat.In plus are exclusiv sub acest aspect dreptate, in organizatia initiala AMOVERO s-au strecurat si impostori.

 

Sint convins ca motivatia pentru care noi veteranii dorim sa ne intilnim si sa socializam poate fi inteleasa doar de cei care chiar daca motocicleaza si in contemporaneitate viseaza si la drumurile din anii 60, 70 sau 80, 90. Termenul asta "nostalgie" l-am resimtit acut si weekendul asta cind am vizitat inchisoarea de la Sighet si am intrat in celula dedicata si plina de obiecte din anii 80.Pentru unii sintem probabil niste ciudati din acest punct de vedere. :) Iar din pacate pentru altii doar un capital bun de exploatat.

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83414-bmw-camp-clubul-motoveteranilor/

Pe linga lipsa evidenta a celor 7 ani de acasa si probabil frustrari personale, aceasta este singura explicatie rationala pentru care cineva de talia lui Angi aka Zigzag care nu are vorba aceea "nici in clin nici in mineca" cu veteranii avind sub 10 ani de carnet, si-a bagat nasul unde nu i-a fiert oala". Asa ca asi fi foarte reticent in a participa la BMW camp, dupa cum vedeti omul asta se preteaza la orice pentru asi asocia injghebarea cu notiunea clonata si distorsionata de VETERANI adica (meseriasi).Faptul ca are limba lunga si activa (vb lui Dan Olaru) nu ma mai surprinde, astea sint caracteristicile "speciei".

 

3. Forumul Pro Bike

Mare greseala au facut cedind presiunilor celor din grupul Harea de a cenzura opiniile divergente de cele ale lui "El lidero maximo".Apoi au facut o greseala si mai mare care a scos definitiv sectiunea motoveteranilor din circuitul forumurilor publice, cind au delegat sarcina moderarii unuia din "lotul Harea" si anume userului Top gun. Asa ca mi-au sters posturile relevante mi-au "moderat" topicul UNAMOVE deschis si acolo. Aun procedat la fel si cu Nicon si cu altii.Veteranii reali nu se subordoneaza nimanui si nu se aduna impreuna din alte motive decit socializarea pe baza de respect si recunoastere reciproca.

 

Asa cum am afirmat in postul anterior nu mai am de gind sa ma cert cu alti veterani. Daca ei tolereaza situatia actuala inseamna ca aceasta este buna, iar eu si UNAMOVE in plus in duiscutia asta. Mi-am facut datoria fata de ei explicind in mod obiectiv sper, cum vad eu lucrurile si oferind alternativa UNAMOVE. In schimb pe impostorii care mai au si tupeul sa ameninte pe aici si pe cei care-i sprijina, vorba lui Dan Olaru ii rog sa cinte la alta masa, au forumul lor. Dan Olaru are dreptate in principiu si cind vorbeste de furtisaguri, tunuri, etc. Unii dintre noi avem pretentii in privinta calitatii anturajului, e dreptul nostru.Inca un motiv pentru a respecta criteriile de selectie. Veteranii reali nu-si vor face unul altuia asa ceva .

 

M-am gindit serios si echilibrat la prezenta mea la Sacele. Ma cunosc, stiu ca am fitilul scurt :angryfire: , imi cunosc defectele. Cu scuzele de rigoare datorate celor care de buna credinta si cu drag m-au invitat, imi limitez sustinerea mea la alternativa UNAMOVE pe care am donat-o de la inceput celor care gindesc ca mine.Am sa-mi pun insa de acum si sigla UNAMOVE cu cele doua trese statutare pe vesta.

 

ABSOLUT SINCER, cu ceilalti nu am dincolo de ADEVAR (pe care nu permit ni9manui sa-l siluiasca nimic de impartit, nici bune nici rele. Cu ai mei ma intilnesc in UNAMOVE daca va fi cazul, daca nu pe sosele si la alte evenimente publice sau private.Am si eu dreptul "egoist" de a ma simti bine si relaxat pe unde si in compania in care ma duc. Asa ca draga jeane, postul asta l-am scris nu din orgoliu ci de-a dreptul din furie!Care abia dupa ce am scris, mi-a trecut. Si nu mai am de gind sa mai scriu aici,altundeva decit pe UNAMOVE, e timpul sa o faceti voi daca aveti ceva de spus,fara inhibitii sdau frica, asa cum a facut Dan Olaru. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu s-a inchis topicul asta despre seniorii mobrismului romanesc?

Sincer nu! :) Dar ce ar fi sa-ti vezi tu de problemele mobrangiilor cu koae din Nagorno Karabakh, ce zici? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Sincer nu! :) Dar ce ar fi sa-ti vezi tu de problemele mobrangiilor cu koae din Nagorno Karabakh, ce zici? :)

 

Ca bine zici bre, aia din Nagorno chiar sunt koiosi. Nici una nici doua scoate Kalasnicovul si problemele dispar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...