cristi 57 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Cea mai buna comunista inca nu s-a nascut, dar ..... Cred ca chinezii vor urma cam aceeasi cale. Nu-i exclus! A fost o perioada cand China producea obiecte de foarte buna calitate: papetrie, confectii, uz casnic, scule, jucarii, alimentare etc. produse apreciate in lumea-ntreaga, cei mai in varsta cunosc bine acea perioada. Cred ca si acum pot produce calitate, insa interesele comerciale cer produse de consum, cu viata limitata. Posibil sa scoata si produse cu fiabilitate mare daca simt ca piata o cere. Care este domnilor pana la urma cea mai buna motocicleta comunista.....sa voteze lumea! Asa-i parerile difera! Eu cred ca merita sa intre in concurs si dkw-ul de 125, a fost cea mai copiata motocicleta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Care este domnilor pana la urma cea mai buna motocicleta comunista (fiabilitate in primul rand, dupa care design, consum, etc)? Vreau pareri ...argumentate! Nu sa isi laude fiecare "puiul"! Astept parerea celor cu experienta(in secial), care au avut cateva motociclete comuniste , dar nu numai ! Va multumesc! daca dau voshodul...m-as m-ai incurca cu o comunista...dar o vreau pe cea mai buna! Poate facem un top...sa voteze lumea! ...prpun IJ-ul... oricare ar fi el,de ce ? pentru ca a fost conceput sa functioneze in conditii extreme, vezi si P.M. Kalasnikov ...plus ca mai inveti si mecanica ,istorie,si tot neamu lui care la facut..inevitabil...!!! daca piesele sant lucrate corespunzator ca si calitate un montaj facut cum trebuie,tragi de el in draci sa-l rupi... si acu sa recunoastem care motocicleta iti mai ofera atatea posibilitati ?eu am acu un burgman de 250 de un an si nu stiu mai nimic ce fiare e in el si cum merge (nici nu imi doresc) care la IJ al stiam tot intru-n an ...bafta la alegere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Nu cred ca ca noi sau copii nostrii vom trai sa vedem produse chinezesti de calitate si aici le exclud pe cele fabricate acolo de firme de firme de renume, ci la cele indigene 100%. Ma mira faptul ca acum 40 ani produsele japoneze erau privite ca cele chinezesti de noi azi.............Japonezii au fost o natie perfectionista si disciplinata inca acum multe secole.......... Ceea ce s-a petrecut pana prin anii 70 a fost doar slaba penetrare a informatiilor despre produsele japoneze in Occident combinata cu politica ACTIVA a marilor corporatii europene si americane de DISCREDITARE si DENIGRARE a acestora din ratiuni economice.............Imi aduc si e aminte cum se vorbea despre masinile japoneze, cel putin.......... Adevarul e ca cel putin in ziua de azi, nu cred ca exista vreo companie europeana sau americana care sa fie peste ei ca nivel tehnologic.Se stie clar ca motoarele englezesti, americane si italiene nu ating fiabilitatea celor japoneze. BMW urile si KTM urile sunt la nivel ridicat al fiabilitatii ........ Asta e o parere personala si nu doresc sa intru in polemica cu nimeni..........In orice caz, cine nu a ,,gustat" placerile si satisfactia unui motor japonez, nu stie la ce ma refer si pe buna dreptate trebuie sa lasam pe fiecare sa decida ce e mai bn si potrivit pt el. (chiar daca pt el cel mai bun motor e o mobra 50 sau un scooter ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 "Textul era: Daca barbatul ar sti realmente valoarea pe care o are femeia ar merge in patru labe. Toti barbatii au asezat virgula dupa cuvantul are. Toate femeile au asezat virgula dupa cuvantul femeia... " Eu de la bun inceput am asezat virgula dupa cuvantul 'femeia', fiindca numai asa mi se pare logica fraza. Oare toti barbatii testati au fost lipsiti de aceasta logica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 "Textul era: Daca barbatul ar sti realmente valoarea pe care o are femeia ar merge in patru labe.Toti barbatii au asezat virgula dupa cuvantul are. Toate femeile au asezat virgula dupa cuvantul femeia... " Eu de la bun inceput am asezat virgula dupa cuvantul 'femeia', fiindca numai asa mi se pare logica fraza. Oare toti barbatii testati au fost lipsiti de aceasta logica? Are logica in ambele sensuri, chiar daca tie nu ti se pare. Este un bun exercitiu de folosire a virgulei, pe care multi dintre scriitorii de forum nu o folosesc, nu ma refer la tine! Daca barbatul ar sti realmente valoarea pe care o are (adica: daca el ar fi constient de valoarea lui), femeia ar merge in patru labe (pentru ca el ar domina-o). Daca barbatul ar sti realmente valoarea pe care o are femeia (daca si-ar da seama de valoarea femeii), ar merge in patru labe (pentru ca ar fi dominat de ea). Scuze de off topic! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Bai perfecta nu exista , comunista ce tinde catre ideal este cea la care se pot deregla- strica cat mai putine.... So ar trebui sa fie monocilindrica (asta in primul rand) si sa fie in 2 timpi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Bai perfecta nu exista , comunista ce tinde catre ideal este cea la care se pot deregla- strica cat mai putine.... So ar trebui sa fie monocilindrica (asta in primul rand) si sa fie in 2 timpi .... ............numa' povesti de forum.................nu vine odata caldura ca m-am saturat ! uite de asta am eu chef......... am un scuter- italian, una bucata japo si una bucata comunista..........nici una nu-i perfecta.........da' asa imi sunt de drage ! uoau ! ...........da' comunista de la mine nu mai pleaca ! ........................ideala, perfecta oare nu-i aia care e pe numele tau? unu zicea ca te bucuri de o comunista doar de 2 ori : cand o cumperi si.........cand o vinzi ....asa sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 simson\bmw nu sunt comuniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 simson? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Simson si multe alte motoare nemtesti sunt fabricate in Est-Germania. DDR in limba lor, RDG in engleza. Toate DDR-istele sunt astfel si comuniste. http://en.wikipedia.org/wiki/East_Germany#...al_organization Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 ....Eu de la bun inceput am asezat virgula dupa... Are logica in ambele sensuri, chiar daca tie nu ti se pare... ehehe... nu degeaba am "bagat-o" cu "virgula" ! Fiecare a inteles ce a putut (ex: nasterea lui vasile roaita ) Asa se intampla si cu comunistele: majoritatea sunt concepute intr-o perioada non comunista si fabricate sau copiate apoi in comunism. Nu stim precis, la ce s-a referit initiatorul, asa cum este pusa intrebarea se poate interpreta.. (conceptie, accesibilitate, pret/calitate, fiabilitate. etc) Se poate compara un DKW-350 cu un IJ 49? Si daca da, din ce punct de vedere? Unii ar spune ca da, altii sustin ca nu.. parerile difera, apar polemicile, unii se pricep, altii cred ca se pricep! Frumos ar fii sa aflii parerea tuturor... chiar daca mai apar si "intepaturi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) ............numa' povesti de forum.................nu vine odata caldura ca m-am saturat !uite de asta am eu chef......... am un scuter- italian, una bucata japo si una bucata comunista..........nici una nu-i perfecta.........da' asa imi sunt de drage ! uoau ! ...........da' comunista de la mine nu mai pleaca ! ........................ideala, perfecta oare nu-i aia care e pe numele tau? unu zicea ca te bucuri de o comunista doar de 2 ori : cand o cumperi si.........cand o vinzi ....asa sa fie ? La mine asa o fost, numai ca acum am luat-o inapoi.. dupa aprox 6 ani..... ma bucuram ca o dau cu un pret bun mai pun ceva si-mi iau in sfarsit japoneza - al 4-lea motor ...ce vremuri... Iar daca functiona jucaria eram acum calare pe ea ..nu mai asteptam nimic... Editat Februarie 25, 2009 de wolf4mwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 o jawa 350 ts facuta cum trebuie, nu in graba, nu cu piese "de unde gasesti mai repede". am avut una de care am abuzat la propriu 21 sau 22.000 de km cu faze de genul 80 pe ceas intr-a doua zilnic, mers afara cu 120, schimbat in general peste 5000 de ture si nu i-am schimbat decat platinile, odata. pe atunci nu aveam bani de aprindere electronica, am pus-o cu o luna inainte sa o dau. nu stiu nici acum de ce am dat-o, sincer. recunosc, rodajul a fost rodaj la ea. uleiul numai sintetic si tot timpul incalzita macar 5 minute, chiar si vara, dupa aia mers usurel 3-4 km intre 3000 de ture si 4000 (ma rog, zona verde a turometrului, nu mai tin minte exact care era) si de abia dupa aia dat in gura. ca uleiuri puneam in cutie ori motul ori liqui-moly si in amestec repsol sau motul. si a mai mers inca 8000 de km dupa aia pana proprietarul a bagat-o la conservat. si-a luat busa cred ca o sa o iau inapoi pana la urma, chiar daca am si jafoneze. e superba pt. oras, consuma 4%, porneste la a doua pedala maxim, are destula acceleratie sa te scoata din cacaturi daca ajungi sa o cunosti. are o boala la ambreiaj in schimb in sensul ca agatza dupa un timp, nu mai cupleaza lin dar se rezolva cu o bucsa din bronz grafitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 o jawa 350 ts facuta cum trebuie, nu in graba, nu cu piese "de unde gasesti mai repede". am avut una de care am abuzat la propriu 21 sau 22.000 de km cu faze de genul 80 pe ceas intr-a doua zilnic, mers afara cu 120, schimbat in general peste 5000 de ture si nu i-am schimbat decat platinile, odata. pe atunci nu aveam bani de aprindere electronica, am pus-o cu o luna inainte sa o dau. nu stiu nici acum de ce am dat-o, sincer. recunosc, rodajul a fost rodaj la ea. uleiul numai sintetic si tot timpul incalzita macar 5 minute, chiar si vara, dupa aia mers usurel 3-4 km intre 3000 de ture si 4000 (ma rog, zona verde a turometrului, nu mai tin minte exact care era) si de abia dupa aia dat in gura. ca uleiuri puneam in cutie ori motul ori liqui-moly si in amestec repsol sau motul. si a mai mers inca 8000 de km dupa aia pana proprietarul a bagat-o la conservat. si-a luat busa cred ca o sa o iau inapoi pana la urma, chiar daca am si jafoneze. e superba pt. oras, consuma 4%, porneste la a doua pedala maxim, are destula acceleratie sa te scoata din cacaturi daca ajungi sa o cunosti. are o boala la ambreiaj in schimb in sensul ca agatza dupa un timp, nu mai cupleaza lin dar se rezolva cu o bucsa din bronz grafitat Salut...@stress poti sa dezvolti putin subiectul cu ambreiajul.Am si eu problema asta la ambreiaj, uneori chiar imi pica discurile pt ca se desfac suruburile alea 5 in mers. In rest foarte multumit de motoreta, nu ma lasa in drum decat ambreiajul . Mersi mult !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 jawa=motor foarte foarte fiabil,foarte foarte zgomotos,foarte foarte nervos...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Simson si multe alte motoare nemtesti sunt fabricate in Est-Germania. DDR in limba lor, RDG in engleza. Toate DDR-istele sunt astfel si comuniste.http://en.wikipedia.org/wiki/East_Germany#...al_organization Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 o sa iti plangi zilele daca dai voshodul,comunista ca aia nu mai gasesti ,mai cere si tu pareri la cunoscatori>>>sfatul meu,e decizia ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Februarie 25, 2009 Autor Share Postat Februarie 25, 2009 o sa iti plangi zilele daca dai voshodul,comunista ca aia nu mai gasesti ,mai cere si tu pareri la cunoscatori>>>sfatul meu,e decizia ta asa mi-a spus si cel caruia i-am vandut hoinarul cand a vazut voshodul...! dar a zis ca se si ofera sa il cumpere daca nu il dau!sper sa se tina de cuvant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Simson si multe alte motoare nemtesti sunt fabricate in Est-Germania. DDR in limba lor, RDG in engleza. Toate DDR-istele sunt astfel si comuniste.http://en.wikipedia.org/wiki/East_Germany#...al_organization da. locatie/timp Editat Februarie 26, 2009 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 La mine asa o fost, numai ca acum am luat-o inapoi.. dupa aprox 6 ani..... ma bucuram ca o dau cu un pret bun mai pun ceva si-mi iau in sfarsit japoneza - al 4-lea motor ...ce vremuri... Iar daca functiona jucaria eram acum calare pe ea ..nu mai asteptam nimic... ..............oare chiar asa de aproape de adevar e " zicala" mea ?: Lui Doamne-Doamne ii plac nebunii , de aia a facut atatia? .........comunista a fost a lui tata.............a vandut-o.........un moment de ratacire ( pe care il recunoaste )..........si l-am lamuirt sa mi-o cumpere mie ( cred ca si pe el il rodea chestia )..............da' de la mine nu mai pleaca ( CZ 175 S / 477......an 1970 ) in familie sunt la a 4-a generatie moto.........comunista are locul si istoria ei. si cum am spus, am asa : un scuter .......pentru "grupa mica" (a se citi pana la 18 ani )....am inceput cu moped JAWA 207, apoi 210 ( na, tot comuniste! ) o comunista .pentru suflet .........asa imi place cum "bombane" la ralanti si la mers lejer !....ca din partea mea pana acum n-a vazut asfaltul....doar munte si o japoneza.....asta sper sa atinga asfaltul doar cu rotile !........... na ca am deraiat de la "titlu"!............dupa toata gargara asta, eu nu pot spune ca, comunista mea nu e ideala.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Eu zic ca cea mai buna e MInskul ..si voi pune in balanta toate plusurile.... 1- un singur piston .... (n ai bataie de cap ..la piese) 2- aprindere ... electonica ...cand se parleste o schimbi ..usor 3 nu are baterie !!!! 4 NU consuma mult..... (un minsk bine reglat consuma cel mult 3,5 L (mixt) daca il ti intro forja continua.... in mod normal 2,8 l la suta cu 80 de kg pe el) 5 Piese se gasesc.... FOARTE IEFTINE..... 6 Mananca ori ce tip de teren ...si pare ca are forta in el.. nu mai zic de plecari int r o roata .... 7 Cutie de viteza F F usor de desfacut cu capac lateral.... nu trebuie sa crapi motoru in doua .... si foarte usor de pus la loc daca nu ai experienta ...... un singur minus ... ii dau ... cadrul parca e de sarma cand ajungi la 90 KM la ora.... Poate fi modificat sa ajunga pana la 110 120 ...depinde de greutatea persoanei... Am trecut prin multe .... motociclete .... Minsk , CZ 250 , ...IJ P5 (pe care il reconditionez ) .. ....dar daca ar fi sa iau un moto comunist ... in acest moment as lua un minsk ....... si asta dupa multe ore de surubarit si facut instalatii electrice ..etc la alte moto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardanu' Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 M-ai convins. Daca stii unul cinstit, da-mi de veste. Daca vara asta nu am motor, imi tai venele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.