ninja_skija Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Inca oscilez intre: 1. bmw f-650 2 suxuki dr de 650 3 honda nx-ul tot asa sau dominator cum stie lumea 4 ceva aprilia sau cagiva sau de genul Sunt intre 1990 si maxim 1995, o sa aiba poate chiar si 50.000km asa ca vreau sa stiu pareri de la cei care stiu despre motoarele astea, adica le au, le-au avut s-au dat cu ele. Plusuri si minusuri - de exemplu, am observat ca la dereuri se strica starterul iar la dominatoare o iau razna CDI-urile. Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 ai uitat xt un concurent demn de luat in seama... bmw f 650 e mai mult enduro city la dr 650 nu imi place ca tre turat sa plece de pe loc (fata de xt) dominatorul e intre dr si xt, cred ca ti-ar fi bun parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Decembrie 12, 2005 Autor Share Postat Decembrie 12, 2005 (editat) Merci, cu xt nu m-am dat asa ca nu stiu mai nimic, de aia nu il iau in calcul. Editat Decembrie 12, 2005 de ninja_skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 xtz750 super tenere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Ar trebui sa tii totusi cont de faptul ca un motor de XT tine peste 100.000 km... Al meu are 65.000 km, e in plina forma, iar ciclistica e ca noua. ....nu-l vind, era doar o parere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Nu sunt cam greute motoarele alea pentru o fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 eu zic sa cauti sa aiba amortizoarele reglabile pentru a o putea cobori in caz de nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Decembrie 12, 2005 Autor Share Postat Decembrie 12, 2005 Offf. Ajung in cel mai rau caz pe varfuri.Nu-s chiar asa de mica si o sa mai dau si in jos daca e cazul. Stiu ca sunt mai greute dar m-am obisnuit cat de cat. Daca o sa am unul din motoarele astea si nu trebuie sa le imping toata strada sa porneasca va asigur ca ma descurc cu greutatea. Si va asigur ca de tavalit la manevrat pe loc nu va scapa nici unul. Asta este. De xt-uri o sa mai incerc sa aflu una alta, inca nici nu inteleg care e diferenta dintre cele de 600 si 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Offf. Ajung in cel mai rau caz pe varfuri.Nu-s chiar asa de mica si o sa mai dau si in jos daca e cazul. Stiu ca sunt mai greute dar m-am obisnuit cat de cat. Daca o sa am unul din motoarele astea si nu trebuie sa le imping toata strada sa porneasca va asigur ca ma descurc cu greutatea. Si va asigur ca de tavalit la manevrat pe loc nu va scapa nici unul. Asta este. De xt-uri o sa mai incerc sa aflu una alta, inca nici nu inteleg care e diferenta dintre cele de 600 si 650 Pai sunt destule de greute pentru o femeie(fata) mai ales daca vrei sa iesi cu ele in offroad(o sa-l tii mai mult pe jos). Daca vrei sa te dai cu el pe munte cred ca ti-ar veni mai bine unul mai mic(125, 250, 350), daca-l iei sa te plimbi pe sosea merg si astea. Eu am un Dr 650 si l-am scapat de cateva ori(in offroad) din cauza greutatii, abia acum inteleg ce-mi zicea lumea in legatura cu greutatea motorului in offroad.Pe munte il scapi mult mai des decat o faci pe asfalt. Unde vrei sa te dai cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Inca oscilez intre: 1. bmw f-650 2 suxuki dr de 650 3 honda nx-ul tot asa sau dominator cum stie lumea 4 ceva aprilia sau cagiva sau de genul Sunt intre 1990 si maxim 1995, o sa aiba poate chiar si 50.000km asa ca vreau sa stiu pareri de la cei care stiu despre motoarele astea, adica le au, le-au avut s-au dat cu ele. Plusuri si minusuri - de exemplu, am observat ca la dereuri se strica starterul iar la dominatoare o iau razna CDI-urile. Merci anticipat. si de catzi bani e vorba (sau nu sunt o problema )? funduroul f650 de la bmw sare din pluton ca pretz... si zic ca ishi merita banii. nemtzii ashtia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandiciradu Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 DOMINATORUL 650 E O MOTOCICLETA PUTERNICA SI GREA!IN OFFROAD E SUPER GREU DE MANEVRAT SI PT UN BARBAT.DAR E O MOTOCICLETA DE NOTA 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheluRebel Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 dupa multe mii de km am sentimentul ca ciclistica dominatorului nu este tocmai buna pt off-road. la viteza insa faci cu el ce vrei, e ca o jucarie. iar ca greutate...ce sa mai spun? 180 kg inseamna ceva, iar aceste kg in plus le simti cand cazi cu el pe o panta cu rotile mai sus decat rezervorul. poate imi spune si mie un propetar de XR 400/ 650 cum sant si cum se comporta pe teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 dupa multe mii de km am sentimentul ca ciclistica dominatorului nu este tocmai buna pt off-road. la viteza insa faci cu el ce vrei, e ca o jucarie. iar ca greutate...ce sa mai spun? 180 kg inseamna ceva, iar aceste kg in plus le simti cand cazi cu el pe o panta cu rotile mai sus decat rezervorul. poate imi spune si mie un propetar de XR 400/ 650 cum sant si cum se comporta pe teren. Daca esti ok cu pornitul la pedala XR-urile sunt indestructibile. Din pacate nu prea sunt asa multe in stare buna pe la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Eu am XT si pot sa iti spun ca e un motor fiabil si rezistent, ideal pentru incepatori. Nu e este foarte puternic si se controleaza usor dar pe trasee de munte mai dificile e destul de greu de tinut. Nu e foarte inlat, eu am 1.72 si ajung fara probleme cu piciorele jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djidji_duru Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Eu zic sa te axezi pe transalp fiindca ai vazut ce bine te descurci cu ea si cu pasageri peste 100 de kile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheluRebel Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 vezi ca fata ar vrea sa mearga mai putin pe asfalt/ ideea cu transalpu' e cam departe de subiect/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 Nu transalp nu. Asta parca prea e vaca, desi mi-a placut la nebunie de el cum trage. Si nu mai iau pasager decat usurel. Ce sunt eu rata comunala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 BA ESTI BLONDA NAI CAL CE MAI FACI SI CU ENDURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 pot sa-ti spun eu ca proprietar de pegaso, care e cam aceeasi mancare de peste cu f650-ul ca nu ti-as recomanda niciuna dintre ele, decat daca vrei sa te dai 95% pe sosea. sunt mult prea grele (vreo 180 kile), mai ales pentru o fata, asa ca termenul de funduro li se cam potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Ninja skija, cate kg ai? si ce inaltine? Un XR de 400 are 115 kg dar modele noi sunt cam inalte. Unul de 650 este robust si fiabil pentru un motor de 130 kg. Ambele sunt urate si cam enduroaice - nu prea de asfalt. ......Si apoi carja nu prea e de tine....zic eu. Iti bag in poza unul din motoarele mele - XR 400 R din 2004. Pentru tine cea mai buna solutie este o Cagiva Canyon de 500 - usurica pe la 160 kg - nu prea tare dar nici slaba - ieftina - sunt multe pe net - iti fac eu rost de una la 2000 Euro - foarte frumoasa - aproape feminina - nu tine daca-i dai la blana - dar la tine nu cred ca e cazul suna-ma 0745 619 619 - Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Mai e o posibilitate ieftina,Gilera RC 600.Eu am un XRT600 rally care e inaintasul RC-ului,si de trei ani de cind l-am adus in tara nu am avut nici o problema tehnica cu ea (i-am schimbat telescopul spate cu unu pe gaz)E foarte rezistent la tavaleala,si datorita distantei mici intre axe foarte manevrabila off road.Datorita faptului ca toti vor japoneze,pe astea le gasesti ieftin.Apropo de fiabilitate,eu nu am facut pauza nici iarna in acesti ani.Ca prestatie da clasa la XT,Pegaso,F650,DR650 si DR800 (stiu ca din astea au baietii din trupa) Eu am avut norocul sa-l gasesc echipat cu motor R de 54 cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 (editat) Iti recomand Cagiva - usurica pe la 160 kg, frumusica, nu prea tare - 500 cmc, simpla si fiabila daca nu tragi prea tare de ea. Nu mi te imaginez pornind un XR sau alt motor cu kick starter . Uite o poza Prietenul asta al meu o are de vanzare. Motorul e in buna stare - aici eram in drum spre Cluj la intrunirea de anul asta. Bmw -ul e prea greu - puternic si cuplos Un ST e mai bun de fete fata de GS Aprilia e cam pe acolo cu Bmw-ul .....undeva intre GS si ST Dominatorul, DR-ul si XT sunt cam babaciuni, uratele si destul de grele - altfel motociclete fiabile KLR nu se prea gaseste la noi - iar piese din state...... unde Kavasaki rules Editat Decembrie 13, 2005 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheluRebel Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 stai sa inteleg si io... cagiva si xrt-ul sant de viteza pe circuit? nu cred pt ca e prea usoara cagiva la 160 de kg si io cred ca o cam sufla vantu... ce nu pricepe-ti la un enduro? ca e pt o fata? sau... xr 400 este exact ce-mi doresc si prin urmare o si recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Iti recomand Cagiva - usurica pe la 160 kg, frumusica, nu prea tare - 500 cmc, simpla si fiabila daca nu tragi prea tare de ea. Nu mi te imaginez pornind un XR sau alt motor cu kick starter . Uite o poza Prietenul asta al meu o are de vanzare. Motorul e in buna stare - aici eram in drum spre Cluj la intrunirea de anul asta. Bmw -ul e prea greu - puternic si cuplos Un ST e mai bun de fete fata de GS Aprilia e cam pe acolo cu Bmw-ul .....undeva intre GS si ST Dominatorul, DR-ul si XT sunt cam babaciuni, uratele si destul de grele - altfel motociclete fiabile KLR nu se prea gaseste la noi - iar piese din state...... unde Kavasaki rules Nu cred ca fata vrea sa faca off road de performanta,si pt drumuri forestiere sint bune si alea de 160 kg.De multe ori un plus de putere te scoate din rahat,si daca il foloseste si pe asfalt e binevenit.Nu subestima fetele,ca nu sint chiar asa firave cum par in ochii unora,am vazut-o pe Katy cum struneste FJR 1300 cu cei 49 kg ale ei.Sint activ cu permis de 20 ani,si-ti spun ca nu exista off road fara sa culci motorul.Hai sa-i propunem o Mobra de 50 ca doar saraca e fata,s-au mai bine un moped.Apropo KLR-ul cite kg are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheluRebel Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 tocmai asta incerc sa va fac sa intelege-ti dar cred ca e timpul sa va las... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.