Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

tocmai am fost pana la motor sa inspectez teava de esapament. nu am gasit nimic in neregula, insa la incercarea de a porni motorul am dat iar de probleme (culmea, azi dimineata a mers perfect, inclusiv pornirea la rece...wtf?): dat la cheie - nu a pornit; am incercat de mai multe ori, still nothing. am incercat sa trag de acceleratie in timp ce dau la cheie, a pornit, dar daca nu o tin in "sprituri" moare. pana la urma sta si singura la relanti, dar foarte neregulat si sub 1000rpm. Bonus: acum becul FI clipeste de 2 ori.

 

m-am uitat in manualul de service si 2 clipiri inseamna: problema cu MAP sensor (faulty/loose/poor connection, vaccum tube).

de asemenea, bec aprins constant (cum a facut duminica dimineata) inseamna: Faulty ECM (pray to god this doesn't happen) sau short circuit in service connector

 

am facut si un filmulet dar nu pot sa il urc pe youtube momentan...probleme cu netu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

tocmai am fost pana la motor sa inspectez teava de esapament. nu am gasit nimic in neregula, insa la incercarea de a porni motorul am dat iar de probleme (culmea, azi dimineata a mers perfect, inclusiv pornirea la rece...wtf?): dat la cheie - nu a pornit; am incercat de mai multe ori, still nothing. am incercat sa trag de acceleratie in timp ce dau la cheie, a pornit, dar daca nu o tin in "sprituri" moare. pana la urma sta si singura la relanti, dar foarte neregulat si sub 1000rpm. Bonus: acum becul FI clipeste de 2 ori.

 

m-am uitat in manualul de service si 2 clipiri inseamna: problema cu MAP sensor (faulty/loose/poor connection, vaccum tube).

de asemenea, bec aprins constant (cum a facut duminica dimineata) inseamna: Faulty ECM (pray to god this doesn't happen) sau short circuit in service connector

 

am facut si un filmulet dar nu pot sa il urc pe youtube momentan...probleme cu netu

 

O idee

ai zapacit mufa de la map senzor cand ai umblat la filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de voi dar mie nu mi se pare ca alea 3 kg de care zic ei ca le-au dat jos cand au pus lanturi in loc de pinioane au un impact asa mare, de-a lungul anilor vfr-ul a ramas in continuare o motocicleta greoaie, lasand la o parte greutatea varianta carenata care mi se pare ca se mai si comporta ca o balena fata de a mea :grinbandit:; revenind nu stiu daca e asa mare avantaj cu lanturile alea, macar daca le faceau calumea, dar asa, cum vtr-ul papa distributii se pare ca si vfr-ul are un punct slab aici so ... prefer pinioanele; nu zic ca nu se poate remedia treaba cumparand intinzatoare aftermarket sau facand ceva artificii, in schimb de ce sa imi bat capul cu o problema cand pot sa o evit.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee

ai zapacit mufa de la map senzor cand ai umblat la filtru.

 

am revenit cu filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=BHwRv4MQKyw

 

posibil sa fi zapacit ceva fire pe acolo. si/sau s-au zapacit pe drum in weekend. si/sau a intrat apa pe la vreo mufa... cert e ca tre sa ridic rezervorul iar, desfac filtru de aer/ scos cu totu si cautat pe la mufe/fire/furtune. si probabil ca voi avea timp de asta abia in weekend :(

 

ps la filmulet: primele incercari sunt fara sa ating acceleratia. apoi am tras si de gaz in speranta ca porneste. Becul FI clipeste doar cand o las la relanti, daca actionez acceleratia nu clipeste (cred ca e o conditie de la ECU)

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tudor mersi pt disponibilitate. momentan tre sa imi fac timp pt mobra...:( odata gasit ceva timp liber nu ar trebui sa fie mare belea, adica planuiesc sa ma descurc singur. daca totusi nu reusesc sa ii dau de capat dupa ce o caut pe la fire mufe si furtune, o sa urlu dupa ajutor :)

...acu e si ca dracu ca mobra a ramas la garaj la serviciu, sculele sunt acasa...

 

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

@steli: eu doar daca ii dau de capat mobrei intre timp, ceea ce e putin probabil dar nu exclus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

@steli: eu doar daca ii dau de capat mobrei intre timp, ceea ce e putin probabil dar nu exclus

 

Vezi ceva pagini in urma si cred ca gasesti ceva discutii despre voltmetru digital si un link. :)

 

Referitor la intalnirea de maine, eu nu cred ca voi mai putea ajunge...sa vad :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page__st__4040#entry3203174

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

http://www.motocicli...40#entry3203174

ehheee trebuia sa iau drepturi de autor pt acel voltmetru :))) ....in fine ...mi s`a intamplat si mie cand am schimbat termostatul treaba cu Fi`ul cand am dat airboxul jos ,acele 2 blincuri si concluzia a fost MapSenzor (pe airbox in spate)... inintial am zis ca s`a defectat....dar nu e asa, l`am dat din nou jos verificat,masurat dat cu spray de contacte in am2 mufele si l`am pus la loc,bvezi ca in MaspSenzor intra un furtun acela sa nu fie gatuit p undeva....pt moment problema se rezolvase ....sincer mi s`a mai aprins dupa aceea de doua ori la inhterval mare de timp...nu am gasit care este cauza dar conculzia problemei este ca s`a rezolvat singura de la sine in timp la fel am citit si pe VFR froum ca si la altii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , imi pare rău ca nu am putut veni la Sighisoara fiind plecat in Grecia sper ca la anul sa nu mai se suprapuna :unsure:

 

Stely_yoo stai linistit ai luat un motor bun, eu am fost cu proprietarul in Lugoj de unde l luat si l am testat. Mecanic e impecabil(bateria numai era pe duca), estetic mai trebuie lucrat la el , dar la ce pret l ai luat .... m am suparat umpic pe Claudiu(fostul proprietar) pt ca tot timpul face afaceri bulgaresti fara sa se consulte cu nimeni . Kilometrii sunt reali , am fost cu el cateva sute de km pana in Ungaria la o intrunire :-) , personal imi place cum trage mai mult ca Vtecul meu , pinioanele alea......offf :hug:

 

post-16179-0-74867000-1350493100_thumb.jpg

 

 

 

Pănă una alta si eu si VFR ica am făcut 100000 KM :mexicanwave: , Kilometrajul nu SE RESETEAZA LA 0 :-) dovada :

post-16179-0-22520700-1350493199_thumb.jpg

 

nu știu de ce nu afisaza diacriticele romanesti șțîăâ

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , imi pare rău ca nu am putut veni la Sighisoara fiind plecat in Grecia sper ca la anul sa nu mai se suprapuna :unsure:

 

Stely_yoo stai linistit ai luat un motor bun, eu am fost cu proprietarul in Lugoj de unde l luat si l am testat. Mecanic e impecabil(bateria numai era pe duca), estetic mai trebuie lucrat la el , dar la ce pret l ai luat .... m am suparat umpic pe Claudiu(fostul proprietar) pt ca tot timpul face afaceri bulgaresti fara sa se consulte cu nimeni . Kilometrii sunt reali , am fost cu el cateva sute de km pana in Ungaria la o intrunire :-) , personal imi place cum trage mai mult ca Vtecul meu , pinioanele alea......offf :hug:

 

post-16179-0-74867000-1350493100_thumb.jpg

 

 

 

Pănă una alta si eu si VFR ica am făcut 100000 KM :mexicanwave: , Kilometrajul nu SE RESETEAZA LA 0 :-) dovada :

post-16179-0-22520700-1350493199_thumb.jpg

 

nu știu de ce nu afisaza diacriticele romanesti șțîăâ

Felicitari maxime !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Stefan!

 

Ma bucur sa aud acestea! Intr-adevar este un motor in apele lui :)

 

Cand te mai intalnesti cu Claudiu, sa-l saluti te rog din partea mea.

Nu stiu de ce nu vrea sa mai raspunda la telefon...n-a mai raspuns din prima zi dupa ce l-am cumparat de la el. :unsure:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motodiscount.ro am gasit si eu preturi bune! mi-am luat baterie (extide ytz14s) cu 275ron in loc de 130eur pe louis.

 

gata, azi mi-am luat sculele cu mine, dupa program ma duc in garaj si o caut sub carapace :D

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cineva are intentia sa si schimbe chitul de lant am gasit aici oferte bune.

sau stiti voi mai bune?

la cati km se schimba ?

http://motodiscount.ro/Kit_lant,2

da intradevar preturile sunt bune la kiturile de lantz,avand in vedere ca este varianta de lantz standard si anume : VX ,dar pertotal cu tot cu transport iesi mai bine decat pe e-bay sa nu mai vb de magazinele noastre care isi au si ele adaosul lor...

lantul se schimba normal in jurul a 40 de mii de km daca este intretinut,daca nu posibil si mult,mult mai devreme,ca simptome ai ascutirea dintinlor a pinionului si a foii si el ca lant doar intr`o anumita poztite face "burta" sa zic asa ...si intinzandul in aceea pozitie nu rezolvi nimic deoarece in pozitita opusa este si mai strans,la motocicleta anterioara am mers cu un kit de lantz pana am ajuns la aceste simptome si la viteza constanta si turatii constante motocicleta se simtea ca si cum mergea in hopuri ( calare),cand ii vine sorocul kitului de lantz nu mai ai ce face decat sa il schimbi oircat l`ai ingriji si spala

 

@viperfx15 ghici ce aseara cand am plecat la job si am pornit motocicileta am avut aceleasi simptome de care ai vb tu mai sus ,ledul cu FI s`a aprins si relantiul statea cam 900rpm...dupa 5 min de mers si o accelerare in viteza a doua tinut constant peste 8000 de rpm relantiul a revenit la normal chiar daca becul a ramas aprins ...am intrerupt contactul si l`am pus din nou,am repornit motorul si eroarea a disparut dar inca nu am ajuns sa stiu care este concluzia asa ca daca afli ceva te rog sa postezi,raman la parerea ca este ceva dubios in sistemul de amestec aer/benzina....

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smoke: astazi sap si scriu aici ce concluzii am tras.

 

apropo de lant, ca ma intereseaza si pe mine subiectu si anume cum evaluezi starea kitului de lant si/sau cum iti dai seama ca e (inca) bun sau e pe duca si trebuie sa te gandesti la altul nou. Dintii nu se pot uza inegal, adica nu e posibil ca foaia sa arate perfect dar pinionul (pe care nu il vezi fara sa desfaci ceva) sa fie pe duca? Iar la lant, singurul criteriu este cat de mult trebuie intins sau l-ai intins deja?

... eu recunosc ca de cand am luat motorul acum am facut prima curatare+ungere de lant, si au trecut aproape 4000km (da stiu, nu aruncati cu rosii si oo stricate), si cum nu stiu in ce stare era cand l-am luat, ar fi buna o evaluare corecta acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat

@smoke: astazi sap si scriu aici ce concluzii am tras.

 

apropo de lant, ca ma intereseaza si pe mine subiectu si anume cum evaluezi starea kitului de lant si/sau cum iti dai seama ca e (inca) bun sau e pe duca si trebuie sa te gandesti la altul nou. Dintii nu se pot uza inegal, adica nu e posibil ca foaia sa arate perfect dar pinionul (pe care nu il vezi fara sa desfaci ceva) sa fie pe duca? Iar la lant, singurul criteriu este cat de mult trebuie intins sau l-ai intins deja?

... eu recunosc ca de cand am luat motorul acum am facut prima curatare+ungere de lant, si au trecut aproape 4000km (da stiu, nu aruncati cu rosii si oo stricate), si cum nu stiu in ce stare era cand l-am luat, ar fi buna o evaluare corecta acum.

nu arunc cu nimic.

chiar ma bucur cand vad unul mai nebun ca mine.lol

eu mi am luat ungator din ala de lant la 99 lei.recomand caci te scuteste de orice munca.

 

cat

nu arunc cu nimic.

chiar ma bucur cand vad unul mai nebun ca mine.lol

eu mi am luat ungator din ala de lant la 99 lei.recomand caci te scuteste de orice munca.

dat fiind faptul ca se raceste temperatura dar vreau sa mia merg si iarna cu ea ,eu ce ulei sa mi pun?

10-40?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai vrei sa mergi iarna cu ea e foarte bun 10W-40

Eu am mers anul trecut chiar si de revelion cu ea dar atentie pentur disperatii moto din aceasta categorie

sa nu se sperie de cresterea radicala a consumului

la a mea de la intervalul 5.66 ~ 7.74 a sarit la 11%

 

Lantului i se constata uzura cand se incearca intinderea conform cartii si se constata ca dupa ce sa ajuns in cotele normale de intindere

alte portiuni ale lantului sunt ori mai tensionate.

 

si bineinteles daca s-au ascutit dintii foii sau pinionului.

in principiu se schimba ambele roti dintate astfel ca uzura ar trewbuii sa fie egala

dar in situatia in care s-a schimbat anterior doar una dintre ele poate aparea o inegalitate in uzura.

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru edificare asupra uzurii lantului procedati in felul urmator: apucati lantul in pozitia orei 9 de pe foaia spate[ pinionul de pe roata] si trageti spre inapoi. Daca tragand de lant se descopera mai mult de jumatate din inaltimea unui dinte atunci e Kaput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru edificare asupra uzurii lantului procedati in felul urmator: apucati lantul in pozitia orei 9 de pe foaia spate[ pinionul de pe roata] si trageti spre inapoi. Daca tragand de lant se descopera mai mult de jumatate din inaltimea unui dinte atunci e Kaput.

Ora 9 are lant doar daca lantul se afla pe partea dreapta a motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ora 9 are lant doar daca lantul se afla pe partea dreapta a motocicletei.

Intr-adevar :D deh, se vede ca am invatat procedeul asta pe vremea cand aveam Jawa, care se stie are pinionul pe dreapta. Deci in cazul nostru ora 15 sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa tragi ? Ai cama sa-ti spuna daca e intins la maxim, iar daca e si face si burta peste 25mm, si lantul e de-o varsta cu foaia si pinionu, le schimbi pe toate. Hopuri iti face si cand lantul e uzat inegal, dar pinioanele pot sa fie bune. Am avut un fenomen dinasta pe al meu, am curatat lantul bine, l-am uns si e ok acuma.

 

Eu n-am circulat iarna niciodata, personal as folosi 5w30-40 in cazul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca cineva a montat un lant ceva mai lung[ o za-doua] si ajungi cu intinsul la maxim inainte sa se termine si viata lantului? Oricum metoda cea mai corecta e cu datul lantului jos, intins si masurat distanta intre 10 zale. Daca se incadreaza in toleranta si lantul nu are zale ce agata[ indoituri ce nu mai pot fi scoase] se remonteaza. La mine oricum testul descris si inspectia vizuala a pinioanelor sunt edificatoare.. In plus mai stii cand saracul isi da duhul pentru ca scoate sunete oribile din cauza intinderii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari maxime !!!

Multumesc

Salut Stefan!

Ma bucur sa aud acestea! Intr-adevar este un motor in apele lui

Cand te mai intalnesti cu Claudiu, sa-l saluti te rog din partea mea.

Nu stiu de ce nu vrea sa mai raspunda la telefon...n-a mai raspuns din prima zi dupa ce l-am cumparat de la el.

Nu ti a raspuns l telefon fiindca ori a fost plecat cand l ai sunat dincolo ori nu a putut raspunde atunci. Oricum a spus c ai fost cam tigan ca te ai sucit de 50 de euro de acasa pana sa faceti actele ... tu ai luat un VFR din 98 la pret de unuia din 92-94. Daca o sa il suni o sa iti raspunda . Am vazut cateva posturi ca ai intrebat de placute Ferodo , am avut si ... nu mai imi iau in veci ! scartie , nu au sufucienta priza si murdăresc geanta incredibil de mult.

 

 

 

In 60000 km cat am făcut cu vfr ul am schimbat 2 lanturi si un kit(Vortex). Problema fiind aceeasi LANTUL S A OVALIZAT, de curatat si uns am facut o ca la manual : de cate ori a fost nevoie . Primul lant un RK nu m tinut mai mult de 10000km asta din cauza mea , facand wheelie destul de des , motorul f greu :rusinica: , apoi am schimbat cu un DID si NU am mai facut scamatorii :bike-037: lantul abia acum incepe ovalizarea dupa 50000km DAR CURATAT SI UNS as putea spune ,,maniacalalmente'' :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...