graurcristi Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 vtec vtec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Cristi dane si noua mai multe detalii, poate chiar 2-3 poze sa vedem si noi depsre ce este vorba(o poza face cat o mie de cuvinte)....ce ai si ce ai facut pana acum la motorul tau? ca sa iti putem raspunde..... Dupa parerea mea e simplu, manerele de pasager la gasesti la Honda si le comanzi prin Carpati Motor, 4-5 zile lucratoare daca le au pe stoc in Italia....asta daca nu le gasesti pe undeva second ceea ce nu cred, cat despre suportzi de TopCase ce vrei sa iti recomandam daca nu ne spui ce top case ai si ce prindere actuala......Doar pt Vtec sunt mai bine de 4 producatori de bagaje si suportzi : Givi, Kappa, Hepcko....si mai e unul care acum am un lapsus....posturile tale sunt incopmplete fara suparare si nu iti putem raspunde din ghicite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 scuze, ma gandeam ca are cineva de vanzare un set de manere pasager. am topcase plus sistem prindere doar ca pentru a l monta trebuie prins de acele manere pasager care mie mi lipsesc. deci cumpar manere pasager vtec ca sa fiu mai explicit. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Va salut. Am o mica nelamurire cu martorul FI din bord. In drum spre casa, mi s-a aprins de doua ori in decursul unei ore, dar cu o intensitate foarte slaba. Nu s-a aprins cu rosul acela "viu" cu care se aprinde cand pui contactul si nici n-a palpait de mai multe ori. Este un semn ceva? O problema a aparut? Un scurt pe instalatie doar? O problema tinde sa apara? Specific ca atunci cand se aprindea usor, nu aveam nici un simptom, mergea in mintile ei motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 de vineri sunt si eu oficial posesor de VFR 800 VTEC si m-am indragostit total de acest motor ne-am inceput relatia printr-un drum de Zalau - Bucuresti pe care s-a comportat exemplar atat pe drumuri nationale, pe autostrazi, cat si pe Cheia cateva detalii: an: 2004 dual CBS + ABS manere incalzite parbriz touring MRA ghidon superbike bagster + tankbag bagster Scottoiler evacuare Sebring carbon topcase Givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Felicitari pt alegere & bine ai venit in randul posesorilor de VFR. Daca mai aranjezi si seaua, vei avea aproape full option upgrade pt o motocicleta confortabila. Plimbari placute. stely_yo: cred ca mai degraba ai contacte imperfecte decat scurt - la scurt, de obicei, ti se ard sigurantele - dar nu pot sti unde. Cand ai timp ia-le pe rand cu spray de curatat contacte. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Da, modifica saua neaparat! E fix ce trebuie, atat pentru tine cat si pentru pasager! Bun venit, asfalt uscat si cat mai multi kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) La cati km schimbati uleiul la VTec-uri? Si ce ulei v-a incantat cel mai mult? Ms. Editat Iulie 29, 2013 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) din ce am vazut eu saua pare sa fie oricum retapitata, posibil sa fie deja imbunatatita. Eu de la zalau pana in buc nu am avut problem cu dosul O sa revin insa cu niste poze si cu stckerul de pe spatele seii de la o pielarie din Germania, Baden-Württemberg PS: Eu am si Capac de monopost la ea si as vrea sa il mai pot folosi in caz ca modific saua. Editat Iulie 29, 2013 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 stely_yo: cred ca mai degraba ai contacte imperfecte decat scurt - la scurt, de obicei, ti se ard sigurantele - dar nu pot sti unde. Cand ai timp ia-le pe rand cu spray de curatat contacte. Parerea mea... Multam! Intr-adevar, asta aveam in cap, dar m-am exprimat gresit cu scurt. Am iesit si ieri cu ea si nu s-a mai aprins. Totusi voi lua toate legaturile cu spray de contact. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 La cati km schimbati uleiul la VTec-uri? Si ce ulei v-a incantat cel mai mult? Ms. Eu cam la 5000 km. Pe mine m-a tapetat bine Motul. Ultimul ulei am crezut c-am pus 7100 dar cand m-am uitat mai bine la bidon am vazut ca-i 300V ... si merge mobra ca unsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 aparent saua mea a fost deja retapitata in Germania, deci am scapat de o cheltuiala http://www.gaeubote.de/gb_142_110111753-24-_Akkurate-Arbeit-und-immer-ein-Ohr-fuer-die-Musik-.html?GBID=19941b1e2f26e335ecc053f49a919d35 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Eu cam la 5000 km. Pe mine m-a tapetat bine Motul. Ultimul ulei am crezut c-am pus 7100 dar cand m-am uitat mai bine la bidon am vazut ca-i 300V ... si merge mobra ca unsa... Multumesc. La aceste 2 tipuri ma gandeam si eu, sau la Bel Ray, ulei recomandat de un anume user de pe acest forum, specializat in servisarea Hondelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Salutare, As fi interesat sa achizitionez 2 suporti laterali de vfr 2003 pentru genti teztil . Are cineva de vanzare sau aveti idee de unde pot cumpara? Multumesc. Eu cam la 5000 km. Pe mine m-a tapetat bine Motul. Ultimul ulei am crezut c-am pus 7100 dar cand m-am uitat mai bine la bidon am vazut ca-i 300V ... si merge mobra ca unsa... salut ia zi si mie cum merge cutia cu motul 300 v ? eu am 7100 si de cand l-am pus se simte ca merge mai greu parca ar agata eu cand am luat motocicleta erea un ulei verde in ea si mergea cutia de te ungea pe suflet dar am schimbat ca asa trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) La mine-a mers bine si cu 7100 si merge bine si cu 300V-ul, deci nu pot sa-mi dau cu parerea. Recunosc ca eu nu prea am cum sa-i dau seama de cand am schimbat steaua schimbatorului... Detalii aici: http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodh91.html Multumesc. La aceste 2 tipuri ma gandeam si eu, sau la Bel Ray, ulei recomandat de un anume user de pe acest forum, specializat in servisarea Hondelor. Cumva Cesar? Pe mine m-a ajutat cu suspensia fata. Editat Iulie 30, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) salut ia zi si mie cum merge cutia cu motul 300 v ? eu am 7100 si de cand l-am pus se simte ca merge mai greu parca ar agata eu cand am luat motocicleta erea un ulei verde in ea si mergea cutia de te ungea pe suflet dar am schimbat ca asa trebuie. Al meu e verde si e Motorex TopSpeed ... fata de 5100 se simte o diferenta la schimbatul treptelor, in sensul ca nu "clancane" asa tare. . ... de cand am schimbat steaua schimbatorului... Detalii aici: http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodh91.html Eh, asta ar trebui sa rezolve clancanitul cutiei, dar la cat costa eu mai degraba as baga banii intr-un PC. Am dat weekendul trecut motorul pe mana unui posesor de 954 si era placut impresionat de cat de frumos schimba cutia .. eu sincer nu-s foarte impresionat, da nah fiecare cu piticii lui aaa .. s-a documentat evenimentul Editat Iulie 30, 2013 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 DECI CA VENII VORBA DE CUTII SI ULEIURI.... am mers cu o varietate mare de motociclete pot spune si am probat toate cele 3 mari tipuri de uleiuri in propriile foste motoare: Motul( 300 V, 7100) ,Motorex(Top Speed, Power Synt), Castrol(numai Power1 ), restul ceea ce a fost pe piata nu m`a interesart si nici atat sfatul unui mecanic care normal isi lauda produsul ca sa il vanda( un pic isi pune la ulei ca il ia cu discount, un pic la filtru si uite asa iese pretul manoperei mai bun pot spune).Cele mai grele cutii mi s`au parut la BMW (boxere`le) si la Aprilia (motoarele Rotax de 1000 cm, detinut un model perioada lunga), greu de scos pe neutru etc,etc... VFR`ul Vtec are si a avut una dintre cele mai bune/precise cutii dintre toate motocicletele cu care am mers eu, sincer ma asteptam mai mult peste VFR de la PanEuropean, dar nu este...are o cutie mai grea...sa zic asa. Cel mai bun Ulei care intradevar singura diferenta am simitit`o a fost NU la mersul motorului in sine DAR la cutie DA( mai ales la Rotax dar si la VFR)a fost Castrol Power 1, atentie nu fac reclama si este cotat slab pe piata din Romania si este o parere personala facuta cu proba la 3 motociclete deja si care nu are cum sa imi o schimbe nimeni si nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Culmea ca eu am Castrol acum in ea, dar lumea tipa ca e de schimbat repede, ca nu e de top... @ Baricza, da, de el ziceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Ai drg orezari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 cu ABS, genti laterale si bartai crashbar-ul, cred si eu ca au curaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 In oras, un 2v sau mono supermoto ar face legea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 despre intalnirea vfr stilor nu se mai aude nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Vad ca nimeni nu misca nimic. Hai sa facem o lista provizorie de simpatizanti ai unei iesiri de vfr-isti intru-unul din weekendurile din august. Il stabilim dupa ce facem lista. Locatia o discutam in zilele urmatoare, sa vedem cam cati si de unde ne strangem. Da-ti reply adaugandu-va in lista. 1. almostcyborg - Valentin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 1. almostcyborg - Valentin 2. mr.magic - Marius ... (cu precizarea ca o sa pot doar in ultimele doua weekenduri din august) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.